dan zou ik die eerst moeten kopen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Kan je niet iets met gewichtjes doen mo?
Zoiets?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:20 schreef sigme het volgende:
Tandepoetsen & naar bed!
Mo, mag er een nieuw plaatje in de OP?
Het antwoord is omdat je emotioneel betrokken bent bij jouw familie en een bepaalde rol hebt met wederzijdse verwachtingen, waardoor je niet van een afstandje kunt kijken en beslissen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Waarom heb ik in een zakelijke omgeving geen moeite de leiding te nemen en eventueel tegen zere schenen te trappen,maar laat ik me totaal overrulen door mijn familie
Hetzelfde als ik net heb gedaan. Gewoon eerlijk zijn. En dat viel niet in goede aarde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het antwoord is omdat je emotioneel betrokken bent bij jouw familie en een bepaalde rol hebt met wederzijdse verwachtingen, waardoor je niet van een afstandje kunt kijken en beslissen.
Wat zou je een collega adviseren met hetzelfde familieprobleem, of iemand die er een topic over opent op fok?
Lijstje:
O: volle yoghurt met sinaasappel
T: fruitsalade met mango, kiwi, banaan
L: 1 volkoren boterham met rosbief
T: banaan
D: veeeel wilde spinazie en zalm
T: handje ongezouten cashewnoten
S: 45 minuten wandelen zojuist
domme humor maar toch vind ik het grappig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig dat het beter gaat.
Blijf ik weer hangen bij ' De beste zanger van Nederland'Was ist los mit mir?
Dus je hebt wel tegen zere schenen geschopt, maar hebt er zelf last van als je familie kwetst of teleurstelt? Lijkt me alleen maar menselijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
Hetzelfde als ik net heb gedaan. Gewoon eerlijk zijn. En dat viel niet in goede aarde.
Klopt. Ik eet pas sinds 2 dagen weer vast voedsel sinds mijn buikgriep en kan niet zulke grote porties aan nog. Vandaar vooral veel vitamines, eiwitten en ijzer naar binnen gewerkt.quote:Ga ik nu ook tegen jou zijn: volgens mij eet je te weinig
abs are made in the kitchenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Ik fitness nu 3 maanden, maar mijn buikvet krijg ik maar niet weg![]()
Maandag: 3 kwartier Krachttraining + half uur cardio
Dinsdag: 3 kwartier cardio
Woensdag: 3 kwartier krachttraining + half uur cardio
Donderdag: 3 kwartier cardio
Vrijdag: 3 kwartier krachttraining + half uur cardio
Krachttraining is dan full body.
Uiteraard komt het wel eens voor dat er 1 dag word overgeslagen.
Ik had wel verwacht dat ik na 3 maanden resultaat zou zien op mijn buikvetgehalte. Ik zie wel resultaat aan de armen,borst, kwa spieren.
3 maanden geleden woog ik 76 kg, en nu 77kg.
Komt dit doordat ik TE weinig eet? Ik zit tussen de 1800 en 2300 kcal per dag die ik binnenkrijg. (volgens voedingscentrum).
Als je ziet dat mensen die lang niks/zeer weinig eten ,die vallen toch ook af?
Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
Ik denk dat het wel meevalt, je diner is best zwaar en als je thuis zit heb je ook weinig beweging.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 roggebrood met pindakaas
L: grote kom griekse yoghurt met honing, banaan en branflakes
T: 2 knackebrod met cheddar
D: halve kip en patatjes met wat curry, mayo en uitjes
Nu ik het zo zie denk ik![]()
Moet op gaan passen dat ik nu als ik zo thuis zit niet te weinig ga eten.
Morgen weer een dag
Spieren wegen zwaarder dan vet, dus ik zou me om die kilo meer niet druk maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Ik had wel verwacht dat ik na 3 maanden resultaat zou zien op mijn buikvetgehalte. Ik zie wel resultaat aan de armen,borst, kwa spieren.
Komt dit doordat ik TE weinig eet? Ik zit tussen de 1800 en 2300 kcal per dag die ik binnenkrijg. (volgens voedingscentrum).
Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
Heb ik vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ontbijten met vis?! IIIIIEEEEUUWW![]()
Sorry, maar echt IEUW IEUW IEUW!
Zandzak = ook gewicht. Oplossingsgericht denken ftw. Bij gebrek aan strand voldoen keien/stoeptegels/bakstenen ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
dan zou ik die eerst moeten kopen..
Wat eet je, hoe lang ben je en hoe oud? Ik gok te weinig of verkeerd voer. Als je man bent mag je best meer eten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
[..]
Ja die vallen af. Nee maatje Auschwitz is niet wenselijk.quote:Als je ziet dat mensen die lang niks/zeer weinig eten ,die vallen toch ook af?
Je noemt alleen pluspunten op, da's mooi. En zit ik ernaast als ik me afvraag of je bent gaan sporten omdat je bij de eerste warme dag bedacht dat je weer in je zwembroek moest rondlopen? Heb je je buikomtrek voor gemeten en vergeleken met buikomtrek nu?quote:Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
SPOILER: mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, maar de zon schijnt, de zomervakantie begint bijna, de oudste heeft haar laatste dag basisschool, morgen komen mijn twee liefste vriendinnen met hun gezinnetjes eten maken en opeten en gezellig de vakantie inluiden, it's all good.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen kaas, karnemelk
T: cappuccino, handje nootjes
T: appel
L: courgetteomelet, rauwkostsalade, karnemelk
T: komkommer, wortel, cappuccino,
D: broccolisoep, vlees, beetje maaltijdsalade (lauwwarm met stukjes aardappel en wittewijnazijn en een berg lekkere groentes)
T: verse ananas en een stukje meloen![]()
Da's wel heel veel sporten en weinig eten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Spitskool!?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik had gisteren ook geen veggies, maar vandaag wel weer. En jullie raden lekker nooit wat
.
broccoli!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik had gisteren ook geen veggies, maar vandaag wel weer. En jullie raden lekker nooit wat
.
Zet 'm op!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:58 schreef anna82 het volgende:
Morning.
Succes met je sollici Mo!
MarMara, moeilijk besef lijkt me. Des te meer reden om te genieten van nu!!
Vandaag dag 3 en er zit al 12 km op van de 38.8, bijna op 1/3. Tot nu toe gaat het best redelijk!
Als je deze dag haalt, ga je 'm uitlopen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:58 schreef anna82 het volgende:
Morning.
Succes met je sollici Mo!
MarMara, moeilijk besef lijkt me. Des te meer reden om te genieten van nu!!
Vandaag dag 3 en er zit al 12 km op van de 38.8, bijna op 1/3. Tot nu toe gaat het best redelijk!
Niet alleen van te weinig slapen word je moe hè? Gisteren was een inspannende dag, emotioneel gezien!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vannacht goed geslapen, maar ben zó moe. Snap er niks van. En m'n schouders en armen doen zeer. Tijd voor bestendig weer, want hier word ik letterlijk en figuurlijk niet goed van.
Afbouwen van spanningen. Daar word je heel moe van. Nu het eerste enge onderzoek is afgerond ontspant je lichaam een beetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vannacht goed geslapen, maar ben zó moe. Snap er niks van. En m'n schouders en armen doen zeer. Tijd voor bestendig weer, want hier word ik letterlijk en figuurlijk niet goed van.
Zal je helpen: [Gezond Slank] #1570 - Met uitslag op/van de gemantelzorgde koffie..quote:
Zit te werkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:47 schreef progje het volgende:
en daar gaan we weer...
Moet een architectuur rapport schrijven en de inspiratie is ver te zoeken![]()
Je kunt 'em laten reviseren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit te werkengeloof dat ik maar stop.
Pup trekt de kleedjes door huis heenmet veel geraas en gerammel
![]()
Iemand een nieuwe onderrug?
Bureaucratie=> geen eenvoud maar drievoudquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben gewoon pissed-off!![]()
![]()
Mensen in het opleidingswezen kunnen zo gigantisch omslachtig doen, nog erger dan politici
Geef mij concrete voorbeelden en ga een simpel tabelletje niet beschrijven in 4 pagina's met wel 30 verwijzingen die lopen van pagina 3 tot 690.
Ml-etje, als ik er een had, hield ik 'm voor mijzelf
Mja dat is kortdurende lol helaas.quote:
Tot voor kort was het ook zo bij 'mijn' sportschool. Vond het wel gezellig, had je nog wat contact/te kijken met andere sportersquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben vandaag even langs die andere sportschool gelopen.
Het is in ieder geval professionelermaar het is dus één grote ruimte en het spinningrondje staat dus in dezelfde ruimte als de fitnesstoestellen enzo!
Maar de muziek gaat dan uit in de zaal (de normale muziek) en dan luistert dat uur dus de hele zaal naar de spinningmuziek. Ik wandel nog een keer langs als ze daadwerkelijk spinnen, wil 't wel even zien, maar ik denk dat ik er naar neig om daar lid te worden.
Ja, het zag er wel interessant uit, had 't nog nooit gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tot voor kort was het ook zo bij 'mijn' sportschool. Vond het wel gezellig, had je nog wat contact/te kijken met andere sporters
Dat lijkt me geen straf idd. En je dochter heeft een goede smaak wat eten & kleding betreftquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:11 schreef MarMar het volgende:
bij D wordt geen vleesje, maar garnaaltjes in knoflookolie met een spaans pepertje, op verzoek van dochter
En ze wil dat ik een topvintagejurk aantrek vanmiddag naar het afscheid van school, ah well, is goed
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:11 schreef MarMar het volgende:
bij D wordt geen vleesje, maar garnaaltjes in knoflookolie met een spaans pepertje, op verzoek van dochter
En ze wil dat ik een topvintagejurk aantrek vanmiddag naar het afscheid van school, ah well, is goed
Geen idee, maar leer ervanquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:16 schreef Phaidra het volgende:
Hier ook wat leuks. Voor 'mijn' project moeten trainingsdagen voor het personeel plaatsvinden, maar nu blijkt dat iemand anders het beschikbare trainingsbudget al opgemaakt had. Mijn leidinggevende, die het budget beheert, wist nergens van. Inmiddels is er een oplossing, maar hoe krijg je het voor elkaar...
Makreel.quote:T/S: ? even kijken, iets met tijd van de maand en buikpijn
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:28 schreef MarMar het volgende:
lol Ml ik moet wel een beetje lachen om hoe je tegen je hondje praatmaar schattig is het!
Ik vloek en grom dan ook veel laag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja het is best shockerend als je dat terug hoort.
Maar puppies reageren het beste op hoge geluiden en dat merk je ook wel gelukkig.
Haha je moet mijn Mr horen (heeeele lage stem en dan belonen met een hoog piepstemmetje anders denkt ze dus echt dat ze straf krijgt, geen poremquote:
*noteert* (ik slik wel al magnesium en het is eigenlijk maar 1 dag vervelend)quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, maar leer ervan
[..]
Makreel.
langzaam beter, maar gisteren stootte Mr.Mo er per ongeluk tegenaan en toen had ik het toch wel even heeeeeel moeilijkquote:
Hihihi.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikbaaren verrek je nek niet
Ondeugend pupje in actie, oh en mijn stemargghhhh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee Sigme heeft een nieuw plaatje, van bil naar arm.. wat wordt het volgende lichaamsdeel?
ik heb overigens voor ruim 200 euro geshopt en krijg het vergoed![]()
Nice! Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
teveel kleren om foto's van te maken..quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee Sigme heeft een nieuw plaatje, van bil naar arm.. wat wordt het volgende lichaamsdeel?
ik heb overigens voor ruim 200 euro geshopt en krijg het vergoed![]()
De bil is traditie, dus die komt wel weer terug. Ik heb ook wel eens borst (netjes verpakt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat me bij dat je naar Madeira was toch? Hoe was het eiland?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hou het maar bij het ondergoed danquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
teveel kleren om foto's van te maken..veel basics: shirtjes, rokjes, ondergoed, spijkerbroek, surfbroek, maar ook een nieuwe tas, ketting en oorbellen, jurkjes en nette blouses/truitjes (ivm congres moest ik ook nettere kleren hebben)
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
De bil is traditie, dus die komt wel weer terug. Ik heb ook wel eens borst (netjes verpakt).
Er staat me bij dat je naar Madeira was toch? Hoe was het eiland?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef V1z0R het volgende:
Leuk hondje trouwens Ml-etje, dacht alleen dat staart niet meer geknipt mocht worden tegenwoordig?
Edit: kijk dan goed, is niet geknipt... sukkel!
Klinkt fijn! Waar heb je de boottocht gedaan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]![]()
Mooi! Ik heb nog steeds spierpijn van het wandelen. Het klimaat vond ik vooral erg aangenaam: zomers en warm, maar niet afgrijselijk heet. Ook soms een bewolktere dag. ligt ook erg aan welke kant je je bevindt, ene kant is zonnig, andere kant ligt vaak in de wolken.
veel groen, bloemen zijn vooral in de lente, maar ook nu nog aanwezig.. Geen stranden, vooral rotsen en kliffen, maar heb wel lekker in (zeewater) zwembad geplonsd. En op de boottocht hebben we walvissen, dolfijnen en een zeeschildpad kunnen zien.
moet wel zeggen dat de gemiddelde leeftijd iets hoger lag dan die van onze groep ;-)
Christoquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:47 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook wel eens borst (netjes verpakt).
Funchal zaten wij ook inderdaad! (nou ja 20 min lopen van centrum). Wij hebben de boottocht bij SeaBorn gedaan, op de catamaran, erg leuk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat je dat niet ziet het staartje is zowat de helft vh hondje
[..]
Klinkt fijn! Waar heb je de boottocht gedaan?
Wij gaan in september (Funchal).
En free shopping FTW(al zou ik wel balen dat ik mijn geliefde kledingstukken kwijt zou zijn op dat moment).
Flikker op, kutbeestquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik praat ook zo hoog tegen de katzels. Tenzij ze irritant zijn. Dan niet.
De boottour is eigenlijk het enige dat we willen doen, rest doen we gewoon zelf=>wandelkaarten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Funchal zaten wij ook inderdaad! (nou ja 20 min lopen van centrum). Wij hebben de boottocht bij SeaBorn gedaan, op de catamaran, erg leuk!
Let op dat je je niet teveel laat afzetten met 'tours' : er wordt je verteld dat je veel dingen alleen in een tour, onder begeleidng kunt doen, maar das onzin. Wij hebben zelf een aantal wandelingen gemaakt en dat gaat prima!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zal wel een paar foto's van Madeira laten zien, komt sowieso op fb, maar zal hier ook een paar zetten!
Ben af en toe niet helemaal helderquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat je dat niet ziet het staartje is zowat de helft vh hondje
[..]
Klinkt fijn! Waar heb je de boottocht gedaan?
Wij gaan in september (Funchal).
En free shopping FTW(al zou ik wel balen dat ik mijn geliefde kledingstukken kwijt zou zijn op dat moment).
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben af en toe niet helemaal helder
Vroeg volgens mij ook eens waarom Cali haar UI (toen nog) een plaatje van Calimero was...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Om het restant van afgelopen weekend nog wat te verdunnen
Drink minimaal 3L per dag al alleen aan water...quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
Heb ik jou nu net toegevoegd op FB Viezoor? Wil je dan geen berichtjes meer sturen naar exen in de USA om te zeggen dat vingers in dykes inappropiate zijn?
Ja, ja, probeer hier maar eens kaas van te maken.
Yup.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
Heb ik jou nu net toegevoegd op FB Viezoor? Wil je dan geen berichtjes meer sturen naar exen in de USA om te zeggen dat vingers in dykes inappropiate zijn?
Nee, heb een snipperdagquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
Jij hebt een ex die vingers in dykes steekt?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
Heb ik jou nu net toegevoegd op FB Viezoor? Wil je dan geen berichtjes meer sturen naar exen in de USA om te zeggen dat vingers in dykes inappropriate zijn?
Nee, die kaas is niet correct.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt een ex die vingers in dykes steekt?!
Camera, bikini, pil, ondergoed, pinpas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef Chicolate het volgende:
Goooo anna!
Ik moet vandaag echt veel doen en regelen (zoals tas inpakken voor de vakantie) en heb daar echt geen zin in.
Ik ga naar Ierland, ik laat mn bikini denk ik maar thuisquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Camera, bikini, pil, ondergoed, pinpas.
O: meloenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Best wel karig, Coco! Ik mis fruit en zuivel.
Ik vind je lijstjes best mooi sinds je ze weer postquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: meloen
L: omelet met groente/champignons/shizzle
T: soepje
D: geen idee; eten bij mn ouders
T: cashews, ?
Waarom raar? Het is gewoon fruit. Geen frikandel speciaal of Kapsalon ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Raar ontbijt trouwens. Ik eet een meloen als T.
Fruit zoals loveli al zei = meloen. Zuivel ontbreekt inderdaad, zal er nog een glas melk aan toevoegenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Best wel karig, Coco! Ik mis fruit en zuivel.
Maar die 7 op het eind is toch prima? Dacht tenminste dat het minimaal 7 was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind je lijstjes best mooi sinds je ze weer post.
Ik heb vanochtend week 1, dag 3 gedaan, maar ik kwam maar tot 7 in de laatste sessie. Ik ga eerst maar eens een paar dagen deze laatste serie herhalen voordat ik overga naar week 2.
Ik vind fruit geen ontbijt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom raar? Het is gewoon fruit. Geen frikandel speciaal of Kapsalon ofzo.
Hoe ok is zuivel voor jouw darmen? Zuivel is niet per definitie onmisbaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fruit zoals loveli al zei = meloen. Zuivel ontbreekt inderdaad, zal er nog een glas melk aan toevoegen
Thx! Morgen maar even langs gaan dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
V1: makreel is weer in de aanbieding bij de Lidl (en sperziebonen)
Ligt eraan. Tegenwoordig gaat het qua darmen meestal prima, dus dan kan het wel. In 'slechtere' periodes blijf ik uit de buurt van zuivel, maar nu kan hetquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe ok is zuivel voor jouw darmen? Zuivel is niet per definitie onmisbaar.
Ik wel. Zeker in het geval van een fruitsalade met yoghurt of kwark oid.quote:
Dit lijstje is idd >>>> eerdere lijstjes! Dus yayquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vroeger at ik gewoon sowieso geen ontbijt. Of lunchDus ik ben allang blij met mijn meloen
Ja hehe, dat is andersquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Zeker in het geval van een fruitsalade met yoghurt of kwark oid.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dit lijstje is idd >>>> eerdere lijstjes! Dus yayHet hoeft ook niet in een keer perfect, je bent al goed bezig
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Wortel is ook geen ontbijt. volgens mij..
Ja, duh, want dat zegt dat toch duidelijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontbijt is natuurlijk alleen datgene dat Vik als ontbijt ziet
Ja doei.
Brood, beschuit, cornflakes met melk, muesli met yoghurt/kwark, yoghurt/kwark met fruit, Brinta, havermout, stuff like thatquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Brood, beschuit, cornflakes met melk, muesli met yoghurt/kwark, yoghurt/kwark met fruit, Brinta, havermout, stuff like that.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef Perruche het volgende:
[..]totdat jij ineens (hypothetisch) een week lang met fruit ontbijt en dan is fruit wel ineens ontbijt
why? omdat ik moet gaan inpakken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Dus als ik 's ochtends een lekkere kapsalon naar binnen werk, is dat geen ontbijt?
* V1z0R geeft Perr een schop!
Natuurlijk niet. Het is niet voor niks dat de dingen die ik noemde op de ontbijtafdeling vd supermarkt staan.quote:
Yup! En met een ferme schop, trap ik zo de stress er uit!quote:
Oh ja, want de supermarkt heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is niet voor niks dat de dingen die ik noemde op de ontbijtafdeling vd supermarkt staan.
Wat een drogredeneringquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is niet voor niks dat de dingen die ik noemde op de ontbijtafdeling vd supermarkt staan.
Hoe heb jij afgelopen weekeinde ontbeten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Dus als ik 's ochtends een lekkere kapsalon naar binnen werk, is dat geen ontbijt?
* V1z0R geeft Perr een schop!
Nee, jullie zeuren om niks. Ik moet overal "ik vind" of "volgens mij" voor zetten, denk dat er gewoon zelf maar bij.quote:
Drankontbijt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe heb jij afgelopen weekeinde ontbeten?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jullie zeuren om niks. Ik moet overal "ik vind" of "volgens mij" voor zetten, denk dat er gewoon zelf maar bij.
Je vergeet Hero fruitontbijt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik merk het!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:
Nou dan eet je lekker meloen als ontbijt, couldn't care less hoor.
Wij zeuren?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jullie zeuren om niks. Ik moet overal "ik vind" of "volgens mij" voor zetten, denk dat er gewoon zelf maar bij.
Koude pizzaquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vroegahhh ontbeet ik wel eens met left-over nasi of pasta of andere kliekjesOm 7 uur 's ochtends
![]()
En empanadas of pompoenbroodjes... Er zijn zoveel opties!
Uhm, dat is niet according to mijn plan? waar lees je dat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:31 schreef Perruche het volgende:
Nee vik jouw argumentatie raakt kant noch walalles is ontbijt als je het in de ochtend eet, of dat nouaccording to your plan is of niet
Nou... het zou je communicatie naar anderen toe wel ten goede komen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ehm, kwark met havermout en rozijnen, pizza met bier, pistoletjes met melk...quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe heb jij afgelopen weekeinde ontbeten?
ik heb wel eens de MBTI gedaan, een typologie vragenlijst en een van de schalen zegt oa ook iets over hoe mensen dingen gebruiken: Alleen voor waar het bestemd is, of gaat het om het idee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die maakten we dan wel warmquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zo! Was hangt te drogen!
[/huisvrouw]
quote:
Stonebokjes.quote:
quote:
quote:ont·bijt het; o -en eerste maaltijd vd dag
quote:maal·tijd de; m -en 2maal
quote:maal het; o malen 1 hoeveelheid eten, in één keer gebruikt 2 het eten ervan
Wake 'n bake!quote:
Weglopen helpt niet Vik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, dat is niet according to mijn plan? waar lees je dat?
Anyhow. Ik heb geen zin in dit gesprek.
Technisch gezien ben je beide aan het doen... Het is je eerste maar tevens je middagmaal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oeh V1z, dan mag ik ontbijt om 12.00 nog steeds ontbijt noemen omdat het mijn eerste maaltijd van de dag is! Goed om te weten, kan ik dat volgende keer tegen vriendje zeggen als ie mort dat ik niet aan het ontbijten maar aan het lunchen ben
Shhhh!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je beide aan het doen... Het is je eerste maar tevens je middagmaal.
Ik vind het stom dat iedereen mij aanvalt, terwijl MarMar de eerste was die zei dat meloen een T is en geen O. Verder vind ik het onzin om overal 'ik denk' en 'ik vind' voor te zetten, want het is toch zo klaar als een klontje dat je dat ervoor moet lezen? Als ik 10 minuten moet nadenken hoe ik iets moet formuleren, voordat ik iets post, ben ik wel klaar met hier meeposten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weglopen helpt niet Vik.
Als je iets minder stellig zou zijn vallen mensen er minder snel over.
En dat zeg ik uit ervaringen niet om je te kwetsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Relax... Chillen met je billen... Neem eenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat iedereen mij aanvalt, terwijl MarMar de eerste was die zei dat meloen een T is en geen O. Verder vind ik het onzin om overal 'ik denk' en 'ik vind' voor te zetten, want het is toch zo klaar als een klontje dat je dat ervoor moet lezen? Als ik 10 minuten moet nadenken hoe ik iets moet formuleren, voordat ik iets post, ben ik wel klaar met hier meeposten.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Relax... Chillen met je billen... Neem een![]()
3e wet van Newton en zulks.
quote:De eerste wet van Newton: de wet van de traagheid
De tweede wet van Newton: kracht verandert de beweging
De derde wet van Newton: chillen met je billen
We zijn hier nu jouw omelet aan het etenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dit lijstje is idd >>>> eerdere lijstjes! Dus yayHet hoeft ook niet in een keer perfect, je bent al goed bezig
quote:
Oe! Wat vindt da mister ervan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We zijn hier nu jouw omelet aan het eten![]()
Je noemt het zelf al op meid, het is technisch gezien een ontbijt maar in jouw ogen geen volwaardig ontbijt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar ff serieus: ik snap ook wel dat de supermarkt niet voorschrijft wat ontbijt is, maar meloen of een appel of een banaan vind ik toch echt een T. En ik kan ook beargumenteren waarom: er zitten 80 calorieën oid in een banaan en dat is veel te weinig voor een volwaardig ontbijt. Mee eens? Het is imho dus geen ontbijt omdat het karig is. Prop er dan tenminste 3 bananen in![]()
.
Maria heeft er een opgestuurd en de postbode is net geweest?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We zijn hier nu jouw omelet aan het eten![]()
*mental image van vettige druipende envelop met allemaal smileys erop getekend*quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maria heeft er een opgestuurd en de postbode is net geweest?
Hij vindt het lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe! Wat vindt da mister ervan?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image van vettige druipende envelop met allemaal smileys erop getekend*
Ik snap eigenlijk wel waarom je meloen geen ontbijt kunt vindenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar ff serieus: ik snap ook wel dat de supermarkt niet voorschrijft wat ontbijt is, maar meloen of een appel of een banaan vind ik toch echt een T. En ik kan ook beargumenteren waarom: er zitten 80 calorieën oid in een banaan en dat is veel te weinig voor een volwaardig ontbijt. Mee eens? Het is imho dus geen ontbijt omdat het karig is. Prop er dan tenminste 3 bananen in![]()
.
Lijkt me ook wel lekker ja!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij vindt het lekkerMaar zou er zelf ook nog kaas doorheen gooien.
Waarom?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat een nare reactie vind ik dit zeg..
Naar? Als in gemeen-naar of ieuw-naar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het gaat toch om het totaal plaatje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..].
.
?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben nu echt zooo nieuwsgierig naar hoe jij het dan opvattequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
ik had geloof ik in mijn gauwigheid een spoiler gemist![]()
![]()
Niks gezegd
Ik probeer heel hard om narigheid in mijn post te zien maar ik zie het nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Niks gezegd
En ook de verkeerde post gequote?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Niks gezegd
bedoel je soms die post van Mo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:03 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Niks gezegd
hihi dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik Cali haar reactie lasquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria is volgens mij niet eens in staat tot het maken van nare opmerkingen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja die bedoelde ik inderdaad![]()
Ik ben nog niet helemaal uitgeslapen geloof ik, van de lange reisdag van gisteren
qftquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
Ik zou het kunnen proberen! Maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Niks geen ophefquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef _Calimero_ het volgende:
sorry voor de ophef, relax dames!
Iedereen weet dat Maria haar vocabulaire uberhaupt geen nare woorden kent
Ohquote:
Paradijselijk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:08 schreef _Calimero_ het volgende:
en dan nu een poging tot foto's"
[ afbeelding ]
Mjam mjam mjamquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemiddag dames en heer! Ik vind meloen ook geen fijn ontbijt, maar dat is meer omdat ik zelf heel triller word in de morgen als ik ontbijt met alleen maar fruit. Vandaag was mijn ontbijt wel het andere uiterstewilde m'n lief verrassen met z'n favoriete pannekoekjes - American style. Receptje van Jamie Oliver, maar ze zijn wat ei-ig uitgevallen dus nu hartig bij de lunch ook heerlijk
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ikke?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:07 schreef loveli het volgende:
Post even wat foto's van je nieuwe outfitjes, dan praten we ergens meer over. En hoe is het met jouw lijstjes?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
GOED LEZEN VOORDAT JE REAGEERT, MUTS!thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee nog niet, linkje??
Iedereen heeft zo'n ervaring trouwens, welcome to the club
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ja, boodschappen en uiteten zijn goedkoper dan hier!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Andere foto's zijn ook prachtig! Ik wist niet dat het daar zo mooi was. Is het een beetje te betalen daar?
Dat zegt mijn vader ook altijdquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:28 schreef Perruche het volgende:
Ik ga ff de was ophalen bij de wasserette en flappen tappen
Dat kan je ook bij de hond van de tante van de buurvrouw van kim halen he?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:35 schreef _Calimero_ het volgende:
ik wi graag fotoshop hebben![]()
De foto's hebben veelmooiere kleuren op mijn telefoon dan in het echt
Niet echt een linkje, maar had rechts wel los, links niet, en toen pleurde ik naar links.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
thanks![]()
Nee nog niet, linkje??
Iedereen heeft zo'n ervaring trouwens, welcome to the club
Hoe kom ik daar? ik verdwaal altijd en ben mijn adressenboekje kwijt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vader ook altijd
[..]
Dat kan je ook bij de hond van de tante van de buurvrouw van kim halen he?![]()
Wauw Cali. Daar wil ik ook naartoe, mooooi.
Oeh goeie. Ik heb iemand anders toen laten zoeken omdat ik zelf door de bomen het bos ook niet meer zag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar? ik verdwaal altijd en ben mijn adressenboekje kwijt?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, net weer push ups gedaanNu 9-11-8-8-11 (60sec pauze steeds). Damnnn, ik voel m'n buikspieren nu al
Je merkt toch wel vooruitgang, en best snel! Bij de initial test kon ik er maximaal 10 uitpersen. Nu al 11 terwijl ik van tevoren al meerdere push ups heb gedaanquote:
Ik kan je verzekeren: het went. En aangezien het straf/beloningssysteem voor dit gedrag vrij direct is (niet aan denken = op je bek), leer je het snel genoegquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet echt een linkje, maar had rechts wel los, links niet, en toen pleurde ik naar links.
Ei op m'n knie, eerste hulp, nu nog steeds vocht en pijnlijk
Maar de triathlonvereniging ziet er hier vriendelijk uit en heb al wat aanbiedingen gehad om samen te trainen! Zo leuk! Dus zodra ik weer op de been ben dan gaan we weer fris beginnen,. Vind 't nu wel een beetje eng, dat klikken, maar hoop maar dat het een goede les is geweest. Want het Fietst wel veel lekkerder dan gewoon op normale pedalen
Ja, ik denk dat ik die andere trainingen ook maar ga doen. Dan heb ik alles in ieder geval gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Wauw Coco, knap!! Ik ben eergisteren ook samen met m'n lief begonnen aan de allereerste week, de allereerste set. En ik kan het dus niet
dus hij doet echte push-ups en ik doe ze tegen de muur. En we doen ook die squat- en sit-up-training. Dus alles bij elkaar. Maar 't is best zwaar!
Hihi, beetje overenthousiast?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:31 schreef progje het volgende:
[..]ik kan het nog steeds niet, binnenkort maar weer eens oefenen..
Ik doe nu die situp callenge... ik dacht alleen dat ik het elke dag moest doen, maar ik zie net dat ik morgen al in week 2 zit, terwijl ik maandag ben begonnenWhoops..
Ik was al het zwart/blauw/groen/whatever-met-wit geblokte altijd mee met de lichte bovenkleding-was (40 graden, kort programma).quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef Chicolate het volgende:
Broertjes. Ik moet vandaag de was doen, heb ik hem gevraagd de donkere en lichte was klaar te leggen die per se gedaan moet worden. Loop ik net de badkamer binnen, zie ik daar een stapel blousjes liggen waarvan ik weet dat ie waarschijnlijk wil dat ik ze ook was. Waarom vraag ik dan uberhaupt nog of ie wat wil klaarleggen
. En zwartwit geblokt, dus geen idee waar dat bij hoort. Of welk wasmiddel het moet. En welk programma. Uiteraard moet dat mee op zijn vakantie en zijn mijn ouders (lees: moeder die weet hoe je moet wassen) pas thuis als hij al weg is.
Je bent dan aan het brunchen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je beide aan het doen... Het is je eerste maar tevens je middagmaal.
Wat voor kleuren heb je verder nog aan blousjes?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:33 schreef Chicolate het volgende:
Broertjes. Ik moet vandaag de was doen, heb ik hem gevraagd de donkere en lichte was klaar te leggen die per se gedaan moet worden. Loop ik net de badkamer binnen, zie ik daar een stapel blousjes liggen waarvan ik weet dat ie waarschijnlijk wil dat ik ze ook was. Waarom vraag ik dan uberhaupt nog of ie wat wil klaarleggen
. En zwartwit geblokt, dus geen idee waar dat bij hoort. Of welk wasmiddel het moet. En welk programma. Uiteraard moet dat mee op zijn vakantie en zijn mijn ouders (lees: moeder die weet hoe je moet wassen) pas thuis als hij al weg is.
Nou crackers en beschuit enzo en beleg staan we allebei bij elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk wel waarom je meloen geen ontbijt kunt vinden
Over de supermarkt: volgens mij is er toch heul geen echte ontbijtafdeling, of ben ik nou gek?
Ja, maar voor mij is dat ook lunchquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou crackers en beschuit enzo en beleg staan we allebei bij elkaar. Dus tot op zekere hoogte.
Net gefietst en nootjes gehaald.
De zogenaamde haaien van de Yucatan, hoeven niet te zwemmen terwijl ze slapen omdat de stromingen in de grotten (waar ze dus slapen) sterk genoeg zijn zodat ze kunnen blijven liggen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij is dat ook lunch
(ik ben serieus in mn hoofd de supermarkt doorgelopen om te zien of er specifieke ontbijtsecties zijnop de een of andere manier intrigeren zo'n dingen me, dus als ik zo'n opmerking lees, ben ik echt benieuwd of dat écht zo is
)
Hapje voor hapje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me af hoe ik alles op moet krijgen wat ik vandaag aan eten mee heb.
Alle blousjes zijn zwartwit geblokt of blauw zwart gebloktquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat voor kleuren heb je verder nog aan blousjes?
Ik was kleding altijd apart van beddegoed en handdoeken verder probeer ik het een beetje kleur bij kleur te leggen.
Die zwart-witte gewoon apart van de andere was wassen en dan zwart wasmiddel erbij of color.
Als er niets nieuws bij zit kun je dat doen maar je hebt best kans dat witte sokken een andere kleur krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Alle blousjes zijn zwartwit geblokt of blauw zwart geblokt. En het zijn er maar 3, dus ik vind het zonde om daar een machine voor te laten draaien. Zat te denken om het gewoon bij de lichte was te doen (samen met de sokken en ondergoed enzo) en dan met colour wasmiddel. En ik was alles op 30 graden, normaal programma.
Ik ben blij dat ik gewoon shirts draag. Maar vind het stom dat ie zijn was niet gewoon zelf doet, want als het mis gaat is het natuurlijk mijn schuld.
Niets nieuws nee. Ik overweeg nu zelfs mijn moeder te bellen (die is op vakantie met mn vader) om te vragen hoe zij het normaalgesproken doet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als er niets nieuws bij zit kun je dat doen maar je hebt best kans dat witte sokken een andere kleur krijgen.
En hij kan het inderdaad vandaag zelf nog even doen?
Welnee joh, gewoon even ergens bijgooien. ik gooi altijd alles bij elkaar, tenzij écht heel fel of nieuw, en dat gaat altijd prima.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niets nieuws nee. Ik overweeg nu zelfs mijn moeder te bellen (die is op vakantie met mn vader) om te vragen hoe zij het normaalgesproken doet.
Hij is weg tot 6 uur ofzo en heeft het morgenavond nodig, en het moet ook nog drogen. Strijken mag ie wel lekker zelf gaan doen, hij liet al doorschemeren dat ie vond dat ik dat ook moest doen want hij heeft dat nog nooit gedaan.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De zogenaamde haaien van de Yucatan, hoeven niet te zwemmen terwijl ze slapen omdat de stromingen in de grotten (waar ze dus slapen) sterk genoeg zijn zodat ze kunnen blijven liggen!
Of broers en zussen die het huis al uit zijn en je meenemen naar McDonalds en de bios als je daar gaat logerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op sommige momenten is het prima om geen broers of zussen te hebben.
Nou er is 1 antwoord voorquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niets nieuws nee. Ik overweeg nu zelfs mijn moeder te bellen (die is op vakantie met mn vader) om te vragen hoe zij het normaalgesproken doet.
Hij is weg tot 6 uur ofzo en heeft het morgenavond nodig, en het moet ook nog drogen. Strijken mag ie wel lekker zelf gaan doen, hij liet al doorschemeren dat ie vond dat ik dat ook moest doen want hij heeft dat nog nooit gedaan.
McDonalds?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of broers en zussen die het huis al uit zijn en je meenemen naar McDonalds en de bios als je daar gaat logeren.
Hij is een schat hoor, doet elke dag de afwas/deuren op slot en heeft gisteren gekookt en ik vind het ook echt prima om te wassen, maar niet als er wat mis kan gaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op sommige momenten is het prima om geen broers of zussen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |