dat ze naar hun oren lijken te graaien is redelijk normaal als ze tandjes krijgen. kaak trekt vaak door naar het oorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie heeft verhoging (39 graden) en lijkt vaker aan haar oortje te zitten. Maar ze is ook met haar tongetje over haar tandvlees aan het gaan. Ze is ook niet in haar hum, meer huilen als normaal.. Arm meiske
Wat fijn dat ze ongedeerd zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Redelijke goed nieuws Danic hopelijk helpen de oefeningen om het te verbeteren
Mijn ouders waren bij de bomaanslag in Oslo ze waren om de hoek maar hebben niks
Ze ziet er ontzettend sneu uit en is duidelijk niet zichzelf, maar alarmerend vind ik het niet. Het is meer dat ik er alert op wil zijn. Benauwdheid vind ik maar iets engs, vooral gezien hetgeen Jelle van mrien heeft moeten doorstaan. Maarja, vanaf welk moment wordt het eng? Piepen is verontrustend?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:08 schreef Jore het volgende:
Piept ze echt? Als je bezorgd ben zou ik wel bellen om te overleggen![]()
Niet eronder hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:05 schreef Troeta het volgende:
Nou, koude kraan word ook niet meer geadviseerd hoor, moest mijn broer vroeger vaak doen met longontsteking, maar dat mag nu absoluut niet meer!
Goh das wel een goeie eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet eronder he
Ik doe het nog steeds bij mijn zeer zeldzame allergieaanvallen en ik vind het echt verlichten. Een koelcel zou een vergelijkbaar effect hebben.
Gelukkig deed ze t de hele dag, ook zonder banaan.Hoef ik me daar niet schuldig over te voelenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:37 schreef danic het volgende:
Vanyel, banaan is ook heel slijmerig hè, dat kan in combinatie met een verkoudheid ook het spugen wat verergeren, omdat ze dan zoveel slijm in hun keel houden.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:37 schreef danic het volgende:
En......mijn veel te kleine muppet van nog geen 11 weken oud kan het echt!
Ze rolt op haar buik!!
speedy babyquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:07 schreef danic het volgende:
Bizar hè! En ik zat vorige week net te lezen dat dat kan gebeuren vanaf ongeveer 4 maanden.
Ik hoop stiekem ook niet dat ze met alles zo snel is, ze mag ook nog wel een béétje baby blijven hoor.
Maar ik ben ook wel heul trots
Mef, die weegschaal van jullie moet je vooral niet wegdoen hoor. Die is voor volwassenen heeeeel positief!![]()
en dat heb je dus iedere keer als je ongesteld wordt? ik zal het in de gaten houden of Larissa dat ook gaat doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef DJMO het volgende:
ik had afgelopen nacht een volkomen overstuur jochie, _niet_ te kalmeren. borstweigeren, En vanmiddag rugpijnd'r zal dus wel weer een (semi) menstruatie aankomen ben ik bang. Verder heb ik mijn mooie zelfgemaakte voedingsketting maar weer tevoorschijn gehaald .. meneer krabbelt mijn borsten open
Ik bijt ze af tijdens het voeden. Anders wordt het zeker niks en heeft ze geen vingers meer over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:28 schreef DJMO het volgende:
iemand nog tips om de nagels van een vijfmaandige te knippen? hij is zo beweegelijken ik kan 't wel doen als hij slaapt, maar dan ben ik meestal met Jan bezig
![]()
Beterschap voor je meisje MP
handige tip. maar ik heb geen tandenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik bijt ze af tijdens het voeden. Anders wordt het zeker niks en heeft ze geen vingers meer over.
buuuh, ik ben al 2x ongesteld geweestquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:32 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn V die drinkt juist super mega halleluja veel als ik ongesteld ben..
Of noujah ik ben pas 1 keer ongesteld geweest...
Als je nou zei Geert heeft geen tanden... Maar dit klinkt wel een beetje raarquote:
Ik vind dit al snelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
buuuh, ik ben al 2x ongesteld geweest
Dat valt idd reuze mee, hier is het vanaf begin januari alweer feest, en vanaf maart zelfs weer helemaal op schema.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind dit al snelbij truus was ik het pas na 9 maanden voor het eerst.
![]()
nu na 7,5 maanden.. al mag ik nog niet klagen natuurlijk
Mooie mijlpaal vind ik datquote:Op zondag 24 juli 2011 11:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is 9 maanden. Net zolang uit, als in mijn buik.. (klopt niet helemaal, ik ben te laat bevallen)
ze weet het gewoonquote:Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
06:30 vanmorgen![]()
en toen weer om 11:00
![]()
Waarom doet ze dat nu alleen als mijn vriend de nachtvoeding voor zijn rekening neemt?
jullie doen dat om en om? Ik doe het altijd, omdat m'n vrouw al elke dag de hele dag in de weer is met de kleine.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
06:30 vanmorgen![]()
en toen weer om 11:00
![]()
Waarom doet ze dat nu alleen als mijn vriend de nachtvoeding voor zijn rekening neemt?
wat voor voeding geef je? wij wisselen het nu af namelijk, vanwege de keihard ontlasting bij 1 type voeding, zodat en de reflux niet meer voor komt en de ontlasting redelijk normaal is.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat een leuk filmpje cleany! Ik zei dit weekend al tegen mijndat wij ook zoiets voor Bartje moeten kopen..
Wij zijn hier in afwachting van een enorme poepexplosie, vrijdag was de laatste poepluier, en sindsdien niets meer.. Het zit hem ook wel af en toe dwars volgens mij...
borstvoeding, en dan komt het wel vaker voor...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef cleany het volgende:
[..]
wat voor voeding geef je? wij wisselen het nu af namelijk, vanwege de keihard ontlasting bij 1 type voeding, zodat en de reflux niet meer voor komt en de ontlasting redelijk normaal is.
In ieder geval niet te veel Nutriton als je dat gebruikt, want dat kan bij sommige baby's nogal verstoppen.
oke..m'n vrouw had er geen last van bij borstvoeding. Ze is eigenlijk alleen gestopt omdat hij het niet meer wilde drinken en moeilijk werd en omdat we een halve week ziek werden. Nu we flesvoeding geven gaat het wel iets beter (ik probeer trouwens niemand te overtuigen, want je kan het beste gewoon borstvoeding geven).quote:Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
borstvoeding, en dan komt het wel vaker voor...
ik geloof dat het met een week of 6 verandert als ik het goed onthouden heb. Er kan dan ineens een langere periode tussenzitten. Er zijn zelfs gevallen van 3 weken geen ontlasting bekend.. En voor vrijdag veranderde het ook al een beetje..quote:Op maandag 25 juli 2011 12:06 schreef cleany het volgende:
[..]
oke..m'n vrouw had er geen last van bij borstvoeding. Ze is eigenlijk alleen gestopt omdat hij het niet meer wilde drinken en moeilijk werd en omdat we een halve week ziek werden. Nu we flesvoeding geven gaat het wel iets beter (ik probeer trouwens niemand te overtuigen, want je kan het beste gewoon borstvoeding geven).
mijn geval dat 3 weken niet poepte bij volledige bv kampt nog steeds met enorme problemen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
ik geloof dat het met een week of 6 verandert als ik het goed onthouden heb. Er kan dan ineens een langere periode tussenzitten. Er zijn zelfs gevallen van 3 weken geen ontlasting bekend.. En voor vrijdag veranderde het ook al een beetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |