quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Met trots presenteer ik jullie de terugkeer van 'De FMK.' The master strikes BACK!
• Ik ben 12, wat is een Marktplaatsklootzak?
Iemand die fake op advertenties reageert via Marktplaats en de meest geniale antwoorden en gesprekken hier op FOK! post.
• Dat klinkt wel erg gemakkelijk..![]()
Dat kan kloppen, echter, als een actie gezamenlijk goed verloopt en er duidelijke afspraken gemaakt worden of de verkoper gewoon heerlijk hapt kunnen er geniale situaties ontstaan..Zie bijvoorbeeld:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Oke! Je hebt me overtuigd!Ik wil ook een FMK'er zijn, hoe kan ik meedoen?
Zorg in ieder geval voor een Fake emailadres en een marktplaats account. Zoek naar grappige, vage, of achterlijke advertenties, reageer er op en wacht op de antwoorden. Het kan niet gek genoeg! Bedenk wel dat je het niet te ver doorvoert, iemand laten wachten op degene die zijn pluche dolfijn van 3,95 op komt halen gaat wel iets te ver.
• Zijn er verder nog regels?
Ja. Achternamen en E-mailadressen willen we liever niet zien. Sowieso is dat niet netjes, maar ook omdat de verkopers dan gemakkelijk bij dit topic uitkomen.
----
Let the FMK-games begin!Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:00 schreef ellevehC86 het volgende:
Dilemma, wie of wat ben ik?
een voorbeeld, ik vul het zelf wel in
Geert Wilders Jongeren Europa: afdeling Duitsland - GW Jugend
Rotterdams-Amsterdamse Autochtone Afscheidingsbeweging - goed voor vage kutverhalen
Dietschland Vooruit!! - lekker zingen en rellen met belgskes
Joden voor Nederland - elk soort afwijzing kunnen we hier afdoen met een snoeiharde godwin.
Die is goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.
Het programma gaat over de wetenschap van ruimtevaart en de uitmuntendheid van 'het' ras. Als mijnheer meer info wil, moet je het ras-gedeelte compleet negeren en alleen over de ruimtevaart info geven.
Oh, die is effing gemeenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.
Het programma gaat over de wetenschap van ruimtevaart en de uitmuntendheid van 'het' ras. Als mijnheer meer info wil, moet je het ras-gedeelte compleet negeren en alleen over de ruimtevaart info geven.
De nieuwe Communistische Partij van Noord-Korea die wil beginnen in Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:00 schreef ellevehC86 het volgende:
Dilemma, wie of wat ben ik?
een voorbeeld, ik vul het zelf wel in
Geert Wilders Jongeren Europa: afdeling Duitsland - GW Jugend
Rotterdams-Amsterdamse Autochtone Afscheidingsbeweging - goed voor vage kutverhalen
Dietschland Vooruit!! - lekker zingen en rellen met belgskes
Joden voor Nederland - elk soort afwijzing kunnen we hier afdoen met een snoeiharde godwin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef sinepedraap het volgende:
Om jullie nog meer inspiratie te geven:
[ afbeelding ]
[link]quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:52 schreef weerstandje het volgende:
kan niet lezen
doe eens wat groter maken
Jah sorry was er nog mee bezig idd maar de link die IceBeach geeft is goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:52 schreef weerstandje het volgende:
[..]
kan niet lezen
doe eens wat groter maken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef keukenkwastje het volgende:
Vorige delen:
De Fok! Marktplaats klootzakken #1 - Ik ben een klootzak
De Fok! Marktplaats klootzakken #2 - Beetje expirimenteren met zijn allen.
De Fok! Marktplaats klootzakken #3 - Hoofdrolspeler: Het Borrelglaasje.
De Fok Marktplaats Klootzakken #4 - Alwaer Dynd, Stali en De_Vink den slag te pakken hebben.
De Fok! Marktplaats klootzakken #5 - Frustraties bij Sounddragon, AAAAA die den planck misslaat, Razor21 opgewonden raakt van zijn reacties, TimKuik een BH-fetish heeft, Grimbert Raere Tael uitslaet en er een gigantische inflatie optreedt bij het borrelglaasje.
De Fok! Marktplaats klootzakken #6 - Alwaer Grimbert Geelkuifkanaerie bot vanckt, Lindgren natte voeten heeft, td123td eindeleick ene Praetmaet op zijn lijn gevonden heeft en de clansman de weg is kwijtgeraeckt
De Fok! Marktplaats klootzakken #7 - Alwaer ik nog wat verzin
De Fok! Marktplaats klootzakken #8 - Waar Chevelle68 ALWEER niet in een jurkje ging
De Fok! Marktplaats klootzakken #9
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef Internet-Faler het volgende:
Stap 1.
[ afbeelding ]
Stap 2.
[ afbeelding ]
Stap 3.
[ afbeelding ]
Deze man die de iPhone 4 zoekt woont in Enschede, ik laat hem het gewoon ergens in Nederland ophalen. Eens kijken wanneer die terug mailtJe gaat hem zomaar naar een random adres laten rijden om het hem zogenaamd op te laten halen? Dat vind ik niet grappig, sorry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef MissFrankenstein het volgende:
http://link.marktplaats.nl/467675510
Deze.
quote:Sportieve jonge man is op zoek naar een vrouw die net als ik gelovog is en
quote:ik gelovog is en
quote:gelovog
quote:Sportieve jonge man is op zoek naar een vrouw die net als ik gelovog is en die een band met god heeft. Bij goede kontakt stuur ik een foto van mij Ik ben verders gezond en heb een vaste baan. Weet je een leuk bericht?
GR Arie
Kan iemand dit even sturen? Ben momenteel op kantoor.quote:Hoi Ari
Sportief! Goh, leuk zeg, haha. Bij de advertentie staat dat je in Katwijk woont, ik woon in Voorschoten!! Ik moet bekennen dat ik God al een poosje niet meer heb gecontacteerd, dit door het plotseling overlijden van mijn man, haha.
Maar wie weet kan jij mij overtuigen weer mijn hart open te zetten voor God!!!
Groetjes,
Hermedina
Oh, PS, hihi, ik ben ook heel sportief!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand dit even sturen? Ben momenteel op kantoor.
Haha goeie troll, ben benieuwd hoeveel vieze ouwe mannen erin trappenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
http://link.marktplaats.nl/466039518
VOE![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef JochemP het volgende:
[..]
Haha goeie troll, ben benieuwd hoeveel vieze ouwe mannen erin trappen
Dat jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef JochemP het volgende:
[..]
Haha goeie troll, ben benieuwd hoeveel vieze ouwe mannen erin trappen
Nu wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:35 schreef Maanvis het volgende:
waar is het vorige deel, waarom is dat nie gelinkt?
niet alleen linken, ook screenshots platzen. Marktplaats verwijdert her en der nogal eens wat en dan zie je niet meer hoe grappig het wasquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
VOE![]()
Jammer dat zoveel mensen nog linkjes plaatsen ipv printscreen te maken. Na een paar weken is die advertentie verwijderd en weten we niet wat er stondquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
VOE![]()
Mijne reactieahh:quote:Nu ook verkrijgbaar in Nederland..
Relacore afslankpil is al vele jaren een groot succes in Amerika en is daar in verkoop nr. 1 van overbodig vet pil.
Zij is volledig op plantaardige wijze samengesteld en kent geen bijwerkingen.
Het werkt echt en heeft snel zeer goede resultaten !!!!!.
Relacore zorgt ervoor dat uw overbodige vet verdwijnt doordat het honger gevoel afneemt.
Waar andere afslankpillen er wellicht voor zorgen dat je gewicht vermindert, zorgt
Relacore er tevens voor dat het overbodige vet verdwijnt en geeft je een mooie vlakke buik.
- Relacore is volledig op plantaardige wijze samengesteld
- Relacore vermindert de stress en gespannenheid in je lichaam
- Relacore zorgt ervoor dat je lekkerder in je vel zit.
- Relacore helpt bij het verminderen van je gewicht
- Relacore onderdrukt eetlustgevoelens en maakt daardoor dieet makkelijker.
- Relacore zorgt tevens voor dat je er beter uitziet: een dunner middel en een platte
buik.!!!!
Bestel vandaag nog, want ter introductie kost Relacore tijdelijk slechts ¤ 22,50- ( + ¤ 6,95
verzendkosten ; bij totaal afname tot 10 doosjes blijven de verzendkosten slecht ¤ 6,95 )
Een potje bevat 30 capsules, goed voor een hele maand. Na de eerste twee weken ziet u
al verbluffende resultaten.
Bestellen kan als volgt:
- Telefonisch op 0031-6-3634 6155 of
- per e-mail via relacore@live.nl en maak
het verschuldigde bedrag over op Postbank rekening nr. 2537817.t.n.v.: E. Balk te Arnhem; na ontvangst wordt uw bestelling direkt toegezonden.
Relacore kan tevens worden afgehaald in Arnhem en Nijmegen ( tel. 06-36346155 )
Relacore kan ook worden afgehaald in Rotterdam, tel. 06-45187182
Jup.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie het echt leuk om mensen het hele land door te laten reizen voor niks?
Natuurlijk, alleen jammer dat je hun reactie niet te zien krijgtquote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie het echt leuk om mensen het hele land door te laten reizen voor niks?
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Goeien ja echt. Leuk die 9.999.999,00quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef ferrariking het volgende:
http://link.marktplaats.nl/496573204
dit moet ech een grap zijnXD
ik vind 1000 euro al te veel voor dat:Pquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Goeien ja echt. Leuk die 9.999.999,00
Ja, want er staat Golf in de titel, terwijl je op de eerste 2 foto's de Volkswagen Touareg ziet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef ferrariking het volgende:
http://link.marktplaats.nl/496573204
dit moet ech een grap zijnXD
Waar zie jij een Touaregquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja, want er staat Golf in de titel, terwijl je op de eerste 2 foto's de Volkswagen Touareg ziet.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Superslechterik het volgende:
imgur is voor grappigen plaatjens, niet om als upload website te gebruiken omdat je te lui bent om een photobucket account te maken.
Tinypic een optie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Bij imgur kan je ook een account aanmaken
Ik zie trouwens dat Photobucket de limiet heeft van 10GB dataverkeer p/m wat Imgur niet heeft.
Weliswaar kom je daar niet zo snel overheen maar tis toch onhandig.
Dit inderdaad. Het trollen gaat hier om de reactie en mails, niet om iemand door het halve land te laten rijden voor bolus. Erg jammer als 15- jarigen zich ermee gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:29 schreef Staal het volgende:
Users die niet weten wanneer een grapje leuk is geweest.
Verrek, tis wel een golf.quote:
misschien kun je ze op marktplaats halenquote:Op zondag 13 november 2011 13:52 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Pearle heeft brillen in de aanbieding deze week
quote:Beste Ottfried,
Er zijn momenteel heel veel bieders op deze kruik, ik ga er nu maar even puur zakelijk mee om en laat iedereen een bod uit brengen. zo dat iedereen de kans krijgt om dit unieke exemplaar in handen te krijgen.
Inmiddels heb ik wel begrepen dan mijn vraagprijs niet meer actueel is.
Dus breng uw bod zo snel mogelijk uit!
Met vriendelijk Groeten,
Ruud - Arnhem
Je zegt vrouw, en diegene heet Ruud?quote:Op zondag 13 november 2011 16:31 schreef Apenzoon het volgende:
Aaahhh die oude met het vaasje was geniaaal. Iemand had een vaasje op marktplaats staan voor heel weinig. Toen gingen FOK!kers berichtjes sturen met steeds hogere boden, als of het een zeldzaam vaasje was. En die vrouw steeds serieus reageren haha.
[..]
Heb je het nu over mij?quote:Op zondag 13 november 2011 11:58 schreef Nyan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het trollen gaat hier om de reactie en mails, niet om iemand door het halve land te laten rijden voor bolus. Erg jammer als 15- jarigen zich ermee gaan bemoeien.
Da's geniaal!quote:Op zondag 13 november 2011 16:31 schreef Apenzoon het volgende:
Aaahhh die oude met het vaasje was geniaaal. Iemand had een vaasje op marktplaats staan voor heel weinig. Toen gingen FOK!kers berichtjes sturen met steeds hogere boden, als of het een zeldzaam vaasje was. En die vrouw steeds serieus reageren haha.
[..]
Tja, wat moet je hier nu van geloven?quote:Zojuist ontving ik van u een mail waarin u aangeeft interesse te hebben in de Apple iPad 2.
Het volgende kan ik over deze iPad 2 vertellen, het product is geheel nieuw in de doos en
voorzien van alle accessoires, garantiebon en btw factuur.
Ik verkoop deze iPad 2 omdat ik de afgelopen week mijn electronicawinkel in Limburg-zuid
heb verkocht. Mijn vriend en ik zijn een restaurant begonnen.
Voor mij is echter het probleem, de groothandel neemt alleen grote partijen goederen retour. Het betreft
slechts een partij van 12 iPad's, daarom heb ik er voor gekozen om deze op marktplaats te zetten.
Voor bijna de inkoopprijs mag ik vernemen dat de telefoons zo spoedig mogelijk verkocht zijn.
Verder is de garantie voor 1 jaar en ik heb de garantie van deze iPad 2 overgezet naar Media Markt (zie www.Mediamarkt.nl).
Alle goederen zijn orgineel en zitten is een gesealde doos met alles nog in het plastic.
Omdat we nu nogal druk zijn met ons nieuw bedrijf geeft de voorkeur aan verzenden.
Afhalen is deze dagen beslist geen optie, u kunt dan beter een duurder model kopen in de winkels zelf.
Dit doen wij aangetekend via TNT-post en dat duurt 1 dag.
Van de verzending krijgt u een gescande bon en kan u zelf op de http://www.tntpost.nl kijken wanneer u bestelling aankomt.
(De verzendkosten bedragen 6,75 euro)
Verder vragen wij u dan om als u tot koop over wilt gaan vandaag een betaling te regelen via internetbankieren.
Voor een verzending hebben wij de volgende gegevens nodig :
Naam:
Adres:
huisnummer:
postcode:
Heeft u verder nog vragen of wilt u een aankoop doen dan vernemen wij dat graag van u.
U kunt mij ook altijd bereiken op +31684737324.
Met vriendelijke groet,
Joyce de Boer
Laten lopen. Te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben de laatste weken op zoek naar een betaalbare iPad 2 en dus struin je ook Marktplaats af op zoek naar iets. Kwam ik zojuist een iPad 2 32 GB met 3G tegen voor ¤375,- (normale prijs zo'n 600 euro). Ik gemaild, krijg ik binnen een minuut de volgende mail terug:
[..]
Tja, wat moet je hier nu van geloven?
De verkoopster gaat inmiddels akkoord met afhalen. Vervolgens mailt ze dat ze me morgen belt om eventueel voor donderdag af te spreken, maar ze heeft niet eens een nummer van me en vraagt daar ook niet naar.quote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Laten lopen. Te mooi om waar te zijn.
Meer informatie vragen, hoe heette de nu failliete winkel?quote:Op maandag 14 november 2011 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De verkoopster gaat inmiddels akkoord met afhalen. Vervolgens mailt ze dat ze me morgen belt om eventueel voor donderdag af te spreken, maar ze heeft niet eens een nummer van me en vraagt daar ook niet naar.Hoe kan ik dit het beste aanpakken om er zeker van te zijn niet in een val te lopen?
Wat dacht je van:quote:Op maandag 14 november 2011 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De verkoopster gaat inmiddels akkoord met afhalen. Vervolgens mailt ze dat ze me morgen belt om eventueel voor donderdag af te spreken, maar ze heeft niet eens een nummer van me en vraagt daar ook niet naar.Hoe kan ik dit het beste aanpakken om er zeker van te zijn niet in een val te lopen?
Waarom kende ik die site nog nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef Maanvis het volgende:
thx, by the way check de nieuwe op http://dontevenreply.com/
Zijn er meer van dit soort sites?quote:Op maandag 14 november 2011 14:56 schreef internal het volgende:
[..]
Waarom kende ik die site nog nietZit hier nu al een half uur te lachen op mijn werk terwijl ik die mailtjes doorlees. Die man heeft het klootzak zijn wel uitgevonden volgens mij
Schurkquote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef RingBewoner het volgende:
http://link.marktplaats.nl/502905472
En nu maar wachten.
Geniaalquote:Op maandag 14 november 2011 16:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn er meer van dit soort sites?
quote:We spreken niets af!!!
We willen het grind niet hebben!!!
Ik heb gemaild waarom. Discussie gesloten.
----- Original Message -----
From:Frans
To: ******************r@gmail.com
Sent: Monday, November 14, 2011 6:05 PM
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: grind gezocht voor erfverharding.
Mar,
Ik geef geen geld toe. Een kopje koffie is ook prima. Maar hoelaat spreken we af dan?
Frans.
--------------------------------------------------------------------------------
From: ***************@gmail.com
To: ************@live.nl
Subject: Re: Reactie op uw advertentie: grind gezocht voor erfverharding.
Date: Mon, 14 Nov 2011 17:24:04 +0100
Gaat echt niet!
We hebben de leeftijd niet meer om zoveel te verzetten.
Mijn man wil zoveel niet hebben al kreeg hij geld toe.
Misschien kan je via je nummermelder je koper nog achterhalen.
mvg Mar
From:Frans *********
To:*****************
Sent: Monday, November 14, 2011 5:20 PM
Mar,
Ja, mooi is dat. Ik had net iemand anders aan de lijn die ik heb moeten afzeggen omdat ik het aan jullie beloofd heb. Als ik nou de prijs omlaag doe, is het dan beter? De vrachtwagen zal rond 15 uur bij jullie zijn. Het kan ook Zaterdag worden. Is dat een probleem?
Frans.
From: Pom**********
Sent: Monday, November 14, 2011 5:19 PM
To: Frans *************
Hallo Frans
Overleg gepleegd met mijn man. We moeten het afzeggen.
Een vrachtwagen vol wordt teveel werk. Hij heeft het liever met kleine porties tegelijk.
mvg Mar
From:Frans **********
To:***********ur
Sent: Monday, November 14, 2011 5:14 PM
Mar,
De chauffeur die ik heb gesproken doet het met alle plezier even. Het enige wat hij graag wil is een fles bacardi. Ik zou tevreden zijn met 75 euro. Je krijgt dan een goede 17 kuub grind.
Frans.
From: Pom***********
Sent: Monday, November 14, 2011 5:08 PM
To: Frans ************
Je komt wel van heel ver!
Meestal komt er iemand uit de naaste omgeving met wat in een aanhangertje.
Ik neem aan dat de kosten van een vrachtwagen retourtje Utrecht niet gering zijn.
Graag even doorgeven wat het kosten moet, dan kan ik met mijn man overleggen.
mvg Mar
To:Pom
Sent: Monday, November 14, 2011 4:59 PM
Mar,
Gratis, gratis..... Kijk ik ga een vrachtwagen volladen met grind. Die komt vanuit Utrecht jou kant op en laat daar de boel achter. Ik zou het niet erg vinden als enige vriendelijkheid beloont word.
Frans.
From: Po
Sent: Monday, November 14, 2011 4:57 PM
To: Frans
Hallo Frans
Ik denk dat we niet teveel kunnen hebben.
Het zal zo'n 200 a 300 m2 zijn, we hebben daarnaast ook nog 2 hele kale oprijpaden van tientallen meters.
Alles is ingereden, dus echt helemaal kaal.
We hebben gevraagd om gratis grind, ik neem aan dat je het gratis komt brengen.
Zondag is goed.
mvg Mar
To:Pom
Sent: Monday, November 14, 2011 4:41 PM
Mar,
Waarschijnlijk zondag. Hoeveel grind zijn jullie eigenlijk nodig? Dan weet ik even hoe vol de vrachtwagen moet.
Frans.
From: Pom
Sent: Monday, November 14, 2011 4:33 PM
To: Frans
Hallo Frans
Kan ook. Weet je al of het zaterdag of zondag wordt?
Kom je hier ver vandaan?
mvg Mar
To:pom
Sent: Monday, November 14, 2011 4:26 PM
Mar,
Ik zie nu pas waar Obdam is. Dat is wel een beetje uit de route. Ik kom daar morgen niet meer in de buurt. Kan komend weekend ook?
Frans.
--------------------------------------------------------------------------------
From: po
To: vu
Date: Mon, 14 Nov 2011 16:20:46 +0100
Hallo Frans
Geef het maar door zodra je weet hoe laat, of dat het ochtend of middag wordt.
Per mail of telf.
We moeten nl. ook nog een uurtje weg.
mvg Mar
To:po
Sent: Monday, November 14, 2011 4:12 PM
Mar,
Het is redelijk schoon grind en normaal, dus niet grof. Ik weet nog niet precies hoelaat het morgen word. Maakt dat uit?
Frans
From: pogmail.com
To: me.nl
Date: Mon, 14 Nov 2011 16:10:41 +0100
Hallo Frans
Dat is mooi. Het adres is -Dacht het niet-
Bij gebruik van een tom-tom, die stopt vaak bij de buren.
Onze boerderij is te herkennen aan de rij coniferen langs de weg.
Ik wil graag weten hoe laat het ongeveer gaat worden.
Is het schoon grind of zit er veel aarde tussen? Heel grof of normaal?
Dit ivm de plaats waar we het storten.
mvg Mar
Deze vind ik wel prachtig! Juist omdat er vanuit die Mar geen greintje hartelijkheid uitgaat.quote:Op maandag 14 november 2011 18:17 schreef RingBewoner het volgende:
Er waren mensen die grind nodig waren. Komt dat even uit!
P.S. Onderaan beginnen.
[..]
Het blijft nu een beetje stil.quote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Deze vind ik wel prachtig! Juist omdat er vanuit die Mar geen greintje hartelijkheid uitgaat.
Die schrikt bij het horen van iedere vrachtwagen die langs komt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het blijft nu een beetje stil.
Haha, dat is wel een mooie afsluiter. En dan erbij "de kosten worden rond 21 November automatisch geïncasseerd."quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:30 schreef JeMoeder het volgende:
Nep incasso-sturen voor gemaakte kosten
skiësquote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef RingBewoner het volgende:
http://link.marktplaats.nl/502905472
En nu maar wachten.
Leg uit wat je doet daarquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef MrHatFTW het volgende:
Ben op dit moment deze vent aan het trollen, lijkt me leuk als 1 of 2 van jullie zich hier ook me gaat bemoeien
http://kind-baby.marktpla(...)JLOz&fta_ind=12&fs=1
edit; hij verkoopt dus ook paarden: http://kind-baby.marktpla(...)E%3D&fta_ind=13&fs=1quote:Beste Friesland,
Ik ben opzoek naar een lego hont. Hoeveel honten kunt u op korte termijn verkopen? Kunt u tevens een indicatie geven of er een mogelijkheid is tot korting bij de aanschaf van meerdere honten? Ik zoek tevens een lego paart. Kunt ook paarten leveren?
Groentjens,
Brian
Ik bied op een lego banaanquote:
Hij verkoopt dus ook lego bananen -.-quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef JeMoeder het volgende:
http://kind-baby.marktpla(...)-dier-sint-stad.html
Mijn eerste mail:
[..]
edit; hij verkoopt dus ook paarden: http://kind-baby.marktpla(...)E%3D&fta_ind=13&fs=1
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef MrHatFTW het volgende:
En trouwens: mijn geheime marktplaatsnaam is Hendrik van der Zande, als iemand ooit nog op die lego banaan bied...
Voor de duidelijkheid: ik heb jouw eerste mail gekopieerd en naar friesland toegestuurdquote:
Waarom? Nu gaat hij niet terugsturen want hij heeft door dat het een troll zal zijn.....quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef MrHatFTW het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik heb jouw eerste mail gekopieerd en naar friesland toegestuurd
"Beste Hendrik,quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom? Nu gaat hij niet terugsturen want hij heeft door dat het een troll zal zijn.....
Volgens mij trollt ie onsquote:
Vraag hem ook om z'n lego spiderman poppetjes?quote:
Mailen als een afrikaan. Vragen of hij 100 dozen kan leveren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef MrHatFTW het volgende:
En trouwens: mijn geheime marktplaatsnaam is Hendrik van der Zande, als iemand ooit nog op die lego banaan bied...
Voel mij een beetje in de maling genomen.quote:Beste Feeny,
Ik wil graag alledrie de kittens overnemen. Hoeveel wil u ervoor hebben?
Frans.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hai,
Als u ze een goed huisje kunt geven mag u ze zo komen halen. ( bosje bloemen mag ook, man zegt: pakje sjag... hahahahahahahaaa)
wanneer wilde u komen?
Groetjes,
Lavinia
------------------------------------------------------------------------------
Lavinia,
Een goed huis...... ik weet niet of ze zo lang blijven bij mij. Maar een bosje bloemen en wat sjag is geen probleem.
Frans.
--------------------------------------------------------------------
Frans,
Hoe bedoel je, weet niet of ze zolang bij mij blijven?? slangen?? of handel??
Groetjes,
Lavinia
-------------------------------------------------------------------
Lavinia,
Slangen ja. Heb hier een stuk of 30 en koop altijd kleine katjes. Geef dat wel van te voren aan. Als je wil kan ik er wel een foto van maken en opsturen.
Frans.
---------------------------------------------------------------------------
Frans,
Waardeer wel je eerlijkheid!! Zijn t grote slangen dan? Ze zijn al wel 11 weken he, dus hele hele kleintjes zijn t niet meer....Nee hoef geen foto als ze worden opgegeten!!! hahaha...Wanneer wilde je komen??
Als je komt, en mijn kinderen zijn erbij zeg dan aub niet waarvoor je ze gaat gebruiken.
Gr,
Lavinia
-----------------------------------------------------------------------------------
Lavinia,
11 weken is geen probleem. Laatst had ik mijn slangen met lekker weer lekker in de tuin gedaan. Nja, een paar dan en toen heeft eentje de hond van de buren opgegeten. Dus dat komt wel goed.
Frans.
---------------------------------------------------------------------------------
Oke!
Wanneer wilde je komen?
Gr,
Lavinia
----------------------------------------------------------------------------------
Het is ze om het even, denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef RingBewoner het volgende:
Word ik nou getrolled of wat??
[..]
Voel mij een beetje in de maling genomen.
Ik vind hem nu al leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:27 schreef RingBewoner het volgende:
Een afzuigkap. Eens kijken wat ik daar mee kan.
Nadeel is alleen. Ik werk de rest van de week van 9 tot 21. Heb dus weinig tijd om snel te reageren.quote:
Je zit midden in de verbouwing en hebt nauwelijks tijd om te reageren. Hiermee kun je het juist opdrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nadeel is alleen. Ik werk de rest van de week van 9 tot 21. Heb dus weinig tijd om snel te reageren.
Dat klopt. Vind het alleen zelf nogal jammer dat het niet wat sneller kan. Heb trouwens ook een erg leuke advertentie geplaatst. Zit erover te denken om een tweede te plaatsen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Je zit midden in de verbouwing en hebt nauwelijks tijd om te reageren. Hiermee kun je het juist opdrijven.
Vertel meer.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:03 schreef JeMoeder het volgende:
De kerel die ik nu probeer te trollen is unbreakable
Hij negeert duidelijke tekenen van kindermisbruik en zwakbegaafdheidquote:
Bedoel je die Johannes de Boer?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij negeert duidelijke tekenen van kindermisbruik en zwakbegaafdheidPost alles als het is afgelopen
Niks voor mijquote:Op woensdag 16 november 2011 16:40 schreef TakAFCA het volgende:
Is dit misschien wat voor iemand?\\
http://link.marktplaats.nl/503581190
Slecht Nederlands, woonbegeleiding.... Nee, daar brand ik mij niet aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:40 schreef TakAFCA het volgende:
Is dit misschien wat voor iemand?\\
http://link.marktplaats.nl/503581190
Mmm..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Slecht Nederlands, woonbegeleiding.... Nee, daar brand ik mij niet aan.
Probeer mensen te zoeken waarbij je niet het vermoeden kan hebben dat het om mensen gaan in een zwakke positie. Heb die fout de eerste keer ook gemaakt. Dus geen mensen met schulden, handicap of iets wat daarop lijkt. En trollen kan ook met een afzuigkap of koelkast zoals ik momenteel doe.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:54 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Mmm..
Dan zoek ik wel iets anders om te gaan oefenen.
Voor de zekerheid zou ik dat kutwijf wel even helemaal verrot schelden, en zelf even een advertentie plaatsen waarin je aangeeft dat zij haar kittens mishandelt oid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef RingBewoner het volgende:
Word ik nou getrolled of wat??
[..]
Voel mij een beetje in de maling genomen.
Ja, ha-ha. Niet dus. Het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik dat kutwijf wel even helemaal verrot schelden, en zelf even een advertentie plaatsen waarin je aangeeft dat zij haar kittens mishandelt oid.
Geen probleem. Belangrijkste wat ik geleerd heb is gewoon dat je het leuk moet houden. En dat vind ik niet het geval als je iemand trollt die niet helemaal 100 is. Dus kan je uit een advertentie een vermoeden krijgen,,,,,, niet doen. Kom je er gaandeweg achter, direct afkappen. Maar he, dat ben ik.quote:
Iemand die willens en wetens kittens afstaat als slangenvoer is niet leukquote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, ha-ha. Niet dus. Het moet wel leuk blijven.
Wil jij mailen? Als zijnde oudere broer/vader/moeder? En eens even haarfijn duidelijk maken dat dit absoluut niet wenselijk is? Geeft misschien een leuke draai aan het geheel.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand die willens en wetens kittens afstaat als slangenvoer is niet leuk
Hij heeft er maar 10 a 20 -.-quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mailen als een afrikaan. Vragen of hij 100 dozen kan leveren.
http://link.marktplaats.nl/503597367quote:nee het is niet waar! Waar kan ik dat nakijken dan? Ik schrik ervan, m vr grt -----
Reactie van ---
Op ‘Groen emaille veldfles’
Beste ----,
Wauw! Weet u wel dat dit een fantastische Jaques de Polak vles is!?
Jammer dat hij in niet zo'n hele goede kwaliteit is anders is deze zeker 600-700 euro waard!
Als u bereid bent om hem te laten reconstrueren verwacht ik zo spoedig mogelijk een e-mailtje terug!
Mvg,
Frank van Klunteren
Een winkel voor antiek? Persoonlijk bespeur ik wel sarcasme in de reactie.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:41 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/503597367
Help!
Dit mag iemand anders ook doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil jij mailen? Als zijnde oudere broer/vader/moeder? En eens even haarfijn duidelijk maken dat dit absoluut niet wenselijk is? Geeft misschien een leuke draai aan het geheel.
DM anders het mailadres. Dan troll ik mee!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:41 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Help!
Gedaanquote:Op woensdag 16 november 2011 17:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
DM anders het mailadres. Dan troll ik mee!
Post ff die link danquote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit mag iemand anders ook doen.
Verwijderdquote:
De lol daarvan ontgaat mij eigenlijk. Waarom iemand iets van 75 euro laten uitgeven voor de katse kut. De gein daarvan ontgaat mij een beetje. Post dan in ieder geval iets van mailverkeer.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef JDerksen het volgende:
Hahaha daar had ik niet aan gedacht om iemand op marktplaats voor niks een reis van 2 uur te laten maken en dan zijn reactie van FFFFUUU. Ik ga effe iemand uit Limburg naar Hoorn laten komen voor niks
Overmorgen arriveerd hij om 5uur in Hoorn bij een willekeurige straatnaam , hahaha hij komt voor een iphone 4 voor ¤290 nu nog wachten op de prachtige reactie van als hij niemand aantreftquote:Op woensdag 16 november 2011 18:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De lol daarvan ontgaat mij eigenlijk. Waarom iemand iets van 75 euro laten uitgeven voor de katse kut. De gein daarvan ontgaat mij een beetje. Post dan in ieder geval iets van mailverkeer.
Heb ook gemaild. bijna hetzelfde als wat jij gemaild hebt. Kreeg iets terug als:quote:Op woensdag 16 november 2011 17:41 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Help!
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:41 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Help!
Bedankt Ringbewoner daar gaat mijn fles..quote:Reactie terug,
Beste Kim,
Je zou natuurlijk langs kunnen gaan bij een antiek winkel?
Ook ik kan wel de een aantal taxateurs die deze zouden willen bekijken..
Groetjes,
Frank
Frans
Hallo Frank, ondertussen nog een mail gekregen, ik denk dat ik de fles laat taxeren, u heeft natuurlijk wel een voorsprong als ik wat weet mail ik u zeker, ik ben u heel erg dankbaar voor uw eerlijkheid, m vr grt Kim
deze mail kreeg ik nog
Goedenavond.
Ik zag dat u op Marktplaats een fles te koop heeft. Als ik mij niet vergis is dit een fles van Polak. Als dat zo is ben ik bereid om 900 euro voor de fles te geven.
Frans
Ja, en dan? Stel auto of trein. Kost, laten we zeggen, 75 euro voor een retourtje benzine en 45 voor een diesel of NS. Staat die persoon daar, helemaal kwaad aan een fake adres. Voor hetzelfde geld slaat hij daar de boel kort en klein... Nou haha.... Dat gaat mij gewoon te ver. Doe dit nog niet lang maar doe 2 dingen niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:29 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Overmorgen arriveerd hij om 5uur in Hoorn bij een willekeurige straatnaam , hahaha hij komt voor een iphone 4 voor ¤290 nu nog wachten op de prachtige reactie van als hij niemand aantreft
Ja maar ik wil die fles! Ik bied 1000 euro!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Ringbewoner daar gaat mijn fles..
Trololololoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, en dan? Stel auto of trein. Kost, laten we zeggen, 75 euro voor een retourtje benzine en 45 voor een diesel of NS. Staat die persoon daar, helemaal kwaad aan een fake adres. Voor hetzelfde geld slaat hij daar de boel kort en klein... Nou haha.... Dat gaat mij gewoon te ver. Doe dit nog niet lang maar doe 2 dingen niet.
Mensen een dag en een smak geld laten uitgeven om iets op te halen wat er niet is.
Mensen die zwak zijn, gehandicapten, mensen met schulden of mensen die enigszins in de put zitten laat ik met rust.
Als het echt een troll is dan kan ik er om lachen. Zo niet, dan houd ik mijn standpunt.quote:
Www.gmail.com. -------> maak account ---------------> mailadres: detaxateur@gmail.com ofzoiets.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:03 schreef TakAFCA het volgende:
Beste Frank, dat durf ik nu niet meer hoor, ik ga een en ander uitzoeken en houdt u op de hoogte de advertentie laat ik even staan misschien kan iemand anders mij iets vertellen en u ook dan, m vr grt Kim
Wie gaat zich even voor doen als een expert op veldflessen gebied?
Joepiequote:Op woensdag 16 november 2011 19:03 schreef TakAFCA het volgende:
Beste Frank, dat durf ik nu niet meer hoor, ik ga een en ander uitzoeken en houdt u op de hoogte de advertentie laat ik even staan misschien kan iemand anders mij iets vertellen en u ook dan, m vr grt Kim
Wie gaat zich even voor doen als een expert op veldflessen gebied?
Je bent expert en ingelicht door of:quote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef MrHatFTW het volgende:
Als jullie expert op veldvlessengebied nodig hebben: wat moet ik eigenlijk zeggen?(ik kan niks verzinnen)
Hendrik van der Zande, expert op veldflessen en antieke oorlogsspullen!
Wat moet ik zeggen? Ben serieus bang dat ik het verknalquote:Op woensdag 16 november 2011 20:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je bent expert en ingelicht door of:
Frans Smit (me)
Of door Franken nog iets..... (Takafc)
Niet grappig, unless you're trolling us.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef JDerksen het volgende:
Hahaha daar had ik niet aan gedacht om iemand op marktplaats voor niks een reis van 2 uur te laten maken en dan zijn reactie van FFFFUUU. Ik ga effe iemand uit Limburg naar Hoorn laten komen voor niks
Dit heeft niets meer met trollen te maken. Gewoon een zeer sneue actie van je.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:29 schreef JDerksen het volgende:
[..]
Overmorgen arriveerd hij om 5uur in Hoorn bij een willekeurige straatnaam , hahaha hij komt voor een iphone 4 voor ¤290 nu nog wachten op de prachtige reactie van als hij niemand aantreft
Mij maakt het niet uit. Maar het is de troll van TakAFCA dus vraag hem ook even(tueel). Maar gewoon dollen, wanneer gekocht? Waar? Eerste eigenaar? Veel gebruikt en waarvoor? Laat haar fotos uit alle mogelijke hoeken maken, binnen, buiten, boven onder, ertussen, links rechts verzin het. Van mij 1 ding, rek het zover mogelijk. Eerst een mailtje en jezelf kort voorstellen. Daarna uitgebreider met van alles en nog wat over beurzen, chinezen, tamil tijgers weet ik het. En dan steeds 1 tot 2 vragen per keer. En post hier elke mail, dan kunnen we sturen en lachen!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:12 schreef MrHatFTW het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Ben serieus bang dat ik het verknal.
Prima, versturen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef MrHatFTW het volgende:
Ok, hier komt ie:
Beste Kim,
Mijn naam is Hendrik van der Zande en ik ben een expert op het gebied van antieke oorlogsspullen. Ik ben ingelicht door meneer Frans Smit, die zegt dat u een antieke veldfles bezit.
Hendrik van der Zande
als er nog wat bij moet verzin je het maar, dan stuur ik het resultaat op
Tot nu toe heeft ze snel gereageerd. Ik denk dat je met een minuut of 10 antwoord hebt.quote:
10 minuutjes zei je? Op dit moment is ze dan al 2x zo lang bezig... maarja, misschien vanavond/morgen krijg ik nog een antwoordquote:Op woensdag 16 november 2011 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft ze snel gereageerd. Ik denk dat je met een minuut of 10 antwoord hebt.
Heb er wat aan toegevoegd:quote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef MrHatFTW het volgende:
[..]
10 minuutjes zei je? Op dit moment is ze dan al 2x zo lang bezig... maarja, misschien vanavond/morgen krijg ik nog een antwoord
Te laat -.-quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb er wat aan toegevoegd:
Kim,
Ik heb een bevriende expert op de hoogte gebracht van deze, laten we zeggen 'vondst'. Hij gaat u ook een mail sturen en u op weg helpen. Hij kan soms wat lang van stof zijn maar hij heeft wel kennis van zaken.
Frans.
Zie vorige post.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef MrHatFTW het volgende:
"Beste meneer van Zande, ik heb betere fotoos op marktplaats geplaatst kunt u mij vertellen waarom deze zoveel geld waard is? M vr grt Kin S"
verzin even wat ik moet zeggen
Nee! Niet té veel. Het moet geloofwaardig blijven.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef Tchock het volgende:
Moet ik haar mailen als antiquair als extra bevestiging? Dit is leuke sog-activiteit.
Zoek je eigen advertentie. Lees het topic door, je (ik wel) kan alles trollen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoge Raad, voor studie. Schandelijk off-topic.
Nee, Haha. Rekken. Eerst vertellen over je ervaring en lul er in rond en sluit af met één vraag. Ik ben zo thuis en schrijf wel een opzetje.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:34 schreef MrHatFTW het volgende:
Beste Kim,
Ik heb al vaker gewerkt met veldflessen, dus ik heb zolangzamerhand wel de ervaring opgekregen. Nu heb ik eerst een paar vraagjes, voordat ik aan de slag kan.
Wanneer heeft u de fles gekocht/gevonden?
Waar heeft u de fles gekocht/gevonden?
Als u hem gekocht heeft, weet u ook wie de (eerste) eigenaar is?
Weet u ook of de fles veel is gebruikt, en waarvoor hij is gebruikt?
Hendrik van der Zande
lijkt dit wat?
Beste Kimquote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, Haha. Rekken. Eerst vertellen over je ervaring en lul er in rond en sluit af met één vraag. Ik ben zo thuis en schrijf wel een opzetje.
Gooi het op de eerste wereldoorlog, dan is het antiek. Verder niet WOII afkorten, je bent wel kenner he. Doe jaartallen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:48 schreef MrHatFTW het volgende:
[..]
Beste Kim
Om te beginnen heb ik erg veel ervaring met antieke veldflessen. Ik zie dus wel vaker mensen die willen weten hoeveel hun veldfles eigenlijk waard is. Ik zie vaak flessen afkomstig uit de WOII, en ik ben er bijna zeker van dat deze ook uit die tijd afkomstig is. Meneer Smit weet zelf ook over mijn ervaring enzovoorts. Ik kan nog niet gelijk zeggen hoeveel deze veldfles waard is, eerst moet ik wat meer over deze fles te weten komen. Één vraagje: waar heeft u deze fles gevonden/gekocht?
Hendrik van der Zande
zo beter?
Ik denk nog niet dat het handig is om gelijk jaartallen te doen, dat komt later wel te pasquote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gooi het op de eerste wereldoorlog, dan is het antiek. Verder niet WOII afkorten, je bent wel kenner he. Doe jaartallen.
Kijk, Ninja-editquote:Op woensdag 16 november 2011 22:55 schreef MrHatFTW het volgende:
Beste Kim
Om te beginnen heb ik erg veel ervaring met antieke veldflessen. Ik zie dus wel vaker mensen die willen weten hoeveel hun veldfles eigenlijk waard is. Ik zie vaak flessen afkomstig uit de Eerste en Tweede Wereldoorlog, en ik ben er bijna zeker van dat deze fles afkomstig is uit de Eerste Wereldoorlog. Meneer Smit weet zelf ook over mijn ervaring enzovoorts. Ik kan nog niet gelijk zeggen hoeveel deze veldfles waard is, eerst moet ik wat meer over deze fles te weten komen. Één vraagje: waar heeft u deze fles gevonden/gekocht?
Hendrik van der Zande
Verbetering /\
|
[..]
Ik denk nog niet dat het handig is om gelijk jaartallen te doen, dat komt later wel te pas
quote:Ja klopt ik was je al een mail aan het sturen om je te bedanken bij deze dus m vr grt kim
Is goed. Moet ook niet te snel willen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:59 schreef MrHatFTW het volgende:
Ff wachten op reactie, dan reactie ff posten en dan slapen... Ben moe
Moet wel realistisch blijven, zelfs op de snelheidquote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is goed. Moet ook niet te snel willen.
Hm.... matige reactie.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef RingBewoner het volgende:
Haha, "mijn" geëxplodeerde iphone reparatie heeft ook gereageerd.
Gedaan..quote:Op donderdag 17 november 2011 08:46 schreef JeMoeder het volgende:
Tenzij jullie dat over de top vinden natuurlijk... wil de troll niet verpesten.
En even zorgen voor de meer ''informatie''.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:28 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zal eerst reageren via Marktplaats btw, anders vraagt ze zich af hoe ik bij haar emailadres kom
Ik zal een leuk verhaal ophangen over Polak als ze reageert. De geschiedenis erachter etc. Zal daarovoor even dit topic doorspitten zodat eea in lijn met elkaar is.quote:Dear Tonnie,
Let me introduce myself. My name is doctor Brian Kralman of the National Museum of Arts (Smithsonean) from Washington D.C., USA.
I just received word from one of our art spotters that you were selling this great Polak canteen. I was wondering if this piece of art is still for sale and if you can prove it's authenticity. If so, It would fit in our collection to complement our Polak knife, fork and spoon. Needless to say our interest is genuine if this canteen is a Polak original.
I hope to hear from you quickly,
Regards,
Dr. Brian Kralman
Dan roeleer je.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef JDerksen het volgende:
Ik heb getrolled door te doen alsof ik iemand hard ga trollen
quote:Geachte heer/mevrouw,
U heeft een reactie ontvangen van Tonnie op uw e-mail op de advertentie 'Groen emaille veldfles Polak Polack'.
Reactie:
Beste Brian K., thanks for your mail, I must go now I have very little information on the canteen, an expert look at it I'll let you as soon as possible things to know, kind regards Kim S
quote:Dear Kim,
I don't know what this expert will tell you, but it seems to me that this is a pre second world war Polak canteen, maybe even a first world war canteen. Polak started producing these canteens in small numbers during the first world war (est. 1916). Pieces from that time are pretty rare, only a few survived the war without being damaged. Most of the known surviving pieces are a lot more rust infested compared to yours.
Again, if you go and bring this piece to an expert, don't sell it unless you contacted me. I can assure you that if this is a genuine Polak, it should get you more then 5000 US dollar (about 3800 euro). Dont sell it for less, I'd be prepared to fly to Holland to inspect the piece and subsequently buy it.
Let me show you the polak spoon, knife and fork to which we want to complement this Polak canteen:
As you can see, these are pretty worn also, but thats due to the materials used in that time period: they were inferior because of the war.
I can point out a trusted Smithsonian expert (possibly in Holland) whom can help you to estimate the value and check the authenticity of your canteen.
Hij is keihard of hij doorzag mijn trolls. Geen leuke reacties opgeleverd...quote:Op donderdag 17 november 2011 15:37 schreef Mr.117 het volgende:
Ik ga die lego dude mailen dat spiderman slecht is en of hij ook andere lego superhelden heeft en hopen op een discussie over superhelden.
Hij heeft geen andere maar kan die wel regelen, damn.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij is keihard of hij doorzag mijn trolls. Geen leuke reacties opgeleverd...
Nee vertel.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef zijstandaard het volgende:
heeft iemand al eens naar alle advertenties van die tonnie gekeken, 31 pagina's...
"I can point out a trusted Smithsonian expert (possibly in Holland) whom can help you to estimate the value and check the authenticity of your canteen."quote:
Eh.. misschien zal dat toeval haar opvallen? Ik wou haar eigenlijk gewoon naar het rijksmuseum sturenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef MrHatFTW het volgende:
[..]
"I can point out a trusted Smithsonian expert (possibly in Holland) whom can help you to estimate the value and check the authenticity of your canteen."
Ik dus(Hendrik van der Zande)
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:59 schreef JDerksen het volgende:
Achja trollen jullie er lekker op los
quote:Dear Brian, thank you very much for the information you sent, I am very happy, I still wait for the reactions in the Netherlands on the authenticity, I definitely keep you in my thoughts and keep your mail well, if I know anything I'll let you knowSincerely Kim
Ik moet ff kijken naar wie ik haar ga verwijzenquote:Dear Brian, sorry I had to read quickly would you give me a Smithsonian expert (email) address? I can ask him for advice, best regards Kim
quote:Dear Kim,
I will go through my itineraries to try to find you an expert either from or in the Netherlands. Polak marked it's canteens on the inside so you'd need special camera equipment like surgical cameras to look inside the canteen to see the Polak mark. Be sure nobody cuts in the canteen to check for the mark!!!!
It looks like this:
I will get back to you as soon as I can. I need to go to a meeting now.
Regards,
Brian
Ik doe mijn best om er vanavond naar te kijken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:43 schreef JeMoeder het volgende:
Ringbewoner of Hat. Kan één van jullie hier even kijken:
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailtkk.html?item=8185369
En vervolgens een email adres aanmaken? Geef dat even door aan mij zodat ik dan mevrouw kan inlichten over de trusted expert in Holland
Goed. Ik ga ook pas na 2u 's middags mailen nu, vanwege het aangenomen tijdverschilquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om er vanavond naar te kijken.
Mijn god het wordt beter en beter..quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Goed. Ik ga ook pas na 2u 's middags mailen nu, vanwege het aangenomen tijdverschil
+ Heb geen laptop/mobiel/tablet meequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:48 schreef MrHatFTW het volgende:
Ringbewoner, geef even door dat ik (Hendrik van der Zande) naar een belangrijke lezing in Wenen ben over archeologische vondsen ofzo en dat ik het was vergeten te melden. (Aan Kim doorgeven he)
Ho, wacht, welke? Ik ben aan het werk. Word pas na 7 uur. Gisteravond niet aan toe gekomen. Had erg goed nieuws en heb dat even gevierd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:29 schreef JeMoeder het volgende:
En Ring kan jij die expert spelen die ik ga voorstellen?
Ben mijn proeftijd op mijn werk door!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:37 schreef JeMoeder het volgende:
Ok Ring, dan kijk ik dan nog ff. Wat was het goede nieuws?
quote:Op zondag 20 november 2011 15:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben mijn proeftijd op mijn werk door!
Fuck, dat is waar ook. Doe mij een DM als je wil. Ben vanavond om 22 uur thuis en morgen en overmorgen vrij. Dus doe mij den DM met wat il allemaal heb gemist en dan stuur ik vanavond het mailadres terug.quote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef JeMoeder het volgende:
Maar mag ik een email adres van je in DM dan kunnen we door met de veldfles...
Ik zou ze een mailtje sturen over PLASpoppen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef Warmaster88 het volgende:
http://zakelijk.marktplaa(...)aspop-paspoppen.html
Ik heb geen inspiratie atm, maar vats wel iemand die er wat mee kan
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef Warmaster88 het volgende:
Aanvullingen en ideeen welkom ik heb hem nog niet verstuurd (y)
Beste gruppo corso,
Ik ben al tijden opzoek naar een nieuw plaspop, aangezien mijn huidige niet aan mijn eisen voldoet. Deze begint namelijk gelig uit te slaan, waardoor hij op plekken zijn witte kleur verliest. Nu zag ik uw aanbieding, en vooral de prijs spreekt mij erg aan. Kort vraagje, zijn uw poppen vochtafstotend, en blijft de witte kleur behouden? Ik heb namelijk geen zin om weer een nieuwe aan te schaffen naar deze ongeveer 20 keer gebruikt te hebben.
M.v.g,
Harold Konincks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hem nu zo verzenden
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
Daar heb je gelijk in, jammergenoeg ken ik geen websites waar ze plaspoppen verkopen :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef JeMoeder het volgende:
Als je hem echt wilt trollen zou ik niet een niet-bestaande website toevoegen..
quote:Beste Friesland,
Ik ben opzoek naar een lego hont. Hoeveel honten kunt u op korte termijn verkopen? Kunt u tevens een indicatie geven of er een mogelijkheid is tot korting bij de aanschaf van meerdere honten? Ik zoek tevens een lego paart. Kunt ook paarten leveren?
Groentjens,
Brian
---
Beste Brian,
Bij afname van leuke aantallen is korting/ronde prijzen maken mogelijk.
Ik heb meerdere honden op voorraad genoeg op dit moment.
paarden kan ik leveren, heb ik op dit moment nog niet liggen, maar zijn besteld en verwacht ik binnen 2 weken weer te hebben.
Groet
---
Hallo ***,
Is het mogelijk de paarten toch eerder te leveren? Ik ben namelijk bezig met het bouwen van een boerterij en ik mis echt paarten.
Groentjens,
Brian
---
Beste Brian,
Ik kan niet iets eerder leveren wat ik niet binnen heb op dit moment.
Groet ***
---
Beste ***,
Ik ben ook niet bezig met de binnenzijde van mijn boerterij, echter met de buitenzijde, zoals het vullen van een weilant met paarten en een voertbak en een erf met honten. Ik hoef dan ook geen asosoires voor de binnenzijde van mijn boerterij, maar voor de buienzijde van de boerterij. Vandaar mijn vraag over paarten.
Groet,
Brian
---
Beste Brian,
Ik kan ze leveren zodra ik ze binnen heb ik verwacht dat ik ze binnen 2 weken hb.
De honden heb ik wel gewoon nu op voorraad.
Groet ***
---
Hallo ***,
Mijn moeder heeft mijn gister lego-straf gegeven omdat ik niet met papa naar bed wou en dus kant ik de honten en paarten niet via internet bij u bestellen. Verkoopt u de legos ook vanuit uw huis?
Groentjens,
Brian
---
Beste Brian,
Ja hoor. Ophalen kan hier ook.
Groet ***
---
Hallo ***,
Fijn om van je te horen ***, je bent veel lievert dan mijn papa en mama. Ik woon in Emmen, hoe kom ik bij uw huis? Van mama mag ik pas alleen reizen alst ik 12 ben.
Groentjens,
Brian
---
Beste Brian,
heel simpel dan koop je niet bij mij. Ivm je wel toestemming van je ouders moet hebben.
Groet ***
---
Beste ***,
Dat vind ik jamemr. Bedankt voor uw hulp. Ik ga nu verter zoeken naar mensen die mij wel boerterij dieren willen leveren, zoals honten en paarten.
Groentjens,
Brian.
Goed, DM me dan maar een adres vanavond, dan zorg ik voor een doorverwijzing, zal Kim je wel een mail sturenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vanavond maak ik werk van je bericht.
Haha jammer dat hij er zo op reageerd, deze had episch goed kunnen worden :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:14 schreef JeMoeder het volgende:
Tijd om mijn lego-saga te posten, zodat je ziet dat de verkoper glashard was. Naam van de verkoper gecensureerd natuurlijk.
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef RingBewoner het volgende:
Heb serieus mijn telefoon op MP gezet. Prima ding, vraag er 225 voor. Krijg ik net een mail met een bod van 100 eu. Heb maar gereageerd met:
"Ik denk dat u een typefout hebt gemaakt".
ik stuur ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Kiekmieg het volgende:
Als iemand zich verveeld:
http://www.speurders.nl/o(...)-3-drs-99023360.html
Deze man word helemaal gek van alle onzin biedingen op zijn auto, mensen die hem mailen en hem voor ¤300,- willen meenemen.
Misschien dat jullie hier iets leuks mee kunnen?
als jullie meer ideeën hebben hoor ik het welquote:Hallo mener
ik ben 8 jar out en wil grag uw spelgoetauto kopen
ik mag van mjin mama u darvor zevn euros gefen is dat goet?
als u dat nied goet vint gef ik u darvor tein euros
greotjes keesje, henk en ingrid en een poot van de hont
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
ik stuur dit
[..]
als jullie meer ideeën hebben hoor ik het wel
HAha, ook hier ga ik vanavond mee bezig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef Warmaster88 het volgende:
Hier nog een mooie, nu geen tijd voor om zelf mee aan de gang te gaan.
Ideetjes heb ik nog wel, je bent Ria en houdt van Honten, je hebt een mooie hontvriedelijke tuin, zeg dat je wel foto's kunt maken van de omgeving, en stuur foto's van een gevaarlijke en verwaarloosde tuin![]()
http://link.marktplaats.nl/505594007
Zal tijdens het eten eens nadenken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
ik stuur dit
[..]
Nice, hij begon er net over, hij vond het niet leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
ik stuur dit
[..]
Hahaha, bekenden naaienquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:08 schreef Kiekmieg het volgende:
[..]
Nice, hij begon er net over, hij vond het niet leuk
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef Kiekmieg het volgende:
Hij gaat niet reageren op die 1e reactie zei hij net. Hij wil zich niet laten opnaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer :pNiet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
Hahahaha!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef Superslechterik het volgende:
Volgens de man van de honda kan ik zonder problemen met deze auto een roadtrip naar Australie maken.
Hij wil echter geen reactie geven op de vraag of er vlekken in de bekleding zitten en zoja, of dat hij deze zelf gemaakt heeft.
Weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
ik stuur dit
[..]
het was te proberenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:23 schreef Kiekmieg het volgende:
Hij gaat niet reageren op die 1e reactie zei hij net. Hij wil zich niet laten opnaaien
Dit is gewoon problemen vragenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:12 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb wat pareltjes gevonden:
http://www.speurders.nl/o(...)-sauna-97099245.html
Wat moet je hiermee? Lastig, het moet misschien een beetje netjes blijven maar deze geef ik weg. Wie het eerst komt mag losgaan.
_
Heb het volgende gemaild:quote:
Eerst maar eens een conversatie op gang brengen.quote:Beste Danielle,
Is mannelijk gezelschap gewenst? Zo ja, dan leest u vast verder en zal ik mij even voorstellen. Ik ben Gianni Eslachtsroede en ben 22 jaar oud. Verder woon ik dicht bij u, ik ben namelijk woonzaam in Utrecht. Zou u graag vergezellen gezien het feit dat ik student ben en normaal gesproken niet zo veel geld heb dat ik een bezoek aan de sauna kan betalen.
Heeft u al een idee naar welke sauna u gaat met uw dochters? Hoe oud bent u en hoe oud zijn uw dochters? U heeft hier verder toch geen bijbedoelingen mee, want dan haak ik af?
Ik hoop van u te horen!
Met vriendelijke groet,
G. Eslachtsroede
Haha, hij is leuk. Maar waarom met zo'n opvallende combo van voorletter en achternaam?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Heb het volgende gemaild:
[..]
Eerst maar eens een conversatie op gang brengen.
Omdat ik deze al langer gebruik, nog nooit iemand opgevallen. Heb er in ieder geval nog nooit iets over gehoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, hij is leuk. Maar waarom met zo'n opvallende combo van voorletter en achternaam?
Oké top.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Omdat ik deze al langer gebruik, nog nooit iemand opgevallen. Heb er in ieder geval nog nooit iets over gehoord.
1994-2011 Medewerker bij geylnummer.nlquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké top.
Ik ben voor een "callcenter vanuit huis" een CV nodig. Iemand die iets in elkaar kan zetten?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef JeMoeder het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)ml?fh_start_index=30
Deze twee wil ik wel eens proberen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef Superslechterik het volgende:
http://link.marktplaats.nl/504352790
weggevertje
Ik verzin zelf wel iets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
1994-2011 Medewerker bij geylnummer.nl
Klaar?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef Superslechterik het volgende:
http://link.marktplaats.nl/504352790
weggevertje
quote:Beste *****,
Dit lijkt inderdaad een bot. Echter, ik denk dat het een werktuig is. Zal ik iemand die hier verstand van heeft eens contact met je laten opnemen?
Frans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |