Ik bijt ze af tijdens het voeden. Anders wordt het zeker niks en heeft ze geen vingers meer over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:28 schreef DJMO het volgende:
iemand nog tips om de nagels van een vijfmaandige te knippen? hij is zo beweegelijken ik kan 't wel doen als hij slaapt, maar dan ben ik meestal met Jan bezig
![]()
Beterschap voor je meisje MP
handige tip. maar ik heb geen tandenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik bijt ze af tijdens het voeden. Anders wordt het zeker niks en heeft ze geen vingers meer over.
buuuh, ik ben al 2x ongesteld geweestquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:32 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn V die drinkt juist super mega halleluja veel als ik ongesteld ben..
Of noujah ik ben pas 1 keer ongesteld geweest...
Als je nou zei Geert heeft geen tanden... Maar dit klinkt wel een beetje raarquote:
Ik vind dit al snelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
buuuh, ik ben al 2x ongesteld geweest
Dat valt idd reuze mee, hier is het vanaf begin januari alweer feest, en vanaf maart zelfs weer helemaal op schema.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind dit al snelbij truus was ik het pas na 9 maanden voor het eerst.
![]()
nu na 7,5 maanden.. al mag ik nog niet klagen natuurlijk
Mooie mijlpaal vind ik datquote:Op zondag 24 juli 2011 11:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is 9 maanden. Net zolang uit, als in mijn buik.. (klopt niet helemaal, ik ben te laat bevallen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |