typefoutenquote:
Ik zat te zoeken in deze zin naar spelfoutenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:27 schreef LudoSanders het volgende:
De enigste manier om aandacht te krijgen van Chloroform is door typefouten te maken.
Haal jij me dan op het station?quote:
Net wegquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
vraag het aan de scharrel van je zusje
Hè wat. Ik mis iets.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En omdatappel. Die gaat ook mee op verkansie.
Je kunt het ook overdrijven.quote:
Omdatappel en ducttape.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En omdatappel. Die gaat ook mee op verkansie.
Kusjes terug.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga nu slapen skatjes!
xxx
Hou van jullie
Trusten Spermaquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga nu slapen skatjes!
xxx
Hou van jullie
hihi.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdatappel en ducttape.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel gevonden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken in deze zin naar spelfouten
Eerst een rijmpje maken dat eindigt op "Piranja drinkt veel bier"quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef Faux. het volgende:
Piranja drinkt veel bier. Met deze wijze woorden ga ik slapen. Doeg FOK!kers.
Sorry.quote:
Verdikkies.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Legaal gezien mag ik niet meer autorijden.
[..]
Slaap aightie slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes, die drinkt zn melk zo zoetjes. Slaap aightie slaap, daar buiten loopt een schaap.quote:
Bioquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eerst een rijmpje maken dat eindigt op "Piranja drinkt veel bier"
Waarom moet dit waar ik bij ben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdatappel en ducttape.
[ afbeelding ]
Nou en. Ik ben newskool.quote:
Als je naar Alphen wilt komen ben je welkom hoorquote:
quote:[..]
Slaap aightie slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes, die drinkt zn melk zo zoetjes. Slaap aightie slaap, daar buiten loopt een schaap.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdikkies.
[..]
Slaap aightie slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes, die drinkt zn melk zo zoetjes. Slaap aightie slaap, daar buiten loopt een schaap.
Gewoon Piranhia de schuld gevenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:30 schreef Roburtt het volgende:
jezus dit topic gaat wel tering snel he
Morgen, ik zou gaan zwemmen maar goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je naar Alphen wilt komen ben je welkom hoor
[..]
Niet mijn schuld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom moet dit waar ik bij ben.
Ik wil ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |