Ik weet niet waar hij dineerde toen hij bij AZ werkte, maar Dirk heeft daar iig niet op bezuinigd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij Snackbar Tante Corry...reken maar na hoeveel kroketjes Ronald op kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met meer dan 5 miljoen op de rekening-courant schrijven het liever als croquetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:39 schreef Caland het volgende:
Kroketjes bij Dirk waren goed, seer seker.
Toen kon alles nog in Alkmaar. De rijsttafels waren ook niet aan te slepen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:39 schreef Caland het volgende:
Kroketjes bij Dirk waren goed, seer seker.
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen OP, Ok. Dat is acceptabel. maar je kon toch wel een leukere TT bedenken.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik hem laat staan. Zit er zelf over te denken om elk topic te kapen en dan de TT te laten staan tot zijn ontslag. Alleen vind ik 4 maanden wel een lange tijd hoor.
Gewoon doen man! Aanpakken die handel!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus joh. Dat doet de directie ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de TT een beetje kinderachtig. Ik vind de keuze voor Koeman ook lastig te begrijpen, maar laten we op z'n minst hem gewoon een kans geven.
Ik denk dat ik dat niet kan ontkennen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj bent ook echt een nachtbraker he Absurd...
Toch moeten we ervoor oppassen dat we niet teveel oude koeien uit de sloot halen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Hmmm, de Feyenoorders zijn dus niet echt te spreken over Koetje? Blijft de grootste hoer van NL natuurlijk die gast...
Dat is een waarheid als een koe, manquote:Op donderdag 21 juli 2011 03:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch moeten we ervoor oppassen dat we niet teveel oude koeien uit de sloot halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |