abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:42:20 #201
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99801512
Ik ben vanochtend een paar uurtjes de stad in geweest, manlief was werken, dus ik ben samen met mijn broer gegaan. Zeer geslaagd wat betreft gezelligheid en aankopen (zie kleertjestopic) en mijn meiske heeft al die tijd dat we er waren geslapen.

Nog even een foto van Lientje en van mijn moeder, ze lijkt namelijk als twee druppels water op mijn moeder vinden wij.

pi_99803697
Nou, wat een gelijkenis inderdaad!

Op de bovenste foto doet ze me ook aan Lena denken, vooral haar ogen en wangen. Ze heeft wel een heel ander mondje, een poppenmondje. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:24:48 #203
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99803882
Jeetje Juud, wat lijken ze veel op elkaar!

Ik kwam Larissa ophalen vanmiddag, en de baby en peutergroep zaten bij elkaar (3 baby's en 3 peuters). De leidster van de peuters had een slapende Larissa in haar armen, en was jaloers geworden op de babyleidster. Larissa was blijkbaar zo makkelijk geweest, dat ze zelfs door de verschoning heen heeft geslapen :+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99805814
Jeee Juud, ze lijken zeker op elkaar zeg!

Zo ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest. Zij gaf aan dat zowel de huisarts als de fysio deels gelijk hadden.
Het is inderdaad een flinke verzakking, maar omdat het pas 11 weken geleden is dat ik bevallen ben, is er met tijd en oefeningen nog een hoop recht te trekken. De enige medische oplossing is een tvt-bandje, dat plaatsen ze eronder om de boel weer op zijn plek te zetten en te houden. Maar dit plaatsen ze alleen als de kinderwens is vervuld en wij zijn nog maar net begonnen :+
Mocht je na het plaatsen van zo'n bandje zwanger worden, dan beval je sowieso middels een keizersnee en is de werking van het bandje ook niet meer optimaal (als het uberhaupt nog iets doet).
Dus gewoon doorgaan met leven, ontzwangeren, fysiotherapie en baby's maken :X en als het gezin dan compleet is, kijken of er nog een medische reden is om zo'n bandje te plaatsen.

Ik ben weer gerustgesteld!
pi_99807997
Sofie heeft verhoging (39 graden) en lijkt vaker aan haar oortje te zitten. Maar ze is ook met haar tongetje over haar tandvlees aan het gaan. Ze is ook niet in haar hum, meer huilen als normaal.. Arm meiske
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 juli 2011 @ 19:06:28 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99808104
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie heeft verhoging (39 graden) en lijkt vaker aan haar oortje te zitten. Maar ze is ook met haar tongetje over haar tandvlees aan het gaan. Ze is ook niet in haar hum, meer huilen als normaal.. Arm meiske
dat ze naar hun oren lijken te graaien is redelijk normaal als ze tandjes krijgen. kaak trekt vaak door naar het oor ;) sterkte!

Lientje en oma O+

Tankgirl: wat een lekker slapertje heb je dan zeg ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 22-07-2011 19:09:51 (zat niet op te letten :@) ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99808733
Sofie krijg je tandjes? Wat een marteling ook voor die kleintjes
Lientje en oma wauw wat een gelijkenis
Larissa je bent heel lief geweest voor de leidsters

Ean is vandaag even wezen oefenen bij de gastouder het is prima gegaan volgende week gaat ze weer een paar uur
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:28:24 #208
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99809037
Mijn dochter was om 06.30 wakker, toen heeft ze gedronken en om 07.15 weer gaan slapen..
Om 10.15 uur weer een voeding en gaan slapen (toen ging ik shoppen)
Om 14.15 was ik thuis en had ze honger, daarna weer een poos slapen
En nu net om 18.45 werd ze wakker om te eten.
De rest vd avond zal ze wel gezellig wakker zijn en ons gezelschap houden. O+

Volgens mij heeft ze de CB wvk gehoord. :o
Ik heb ineens heul veel tijd voor mezelf zo, dat is wel heel maf.
En ik doe er zelf niets aan, mevr laat zich niet rekken oid. :D

@Danic, dat lijkt me toch wel heel goed nieuws, fijn hoor! :*
@Claudia, ja idd een klein mondje, over mijn moeder zeiden ze vroeger, als je dr een dubbeltje op legt dan verdwijnt heel haar mondje...

Ze heeft idd wel wat weg van Lena, dat viel mij al eerder op, ik vind haar ook zo'n cutie!
pi_99809418
Redelijke goed nieuws Danic hopelijk helpen de oefeningen om het te verbeteren

Mijn ouders waren bij de bomaanslag in Oslo ze waren om de hoek maar hebben niks
pi_99809595
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Redelijke goed nieuws Danic hopelijk helpen de oefeningen om het te verbeteren

Mijn ouders waren bij de bomaanslag in Oslo ze waren om de hoek maar hebben niks
Wat fijn dat ze ongedeerd zijn :*

Sofie heeft net haar fles wel helemaal leeggedronken en ligt nu in bed. Haar toch maar een paracetamol gegeven. Ze was nog steeds 39 graden. Ze heeft al 1 tand, toen die door kwam nergens last van gehad.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:00:19 #211
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99810186
Och jeetje die Sofie, veel sterkte KJ

Bij ons gaat t super bij de gastouder FR, hoop dat Ean ook goed kan wennen. En wat schrikken van je ouders, mooi dat ze niets hebben.

Danic; supernieuws *O* als ik het zo lees lijkt t wel of je er een elftal van wilt maken ;-)

Eerste werkweek zit erop, heerlijk om weer te werken. Vandaag had hijs middags minder geslapen dan normaal en dat was te merlen, had een jengelend mannetje, die nu eindelijk een half uurtje slaapt. Ben benieuwd wat dat met zijn drinkschema doet vandaag. Ach morgen is t zaterdag en kan ik uitrusten/ nog n ronde meeslapen.
Komende week weer fulltime; ma di wo en vrijdag werken. Denk vooral dat woensdag wennen is dat het echt 3 dagen achter elkaar is......

Ik heb wel dat ik graag naar de Harry Potter film wil, maar dat ik niet op een dag wil als ik al heel de dag heb gewerkt, want dan zie ik mn mannetje zo weinig.

Ik moet binnenkort ook weer 2 avonden werken (na ja 30 augustus en 13 september....... En dan denk ik oeeeehhhh zie ik m echt weinig). Aan andere kant mag de uren co penseren, dus kan ik andere keer eerder weg om met m te knuffelen.

Tis jammer dan van fulltime (36) naar 32 uur best veel financiele consequenyies heeft.... Ach als k het niet trek kan ik altijd nog voor ouderschaosverlof gaan ;-) is bij de belasting weer af te trekken.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99810380
Als de ouderschapsverlofkorting nog bestaat volgend jaar met het huidige kabinet. Vrouwen arbeidsparticipatie vinden ze helemaal niet zo belangrijk geloof ik :{

Arme Sofie :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99810460
Oeh f_r, das schrikken!
Fijn dat ze niks hebben iig, maar toch pffff.

J-net, nou een elftal is wat veel, maar als ik er nu tegen aan kijk, vind ik 3 wel leuk :@
Maar goed, dat wordt schijnbaar in 1x opgelost als ik de 'helderziende' oudtante van mijn vriend moet geloven, die zegt dat de volgende een tweeling wordt.

Fijn dat het werken wel bevalt, mij lijkt het nog heel moeilijk om zo lang van Eva gescheiden te zijn. Als ik nu een paar uurtjes zonder haar ben, voelt het eerst als heel fijn en vervolgens alsof er een arm is afgezet. Ik werk part-time, waar wel een lange dag bij zit van 08.30 tot 20.30, dus die wordt het moeilijkst vrees ik.

Sofie, sneutje :*
pi_99810517
j-net weer lekker aan het werk. Ik ga straks ook 4 dagen werken. Nouja dat hoop ik als er werk is tenminste

Kan ik ook een kind krijgen zonder zwangerschap anders moet ik er nog heel hard over nadenken.
pi_99816360
Echt zo'n geisha-mondje heeft ze, Juud. Héél mooi. Elke keer dat ik deze pagina open en langs haar foto scroll wil ik eventjes bij Lena kijken om een tijdje naar haar te staren.

Ach jee, kj, Sofie ookal zo sneu? Lena heeft ook behoorlijk hoge koorts en ze is erg benauwd. Ik heb hem vannacht een beetje zitten knijpen, dus ik heb haar op een bepaald moment maar naast me gelegd. Vandaag heb ik haar thuisgehouden en straks leg ik haar weer bij ons op de kamer.

Ik zit een beetje te twijfelen of ik met de huisartsenpost moet bellen. Ik weet niet zo goed hoe ernstig benauwdheid is en Lena ligt op zich lekker te slapen.
pi_99816570
Arme Lena :*
Sofie slaapt nu lekker. Ik heb ook even zitten twijfelen over bellen, maar had de vorige keer dat ze koorts had ook al gebeld. We kijken morgen wel even aan. N is morgen thuis bij dr, ik moet werken.
*poef* nu is het weg
pi_99816640
Piept ze echt? Als je bezorgd ben zou ik wel bellen om te overleggen :)

Ik kwam eigenlijk speciaal om te zeggen dat ik de gelijkenis tussen oma & kleindochter zo leuk vind! Echt bijzonder hè, die genen. Het is sowieso en lekker meisje zeg!

Hopelijk voelt Sofie zich morgen ook weer wat beter kaatjejannie. Niks aan hè, een baby met koorts.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:13:41 #218
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99816931
Claudia, wat je altijd kan doen als Lena het behoorlijk benauwd heeft, is met haar in de badkamer gaan zitten met de hete kraan open (niet eronder natuurlijk). Een beetje stomen op deze manier. Ook werkt hier Luuf voor baby's erg goed, hoofdeinde een beetje omhoog en een halve ui naast het bedje.
Maar wat sneu dat ze zo ziek is. We hebben het gelukkig met Eline nog niet gehad, maar Bram heeft op het moment het flink te pakken. Snipverkouden en koorts. Ook bij hem werken deze dingen nog steeds erg goed.
pi_99817148
Heb ik net na een zoektocht boeken gevonden met gelijke hoogte om onder het hoofdeind te leggen.. Zie ik dat er nog boeken onderliggen van de vorige keer |:(
*poef* nu is het weg
pi_99817890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:08 schreef Jore het volgende:
Piept ze echt? Als je bezorgd ben zou ik wel bellen om te overleggen :)
Ze ziet er ontzettend sneu uit en is duidelijk niet zichzelf, maar alarmerend vind ik het niet. Het is meer dat ik er alert op wil zijn. Benauwdheid vind ik maar iets engs, vooral gezien hetgeen Jelle van mrien heeft moeten doorstaan. Maarja, vanaf welk moment wordt het eng? Piepen is verontrustend?

Dank voor je tips, Sugersnap! Luuf heb ik hier nog staan, stom dat ik er niet aan gedacht heb. Ik bedacht zelfs na een dag pas dat ik wel paracetamol kon geven. :@

Ik ben zelf trouwens ook ziek en heb dus een aardig idee waar Lena last van heeft. Dat scheelt denk ik ook wel in de zorgen.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:36:12 #221
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99818319
Ik heb hier het hele riedeltje onder handbereik staan vanwege Bram. Zelf heb ik het ook te pakken. Verkouden en algeheel lamlendig
pi_99819650
Danic, fijn dat je gerustgesteld bent!
Sofie beterschap! Hoop dat het je tandjes zijn!
Lena ook beterschap!
Mex had ook een keer dat ie ratelde en piepte, maar bij de dokter waren z'n longen helemaal schoon en er was niks aan de hand, behalve gewoon een beetje griep.
Als het zo bleef moest ik wel terugkomen, maar de dokter had gelijk en het verdween heel snel.
Volg je gevoel zou ik zeggen, als jij wil bellen moet je gewoon bellen.

Verder heb ik ff niet terug gelezen, sorry:)
pi_99819672
oei, leuk jochie cleany!
pi_99819929
Met hete stoom kunnen ook juist de slijmvliezen zwellen. Weet niet of dat nog oorzaakafhankelijk is, maar bij bronchitisachtige klachten werkt juist een koude kraan/douche.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:02:46 #225
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99820019
Dat wist ik niet Vanyel. Is ook een tip uit de oude doos, van mijn moeder.
pi_99820101
Tip van een arts vroeger op vakantie. Die schrok zich rot dat artsen hier hitte aanraden. Scheelde een hoop!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99820215
Nou, koude kraan word ook niet meer geadviseerd hoor, moest mijn broer vroeger vaak doen met longontsteking, maar dat mag nu absoluut niet meer!
pi_99820461
Wij hebben geen deur in de badkamer dus stomen is hier sowieso geen optie :') ik kan de kraan wel laten lopen maar dat maakt nauwelijks verschil. Hij moet minimaal een uur lopen op standje heet wil er een beetje stoom afkomen.

Laat maar, ik smeer wel luuf :P
:)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:11:34 #229
100412 mefke79
komt goed!
pi_99820575
hier was het advies van afgelopen winter gewoon nog steeds stomen (van de huisarts). Wat nog wel wil helpen is iets van plastic over je douchecabine hangen (als je die hebt) en dan er zelf onder gaan zitten, warme douche aan en dan stoomt het vrij snel. En dan een plastic bekertje met een beetje luuf meenemen onder de douche...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:13:50 #230
100412 mefke79
komt goed!
pi_99820736
Oja, en je kan vrij makkelijk zien of ze het echt benauwd hebben:
* neusvleugelen: als ze bij het ademen echt de neusvleugels helemaal naar binnen klappen
* bij het kuiltje tussen de sleutelbeenderen: als ze dat helemaal intrekken bij het ademen, dan zijn ze echt benauwd.

Ondanks dat we afgelopen winter met Driekus heel wat benauwdheid gehad hebben, blijf ik het maar iets engs vinden. Gewoon naar om te zien en zo. Wat dat betreft ben ik erg blij dat we voor Driekus luchtwegverwijders kregen, dat helpt snel en je ziet ze dan opknappen.
pi_99821732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:05 schreef Troeta het volgende:
Nou, koude kraan word ook niet meer geadviseerd hoor, moest mijn broer vroeger vaak doen met longontsteking, maar dat mag nu absoluut niet meer!
Niet eronder he ;)

Ik doe het nog steeds bij mijn zeer zeldzame allergieaanvallen en ik vind het echt verlichten. Een koelcel zou een vergelijkbaar effect hebben.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:41:11 #232
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99822089
Nu je het zegt Vanyel, J. werkt in een koelcel en heeft op zijn werk altijd veel minder last van zijn verkoudheid.
pi_99822143
:D
Net een soort wintersport ;)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:43:43 #234
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99822217
Och hij heeft bij -20 in een vriescel gewerkt, een paar jaar lang voor 5 dagen per week. Dan is de koelcel met +5 warm ;)
pi_99823191
Danic goed nieuws *O*

Lientje en oma :o dat lijkt echt erg O+

Verder verkouden Lena :*

Slaapkoppie Larissa O+

Warm water wist ik wel dat van koud water dan weer niet! Handig dit topic :)

En verder weet ik het niet meer, ben moe, heb gewerkt en mijn lief opgehaald en Sarah is lekker met haar zus bij opa en oma en het gaat goed! Ze poept alleen opeens na elke fles! Normaal deed ze dat alleen 's morgens 1x per dag! Maar ik vind het niet zo erg, want dat betekent dat de nutriton de boel niet verstopt :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99823385
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet eronder he ;)

Ik doe het nog steeds bij mijn zeer zeldzame allergieaanvallen en ik vind het echt verlichten. Een koelcel zou een vergelijkbaar effect hebben.
Goh das wel een goeie eigenlijk :o
in geval van nachtelijke allergieaanvallen ga ik altijd naar buiten :') maar dit is veel makkelijker :D
pi_99828714
Of je neus in een vol glas water steken en een heeel klein beetje ophalen. Verlicht de jeuk en maakt ruimte.

Maar baby!
Mijn baby heeft dan wel geen koorts meer, ze hoest nog wel of de wereld vergaat en perst dan snot en pus uit allerlei gaten en melk (of banaan) uit haar mond. Vrij naar, zeker icm de paniek en hulpeloosheid in haar oogjes.
pi_99829229
Vanyel, banaan is ook heel slijmerig hè, dat kan in combinatie met een verkoudheid ook het spugen wat verergeren, omdat ze dan zoveel slijm in hun keel houden.
pi_99829236
En......mijn veel te kleine muppet van nog geen 11 weken oud kan het echt!
Ze rolt op haar buik!!
Alleen over links en het kost nog heel veel moeite en frustratie, maar het lukt haar wel. Zo knap! O+
pi_99830114
Danic :o jou kleine baby gaat veel te snel!!! Dat mag niet hoor je moet het stoppen :+
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:56:57 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_99830247
Danic! Dat is dan ongeveer 16 weken sneller dan mijn vorige muppet. Dat is echt retesnel.

Gisteren is Tienus bij mijn ouders op de weegschaal gelegd, hij lijkt rond de 4,7 kilo te zitten. Mooi, dan groeit ie! (we konden de weegschaal mooi ijken omdat Driekus vorige week nog bij het cb op de weegschaal geweest was en we dus zijn gewicht wisten. Weegschaal van mijn ouders bleek overeen te komen. Hier thuis gaf de weegschaal voor Tienus namelijk 3,7 kilo aan...dat kon echt niet)
pi_99830420
Bizar hè! En ik zat vorige week net te lezen dat dat kan gebeuren vanaf ongeveer 4 maanden.
Ik hoop stiekem ook niet dat ze met alles zo snel is, ze mag ook nog wel een béétje baby blijven hoor.
Maar ik ben ook wel heul trots O+

Mef, die weegschaal van jullie moet je vooral niet wegdoen hoor. Die is voor volwassenen heeeeel positief! :+
pi_99830841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 08:37 schreef danic het volgende:
Vanyel, banaan is ook heel slijmerig hè, dat kan in combinatie met een verkoudheid ook het spugen wat verergeren, omdat ze dan zoveel slijm in hun keel houden.
Gelukkig deed ze t de hele dag, ook zonder banaan.Hoef ik me daar niet schuldig over te voelen ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 08:37 schreef danic het volgende:
En......mijn veel te kleine muppet van nog geen 11 weken oud kan het echt!
Ze rolt op haar buik!!
:o
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:13:15 #244
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99833203
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:07 schreef danic het volgende:
Bizar hè! En ik zat vorige week net te lezen dat dat kan gebeuren vanaf ongeveer 4 maanden.
Ik hoop stiekem ook niet dat ze met alles zo snel is, ze mag ook nog wel een béétje baby blijven hoor.
Maar ik ben ook wel heul trots O+

Mef, die weegschaal van jullie moet je vooral niet wegdoen hoor. Die is voor volwassenen heeeeel positief! :+
speedy baby ;)

Even een vraagje aan jullie, gewoon uit nieuwsgierigheid:

Wij waren bij mijn schoonfamilie van de week, en mijn schoonzus had de kleine vast. Naast haar zat mijn vriend zijn stiefvader (volg je het nog? :P) met een gsm te spelen (angry birds :P)

Mijn schoonvader zag dit, en wilde niet de baby daar in de buurt hebben, vanwege de straling van de gsm. "Mensen met een gsm hebben vaak hoofdpijn"

Hoe denken jullie daarover? Houden jullie jullie kleintjes uit de buurt van mobieltjes?
Ikzelf moest er bijna om lachen (ondanks dat ik zelf ook een beetje zweverig ben), maar misschien komt het omdat ik een beetje gadget verslaafd ben.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:33:51 #245
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99833803
Ik heb er aan t begin wel aan gedacht, maar aan de andere kant straalttegenwoordig alles, want er staan ook veel zendmasten.
En er zijn gsm's sinds begin 2000 en ik heb nog geen verhalen gehoord dat er een verhoogd aantal kinderen van toen nu daar problemen door hebben.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:34:22 #246
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99833823
Concreet antwoord; nee houdt mn zoon niet uit de buurt van mn telefoon of ipad.
pi_99836178
Nee mijn kleintje speelt soms zelfs met mijn mobieltje, dan heeft ze wat in haar hadnjes als ik niets anders in de buurt heb ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 14:59:07 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99838308
ik had afgelopen nacht een volkomen overstuur jochie, _niet_ te kalmeren. borstweigeren, En vanmiddag rugpijn :') d'r zal dus wel weer een (semi) menstruatie aankomen ben ik bang. Verder heb ik mijn mooie zelfgemaakte voedingsketting maar weer tevoorschijn gehaald .. meneer krabbelt mijn borsten open :{
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 23 juli 2011 @ 17:05:13 #249
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99843054
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef DJMO het volgende:
ik had afgelopen nacht een volkomen overstuur jochie, _niet_ te kalmeren. borstweigeren, En vanmiddag rugpijn :') d'r zal dus wel weer een (semi) menstruatie aankomen ben ik bang. Verder heb ik mijn mooie zelfgemaakte voedingsketting maar weer tevoorschijn gehaald .. meneer krabbelt mijn borsten open :{
en dat heb je dus iedere keer als je ongesteld wordt? ik zal het in de gaten houden of Larissa dat ook gaat doen :{
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 17:18:30 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99843659
sommigen hebben er geen last van, anderen alleen de eerste keer als ze ongesteld moeten worden, en ik ben een van de pechvogels diet bijna elke keer hebben. gelukkig is dat meestal maar 1 dag/nacht dat ik er last van heb ;)

pi_99844204
Mijn V die drinkt juist super mega halleluja veel als ik ongesteld ben..
Of noujah ik ben pas 1 keer ongesteld geweest... :D
pi_99852535
Wat vervelend DJMO gelukkig is 1 dag en nacht wel te overzien!

Hier een heel sneu verkouden meisje! Ik vind het hierdoor heel lastig om in te schatten of de nutriton haar rustiger maakt. Gister leek het wel echt resultaat te geven, maar vandaag was ze gewoon echt niet lekker. Ze is aan de neusspray en net een para gegeven voor het slapen! Hopelijk is ze morgen weer opgeknapt :) Ze heeft hele lieve schapenslofjes van haar papa gekregen uit Schotland :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 21:28:43 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99853695
iemand nog tips om de nagels van een vijfmaandige te knippen? hij is zo beweegelijk :') en ik kan 't wel doen als hij slaapt, maar dan ben ik meestal met Jan bezig :P

Beterschap voor je meisje MP :*

pi_99853954
Ik knip de nageltjes als ze slaapt inderdaad anders is het hier ook geen doen! Dus dan zal Jan zich even zelf moeten vermaken als jij de nageltjes knipt :P
pi_99855488
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:28 schreef DJMO het volgende:
iemand nog tips om de nagels van een vijfmaandige te knippen? hij is zo beweegelijk :') en ik kan 't wel doen als hij slaapt, maar dan ben ik meestal met Jan bezig :P

Beterschap voor je meisje MP :*
Ik bijt ze af tijdens het voeden. Anders wordt het zeker niks en heeft ze geen vingers meer over.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 22:10:35 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99855843
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik bijt ze af tijdens het voeden. Anders wordt het zeker niks en heeft ze geen vingers meer over.
handige tip. maar ik heb geen tanden :{ :D

zaterdag 23 juli 2011 @ 22:21:11 #257
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99856277
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:32 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn V die drinkt juist super mega halleluja veel als ik ongesteld ben..
Of noujah ik ben pas 1 keer ongesteld geweest... :D
buuuh, ik ben al 2x ongesteld geweest :(
pi_99856373
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

:? helemaal geen tanden of geen scherpe tanden?
pi_99856503
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

Als je nou zei Geert heeft geen tanden... Maar dit klinkt wel een beetje raar :?

Afbijten deed ik ook toen ze jonger was trouwens!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 22:27:20 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99856505
ik heb zowel boven als onder een kunstgebit F_R, ik had wolf en heb alles onder narcose laten trekken vanwege panische angst voor de tandarts. Ze moesten narcose extra toedienen omdat ik tijdens de operatie op wilde staan :')

pi_99856665
Je hebt wel tanden dus maar niet meer die van jezelf.
Zijn ze zoveel minder scherp dan een gewoon gebit dat je er niet mee kunt bijten?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 22:35:23 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99856815
als het om normaal eten gaat, eet ik zonder gebit beter dan met gebit. ik draag 'm dan ook zelden (de laatste keer dat ik me kan heugen dati k 'm in gehad heb is op 17-11-2008 (mijn trouwdag). punt is dat je kunsttanden niet te scherp kunt maken ivm bijvoorbeeld bijten op je lip/wang etc. als ik met gebit in moet bijten dan heb ik het gevoel dat ik m'n hele kaak aan flarden trek.

pi_99857006
Is je gebit dan wel goed op maat? Ik neem aan dat ze er zijn om je te helpen en niet om je juist van de regen in de drup te helpen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 juli 2011 @ 22:41:15 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99857053
nee, ding past voor geen meter (meer) ik laat volgend jaar ofzo wel eens een nieuwe aanmeten ;)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 juli 2011 @ 10:03:50 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99868868
Geert gaat Jan achterna -O- ook nu al een tandje (nou ja, een heel dun randje, maar toch!) Jan had ook met vijf maanden al een tand :')

zondag 24 juli 2011 @ 10:46:18 #266
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99869538
Schiet lekker op dan DJMO ;)
M'n kleintje kan eindelijk duimen O+ . Zoveel beter dan je hele vuist in je mond proberen te stoppen :')
pi_99869608
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

buuuh, ik ben al 2x ongesteld geweest :(
Ik vind dit al snel :{ bij truus was ik het pas na 9 maanden voor het eerst. *O*
nu na 7,5 maanden.. al mag ik nog niet klagen natuurlijk :X
pi_99870012
Sofie is 9 maanden. Net zolang uit, als in mijn buik.. (klopt niet helemaal, ik ben te laat bevallen)
*poef* nu is het weg
  zondag 24 juli 2011 @ 11:13:30 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99870078
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind dit al snel :{ bij truus was ik het pas na 9 maanden voor het eerst. *O*
nu na 7,5 maanden.. al mag ik nog niet klagen natuurlijk :X
Dat valt idd reuze mee, hier is het vanaf begin januari alweer feest, en vanaf maart zelfs weer helemaal op schema.

Grappige is dat het na de bevalling van de oudste rond dezelfde datum begon, die is alleen van 12 nov., dus ook hier kwam het de 2de keer net wat sneller op gang dan de eerste keer.

Gezien de oud wijf factor vind ik het wel absurd trouwens :(
Oh, en PMS terwijl je nog aan het ontzwangeren bent is niet leuk voor je omgeving :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 juli 2011 @ 11:16:59 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99870145
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is 9 maanden. Net zolang uit, als in mijn buik.. (klopt niet helemaal, ik ben te laat bevallen)
Mooie mijlpaal vind ik dat O+
Gefeliciteerd!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 juli 2011 @ 12:04:10 #271
100412 mefke79
komt goed!
pi_99871220
tienus is 6,5 week en ik ben ook al ongesteld geweest. Bij Driekus ben ik meteen aan de pil gegaan, dus daar duurde dat allemaal veel langer.
pi_99871534
Ik lees een oud boekje over baby-eten, lekker prakken. Tip: begin met vis ipv vlees. 2 recepten voor kabeljauw en zalm voor 6 tot 9 maanden. Op dezelfde pagina advies van de diëtist: "koemelk, vis, eieren en noten kunnen sneller allergische reacties oproepen dan andere voedingsmiddelen. Ik adviseer deze voedingsmiddelen in geen geval voor de leeftijd van 6 maanden en wacht het liefst tot 9 maanden en met koemelk tot 1 jaar."
Hoe simpel ben je dan als auteur?
  zondag 24 juli 2011 @ 13:04:06 #273
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99872878
Ik was precies 3 mnd na mn bevalling weer ongesteld (10 weken na het stoppen van de bloeding na de bevalling).
Weinig van gemerkt qua minder melk of dat K reageerde op mn ongesteldheid.
pi_99874537
Ik ben twee weken geleden begonnen met de pil. Blind, dus deze strip is niet veilig, maar goed daar heb je andere dingen voor :+
Ben benieuwd of het ook gewoon gaat verlopen straks in mijn stopweek. De doktersassistente had gewaarschuwd voor eventuele tussentijdse bloedingen, maar tot nu toe geen last van *af klopt*

Vanyel, lekkere heldere auteur zeg! Dat niemand dat is opgevallen voordat het naar de drukker ging.
pi_99874812
06:30 vanmorgen *O* *O* en toen weer om 11:00 *O*
Waarom doet ze dat nu alleen als mijn vriend de nachtvoeding voor zijn rekening neemt?
  zondag 24 juli 2011 @ 15:07:02 #276
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99877878
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom doet ze dat nu alleen als mijn vriend de nachtvoeding voor zijn rekening neemt?
ze weet het gewoon ;)
pi_99882548
Hoi! Ik leef nog ;)
Verhuizing overleefd en al redelijk gesetteld, Nog genoeg om uit te pakken en op te ruimen, maar nu wel weer wat meer tijd over. Nog niet bijgelezen, zal eens even een poging gaan wagen (mits Jelle meewerkt).

Met m'n ventje gaat het goed, hij doet verwoede pogingen om te kruipen en komt ook al wat vooruit. Probeerde vanmorgen te gaan zitten en donderde natuurlijk hard om, brullen :'(
Hij slaapt 's nachts nog even bij ons op de kamer en heeft gisteren voor het eerst overdag op z'n eigen kamer geslapen, ging gelukkig prima ;)
pi_99913547
Fijn Mrien dat jullie en Jelle de verhuizing hebben overleeft!!

Hier gaat het ook goed en naast dat Sarah verkouden is heb ik wel het idee dat de nutriton iets doet. Gister heeft ze wel weer zo een hysterische bui gehad, maar toen het over was was het ook gewoon echt weer klaar en was ze weer helemaal ontspannen :)
pi_99914045
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
jullie doen dat om en om? Ik doe het altijd, omdat m'n vrouw al elke dag de hele dag in de weer is met de kleine.

fijn dat de verhuizing goed ging Mrien!

Pvoesss na 9 maanden pas ongesteld? m'n vrouw verwacht het elk moment al.

Zaterdag was oma jarig en allemaal familie die op de kleine dook. Hij vond het niet zo erg, leek het. Op een gegeven moment was ie het toch zat en moesten we naar huis. Rare situatie als je hele familie er is en je moeder jarig is dat je dan toch vrij snel weer naar huis moet.

Niet lang nadat we thuis waren hebben we toch dit filmpje kunnen maken:
pi_99915241
Wat een leuk filmpje cleany! Ik zei dit weekend al tegen mijn O+ dat wij ook zoiets voor Bartje moeten kopen..

Wij zijn hier in afwachting van een enorme poepexplosie, vrijdag was de laatste poepluier, en sindsdien niets meer.. Het zit hem ook wel af en toe dwars volgens mij...
pi_99915436
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat een leuk filmpje cleany! Ik zei dit weekend al tegen mijn O+ dat wij ook zoiets voor Bartje moeten kopen..

Wij zijn hier in afwachting van een enorme poepexplosie, vrijdag was de laatste poepluier, en sindsdien niets meer.. Het zit hem ook wel af en toe dwars volgens mij...
wat voor voeding geef je? wij wisselen het nu af namelijk, vanwege de keihard ontlasting bij 1 type voeding, zodat en de reflux niet meer voor komt en de ontlasting redelijk normaal is.
In ieder geval niet te veel Nutriton als je dat gebruikt, want dat kan bij sommige baby's nogal verstoppen.
  maandag 25 juli 2011 @ 11:41:02 #282
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99915513
Oei LT, misschien moet je hem maar even helemaal inpakken ;).

Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld na de bevalling, de eerste keer vier weken na het stoppen met de borstvoeding en nu vijf weken na de vorige x. Dat is voor mijn doen goed, voordat ik zwanger werd zaten er wel eens 9 weken of meer tussen... Niet erg handig als je zwanger wilt worden, maar dat lag aan een probleem met de progesteronlevels. Hopelijk ben ik nu ge-reset :). Ik ben wel erg hevig ongesteld en door de operatie 12 maart kan ik nog geen tampons gebruiken, blegh!
pi_99915532
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef cleany het volgende:

[..]

wat voor voeding geef je? wij wisselen het nu af namelijk, vanwege de keihard ontlasting bij 1 type voeding, zodat en de reflux niet meer voor komt en de ontlasting redelijk normaal is.
In ieder geval niet te veel Nutriton als je dat gebruikt, want dat kan bij sommige baby's nogal verstoppen.
borstvoeding, en dan komt het wel vaker voor...
pi_99916407
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

borstvoeding, en dan komt het wel vaker voor...
oke..m'n vrouw had er geen last van bij borstvoeding. Ze is eigenlijk alleen gestopt omdat hij het niet meer wilde drinken en moeilijk werd en omdat we een halve week ziek werden. Nu we flesvoeding geven gaat het wel iets beter (ik probeer trouwens niemand te overtuigen, want je kan het beste gewoon borstvoeding geven).
pi_99916475
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:06 schreef cleany het volgende:

[..]

oke..m'n vrouw had er geen last van bij borstvoeding. Ze is eigenlijk alleen gestopt omdat hij het niet meer wilde drinken en moeilijk werd en omdat we een halve week ziek werden. Nu we flesvoeding geven gaat het wel iets beter (ik probeer trouwens niemand te overtuigen, want je kan het beste gewoon borstvoeding geven).
ik geloof dat het met een week of 6 verandert als ik het goed onthouden heb. Er kan dan ineens een langere periode tussenzitten. Er zijn zelfs gevallen van 3 weken geen ontlasting bekend.. En voor vrijdag veranderde het ook al een beetje..
pi_99917029
cleany zolang ik nog verlof heb doe ik de nachtvoedingen en vriend pakt ze in het weekend
En het was mijn tijd weer om 04:00 kwam ze en om 07:30 wilde ze toch echt bij mij in bed liggen
pi_99917162
Nachtvoedingen, check. Stuk of 2/3 per nacht nog. Op zich prima hoor, maar begin het nu wel een klein beetje te merken. Afgelopen nacht was hij wakker om 4:45 en dan ook echt klaar wakker }:| tot 5:30 ofzo. Gelukkig daarna nog wel even kunnen slapen tot Lotte om 8 uur wakker werd.
Slaap inhalen deed ik meestal 's middags, maar geloof dat dat deze week niet zo gaat lukken vanwege klusjes en mensen in huis.
Ongesteld nog niet geweest. Bij Lotte duurde het ook iets van 9/10 maanden, nu zitten we bijna op 7 dus ben benieuwd ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 12:52:25 #288
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99917819
Hier ook nog niet ongesteld en ook nog nachtvoedingen.

Vandaag zijn we op het cb geweest, niets dan lof voor mijn snelle meisje. Ze loopt qua ontwikkelingen ong 2,5 maand voor. Ze doet alles op het lijstje van 9 maanden al (zitten, tijgeren, overpakken etc). Mooi gegroeid, nu 7,3 kg en 62,5 cm, mijn kleine boedha. Omdat ze al zo stevig zit, mag ze af en toe al kleine stukjes mee op de fiets. Ik ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden.
  maandag 25 juli 2011 @ 18:47:49 #289
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99929911
Even leek het erop dat de nachtvoedingen verleden tijd waren, maar ik heb weer een paar nachten halverwege gezeten. Op zich gaat het wel; hij ligt met 20 minuten weer gevoed en in slaap in zijn bed. Dat is dan wel weer het voordeel van een snel drinkende baby.
pi_99934958
Ja, hier ook weer. Nou drinkt Eva helaas niet snel, dus we zijn wel even bezig.
Sowieso is ze nogal uit haar hum. Ze slaapt overdag slecht, rommelt met haar flessen (eerder honger hebben, maar dan minder drinken dan normaal) en is daardoor nogal uit haar hum. Dus veel tranen hier op het moment.
Woensdag naar het cb en dan ga ik toch het drinken weer eens aankaarten. We zitten met gemak een uur met haar en de fles. Zojuist even een speentje 3 geprobeerd, misschien vindt ze dat fijner en kost het drinken haar gewoon veel moeite, maar dan verslikt ze zich en loopt de helft uit haar mond. Ze is ook wel een beetje klein voor een speentje 3, maar ach we wilden het even proberen.
Behalve dat het een uur duurt, lijkt ze moeilijk tevreden te zijn na een fles. Ze wil dan nog doorsabbelen. Omdat de nutriton indikt, krijgt ze het laatste vaak niet uit de fles, maar sabbelt ze dan wel door en de fles afpakken is wat haar betreft geen optie. Ook niet ruilen voor een gewone speen.
Daarbij heeft ze heel veel slijm en overstrekt ze regelmatig aan het einde van de fles.

Ben erg benieuwd naar haar stats woensdag.
En ze moet weer prikken :'(
pi_99941840
Fijn dat de verhuizing goed gegaan is Mrien. Wat gaat je kerel snel zeg.

Wat goed dat de nutriton aan lijkt te slaan MP. Fijn dat je meisje niet veel krijsbuien meer gehad heeft. Lucht wel op denk ik?

Wat is je mannetje een mooierd cleany. Fijn dat hij thuis toch wel weer tot rust kwam.

LT, herkenbaar, wachten op de poepexplosie. Bij Sofie zat het dan regelmatig op haar rug...

Sugarsnap, jouw meisje gaat ook al zo lekker snel. Sofie kan dat bijna allemaal nog niet. Ze is nu net een weekje aan het tijgeren.

Vervelend dat het nog niet zo lekker loopt Danic, hopelijk kan het cb je fijne tips geven. Had ze erder last van de prikken? Sofie mag in oktober ook weer..
*poef* nu is het weg
  maandag 25 juli 2011 @ 23:30:24 #292
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99942607
K hier kan ook nog niet uit soeentje 3 van Avent drinken, ondanks zn 3 mnd. Veel verslikken etc, dus meestal nog nr 2.
pi_99942655
Sofie drinkt pas net een paar weken uit de m speen.
*poef* nu is het weg
pi_99950135
he Danic...het voordeel van lang drinken is dat ze waarschijnlijk minder last krijgt van krampjes. Speen 3 is misschien wat te snel. We zijn vorige week begonnen met speen 2, maar bij de huidige voeding moeten we weer terug naar 1, omdat het anders te hard gaat.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:01:44 #295
100412 mefke79
komt goed!
pi_99950497
danic, een uur?! Dat lijkt me inderdaad wel heel lang.
Cleany, niet alle krampjes komen van lucht door te snel drinken (helaas), deels is ook de onrijpheid van de darmen de oorzaak.
Mijn ukkie leek gisteren ineens een stuk ouder geworden, veel wijzer ofzo. En hij is aan 't kloten met zijn flestijden, er lijkt meer tijd tussen te komen.
Wij zitten op een speen 2 van Bfree trouwens, want met de nutritron is speen 1 te vermoeiend, dan haalt ie het einde van de fles niet.
pi_99951637
Anne is ruim 10 maanden en drinkt nog steeds uit de S-speen. Ze doet dan zo'n 10 min. over de fles. Eerdere pogingen om naar de M-speen te gaan resulteerden in de helft erlangs laten lopen. Maar dat is al wel weer een tijdje geleden, dus ik zal het vandaag weer eens proberen.

Danic, vervelend dat het drinken weer niet goed gaat bij Eva. Hopelijk heeft het CB tips, en anders toch eens naar de kinderarts? Een uur over een fles lijkt me echt wel teveel hoor...geniet je nog wel van het geven van de fles? Anne heeft toen ze een stuk jonger was ook een tijdje enorm lopen klooien met de flessen en toen had ik echt geen zin meer om haar nog een fles te geven, probeerde het vaak door iemand anders te laten doen, zat echt een negatieve lading aan.

Sugarsnap en mrien, wat een snelle kindjes hebben jullie! Kaatjejannie, volgens mij lijken onze dames wel een beetje op elkaar. Anne schuift nog steeds alleen achteruit. Ze gaat nu wel vaak op haar knietjes zitten en wiebelt dan heen en weer, maar er is nog geen beweging in te krijgen.

Cleany, wat een leuk ventje heb je!
pi_99953328
even een crosspost uit het slapende kindertjes topic:

Zo lag ze te slapen (hoofd op het voeteneind)

en zo werd ze wakker

*poef* nu is het weg
pi_99954721
Sofie O+ wat cute!!

Over 2 dagen heb ik geen baby meer :o :'(
pi_99954967
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:08 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

ik geloof dat het met een week of 6 verandert als ik het goed onthouden heb. Er kan dan ineens een langere periode tussenzitten. Er zijn zelfs gevallen van 3 weken geen ontlasting bekend.. En voor vrijdag veranderde het ook al een beetje..
mijn geval dat 3 weken niet poepte bij volledige bv kampt nog steeds met enorme problemen.
Alles langer dan 2 weken niet poepen bij volledig bv KAN normaal zijn maar is ook een bezoekje huisarts waard. imho.

En mn nr 2 heeft nu ook een goeie week niet meer gepoept en ze heeft er behoorlijk last van :X als ze over 2 dagen nog niet gepoept heeft ga k met haar naar de huisarts. Die staat sowieso op scherp bij jongste vanwege de situatie bij oudste.

Orea :o nu al? :o jemig wat gaat t toch snel.
pi_99955301
We hebben speentje 3 heel even een keer geprobeerd, maar dat werd em nog niet hoor. Dus gelijk weer in de kast gelegd. Omdat ze er zo lang over doet, was mijn theorie dat het misschien te moeizaam ging voor d'r. Maar speentje 3 gaat nog veel te snel.

Gelukkig heeft het nog geen negatieve lading Fannetje, lijkt me heel moeilijk als dat het wel zou worden. Het lastige vind ik dus dat het drinkmoment op een dag tussendoor moet gebeuren en nu moeten wij ons schema erop aanpassen.
Als voorbeeld: we hebben nu een goed ritme, maar toevallig staat morgen de afspraak bij het cb precies op haar flestijd. Dus ik geprobeerd om die afspraak te verzetten. Ging niet en toen kreeg ik de vraag waarom ik dan het flesje niet gewoon door even gaf.
Nou het is dus niet éven. En om daar nou anderhalf uur te gaan zitten (uur drinken en half uur wachten met rijden ivm spugen), daar heb ik dus ook geen zin in. Hoop dat we een beetje uitkomen morgen.
Maar zo plan ik dus ook een uitje naar de stad. Wil voor haar fles terug zijn, want ik ga dus niet anderhalf uur op een bankje zitten.

Het is niet altijd zo lang hoor, soms zijn we met een half uurtje wel klaar (drinken dan, daarna nog even boeren enzo). Maar ben benieuwd wat ze morgen zeggen.

Kaatjejannie, ze heeft de vorige keer er geen last van gehad. Volgens mij sliep ze iets meer, maar daar bleef het ook bij. Gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')