dan zou ik die eerst moeten kopen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Kan je niet iets met gewichtjes doen mo?
Zoiets?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:20 schreef sigme het volgende:
Tandepoetsen & naar bed!
Mo, mag er een nieuw plaatje in de OP?
Het antwoord is omdat je emotioneel betrokken bent bij jouw familie en een bepaalde rol hebt met wederzijdse verwachtingen, waardoor je niet van een afstandje kunt kijken en beslissen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Waarom heb ik in een zakelijke omgeving geen moeite de leiding te nemen en eventueel tegen zere schenen te trappen,maar laat ik me totaal overrulen door mijn familie
Hetzelfde als ik net heb gedaan. Gewoon eerlijk zijn. En dat viel niet in goede aarde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het antwoord is omdat je emotioneel betrokken bent bij jouw familie en een bepaalde rol hebt met wederzijdse verwachtingen, waardoor je niet van een afstandje kunt kijken en beslissen.
Wat zou je een collega adviseren met hetzelfde familieprobleem, of iemand die er een topic over opent op fok?
Lijstje:
O: volle yoghurt met sinaasappel
T: fruitsalade met mango, kiwi, banaan
L: 1 volkoren boterham met rosbief
T: banaan
D: veeeel wilde spinazie en zalm
T: handje ongezouten cashewnoten
S: 45 minuten wandelen zojuist
domme humor maar toch vind ik het grappig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig dat het beter gaat.
Blijf ik weer hangen bij ' De beste zanger van Nederland'Was ist los mit mir?
Dus je hebt wel tegen zere schenen geschopt, maar hebt er zelf last van als je familie kwetst of teleurstelt? Lijkt me alleen maar menselijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
Hetzelfde als ik net heb gedaan. Gewoon eerlijk zijn. En dat viel niet in goede aarde.
Klopt. Ik eet pas sinds 2 dagen weer vast voedsel sinds mijn buikgriep en kan niet zulke grote porties aan nog. Vandaar vooral veel vitamines, eiwitten en ijzer naar binnen gewerkt.quote:Ga ik nu ook tegen jou zijn: volgens mij eet je te weinig
abs are made in the kitchenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Ik fitness nu 3 maanden, maar mijn buikvet krijg ik maar niet weg![]()
Maandag: 3 kwartier Krachttraining + half uur cardio
Dinsdag: 3 kwartier cardio
Woensdag: 3 kwartier krachttraining + half uur cardio
Donderdag: 3 kwartier cardio
Vrijdag: 3 kwartier krachttraining + half uur cardio
Krachttraining is dan full body.
Uiteraard komt het wel eens voor dat er 1 dag word overgeslagen.
Ik had wel verwacht dat ik na 3 maanden resultaat zou zien op mijn buikvetgehalte. Ik zie wel resultaat aan de armen,borst, kwa spieren.
3 maanden geleden woog ik 76 kg, en nu 77kg.
Komt dit doordat ik TE weinig eet? Ik zit tussen de 1800 en 2300 kcal per dag die ik binnenkrijg. (volgens voedingscentrum).
Als je ziet dat mensen die lang niks/zeer weinig eten ,die vallen toch ook af?
Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
Ik denk dat het wel meevalt, je diner is best zwaar en als je thuis zit heb je ook weinig beweging.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 roggebrood met pindakaas
L: grote kom griekse yoghurt met honing, banaan en branflakes
T: 2 knackebrod met cheddar
D: halve kip en patatjes met wat curry, mayo en uitjes
Nu ik het zo zie denk ik![]()
Moet op gaan passen dat ik nu als ik zo thuis zit niet te weinig ga eten.
Morgen weer een dag
Spieren wegen zwaarder dan vet, dus ik zou me om die kilo meer niet druk maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Ik had wel verwacht dat ik na 3 maanden resultaat zou zien op mijn buikvetgehalte. Ik zie wel resultaat aan de armen,borst, kwa spieren.
Komt dit doordat ik TE weinig eet? Ik zit tussen de 1800 en 2300 kcal per dag die ik binnenkrijg. (volgens voedingscentrum).
Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
Heb ik vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ontbijten met vis?! IIIIIEEEEUUWW![]()
Sorry, maar echt IEUW IEUW IEUW!
Zandzak = ook gewicht. Oplossingsgericht denken ftw. Bij gebrek aan strand voldoen keien/stoeptegels/bakstenen ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
dan zou ik die eerst moeten kopen..
Wat eet je, hoe lang ben je en hoe oud? Ik gok te weinig of verkeerd voer. Als je man bent mag je best meer eten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
[..]
Ja die vallen af. Nee maatje Auschwitz is niet wenselijk.quote:Als je ziet dat mensen die lang niks/zeer weinig eten ,die vallen toch ook af?
Je noemt alleen pluspunten op, da's mooi. En zit ik ernaast als ik me afvraag of je bent gaan sporten omdat je bij de eerste warme dag bedacht dat je weer in je zwembroek moest rondlopen? Heb je je buikomtrek voor gemeten en vergeleken met buikomtrek nu?quote:Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
SPOILER: mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, maar de zon schijnt, de zomervakantie begint bijna, de oudste heeft haar laatste dag basisschool, morgen komen mijn twee liefste vriendinnen met hun gezinnetjes eten maken en opeten en gezellig de vakantie inluiden, it's all good.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen kaas, karnemelk
T: cappuccino, handje nootjes
T: appel
L: courgetteomelet, rauwkostsalade, karnemelk
T: komkommer, wortel, cappuccino,
D: broccolisoep, vlees, beetje maaltijdsalade (lauwwarm met stukjes aardappel en wittewijnazijn en een berg lekkere groentes)
T: verse ananas en een stukje meloen![]()
Da's wel heel veel sporten en weinig eten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Spitskool!?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik had gisteren ook geen veggies, maar vandaag wel weer. En jullie raden lekker nooit wat
.
broccoli!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik had gisteren ook geen veggies, maar vandaag wel weer. En jullie raden lekker nooit wat
.
Zet 'm op!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:58 schreef anna82 het volgende:
Morning.
Succes met je sollici Mo!
MarMara, moeilijk besef lijkt me. Des te meer reden om te genieten van nu!!
Vandaag dag 3 en er zit al 12 km op van de 38.8, bijna op 1/3. Tot nu toe gaat het best redelijk!
Als je deze dag haalt, ga je 'm uitlopen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:58 schreef anna82 het volgende:
Morning.
Succes met je sollici Mo!
MarMara, moeilijk besef lijkt me. Des te meer reden om te genieten van nu!!
Vandaag dag 3 en er zit al 12 km op van de 38.8, bijna op 1/3. Tot nu toe gaat het best redelijk!
Niet alleen van te weinig slapen word je moe hè? Gisteren was een inspannende dag, emotioneel gezien!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vannacht goed geslapen, maar ben zó moe. Snap er niks van. En m'n schouders en armen doen zeer. Tijd voor bestendig weer, want hier word ik letterlijk en figuurlijk niet goed van.
Afbouwen van spanningen. Daar word je heel moe van. Nu het eerste enge onderzoek is afgerond ontspant je lichaam een beetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vannacht goed geslapen, maar ben zó moe. Snap er niks van. En m'n schouders en armen doen zeer. Tijd voor bestendig weer, want hier word ik letterlijk en figuurlijk niet goed van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |