Was mooi om Stefano weer eens slechte dingen te zien doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi![]()
Ik stond toen gek genoeg toch aan Stefano's kant
Maar ik vond het jammer dat Nick deze strijd enigzins won, doordat hij bleef zitten en zelfs vice president werd. Stefano moest daarentegen het veld ruimen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Was mooi om Stefano weer eens slechte dingen te zien doen.
Dat ligt ook voornamelijk aan Ludo zelf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar ik vond het jammer dat Nick deze strijd enigzins won,
zo een scene tussen Ludo en Stefano bij de bar bijvoorbeeld, dat had Ludo nooit met Nick.
Niet alleen, Erik de Vogel en Bas Muijs waren net als Wilbert Gieske en Bartho Braat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ligt ook voornamelijk aan Ludo zelf.
Die hebben ze vast wel bij www.bol.com.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:15 schreef LetsGame het volgende:
Weet iemand waar ik de cd "10 jaar GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN" kan kopen?
Bedankt voor de tip, maar ze worden helemaal niet meer gemaaktquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Die hebben ze vast wel bij www.bol.com.
Als echte filmfan, bestel ik daar wel eens aparte dvd's, die je niet snel in de Free Record Shop zult aantreffen.
Ze schijnen een enorm assortiment te hebben.
Hij glimt zo mooi!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit is niet gekscherend bedoeld of iets dergelijks, maar ik ben gewoon oprecht en serieus benieuwd wat er zo leuk is aan de verpakking?
Zeldzaamquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij stapte bij Yasmine binnen (Bij Harmsen)
'Je vergeet je euro!' zei hij ook tegen Frederik van Rossum toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
1 euro. Alsof de goden ermee speelden had ik uiteraard een aflevering op band waarin Ludo, uit solidariteit voor Stefano... Nee, wacht, dit ga ik anders formuleren. Ik heb jullie verteld dat in de afleveringen na 2500 Stefano bezig was met Pup-art? Wel, Ludo gaf hem toestemming het te linken aan het Sanders-concern. Stefano wilde de expositie echter in Scala... En dat mocht niet. Van Yasmine, de eigenares van Scala. Die wilde niks meer met ze te maken hebben. ...Toen Ludo dat hoorde kwam hij in actie. Hij stapte bij Yasmine binnen (Bij Harmsen) en zei dat hij nog 2 schilderijen van haar verschuldigd was. ...Maar Yasmine had die schilderijen, van 2 ton ieder, uiteraard niet. Dus Ludo was 'in een goede bui' en wilde Scala van haar overnemen... Voor 1 euro. En dan was Yasmine van al het gezeik af.
1 euro. De opmerking 'Je vergeet je euro!' bleef achter, maar Yasmine eistte wel dat ze manager mocht wezen. Hoewel ze geen recht om eisen te maken had stond Ludo het toch toe. De contracten werden getekend... En Yasmine werd ontslagen.
Dat is het nou juist, dat hele euro-gebeuren gebeurde bij Frederik, maar bij Yasmine werd er juist GEEN 'Je vergeet je euro!' gezegd. Was eigenlijk ook het enige verschilquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
'Je vergeet je euro!' zei hij ook tegen Frederik van Rossum toch?
Seizoen 9 heeft twee hele verschillende:quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef LetsGame het volgende:
Welk seizoen had ook al weer 2 hele verschillende castfoto's. Seizoen 7, 8, 9 of 10?
Dus die 1e is aan het begin van seizoen 9 gemaakt met Dian, Daniel, Julian en Arthur en aan het Fake John? Cool..quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 9 heeft twee hele verschillende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh, haha, best coolquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, dat hele euro-gebeuren gebeurde bij Frederik, maar bij Yasmine werd er juist GEEN 'Je vergeet je euro!' gezegd. Was eigenlijk ook het enige verschil
Ja hoor, maar ik kan geen VHS naar pc overzetten. Ik zou echt niet weten hoe..quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Perfecte timing voor een Benjamin-topic! Zit hier die longplay-tape door te kijken, blijkt dat er een gastoptreden van Winston Post bij Jensen opstaat! Helaas weigert Frey de video te uploaden voor me (Ben mijn accounts kwijt en weiger een nieuw op te starten), dus helaas.
Misschien dat jij er iets mee aan kan vangen, SaturdayFighter?
Oooooh nee, mooi niet. Ik ken die knul, heb hem destijds gemaild over deze banden, vroeg me wat ik ervoor wilde hebben, ik NOEMDE wat ik wilde hebben... Einde contact.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik kan geen VHS naar pc overzetten. Ik zou echt niet weten hoe..
Ik ken wel degene die GTSTarchief runt, kan hem wel vragen een keer?
Coolquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooooh nee, mooi niet. Ik ken die knul, heb hem destijds gemaild over deze banden, vroeg me wat ik ervoor wilde hebben, ik NOEMDE wat ik wilde hebben... Einde contact.
Sowieso krijg je gewoon een file van me aangeleverd. Ik weet hoe ik video op de pc zet. Heb er prima stuff voor waarmee ik het video -> dvd -> pc of video -> pc kan doen.
Say whaaaa? Ik ben even een paar DVD's checken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:28 schreef LetsGame het volgende:
Trouwens over m'n nieuwe seizoen 2 heruitgave.
Sommige disks hebben perfect ronde krassen, ze zijn heel licht, maar het viel me op. Misschien door de nieuwe hoesjes?
Ik ben serieus niet de enige die nog op is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:28 schreef DeLuna het volgende:
Yes! Ze hebben seizoen 1 verstuurd. Kan ik eindelijk beginnen
Waarom bij jou wel?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:28 schreef DeLuna het volgende:
Yes! Ze hebben seizoen 1 verstuurd. Kan ik eindelijk beginnen
Serieus?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kut-kut-kutterdekut. Eerste aflevering hapert al als de godverdomme.
Betaal je 35 euro voor bijna 200 afleveringen, heeft de eerste aflevering al minstens 2 haperingen. Op 15:23 begon hij ineens ongelofelijk te haperen, DVD eruit, voorzichtig schoongeveegd, terug erin. Klein tikje bleef over. Minuutje verder, in de scène tussen Karin, Jef en Arnie, wéér gehaper, de hele tijd, net zoals eerst op 15:23. Blijft dit zo kloten? Want dan ben ik zwaar de lul.
Ik denk dat ik de Bol.com envelop maar vast kan pakken, niet?
Ik heb nu al spijt van de aankoop. En dat meen ik echt, overal krassen op de DVD's (Diepe!) en dus ook haperen. Aflevering 1 blijft hier nu alweer hangen, morgen gaat hij terug.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Serieus?
Ik weet niet eens of ik zo nog wil betalen voor seizoen 1 & 2 (als seizoen 1 ooit binnenkomt).
Lieve schat, niet op de DVD... Op de DVD'S. Ik heb inmiddels beide boxen inmiddels nagekeken en ik ben er goed ziek van. ALLE TWINTIG SCHIJVEN HEBBEN BIJ MIJ WEL IETS. Ik ben pitten, morgen even een kartonnen doos lijmen en dan retour afzender. Goede Tijden is blijkbaar niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Een re-release - die ontzettend lang op zich heeft laten wachten - met krassen op de cd?
Ik zou echt een klacht indienen bij Bridge Entertainment.
Ik wil dat Bridge weer boxen uitbrengt zoals in Tweeduizendvierrrrrrrrrrr, toen ze nog kwaliteit op hun persingen zette.quote:
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lieve schat, niet op de DVD... Op de DVD'S.
Bol.com, nieuwe editie, daar gekocht als nieuw. Ik ben echt ZÓ pissed nu. Kleine kans ook dat er iets tegen gedaan gaat worden, op een simpele 'DVD-omruilactie' na. Vrouwenvleugel miste ooit een halve aflevering, Goede Tijden seizoen 1 (Eerste editie) ook een bepaalde aflevering op bepaalde exemplaren (Gekocht bij RTLshop ofzo, maar ik had hem van FRS dus heb ik toendertijd niks van gemerkt), weet ik waar het allemaal al mis is gegaan. Heb ook het idee dat het iets met de doosjes te maken heeft. Dezelfde doosjes die ik daarstraks nog zo de hemel in prees. Ben er goed ziek van, bah!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:12 schreef Frey het volgende:
Ik heb gelukkig nooit problemen gehad met de dvd's.
Hebben ze je 2e hands dvd's gegeven ofzo?
Ik bedoelde je niet te verbeteren wat betreft CD ofzo, maar het feit dat het er niet enkelen maar echt ALLE-FUCKING-MAAL zijn die gewoon verkloot eruitzien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook.
Wat een prutsers daar zeg.
Nah, kan ik mijn geld niet meer terugkrijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik begrijp je boosheid.
Ik zou in die situatie zelf de dvd's waarschijnlijk al het raam uit hebben gegooid ...
Komen ze dalijk aan met zo'n kutantwoord als 'Dat moet u regelen met Bol.com'quote:Geachte heer of mevrouw,
Ik kreeg vandaag de heruitgave van Goede Tijden, Slechte Tijden - Seizoen 2 thuisgestuurd via bol.com. Toen ik echter de DVD's even nakeek (Het zijn er immers zoveel), bleek dat iedere DVD een mankement op de zilvere kant bleek te hebben. Enkele DVD's hadden een vreemde vervormingskleur, velen hadden krassen, maar íedere DVD had op z'n minst wel een kleine beschadiging. Ik dacht dat dat misschien niets uit zou maken en startte de eerste DVD...
...Om na amper 15 minuten in de eerste aflevering al tot halt te worden geroepen. De DVD liep vast en ik kreeg allerlei DVD-storingen op het scherm te zien. Ik ben bang dat de andere bekraste en toegetakelde DVD's hetzelfde lot wacht, gezien DVD 1 nog maar 1 van de licht-bekraste exemplaren was. Ik vind dit erg jammer, gezien ik 35 euro heb betaald voor deze box en daar gewoon een product van goede kwaliteit voor dien te krijgen, met DVD's die niet blijven haperen of (door de bekraste DVD's) een grotere kans op haperingen/vastlopen hebben. Ik wil dan ook graag weten hoe ik mijn DVD-box bij u kan omwisselen voor een niet beschadigd exemplaar.
Met vriendelijke groet,
ArnieAlberts
Ik alleen bij disc 11 tot 20 LICHTE ronde krassen, maar op disc 13 (omg ongeluksgetal ook nog) zitten de meeste krassen, maar ze zijn licht en de disc doet het.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Lieve schat, niet op de DVD... Op de DVD'S. Ik heb inmiddels beide boxen inmiddels nagekeken en ik ben er goed ziek van. ALLE TWINTIG SCHIJVEN HEBBEN BIJ MIJ WEL IETS. Ik ben pitten, morgen even een kartonnen doos lijmen en dan retour afzender. Goede Tijden is blijkbaar niet aan mij besteed.
Iemand die seizoen 1 voor 20 euro wil kopen? Schoenendoos-editie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem erg mooi eigenlijk.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |