Dat vroeg ik ook aan hem, maar toen zei hij dat dat wat anders is.quote:
Heb ik 'm gevraagd, omdat ik het superirritant vind dat ik 't zelf niet kan zien, maar hij wilde nietquote:
Zelf maken en hier posten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Heb ik 'm gevraagd, omdat ik het superirritant vind dat ik 't zelf niet kan zien, maar hij wilde niet
Dat moet je toch zalf gebruiken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:53 schreef Sosha het volgende:
M'n vriend net ook weer, "Wil je dat ik 'm voorzichtig terugduw liefie"
Lijkt er inderdaad op dat 't een aambei is. Woehoe, m'n eerste ooit... wat een feestelijk moment.
wtf?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:54 schreef das_phantom het volgende:
Waarschijnlijk een prolapse, idd even terugduwen
Liever zonder alcohol en aloë veraquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Rustig terugduwen met een vochtig doekje.
Pics?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:57 schreef Sosha het volgende:
Heel grappig.
Ik heb trouwens wel een cavia gehad die echt dat probleem had... na haar bevalling bleef ze persen, waardoor haar ingewanden er uitkwamen. Niet cool.
Ja precies, maar er zijn ook vochtige doekjes die dat niet hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Liever zonder alcohol en aloë vera
Maar je zit dus nu op je stoel te fokken met een ogenschijnlijk stuk darm uit je reet?quote:
Euh... nee... ik neem aan dat 't een aambei is... zoals ik al zei is 't hooguit een halve cm lang en zo'n pijn doet het niet als ik gewoon rechtop zit. Helemaal niet zelfs. Hoop alleen niet dat 't erger wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar je zit dus nu op je stoel te fokken met een ogenschijnlijk stuk darm uit je reet?
Correct me if i'm wrong maar een aambei kan toch alleen operatief verwijdert worden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Euh... nee... ik neem aan dat 't een aambei is... zoals ik al zei is 't hooguit een halve cm lang en zo'n pijn doet het niet als ik gewoon rechtop zit. Helemaal niet zelfs. Hoop alleen niet dat 't erger wordt.
Bhahaha!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef Sosha het volgende:
Omdat ik me zorgen maakte liet ik mijn vriend er net naar kijken, maar in plaats van dat hij mijn zorgen weg zou nemen, zei hij bloedserieus dat het waarschijnlijk een stukje endeldarm is dat we terug moeten duwen.
Vaginale verzakkingen, anale prolapsen! Heerlijk!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:54 schreef das_phantom het volgende:
Waarschijnlijk een prolapse, idd even terugduwen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong maar een aambei kan toch alleen operatief verwijdert worden?
bron: http://www.healthylives.nl/verzorging/lichaam/aambeienquote:Aambeien zijn ongevaarlijk. Ze verdwijnen meestal vanzelf binnen enkele weken.
"Ze kunnen pijnlijk zijn, vooral tijdens of na het poepen. Aambeien kunnen kapot gaan, dan is er wel bloedverlies. Dat bloed is meestal helderrood en zit rond de ontlasting of komt druppelsgewijs na de ontlasting; soms zit er alleen bloed aan het wc-papier."quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.healthylives.nl/verzorging/lichaam/aambeien
Alleen dacht ik dat jullie een grapje maakten dat ik moet proberen 'm terug te duwen, maar dat wordt serieus aangeraden
.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik krijg dat plaatje van die prolapse niet uit mijn kop.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:13 schreef Sosha het volgende:
Tja... ik ben een vrouw, dus qua bloedverlies van onderen ben ik wel wat gewend. Daar zal ik niet van wakker liggen.
Mja, ik houd het maar in de gaten dan..
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef Sosha het volgende:
zei hij bloedserieus dat het waarschijnlijk een stukje endeldarm is dat we terug moeten duwen.
Het was een natte gladde boel en zo ver zitten die gaatjes helaas niet uit elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Per ongeluk in je reet?
Ja ja... die smoes gebruikte ik ook altijd.
Ja dat kan, dat is mij ook een keer overkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Per ongeluk in je reet?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Per ongeluk in je reet?
Ik dacht dat het juist andersom was, dat hij begon in je reet etc.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Het was een natte gladde boel en zo ver zitten die gaatjes helaas niet uit elkaar
Pictures or it did not happen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:57 schreef Sosha het volgende:
Ik heb trouwens wel een cavia gehad die echt dat probleem had... na haar bevalling bleef ze persen, waardoor haar ingewanden er uitkwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |