quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Met trots presenteer ik jullie de terugkeer van 'De FMK.' The master strikes BACK!
• Ik ben 12, wat is een Marktplaatsklootzak?
Iemand die fake op advertenties reageert via Marktplaats en de meest geniale antwoorden en gesprekken hier op FOK! post.
• Dat klinkt wel erg gemakkelijk..![]()
Dat kan kloppen, echter, als een actie gezamenlijk goed verloopt en er duidelijke afspraken gemaakt worden of de verkoper gewoon heerlijk hapt kunnen er geniale situaties ontstaan..Zie bijvoorbeeld:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Oke! Je hebt me overtuigd!Ik wil ook een FMK'er zijn, hoe kan ik meedoen?
Zorg in ieder geval voor een Fake emailadres en een marktplaats account. Zoek naar grappige, vage, of achterlijke advertenties, reageer er op en wacht op de antwoorden. Het kan niet gek genoeg! Bedenk wel dat je het niet te ver doorvoert, iemand laten wachten op degene die zijn pluche dolfijn van 3,95 op komt halen gaat wel iets te ver.
• Zijn er verder nog regels?
Ja. Achternamen en E-mailadressen willen we liever niet zien. Sowieso is dat niet netjes, maar ook omdat de verkopers dan gemakkelijk bij dit topic uitkomen.
----
Let the FMK-games begin!Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:00 schreef ellevehC86 het volgende:
Dilemma, wie of wat ben ik?
een voorbeeld, ik vul het zelf wel in
Geert Wilders Jongeren Europa: afdeling Duitsland - GW Jugend
Rotterdams-Amsterdamse Autochtone Afscheidingsbeweging - goed voor vage kutverhalen
Dietschland Vooruit!! - lekker zingen en rellen met belgskes
Joden voor Nederland - elk soort afwijzing kunnen we hier afdoen met een snoeiharde godwin.
Die is goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.
Het programma gaat over de wetenschap van ruimtevaart en de uitmuntendheid van 'het' ras. Als mijnheer meer info wil, moet je het ras-gedeelte compleet negeren en alleen over de ruimtevaart info geven.
Oh, die is effing gemeenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
PUUR - Partij voor Universum, Uitmuntendheid en Ras.
Het programma gaat over de wetenschap van ruimtevaart en de uitmuntendheid van 'het' ras. Als mijnheer meer info wil, moet je het ras-gedeelte compleet negeren en alleen over de ruimtevaart info geven.
De nieuwe Communistische Partij van Noord-Korea die wil beginnen in Nederland.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:00 schreef ellevehC86 het volgende:
Dilemma, wie of wat ben ik?
een voorbeeld, ik vul het zelf wel in
Geert Wilders Jongeren Europa: afdeling Duitsland - GW Jugend
Rotterdams-Amsterdamse Autochtone Afscheidingsbeweging - goed voor vage kutverhalen
Dietschland Vooruit!! - lekker zingen en rellen met belgskes
Joden voor Nederland - elk soort afwijzing kunnen we hier afdoen met een snoeiharde godwin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:51 schreef sinepedraap het volgende:
Om jullie nog meer inspiratie te geven:
[ afbeelding ]
[link]quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:52 schreef weerstandje het volgende:
kan niet lezen
doe eens wat groter maken
Jah sorry was er nog mee bezig idd maar de link die IceBeach geeft is goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:52 schreef weerstandje het volgende:
[..]
kan niet lezen
doe eens wat groter maken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef keukenkwastje het volgende:
Vorige delen:
De Fok! Marktplaats klootzakken #1 - Ik ben een klootzak
De Fok! Marktplaats klootzakken #2 - Beetje expirimenteren met zijn allen.
De Fok! Marktplaats klootzakken #3 - Hoofdrolspeler: Het Borrelglaasje.
De Fok Marktplaats Klootzakken #4 - Alwaer Dynd, Stali en De_Vink den slag te pakken hebben.
De Fok! Marktplaats klootzakken #5 - Frustraties bij Sounddragon, AAAAA die den planck misslaat, Razor21 opgewonden raakt van zijn reacties, TimKuik een BH-fetish heeft, Grimbert Raere Tael uitslaet en er een gigantische inflatie optreedt bij het borrelglaasje.
De Fok! Marktplaats klootzakken #6 - Alwaer Grimbert Geelkuifkanaerie bot vanckt, Lindgren natte voeten heeft, td123td eindeleick ene Praetmaet op zijn lijn gevonden heeft en de clansman de weg is kwijtgeraeckt
De Fok! Marktplaats klootzakken #7 - Alwaer ik nog wat verzin
De Fok! Marktplaats klootzakken #8 - Waar Chevelle68 ALWEER niet in een jurkje ging
De Fok! Marktplaats klootzakken #9
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef Internet-Faler het volgende:
Stap 1.
[ afbeelding ]
Stap 2.
[ afbeelding ]
Stap 3.
[ afbeelding ]
Deze man die de iPhone 4 zoekt woont in Enschede, ik laat hem het gewoon ergens in Nederland ophalen. Eens kijken wanneer die terug mailtJe gaat hem zomaar naar een random adres laten rijden om het hem zogenaamd op te laten halen? Dat vind ik niet grappig, sorry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |