omdat ze kan rollen mag het ook alleen overdag als ik erbij ben! en niet zo heel strak gewoon zo dat ze haar handjes naar beneden houd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef Troeta het volgende:
Idd bizar MamaPurk! En buiten dat..Dat inbakeren mag toch al niet meer als ze kunnen rollen? Dus zou je het binnenkort alweer af moeten bouwen.
Ik zou ook bellen hoor!
4 van die puntjes check en een vijfde alleen overdag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef Sugarsnap het volgende:
MP, nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik Sarah (als ik op je verhalen afga) niet van verborgen reflux verdenk. Maar ik heb haar natuurlijk dan ook nog niet in het echt gezien.
Met verborgen reflux is de diagnose behoorlijk laat na 4,5 maanden
Als je je kan vinden in deze symptomen, zou ik eens contact opnemen met de huisarts voor een doorverwijzing naar de KA
• Na het eten teruggeven, al kan de reflux ook 'verborgen' zijn
• Regelmatig de tong uitsteken en veelvuldig, luid slikken
• Pijnlijke gezichtjes trekken van het zuur dat terugvloeit
• Typisch geluidje (klinkt een beetje als 'hieiep')
• Erg onrustig, gespannen zijn
• Slecht slapen, vooral wanneer de baby plat ligt
• Het hoofdje naar achter willen houden en opstrekken omdat zo het minste zuur terugvloeit
Nogmaals, ik zie haar natuurlijk niet dagelijks, dus ik wil niets beweren, maar ik vind het nogal een zware diagnose die het cb doet
Ik hoop eigenlijk dat het nu met de nutriton al beter gaat dat moeten we eerst proberen van de wijkverpleegkundige en als het dan niet opknapt moeten we naar de HA. Nu vind ik dat het op het moment wel goed gaat maar het kan dus per dag extreem verschillen. En ze is wel gewoon vrolijk en blij enzo.. Ik vind het ook nogal een zware conclussie, maar het zou wel een hoop verklaren zeg maar..quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef Sugarsnap het volgende:
Dan kan ik niets anders dan er in mee te gaan en je op het hart te drukken een afspraak met de huisarts te maken. Laat een kinderarts ernaar kijken en een eventueel behandelplan opstellen.
Ik hoop dat Sarah snel weer een beetje rust in haar lijfje vindt en jullie natuurlijk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Herkenbaar!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:00 schreef MamaPurk het volgende:
Ow dat heb ik al meerdere keren gehad, hopa fles op de gronden dan gillen omdat de fles weg is
omg, zeker dat geluidje, dat heeft ze heel vaak. En ik had het daar vorige week nog over op het CB. klinkt het een beetje "stikkend" (ik kan het niet anders omschrijven)?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:35 schreef Sugarsnap het volgende:
MP, nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik Sarah (als ik op je verhalen afga) niet van verborgen reflux verdenk. Maar ik heb haar natuurlijk dan ook nog niet in het echt gezien.
Met verborgen reflux is de diagnose behoorlijk laat na 4,5 maanden
Als je je kan vinden in deze symptomen, zou ik eens contact opnemen met de huisarts voor een doorverwijzing naar de KA
• Na het eten teruggeven, al kan de reflux ook 'verborgen' zijn
• Regelmatig de tong uitsteken en veelvuldig, luid slikken
• Pijnlijke gezichtjes trekken van het zuur dat terugvloeit
• Typisch geluidje (klinkt een beetje als 'hieiep')
• Erg onrustig, gespannen zijn
• Slecht slapen, vooral wanneer de baby plat ligt
• Het hoofdje naar achter willen houden en opstrekken omdat zo het minste zuur terugvloeit
Nogmaals, ik zie haar natuurlijk niet dagelijks, dus ik wil niets beweren, maar ik vind het nogal een zware diagnose die het cb doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |