Ow das scherp kort door de bocht dat wist ik dus ook niet mignonne, Jaël had dus die eerste

Heel lastig maar zij zat er niet zo mee

Bij Sarah weet ik het allemaal niet zo, ik vind het zo lastig. Ja ze wil voornamelijk rechtop en in het begin wilde ze idd eigenlijk alleen op haar buik slapen, maar tegenwoordig vind ze op de buik niets... En ja de laatste week spuugt ze daadwerkelijk ook echt, heet ze voorheen eigenlijk helemaal niet gedaan. En ze vond de bondolino helemaal het einde en sliep er uren in, maar de laatste week krijst ze alleen maar als ik haar erin doe...
Aw Eline
Ow dat zei de wijkverpleegkundige ook nog, dat Sarah zo sterk is en al bijna los kan zitten dat je dat ook vaak ziet bij reflux kindjes. Dat vond ze zo bijzonder en daardoor gingen er bij haar belletje rinkelen geloof ik... Want toen begon ze in ene over die verborgen reflux... Ze zei ook dat die kindjes meestal 's nachts wel goed slapen maar overdag heel onrustig zijn!
maar ik blij f erbij dat ik betwijfel of Sarah het heeft, zij maakt geen gekke geluidjes, in ieder geval niet die die jullie beschrijven

En ze ruikt ook niet zuur.. maar verder heeft ze wel veel van die dingen van het lijstje van SS... Maar goed voor de komende week nutriton it is! En voor nu bedtijd! Dan is het snel morgen, maar ja dan duurt de dag nog lang