quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Met trots presenteer ik jullie de terugkeer van 'De FMK.' The master strikes BACK!
• Ik ben 12, wat is een Marktplaatsklootzak?
Iemand die fake op advertenties reageert via Marktplaats en de meest geniale antwoorden en gesprekken hier op FOK! post.
• Dat klinkt wel erg gemakkelijk..![]()
Dat kan kloppen, echter, als een actie gezamenlijk goed verloopt en er duidelijke afspraken gemaakt worden of de verkoper gewoon heerlijk hapt kunnen er geniale situaties ontstaan..Zie bijvoorbeeld:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Oke! Je hebt me overtuigd!Ik wil ook een FMK'er zijn, hoe kan ik meedoen?
Zorg in ieder geval voor een Fake emailadres en een marktplaats account. Zoek naar grappige, vage, of achterlijke advertenties, reageer er op en wacht op de antwoorden. Het kan niet gek genoeg! Bedenk wel dat je het niet te ver doorvoert, iemand laten wachten op degene die zijn pluche dolfijn van 3,95 op komt halen gaat wel iets te ver.
• Zijn er verder nog regels?
Ja. Achternamen en E-mailadressen willen we liever niet zien. Sowieso is dat niet netjes, maar ook omdat de verkopers dan gemakkelijk bij dit topic uitkomen.
----
Let the FMK-games begin!Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:00 schreef ellevehC86 het volgende:
Dilemma, wie of wat ben ik?
een voorbeeld, ik vul het zelf wel in
Geert Wilders Jongeren Europa: afdeling Duitsland - GW Jugend
Rotterdams-Amsterdamse Autochtone Afscheidingsbeweging - goed voor vage kutverhalen
Dietschland Vooruit!! - lekker zingen en rellen met belgskes
Joden voor Nederland - elk soort afwijzing kunnen we hier afdoen met een snoeiharde godwin.
Die is goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.
Het programma gaat over de wetenschap van ruimtevaart en de uitmuntendheid van 'het' ras. Als mijnheer meer info wil, moet je het ras-gedeelte compleet negeren en alleen over de ruimtevaart info geven.
Oh, die is effing gemeenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.
Het programma gaat over de wetenschap van ruimtevaart en de uitmuntendheid van 'het' ras. Als mijnheer meer info wil, moet je het ras-gedeelte compleet negeren en alleen over de ruimtevaart info geven.
De nieuwe Communistische Partij van Noord-Korea die wil beginnen in Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:00 schreef ellevehC86 het volgende:
Dilemma, wie of wat ben ik?
een voorbeeld, ik vul het zelf wel in
Geert Wilders Jongeren Europa: afdeling Duitsland - GW Jugend
Rotterdams-Amsterdamse Autochtone Afscheidingsbeweging - goed voor vage kutverhalen
Dietschland Vooruit!! - lekker zingen en rellen met belgskes
Joden voor Nederland - elk soort afwijzing kunnen we hier afdoen met een snoeiharde godwin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef sinepedraap het volgende:
Om jullie nog meer inspiratie te geven:
[ afbeelding ]
[link]quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:52 schreef weerstandje het volgende:
kan niet lezen
doe eens wat groter maken
Jah sorry was er nog mee bezig idd maar de link die IceBeach geeft is goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:52 schreef weerstandje het volgende:
[..]
kan niet lezen
doe eens wat groter maken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef keukenkwastje het volgende:
Vorige delen:
De Fok! Marktplaats klootzakken #1 - Ik ben een klootzak
De Fok! Marktplaats klootzakken #2 - Beetje expirimenteren met zijn allen.
De Fok! Marktplaats klootzakken #3 - Hoofdrolspeler: Het Borrelglaasje.
De Fok Marktplaats Klootzakken #4 - Alwaer Dynd, Stali en De_Vink den slag te pakken hebben.
De Fok! Marktplaats klootzakken #5 - Frustraties bij Sounddragon, AAAAA die den planck misslaat, Razor21 opgewonden raakt van zijn reacties, TimKuik een BH-fetish heeft, Grimbert Raere Tael uitslaet en er een gigantische inflatie optreedt bij het borrelglaasje.
De Fok! Marktplaats klootzakken #6 - Alwaer Grimbert Geelkuifkanaerie bot vanckt, Lindgren natte voeten heeft, td123td eindeleick ene Praetmaet op zijn lijn gevonden heeft en de clansman de weg is kwijtgeraeckt
De Fok! Marktplaats klootzakken #7 - Alwaer ik nog wat verzin
De Fok! Marktplaats klootzakken #8 - Waar Chevelle68 ALWEER niet in een jurkje ging
De Fok! Marktplaats klootzakken #9
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef Internet-Faler het volgende:
Stap 1.
[ afbeelding ]
Stap 2.
[ afbeelding ]
Stap 3.
[ afbeelding ]
Deze man die de iPhone 4 zoekt woont in Enschede, ik laat hem het gewoon ergens in Nederland ophalen. Eens kijken wanneer die terug mailtJe gaat hem zomaar naar een random adres laten rijden om het hem zogenaamd op te laten halen? Dat vind ik niet grappig, sorry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:01 schreef MissFrankenstein het volgende:
http://link.marktplaats.nl/467675510
Deze.
quote:Sportieve jonge man is op zoek naar een vrouw die net als ik gelovog is en
quote:ik gelovog is en
quote:gelovog
quote:Sportieve jonge man is op zoek naar een vrouw die net als ik gelovog is en die een band met god heeft. Bij goede kontakt stuur ik een foto van mij Ik ben verders gezond en heb een vaste baan. Weet je een leuk bericht?
GR Arie
Kan iemand dit even sturen? Ben momenteel op kantoor.quote:Hoi Ari
Sportief! Goh, leuk zeg, haha. Bij de advertentie staat dat je in Katwijk woont, ik woon in Voorschoten!! Ik moet bekennen dat ik God al een poosje niet meer heb gecontacteerd, dit door het plotseling overlijden van mijn man, haha.
Maar wie weet kan jij mij overtuigen weer mijn hart open te zetten voor God!!!
Groetjes,
Hermedina
Oh, PS, hihi, ik ben ook heel sportief!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand dit even sturen? Ben momenteel op kantoor.
Haha goeie troll, ben benieuwd hoeveel vieze ouwe mannen erin trappenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
http://link.marktplaats.nl/466039518
VOE![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef JochemP het volgende:
[..]
Haha goeie troll, ben benieuwd hoeveel vieze ouwe mannen erin trappen
Dat jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:23 schreef JochemP het volgende:
[..]
Haha goeie troll, ben benieuwd hoeveel vieze ouwe mannen erin trappen
Nu wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:35 schreef Maanvis het volgende:
waar is het vorige deel, waarom is dat nie gelinkt?
niet alleen linken, ook screenshots platzen. Marktplaats verwijdert her en der nogal eens wat en dan zie je niet meer hoe grappig het wasquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
VOE![]()
Jammer dat zoveel mensen nog linkjes plaatsen ipv printscreen te maken. Na een paar weken is die advertentie verwijderd en weten we niet wat er stondquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
VOE![]()
Mijne reactieahh:quote:Nu ook verkrijgbaar in Nederland..
Relacore afslankpil is al vele jaren een groot succes in Amerika en is daar in verkoop nr. 1 van overbodig vet pil.
Zij is volledig op plantaardige wijze samengesteld en kent geen bijwerkingen.
Het werkt echt en heeft snel zeer goede resultaten !!!!!.
Relacore zorgt ervoor dat uw overbodige vet verdwijnt doordat het honger gevoel afneemt.
Waar andere afslankpillen er wellicht voor zorgen dat je gewicht vermindert, zorgt
Relacore er tevens voor dat het overbodige vet verdwijnt en geeft je een mooie vlakke buik.
- Relacore is volledig op plantaardige wijze samengesteld
- Relacore vermindert de stress en gespannenheid in je lichaam
- Relacore zorgt ervoor dat je lekkerder in je vel zit.
- Relacore helpt bij het verminderen van je gewicht
- Relacore onderdrukt eetlustgevoelens en maakt daardoor dieet makkelijker.
- Relacore zorgt tevens voor dat je er beter uitziet: een dunner middel en een platte
buik.!!!!
Bestel vandaag nog, want ter introductie kost Relacore tijdelijk slechts ¤ 22,50- ( + ¤ 6,95
verzendkosten ; bij totaal afname tot 10 doosjes blijven de verzendkosten slecht ¤ 6,95 )
Een potje bevat 30 capsules, goed voor een hele maand. Na de eerste twee weken ziet u
al verbluffende resultaten.
Bestellen kan als volgt:
- Telefonisch op 0031-6-3634 6155 of
- per e-mail via relacore@live.nl en maak
het verschuldigde bedrag over op Postbank rekening nr. 2537817.t.n.v.: E. Balk te Arnhem; na ontvangst wordt uw bestelling direkt toegezonden.
Relacore kan tevens worden afgehaald in Arnhem en Nijmegen ( tel. 06-36346155 )
Relacore kan ook worden afgehaald in Rotterdam, tel. 06-45187182
Jup.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie het echt leuk om mensen het hele land door te laten reizen voor niks?
Natuurlijk, alleen jammer dat je hun reactie niet te zien krijgtquote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie het echt leuk om mensen het hele land door te laten reizen voor niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |