abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99768107
sorrie, ik was aan een klokje aan het werk en tis alweer niet naar mijn zin. dus ik ga volgende week weer een nieuwe maken. iemand nog een klokje?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99768147
wat voor klokje???
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99768337
vorige was deze:

die heeft al een nieuw huisje ;)
ik wilde deze met een mickie mouse in het midden, maar dat blijkt helemaal niet mooit te zijn. je ziet mickie amper. maar tis wel een klokje
pi_99768353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Dit topic is toch nog niet aan de reeks gekoppeld :P

Nee, maar er is kennelijk niemand verder?
Onze peuter slaapt gelukkig al eventjes. Morgen trakteren op het kdv en ik denk dat het dan goed is dat het 'jarig zijn' voorbij is en we weer in het gewone stramien belanden. Hoewel ik ook vreselijk met haar moet lachen, is ze ook nogal moeilijk deze week.
Vanmiddag keek ze Dora, een aflevering waarin Dora en Boots cowboys waren, op een paard reden en "Yiehaa" riepen. Dus Senna staat heel enthousiast op"Ieeaaaa, ik ben ook een kauwgom" :D
Hier ook zo, maar dat komt denk ik ook door de samen loop van omstandigheden.. En jarig en papa weg en zaterdag is oma jarig die heeft dat ook al 100x aan haar verteld! Dus we hebben samen een kadootje gekocht, dat snapt ze nu opeens wel nadat ze jarig is geweest :)

kauwgom _O-
pi_99768440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef simmu het volgende:
vorige was deze:

[ afbeelding ]

die heeft al een nieuw huisje ;)
ik wilde deze met een mickie mouse in het midden, maar dat blijkt helemaal niet mooit te zijn. je ziet mickie amper. maar tis wel een klokje
interessant maar nee ik hoef geen klokje :)
pi_99773857
Nou ze is uiteindelijk toch gewoon netjes in haar eigen bedje in slaap gevallen, maar waar dit gedrag nou vandaan komt?! Het kan zijn papa missen of uitproberen, als het uitproberen is gaat ze het ook doen als papa weer terug is, ik hou het voor nu nog maar even op papa missen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 juli 2011 @ 23:28:43 #32
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99774973
het kan ook een combinatie zijn MP; Jan daagt mij ook vaker/meer uit als papa er niet is. roept en gilt dan steeds om papa, maar als papa er dan is, dan roept ie constant om mij :')

Ziet er wel leuk uit Simmu :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99785376
de oogst van gisteravond:

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juli 2011 @ 10:21:43 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99785929
wat een leuk ding Simmu!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_99786017
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:21 schreef DJMO het volgende:
wat een leuk ding Simmu!!
wil je hem hebben? want ik maak volgende week toch weer een nieuwe :')
bij selene werkt het geweldig. wanneer je op tijd X 'iets' wil doen zet je het klokje op tijd X naast de gewone klok en dan heeft ze door wanneer we 'iets' gaan doen :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juli 2011 @ 10:45:17 #36
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99786640
Dat zou ook best wel eens bij Jan kunnen werken heb ik het idee .. graag! ik stuur je een pm :)

pi_99787981
Ik geef een minuut of 40/50 van te voren aan dat als de grote wijzer daar staat dan is het 19:00 en dan gaan wij slapen.
Dan herinner ik haar er een 15 a 10 min van te voren nog aan.

En als ik denk dat ze moeilijk en dwars is dan vertel ik niet wanneer wij iets doen maar laat ik haar kiezen.. Wil je naar de winkel als de grote wijzer bij de 4 is of bij de 5?
Ze kiest altijd de eerste hahaha _O- _O- En als ik dan zeg dat ze zelf gekozen heeft dan moppert ze een stuk minder.
pi_99788845
Misschien een idee voor de poppenoma's met een budget ;)
bij Action hebben ze nu poppenbuggy's voor 4,59

http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
:)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:08:07 #39
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_99793388
Goeie prijs maar ik sla ff over, we hebben al 5 :X poppenwagens staan
:P
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:20:37 #40
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_99793940
Brrr, poppen(wagens), niet mijn ding. :P Ik ben blij dat Annicka geen poppenkind is, maar zich liever vermaakt met tellen en het ABC zingen. :D Gisteren bij het peuter-anderhalfuurtje hadden ze poffertjes. Eet mevrouw ze op? Nee, ze gaat ze zitten tellen. :') (Zag ik door het raam.)

[ Bericht 9% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 22-07-2011 14:26:15 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_99798809
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goeie prijs maar ik sla ff over, we hebben al 5 :X poppenwagens staan
:P
:D hahaha
Lijkt Tico wel met 5 wagens :+

Ik vind het wel een plan voor de Sint tzt, maar ik moet er nog even op broeden of ik dat nu al hier in huis wil of dat we het gewoon houden bij die houten poppenwagen die ook nog boven staat. Op zich zou dat ook genoeg moeten zijn natuurlijk maar ik vind dat houten ding een beetje laag voor haar.

En hier is poppie vooral projectie-materiaal. Alles wat bij oudste gebeurt moet ook even bij poppie gedaan worden. Zo moet pop ook een kusje en een verhaaltje en wat luuf en zulks :P
Als er gespeeld moet worden smijt ze het ding liefdevol in de hoek :')

ohja ik hoor hier ook bijna :o nog een maandje... jemig wat gaat dat snel...
pi_99799185
moedert de jouwe ook zo over de jongste mignonne? hier is het soms op het genante af. vooral bij de speeltuin. dan mag ravi ook los en daar is selene dan altijd erg bezorgd. hier blijven lavi! nee! niet naar de auto. HIERBLIJVEN LAVI :( neeeeeeeeeeh lavi (teletubbiesstemmetje).

tis dat ik haar geleerd heb dat ze hem niet op mag pakken, anders had ze hem echt 300 x zelf teruggezet. hij mag van haar een stuk minder dan van ons :X het ergste is dat de kindertjes in de speeltuin (allemaal minstens 5) exact hetzelfde gedrag vertonen tav selene _O-
pi_99799569
:D
nee dat valt eigenlijk tot nu toe nog erg mee. Wel heel schattig dat zorgzame van Selene O+

Ze is wel heel lief als jongste huilt. Toen jongste nog zo veel op een dag huilde waren wij vaak aan het sussen met "aaahw Toetie sssst" En sindsdien staat ze haar te aaien en aaaaaahw Toetie! te roepen als ze huilt :D

Maar we hadden laatst wel de eerste venijnige MIJ! :( te pakken toen jongste iets van haar te pakken had. Ze was er verder helemaal niet mee aan het spelen, ze was niet eens in de buurt :D maar ze moest het wel even uit haar handen trekken.
Ik heb met mn gezicht nog net in de plooi de boel kunnen corrigeren maar ik zeek in mn broek van t lachen :') :@ Het kwam er zo venijnig uit haha, het echte ik/mij en mijn/dijn besef komt eraan geloof ik.
pi_99801777
Mijn truus is veel te beschermend voor V.
En als een ander kindje alleen al kijkt roept ze MIJN BROERTJE!!! :( :(
En als je hem dan ook nog pijn doet moet je echt op gaan passen want ze geeft je zo een hoek :o
Ik blijf maar zeggen dat V dat zelf wel kan oplossen (die klaagt nergens over) en dat anders mama er is.
Maar ik vind het ook wel weer heel stoer :@ :@

Dat zorgzame is zo lief..
En bij het avondeten is ze ook zo lief voor hem vraagt of het hem smaakt.
En bij het opstaan vraagt ze of hij ook lekker heeft geslapen.
En als die huilt roept ze mamaaaaaa hij wil een borsssje!!!!! O+ O+
pi_99802321
selene weigert botweg om aan te kleden zolang er niet eerst bij ravi getsjekt is. eerst ravi kijken dan aankleden. punt uit. ravi ander eten geven dan selene is ook al zo'n zinloze oefening. wel maken ze onderling nu en dan wel ruzie. die duplo he. hoboy, die duplo :N
pi_99802697
Bij mij zit er ook meer verschil tussen natuurlijk.
V is nu 8 maanden en X is precies 2,5 jaar ouder
pi_99806946
*O* Tess heeft vanmiddag op de wc geplast *O*

Amber was wezen plassen wn toen zei Tess dat ze ook moest plassen :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:30:56 #48
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_99811475
Wat goed van Tess *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 20:33:17 #49
5428 crew  miss_sly
pi_99811596
Go Tess *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99811912
tess *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')