Schattig toch? Ik zou niet meer weten welke plaatjes ik vroeger (heel vroeger, kleutertijd) had. Er staat me wel iets bij van singletje dat rood was in plaats van zwart. Daar stond een kinderliedje op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:55 schreef Eska het volgende:
Ah ja, die ken ik uiteraard wel.
Dan moet ik ineens denken een hele foute LP(was ik eigenlijk al helemaal vergeten)
[ afbeelding ]
Mijn zusje had deze. Stond dat nummer ook op. In kinder-uitvoering dus.
Moet je ook maar net weten!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:24 schreef Kingstown het volgende:
Altijd fijn als de tekst in een nummer gecensureerd wordt. Valt ook niet op als je het meteen in de eerste zin doet.![]()
I've been a dragracer on LSD wordt:
I've been a dragracer from Tenessee.
![]()
Kon helaas geen versie vinden met betere audio kwaliteit.
Referral Deniedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:21 schreef Karina het volgende:
Die titel deed me aan deze film denken (ja, ook in films heb ik vreemde smaak)
[ afbeelding ]
In het Nederlands valt het natuurlijk sneller op (waar we het laatst over hadden met De Dijk enzo), maar ook bij een engelstalig nummer wat je bij wijze van letterlijk mee kan zingen valt het niet te missen.quote:
Holy Fuck! de nachtmerrie die plastic surgery heet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:28 schreef Eska het volgende:
Oh ja, daar heb ik ook nog flink op gedanst!
Die Pete Burns is overigens ook ehm lekker met z'n tijd meegegaan, zag ik
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik idd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:27 schreef Karina het volgende:
Huh, wat bedoel je? Werkt het plaatje niet bij jou?
Lijstje van de 100 mooiste LP-hoezen ooit gevonden (althans....volgens Rolling Stone) en JJ staat met Look Sharp op 22.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:23 schreef Eska het volgende:
Ik was zo blij toen er destijds (halverwege jaren '80 of zo) in ons plaatselijke biebje eindelijk ook elpees uitgeleend werden. Dat zou me een boel geld gaan schelen. Was de bedoeling. Maar er waren 2 albums die ik zó vaak (en ook veel te lang) in huis had, dat ik ze beter gewoon had kunnen kopen.
[ afbeelding ] &[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijstje van de 100 mooiste LP-hoezen ooit gevonden (althans....volgens Rolling Stone) en JJ staat met Look Sharp op 22.
http://rateyourmusic.com/(...)reatest_album_covers
Prima reden om iets van die LP te posten!![]()
Joe Jackson, die ken ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijstje van de 100 mooiste LP-hoezen ooit gevonden (althans....volgens Rolling Stone) en JJ staat met Look Sharp op 22.
http://rateyourmusic.com/(...)reatest_album_covers
Prima reden om iets van die LP te posten!![]()
Hoorde ik gisteren nog, wat mij betreft hun beste nummer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:53 schreef Karina het volgende:
Rolling Stone, Rolling Stones, hadden we die al gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |