Hier ook zo, maar dat komt denk ik ook door de samen loop van omstandigheden.. En jarig en papa weg en zaterdag is oma jarig die heeft dat ook al 100x aan haar verteld! Dus we hebben samen een kadootje gekocht, dat snapt ze nu opeens wel nadat ze jarig is geweestquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Dit topic is toch nog niet aan de reeks gekoppeld
Nee, maar er is kennelijk niemand verder?
Onze peuter slaapt gelukkig al eventjes. Morgen trakteren op het kdv en ik denk dat het dan goed is dat het 'jarig zijn' voorbij is en we weer in het gewone stramien belanden. Hoewel ik ook vreselijk met haar moet lachen, is ze ook nogal moeilijk deze week.
Vanmiddag keek ze Dora, een aflevering waarin Dora en Boots cowboys waren, op een paard reden en "Yiehaa" riepen. Dus Senna staat heel enthousiast op"Ieeaaaa, ik ben ook een kauwgom"
interessant maar nee ik hoef geen klokjequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef simmu het volgende:
vorige was deze:
[ afbeelding ]
die heeft al een nieuw huisje![]()
ik wilde deze met een mickie mouse in het midden, maar dat blijkt helemaal niet mooit te zijn. je ziet mickie amper. maar tis wel een klokje
wil je hem hebben? want ik maak volgende week toch weer een nieuwequote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goeie prijs maar ik sla ff over, we hebben al 5poppenwagens staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |