1 bier is geen bier,.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:20 schreef Chloroform het volgende:
Want bier is pas bier als er heel veel van is.
maar dit is vast niet je eerstequote:
Ofcoursequote:
15equote:Op donderdag 21 juli 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dit is vast niet je eerste
Jawel.quote:
jij zit op twitter?quote:
Almerequote:Op donderdag 21 juli 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het daar een stuk beter en leuker is dan hier in Almere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja?quote:
neequote:
ohja oeps.quote:
Nee man, vanaf nu gewoon alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wrm 9.gif, nog steeds die meisjes?
Ben ik door naar de volgende ronde? Maak ik nog kans op de elektrische tandenborstel?quote:
Ga eens slapen, morgen sporten man.quote:
Je bent inderdaad door. En het lijkt inderdaad op een elektrische tandenborstel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben ik door naar de volgende ronde? Maak ik nog kans op de elektrische tandenborstel?
Oja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga eens slapen, morgen sporten man.
Want?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:23 schreef Roburtt het volgende:
Godverdomme man, misschien ga ik vandaag op vakantie en misschien morgen, en ik hoor het pas een uur van te voren kutzooi
Waarwaarwaarwaarwaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:23 schreef PiRANiA het volgende:
Flipserdeflops komt ook weer eens kijken.
Gekke jongen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je bent inderdaad door. En het lijkt inderdaad op een elektrische tandenborstel.
DAAR BEN JE NIET.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Jawel. En vroeg ook.quote:
Ik rij met iemand mee, zo'n zzp'er, en die weet niet wanneer hij klaar is met zn laatste klus, afwachten dus..quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:24 schreef Faux. het volgende:
Slapen. Truste Omdatappel^2
Pi ranja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo oude man.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:25 schreef FreezePop het volgende:
kak godverdomme kenser mijn rug niks goed deze avond
Ik deel je leedquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:25 schreef FreezePop het volgende:
kak godverdomme kenser mijn rug niks goed deze avond
Oh.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik rij met iemand mee, zo'n zzp'er, en die weet niet wanneer hij klaar is met zn laatste klus, afwachten dus..
Hallo, wat was je doen?quote:
Vakantie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.Wel al je spulletjes al ingepakt?
Dan hoef je ook niet vroeg naar bed.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:24 schreef Faux. het volgende:
Slapen. Truste Omdatappel^2
Jij ging een half uur geleden toch al slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk dat het grapje nu wel leuk is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |