De huisjes zijn bedoeld voor kankerpatienten en hun gezin! Dus, ja, jongeren die daar wonen zullen dat heus wel weten. Daarbij ziet een gemiddelde kankerpatient er niet gezond uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:10 schreef timmmmm het volgende:
Verwerpelijk natuurlijk, maar ik zie de link tussen de kanker van die man niet? Ze hadden ruzie in het winkelcentrum, dus wraak. Heeft geen enkele link met die terminale kanker, als die jongeren dat al wisten.
Een beetje sensatie maken en de boel opkloppen, terwijl de slachtoffers gewoon rustig verder willen
Als het Marokkanen zijn was dit topic al aan deel twee toe, als het een gemengde groep is dan zijn dat ook Marokkanen die een enkele autochtoon meetrekken, en als het volledig autochtone criminelen betreft dan besten we er geen aandacht aan. En dan kun je de volgende keer weer roepen 'maar het zijn bijna altijd allochtonen'. Dat doet aan een zorgwekkende oververtegenwoordiging niet af, maar kennelijk voelt menigeen de behoefte het te doen voorkomen alsof het altijd allochtonen zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet, alles wat ik kan vinden van de afgelopen jaren en nergens een vermelding van allochtonen of specifieke nationaliteiten.
quote:Waren onze rotjochies maar Marokkaans’
ZUIDLAND - Was de Zuidlandse probleemjeugd maar Marokkaans, moppert burgemeester Pauline Bouvy-Koene. „Dan had ik meteen extra geld gekregen om de overlast te bestrijden.’’
Door de jeugdoverlast zijn het winkelcentrum en het bejaardenhuis in het dorp op Voorne-Putten ’s avonds gedeeltelijk afgesloten. Ook zijn er veel vernielingen.
„Meer politie-inzet is onmogelijk. Daar hebben we het geld niet voor. Onze problematiek is vergelijkbaar met die van overlastgevende Marokkaantjes. Alleen zijn onze rotjochies blank.’’
Zij vindt dat zij daarom ook aanspraak moet kunnen maken op rijksbijdragen die nu gaan naar plaatsen waar relschoppers met een allochtone achtergrond huishouden. Ze heeft de kwestie aangekaart bij Mark Rutte, VVD-fractievoorzitter in de Tweede Kamer.
Bouvy-Koene wijt een deel van de problemen aan de gelaten houding van de dorpelingen. ,,Die laten het toe dat een klein groepje tieners hun woonomgeving om zeep helpt.’’
En niemand die ondertussen de hermandaad aanroept zodat die 20 etters van de brommer kan knuppelen? typischquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:06 schreef Elfletterig het volgende:
Toeterend en met de koplampen schijnend in de huizen zochten ze rond vijf uur net zo lang tot ze de vakantiegangers vonden.
Inderdaad. Het zijn maar blanken! Daar durven ze toch wel tegen op te treden!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En niemand die ondertussen de hermandaad aanroept zodat die 20 etters van de brommer kan knuppelen? typisch
De gemeente heeft dus een VVD-burgemeester, die tevergeefs bij toenmalig VVD-fractievoorzitter Rutte heeft aangeklopt. Want de problemen bestaan nu nog steeds, terwijl de VVD nog wel zo populistisch campagne voerde: vandalen gaan betalen...quote:'Waren onze rotjochies maar Marokkaans’
ZUIDLAND - Was de Zuidlandse probleemjeugd maar Marokkaans, moppert burgemeester Pauline Bouvy-Koene. „Dan had ik meteen extra geld gekregen om de overlast te bestrijden.’’
(... ) "Meer politie-inzet is onmogelijk. Daar hebben we het geld niet voor. Onze problematiek is vergelijkbaar met die van overlastgevende Marokkaantjes. Alleen zijn onze rotjochies blank.’’
Zij vindt dat zij daarom ook aanspraak moet kunnen maken op rijksbijdragen die nu gaan naar plaatsen waar relschoppers met een allochtone achtergrond huishouden. Ze heeft de kwestie aangekaart bij Mark Rutte, VVD-fractievoorzitter in de Tweede Kamer.
Kijk, goed voorbeeld doet volgen. De jeugd uit dat pauperdorp ziet ook in dat er toch niets gebeurt in dit land als je iemand de tering slaat. Zij hopen wellicht op een financiele vergoeding als zij zich rustig zullen houden (zie Gouda).quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het Marokkanen zijn was dit topic al aan deel twee toe, als het een gemengde groep is dan zijn dat ook Marokkanen die een enkele autochtoon meetrekken, en als het volledig autochtone criminelen betreft dan besten we er geen aandacht aan. En dan kun je de volgende keer weer roepen 'maar het zijn bijna altijd allochtonen'. Dat doet aan een zorgwekkende oververtegenwoordiging niet af, maar kennelijk voelt menigeen de behoefte het te doen voorkomen alsof het altijd allochtonen zijn.
Niet dus:
[..]
Mee eens. Allemaal oppakken en tot de 23 jaar in een inrichting plaatsen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kijk, goed voorbeeld doet volgen. De jeugd uit dat pauperdorp ziet ook in dat er toch niets gebeurt in dit land als je iemand de tering slaat. Zij hopen wellicht op een financiele vergoeding als zij zich rustig zullen houden (zie Gouda).
Van mij mogen ze allemaal ongezien de tering krijgen en wegrotten in een donker celletje, tyfusjeugd. Wit zwart of geel...maakt mij geen fuck uit.
Jongeren die op een brommer rijden zijn automatisch Marokkanen in jouw wereld?quote:
?quote:
Dat mag de belastingbetaler sowieso wel. Als we ze niet met geweld beteugelen, dan moet dat toch op een andere, geldverslindende manier zoals gevangenis, jeugdinrichting, maatschappelijk werk, etc. Ze gaan hoe dan ook geld kosten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef made het volgende:
[..]
Sorry, maar dit dit vind ik echt zonde van het geld. Want de belasting betaler mag dan het een en ander gaan ophoesten voor die gasten.
Nee Gia, het is een gewoon vakantiepark, net nieuw, en een van die huizen is van die stichting.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
De huisjes zijn bedoeld voor kankerpatienten en hun gezin! Dus, ja, jongeren die daar wonen zullen dat heus wel weten. Daarbij ziet een gemiddelde kankerpatient er niet gezond uit.
Hoe kom je aan het waanzinnige idee dat de gemiddelde kankerpatiënt er niet goed uitziet? En hoe zou je moeten weten wat iemand heeft die er niet al te best uitziet? Je trekt weer eens conclusies op basis van veronderstellingen die helemaal nergens op slaanquote:Dus, ze zien 's middags dat gezin en zien dat de man ziek is. Ze trekken de conclusie dat dit gezin in zo'n roparun-huisje zit en bezoeken 's avonds dat park. Hoe kunnen die jongeren anders weten waar dit gezin verblijft?
Wel toevallig dat er altijd gezocht wordt naar makkelijke rpooien. Man=ziek=zwak. Dus prooi cvoor dit soort trieste figuren met iets teveel testosteron.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:10 schreef timmmmm het volgende:
Verwerpelijk natuurlijk, maar ik zie de link tussen de kanker van die man niet? Ze hadden ruzie in het winkelcentrum, dus wraak. Heeft geen enkele link met die terminale kanker, als die jongeren dat al wisten.
Een beetje sensatie maken en de boel opkloppen, terwijl de slachtoffers gewoon rustig verder willen
Dat dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Trollscience het volgende:
Ik word hier zo verschrikkelijk boos van, gestoorde zieke zielige knulletjes... Nekschot voor ze![]()
Je hebt gelijk gekregen, het is een discussie op hoog niveau geworden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, je wilt dus dat burgers het recht in eigen hand gaan nemen? Dat lijkt me toch ook niet bepaald een goed plan.
Van users die louter in een topic komen om anderen af te zeiken, maar zelf ook niets toevoegen wordt de discussie ook niet beter, wel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je hebt gelijk gekregen, het is een discussie op hoog niveau geworden.
Het gaat erom dat we tegenwoordig helemaal niet meer zoiets hebben als sociale controle. Die jongeren kunnen maar gewoon hun gang gaan totdat alles de spuigaten uitloopt en men zich af gaat vragen waar het gaat eindigen. In een veel eerder stadium zou je zo'n groepje geteisem al duidelijk moeten maken dat ze met vuur spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, je wilt dus dat burgers het recht in eigen hand gaan nemen? Dat lijkt me toch ook niet bepaald een goed plan.
Andermaal dank voor je geweldige 'bijdrage' aan dit topic. Subtiele hint:quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:42 schreef Poepoog het volgende:
Je hebt gelijk gekregen, het is een discussie op hoog niveau geworden.
Het gaat om mensen die in het dorp op bezoek zijn, dus het goed mogelijk dat de eerdere confrontatie niet bij inwoners van het dorp bekend was. Verder is het niet zo dat het halve dorp 's nachts wakker is, omdat er misschien in het holst van de nacht wel iets gebeurt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:02 schreef Karammel het volgende:
Het gaat erom dat we tegenwoordig helemaal niet meer zoiets hebben als sociale controle. Die jongeren kunnen maar gewoon hun gang gaan totdat alles de spuigaten uitloopt en men zich af gaat vragen waar het gaat eindigen. In een veel eerder stadium zou je zo'n groepje geteisem al duidelijk moeten maken dat ze met vuur spelen.
Het recht in eigen hand nemen klinkt gelijk heel erg ernstig en zwaar, maar dat hoeft helemaal niet te betekenen dat je ze met grof geweld de kop indrukt. Als er maar genoeg mensen zich dreigend (verbaal) tegen zo'n groep keren is het snel afgelopen. Iedereen schijnt blijkbaar te weten wie die jongeren zijn. Hoe komt het dan dat ze er niet op worden afgerekend? Dát vind ik inderdaad belachelijk.
De politie zou er niet moeten zijn om dit soort onzin op te lossen. Nu moeten ze toch de rotzooi oplossen die de buurt heeft laten ontstaan.
Maar dit constateren en het mededelen ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Van users die louter in een topic komen om anderen af te zeiken, maar zelf ook niets toevoegen wordt de discussie ook niet beter, wel?
Wat ik vaak opmerk is dat het meerendeel vindt dat die gasten die straatroven zetten of mishandeling plegen (vooral op oudere vrouwen of gehandicapte mensen, ligt gevoeliger) maar eens een keer 30 jaar in de cel moeten worden gezet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:14 schreef Dagonet het volgende:
De indruk die ik opdeed vanuit de dingen die ik vandaag heb gelezen is meer dat de bevolking van mening is dat de politie moet ophouden, het zijn gewoon een zooi belhamels en we zijn allemaal jong geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |