Dat vroeg ik ook aan hem, maar toen zei hij dat dat wat anders is.quote:
Heb ik 'm gevraagd, omdat ik het superirritant vind dat ik 't zelf niet kan zien, maar hij wilde nietquote:
Zelf maken en hier posten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Heb ik 'm gevraagd, omdat ik het superirritant vind dat ik 't zelf niet kan zien, maar hij wilde niet
Dat moet je toch zalf gebruiken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:53 schreef Sosha het volgende:
M'n vriend net ook weer, "Wil je dat ik 'm voorzichtig terugduw liefie"
Lijkt er inderdaad op dat 't een aambei is. Woehoe, m'n eerste ooit... wat een feestelijk moment.
wtf?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:54 schreef das_phantom het volgende:
Waarschijnlijk een prolapse, idd even terugduwen
Liever zonder alcohol en aloë veraquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Rustig terugduwen met een vochtig doekje.
Pics?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:57 schreef Sosha het volgende:
Heel grappig.
Ik heb trouwens wel een cavia gehad die echt dat probleem had... na haar bevalling bleef ze persen, waardoor haar ingewanden er uitkwamen. Niet cool.
Ja precies, maar er zijn ook vochtige doekjes die dat niet hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Liever zonder alcohol en aloë vera
Maar je zit dus nu op je stoel te fokken met een ogenschijnlijk stuk darm uit je reet?quote:
Euh... nee... ik neem aan dat 't een aambei is... zoals ik al zei is 't hooguit een halve cm lang en zo'n pijn doet het niet als ik gewoon rechtop zit. Helemaal niet zelfs. Hoop alleen niet dat 't erger wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar je zit dus nu op je stoel te fokken met een ogenschijnlijk stuk darm uit je reet?
Correct me if i'm wrong maar een aambei kan toch alleen operatief verwijdert worden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Euh... nee... ik neem aan dat 't een aambei is... zoals ik al zei is 't hooguit een halve cm lang en zo'n pijn doet het niet als ik gewoon rechtop zit. Helemaal niet zelfs. Hoop alleen niet dat 't erger wordt.
Bhahaha!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef Sosha het volgende:
Omdat ik me zorgen maakte liet ik mijn vriend er net naar kijken, maar in plaats van dat hij mijn zorgen weg zou nemen, zei hij bloedserieus dat het waarschijnlijk een stukje endeldarm is dat we terug moeten duwen.
Vaginale verzakkingen, anale prolapsen! Heerlijk!quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:54 schreef das_phantom het volgende:
Waarschijnlijk een prolapse, idd even terugduwen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong maar een aambei kan toch alleen operatief verwijdert worden?
bron: http://www.healthylives.nl/verzorging/lichaam/aambeienquote:Aambeien zijn ongevaarlijk. Ze verdwijnen meestal vanzelf binnen enkele weken.
"Ze kunnen pijnlijk zijn, vooral tijdens of na het poepen. Aambeien kunnen kapot gaan, dan is er wel bloedverlies. Dat bloed is meestal helderrood en zit rond de ontlasting of komt druppelsgewijs na de ontlasting; soms zit er alleen bloed aan het wc-papier."quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.healthylives.nl/verzorging/lichaam/aambeien
Alleen dacht ik dat jullie een grapje maakten dat ik moet proberen 'm terug te duwen, maar dat wordt serieus aangeraden
.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik krijg dat plaatje van die prolapse niet uit mijn kop.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:13 schreef Sosha het volgende:
Tja... ik ben een vrouw, dus qua bloedverlies van onderen ben ik wel wat gewend. Daar zal ik niet van wakker liggen.
Mja, ik houd het maar in de gaten dan..
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef Sosha het volgende:
zei hij bloedserieus dat het waarschijnlijk een stukje endeldarm is dat we terug moeten duwen.
Het was een natte gladde boel en zo ver zitten die gaatjes helaas niet uit elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Per ongeluk in je reet?
Ja ja... die smoes gebruikte ik ook altijd.
Ja dat kan, dat is mij ook een keer overkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Per ongeluk in je reet?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Per ongeluk in je reet?
Ik dacht dat het juist andersom was, dat hij begon in je reet etc.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Het was een natte gladde boel en zo ver zitten die gaatjes helaas niet uit elkaar
Pictures or it did not happen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:57 schreef Sosha het volgende:
Ik heb trouwens wel een cavia gehad die echt dat probleem had... na haar bevalling bleef ze persen, waardoor haar ingewanden er uitkwamen.
Want?quote:
Ja precies, hij kan er gewoon nog een keer met de piemel in gaan en het op die manier terug duwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:49 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd 'm terug te duwen, maar lukt niet echt. Misschien wil mijn vriend me vanavond even helpen.![]()
Wellicht goed doordachte tactiek van 't vriendje om hem er toch alsnog met jou toestemming in te kunnen stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, hij kan er gewoon nog een keer met de piemel in gaan en het op die manier terug duwen.
Is het eigenlijk niet overdraagbaar? Dat die vriend opeens een aambei op zijn piemel heeft?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, hij kan er gewoon nog een keer met de piemel in gaan en het op die manier terug duwen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Wellicht goed doordachte tactiek van 't vriendje om hem er toch alsnog met jou toestemming in te kunnen stoppen.
Je kunt dat zelf wel zien. Ga met je rug naar een spiegel staan. Buk voorover en kijk tussen je benen door in de spiegel en.. TADAAAquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Heb ik 'm gevraagd, omdat ik het superirritant vind dat ik 't zelf niet kan zien, maar hij wilde niet
Omg die reacties onderaan op die sitequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.healthylives.nl/verzorging/lichaam/aambeien
Alleen dacht ik dat jullie een grapje maakten dat ik moet proberen 'm terug te duwen, maar dat wordt serieus aangeraden
quote:ik ben op dit moment van plan om ze af te laten binden.
quote:openscheuren met wc papier was bij mij de oplossing. 3 dagen extreem last van gehad, toen hij openscheurde ging de druk er vanaf en was het snel voorbij!
quote:heb nu 4 dagen pijn niet drink veel eet groente en fruit heb echt veel last echt best een groot uitpuilende aambei duw hem steeds terug naar binnen verga van de pijn maar floept er steed weer uit weet niet hoe lang ik er nog tegen kan
Want iedereen hier weet wie ik ben irl?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Wel lef hoor TS, dit posten zonder kloon.
Al onze spiegels hangen te hoogquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je kunt dat zelf wel zien. Ga met je rug naar een spiegel staan. Buk voorover en kijk tussen je benen door in de spiegel en.. TADAAA
Kom op, jij bent een vrouw, je voelt het verschil toch wel of niet dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:58 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Weet je zeker dat je niet gewoon anale sex heb gehad?
Oh dat is balen..quote:
We hebben helaas geen enkele echt goeie grote passpiegel. Moet ik nog aan werkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oh dat is balen..Nergens een spiegel waar je jezelf helemaal in kunt zien? Check je ook nooit je kleren die je aan hebt getrokken?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:48 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Je staart groeit, gefeliciteerd.
Ik moest lachen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Dibble het volgende:
Misschien is het wel een lintworm die wakker werd
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:55 schreef Sosha het volgende:
Kom op, jij bent een vrouw, je voelt het verschil toch wel of niet dan?
Er in de toekomst rekening mee houdenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:29 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]Ik ben idd een vrouw en mijn vriend is nog nooit per ongeluk me kontje ingefloept. (Daar is die veels te strak voor) Vandaar ook dat ik het vroeg. Anale sex kan aambeien veroorzaken nu weet je het en kun je er in de toekomst rekening mee houden. Veel succes meid! Groetjes.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:53 schreef Sosha het volgende:
Lijkt er inderdaad op dat 't een aambei is. Woehoe, m'n eerste ooit... wat een feestelijk moment.
Heeft ie 'm teruggeduwd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef Sosha het volgende:
'k Heb eigenlijk nergens meer last van hoor jonge
Aambeien ontstaan door LANGDURIGE verhoogde druk op de aderen rond de sluitspier(bijv.door jarenlang zitten ipv staan). Het is dus niet bekend dat aambeien ontstaan na een incident, het is slechts zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Sosha het volgende:
Heb nu eigenlijk al dagen geen last meer, vraag me af of 't wel echt een aambei is, of gewoon een beetje irritatie... 't Doet iig geen pijn meer.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:42 schreef Sosha het volgende:
Omdat ik me zorgen maakte liet ik mijn vriend er net naar kijken, maar in plaats van dat hij mijn zorgen weg zou nemen, zei hij bloedserieus dat het waarschijnlijk een stukje endeldarm is dat we terug moeten duwen.
Wat een held, die heeft de smaak te pakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:53 schreef Sosha het volgende:
Nog even terug te komen op je conclusie mbt het uitstulpsel. Kan best zijn idd dat dit er altijd zat. Wel eens vaker gezien, wellicht is je vriend daar idd te hard tegen aangekomen. Maar ben in ieder geval blij voor je dat er verder geen schade is en de pijn weer afgezwakt isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef Sosha het volgende:
Waarom wordt dit topic steeds weer gekickt?
Het gaat helemaal prima met mijn anus, mede namens haar bedankt voor de aandacht![]()
Wist je dat anus Latijn is voor 'oude vrouw'? Hehe
Mooi!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef Sosha het volgende:
Waarom wordt dit topic steeds weer gekickt?
Het gaat helemaal prima met mijn anus, mede namens haar bedankt voor de aandacht![]()
Wist je dat anus Latijn is voor 'oude vrouw'? Hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |