dan zou ik die eerst moeten kopen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Kan je niet iets met gewichtjes doen mo?
Zoiets?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:20 schreef sigme het volgende:
Tandepoetsen & naar bed!
Mo, mag er een nieuw plaatje in de OP?
Het antwoord is omdat je emotioneel betrokken bent bij jouw familie en een bepaalde rol hebt met wederzijdse verwachtingen, waardoor je niet van een afstandje kunt kijken en beslissen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Waarom heb ik in een zakelijke omgeving geen moeite de leiding te nemen en eventueel tegen zere schenen te trappen,maar laat ik me totaal overrulen door mijn familie
Hetzelfde als ik net heb gedaan. Gewoon eerlijk zijn. En dat viel niet in goede aarde.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het antwoord is omdat je emotioneel betrokken bent bij jouw familie en een bepaalde rol hebt met wederzijdse verwachtingen, waardoor je niet van een afstandje kunt kijken en beslissen.
Wat zou je een collega adviseren met hetzelfde familieprobleem, of iemand die er een topic over opent op fok?
Lijstje:
O: volle yoghurt met sinaasappel
T: fruitsalade met mango, kiwi, banaan
L: 1 volkoren boterham met rosbief
T: banaan
D: veeeel wilde spinazie en zalm
T: handje ongezouten cashewnoten
S: 45 minuten wandelen zojuist
domme humor maar toch vind ik het grappig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig dat het beter gaat.
Blijf ik weer hangen bij ' De beste zanger van Nederland'Was ist los mit mir?
Dus je hebt wel tegen zere schenen geschopt, maar hebt er zelf last van als je familie kwetst of teleurstelt? Lijkt me alleen maar menselijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
Hetzelfde als ik net heb gedaan. Gewoon eerlijk zijn. En dat viel niet in goede aarde.
Klopt. Ik eet pas sinds 2 dagen weer vast voedsel sinds mijn buikgriep en kan niet zulke grote porties aan nog. Vandaar vooral veel vitamines, eiwitten en ijzer naar binnen gewerkt.quote:Ga ik nu ook tegen jou zijn: volgens mij eet je te weinig
abs are made in the kitchenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Ik fitness nu 3 maanden, maar mijn buikvet krijg ik maar niet weg![]()
Maandag: 3 kwartier Krachttraining + half uur cardio
Dinsdag: 3 kwartier cardio
Woensdag: 3 kwartier krachttraining + half uur cardio
Donderdag: 3 kwartier cardio
Vrijdag: 3 kwartier krachttraining + half uur cardio
Krachttraining is dan full body.
Uiteraard komt het wel eens voor dat er 1 dag word overgeslagen.
Ik had wel verwacht dat ik na 3 maanden resultaat zou zien op mijn buikvetgehalte. Ik zie wel resultaat aan de armen,borst, kwa spieren.
3 maanden geleden woog ik 76 kg, en nu 77kg.
Komt dit doordat ik TE weinig eet? Ik zit tussen de 1800 en 2300 kcal per dag die ik binnenkrijg. (volgens voedingscentrum).
Als je ziet dat mensen die lang niks/zeer weinig eten ,die vallen toch ook af?
Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
Ik denk dat het wel meevalt, je diner is best zwaar en als je thuis zit heb je ook weinig beweging.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 roggebrood met pindakaas
L: grote kom griekse yoghurt met honing, banaan en branflakes
T: 2 knackebrod met cheddar
D: halve kip en patatjes met wat curry, mayo en uitjes
Nu ik het zo zie denk ik![]()
Moet op gaan passen dat ik nu als ik zo thuis zit niet te weinig ga eten.
Morgen weer een dag
Spieren wegen zwaarder dan vet, dus ik zou me om die kilo meer niet druk maken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Ik had wel verwacht dat ik na 3 maanden resultaat zou zien op mijn buikvetgehalte. Ik zie wel resultaat aan de armen,borst, kwa spieren.
Komt dit doordat ik TE weinig eet? Ik zit tussen de 1800 en 2300 kcal per dag die ik binnenkrijg. (volgens voedingscentrum).
Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
Heb ik vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ontbijten met vis?! IIIIIEEEEUUWW![]()
Sorry, maar echt IEUW IEUW IEUW!
Zandzak = ook gewicht. Oplossingsgericht denken ftw. Bij gebrek aan strand voldoen keien/stoeptegels/bakstenen ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
dan zou ik die eerst moeten kopen..
Wat eet je, hoe lang ben je en hoe oud? Ik gok te weinig of verkeerd voer. Als je man bent mag je best meer eten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
[..]
Ja die vallen af. Nee maatje Auschwitz is niet wenselijk.quote:Als je ziet dat mensen die lang niks/zeer weinig eten ,die vallen toch ook af?
Je noemt alleen pluspunten op, da's mooi. En zit ik ernaast als ik me afvraag of je bent gaan sporten omdat je bij de eerste warme dag bedacht dat je weer in je zwembroek moest rondlopen? Heb je je buikomtrek voor gemeten en vergeleken met buikomtrek nu?quote:Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
SPOILER: mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, maar de zon schijnt, de zomervakantie begint bijna, de oudste heeft haar laatste dag basisschool, morgen komen mijn twee liefste vriendinnen met hun gezinnetjes eten maken en opeten en gezellig de vakantie inluiden, it's all good.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen kaas, karnemelk
T: cappuccino, handje nootjes
T: appel
L: courgetteomelet, rauwkostsalade, karnemelk
T: komkommer, wortel, cappuccino,
D: broccolisoep, vlees, beetje maaltijdsalade (lauwwarm met stukjes aardappel en wittewijnazijn en een berg lekkere groentes)
T: verse ananas en een stukje meloen![]()
Da's wel heel veel sporten en weinig eten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:59 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,
Spitskool!?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik had gisteren ook geen veggies, maar vandaag wel weer. En jullie raden lekker nooit wat
.
broccoli!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik had gisteren ook geen veggies, maar vandaag wel weer. En jullie raden lekker nooit wat
.
Zet 'm op!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:58 schreef anna82 het volgende:
Morning.
Succes met je sollici Mo!
MarMara, moeilijk besef lijkt me. Des te meer reden om te genieten van nu!!
Vandaag dag 3 en er zit al 12 km op van de 38.8, bijna op 1/3. Tot nu toe gaat het best redelijk!
Als je deze dag haalt, ga je 'm uitlopen!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:58 schreef anna82 het volgende:
Morning.
Succes met je sollici Mo!
MarMara, moeilijk besef lijkt me. Des te meer reden om te genieten van nu!!
Vandaag dag 3 en er zit al 12 km op van de 38.8, bijna op 1/3. Tot nu toe gaat het best redelijk!
Niet alleen van te weinig slapen word je moe hè? Gisteren was een inspannende dag, emotioneel gezien!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vannacht goed geslapen, maar ben zó moe. Snap er niks van. En m'n schouders en armen doen zeer. Tijd voor bestendig weer, want hier word ik letterlijk en figuurlijk niet goed van.
Afbouwen van spanningen. Daar word je heel moe van. Nu het eerste enge onderzoek is afgerond ontspant je lichaam een beetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vannacht goed geslapen, maar ben zó moe. Snap er niks van. En m'n schouders en armen doen zeer. Tijd voor bestendig weer, want hier word ik letterlijk en figuurlijk niet goed van.
Zal je helpen: [Gezond Slank] #1570 - Met uitslag op/van de gemantelzorgde koffie..quote:
Zit te werkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:47 schreef progje het volgende:
en daar gaan we weer...
Moet een architectuur rapport schrijven en de inspiratie is ver te zoeken![]()
Je kunt 'em laten reviseren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit te werkengeloof dat ik maar stop.
Pup trekt de kleedjes door huis heenmet veel geraas en gerammel
![]()
Iemand een nieuwe onderrug?
Bureaucratie=> geen eenvoud maar drievoudquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben gewoon pissed-off!![]()
![]()
Mensen in het opleidingswezen kunnen zo gigantisch omslachtig doen, nog erger dan politici
Geef mij concrete voorbeelden en ga een simpel tabelletje niet beschrijven in 4 pagina's met wel 30 verwijzingen die lopen van pagina 3 tot 690.
Ml-etje, als ik er een had, hield ik 'm voor mijzelf
Mja dat is kortdurende lol helaas.quote:
Tot voor kort was het ook zo bij 'mijn' sportschool. Vond het wel gezellig, had je nog wat contact/te kijken met andere sportersquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben vandaag even langs die andere sportschool gelopen.
Het is in ieder geval professionelermaar het is dus één grote ruimte en het spinningrondje staat dus in dezelfde ruimte als de fitnesstoestellen enzo!
Maar de muziek gaat dan uit in de zaal (de normale muziek) en dan luistert dat uur dus de hele zaal naar de spinningmuziek. Ik wandel nog een keer langs als ze daadwerkelijk spinnen, wil 't wel even zien, maar ik denk dat ik er naar neig om daar lid te worden.
Ja, het zag er wel interessant uit, had 't nog nooit gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tot voor kort was het ook zo bij 'mijn' sportschool. Vond het wel gezellig, had je nog wat contact/te kijken met andere sporters
Dat lijkt me geen straf idd. En je dochter heeft een goede smaak wat eten & kleding betreftquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:11 schreef MarMar het volgende:
bij D wordt geen vleesje, maar garnaaltjes in knoflookolie met een spaans pepertje, op verzoek van dochter
En ze wil dat ik een topvintagejurk aantrek vanmiddag naar het afscheid van school, ah well, is goed
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:11 schreef MarMar het volgende:
bij D wordt geen vleesje, maar garnaaltjes in knoflookolie met een spaans pepertje, op verzoek van dochter
En ze wil dat ik een topvintagejurk aantrek vanmiddag naar het afscheid van school, ah well, is goed
Geen idee, maar leer ervanquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:16 schreef Phaidra het volgende:
Hier ook wat leuks. Voor 'mijn' project moeten trainingsdagen voor het personeel plaatsvinden, maar nu blijkt dat iemand anders het beschikbare trainingsbudget al opgemaakt had. Mijn leidinggevende, die het budget beheert, wist nergens van. Inmiddels is er een oplossing, maar hoe krijg je het voor elkaar...
Makreel.quote:T/S: ? even kijken, iets met tijd van de maand en buikpijn
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:28 schreef MarMar het volgende:
lol Ml ik moet wel een beetje lachen om hoe je tegen je hondje praatmaar schattig is het!
Ik vloek en grom dan ook veel laag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja het is best shockerend als je dat terug hoort.
Maar puppies reageren het beste op hoge geluiden en dat merk je ook wel gelukkig.
Haha je moet mijn Mr horen (heeeele lage stem en dan belonen met een hoog piepstemmetje anders denkt ze dus echt dat ze straf krijgt, geen poremquote:
*noteert* (ik slik wel al magnesium en het is eigenlijk maar 1 dag vervelend)quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, maar leer ervan
[..]
Makreel.
langzaam beter, maar gisteren stootte Mr.Mo er per ongeluk tegenaan en toen had ik het toch wel even heeeeeel moeilijkquote:
Hihihi.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikbaaren verrek je nek niet
Ondeugend pupje in actie, oh en mijn stemargghhhh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee Sigme heeft een nieuw plaatje, van bil naar arm.. wat wordt het volgende lichaamsdeel?
ik heb overigens voor ruim 200 euro geshopt en krijg het vergoed![]()
Nice! Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
teveel kleren om foto's van te maken..quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee Sigme heeft een nieuw plaatje, van bil naar arm.. wat wordt het volgende lichaamsdeel?
ik heb overigens voor ruim 200 euro geshopt en krijg het vergoed![]()
De bil is traditie, dus die komt wel weer terug. Ik heb ook wel eens borst (netjes verpakt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat me bij dat je naar Madeira was toch? Hoe was het eiland?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hou het maar bij het ondergoed danquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
teveel kleren om foto's van te maken..veel basics: shirtjes, rokjes, ondergoed, spijkerbroek, surfbroek, maar ook een nieuwe tas, ketting en oorbellen, jurkjes en nette blouses/truitjes (ivm congres moest ik ook nettere kleren hebben)
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
De bil is traditie, dus die komt wel weer terug. Ik heb ook wel eens borst (netjes verpakt).
Er staat me bij dat je naar Madeira was toch? Hoe was het eiland?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef V1z0R het volgende:
Leuk hondje trouwens Ml-etje, dacht alleen dat staart niet meer geknipt mocht worden tegenwoordig?
Edit: kijk dan goed, is niet geknipt... sukkel!
Klinkt fijn! Waar heb je de boottocht gedaan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]![]()
Mooi! Ik heb nog steeds spierpijn van het wandelen. Het klimaat vond ik vooral erg aangenaam: zomers en warm, maar niet afgrijselijk heet. Ook soms een bewolktere dag. ligt ook erg aan welke kant je je bevindt, ene kant is zonnig, andere kant ligt vaak in de wolken.
veel groen, bloemen zijn vooral in de lente, maar ook nu nog aanwezig.. Geen stranden, vooral rotsen en kliffen, maar heb wel lekker in (zeewater) zwembad geplonsd. En op de boottocht hebben we walvissen, dolfijnen en een zeeschildpad kunnen zien.
moet wel zeggen dat de gemiddelde leeftijd iets hoger lag dan die van onze groep ;-)
Christoquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:47 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook wel eens borst (netjes verpakt).
Funchal zaten wij ook inderdaad! (nou ja 20 min lopen van centrum). Wij hebben de boottocht bij SeaBorn gedaan, op de catamaran, erg leuk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat je dat niet ziet het staartje is zowat de helft vh hondje
[..]
Klinkt fijn! Waar heb je de boottocht gedaan?
Wij gaan in september (Funchal).
En free shopping FTW(al zou ik wel balen dat ik mijn geliefde kledingstukken kwijt zou zijn op dat moment).
Flikker op, kutbeestquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik praat ook zo hoog tegen de katzels. Tenzij ze irritant zijn. Dan niet.
De boottour is eigenlijk het enige dat we willen doen, rest doen we gewoon zelf=>wandelkaarten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Funchal zaten wij ook inderdaad! (nou ja 20 min lopen van centrum). Wij hebben de boottocht bij SeaBorn gedaan, op de catamaran, erg leuk!
Let op dat je je niet teveel laat afzetten met 'tours' : er wordt je verteld dat je veel dingen alleen in een tour, onder begeleidng kunt doen, maar das onzin. Wij hebben zelf een aantal wandelingen gemaakt en dat gaat prima!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zal wel een paar foto's van Madeira laten zien, komt sowieso op fb, maar zal hier ook een paar zetten!
Ben af en toe niet helemaal helderquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat je dat niet ziet het staartje is zowat de helft vh hondje
[..]
Klinkt fijn! Waar heb je de boottocht gedaan?
Wij gaan in september (Funchal).
En free shopping FTW(al zou ik wel balen dat ik mijn geliefde kledingstukken kwijt zou zijn op dat moment).
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben af en toe niet helemaal helder
Vroeg volgens mij ook eens waarom Cali haar UI (toen nog) een plaatje van Calimero was...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Om het restant van afgelopen weekend nog wat te verdunnen
Drink minimaal 3L per dag al alleen aan water...quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
Heb ik jou nu net toegevoegd op FB Viezoor? Wil je dan geen berichtjes meer sturen naar exen in de USA om te zeggen dat vingers in dykes inappropiate zijn?
Ja, ja, probeer hier maar eens kaas van te maken.
Yup.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
Heb ik jou nu net toegevoegd op FB Viezoor? Wil je dan geen berichtjes meer sturen naar exen in de USA om te zeggen dat vingers in dykes inappropiate zijn?
Nee, heb een snipperdagquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
Jij hebt een ex die vingers in dykes steekt?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
Heb ik jou nu net toegevoegd op FB Viezoor? Wil je dan geen berichtjes meer sturen naar exen in de USA om te zeggen dat vingers in dykes inappropriate zijn?
Nee, die kaas is niet correct.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt een ex die vingers in dykes steekt?!
Camera, bikini, pil, ondergoed, pinpas.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef Chicolate het volgende:
Goooo anna!
Ik moet vandaag echt veel doen en regelen (zoals tas inpakken voor de vakantie) en heb daar echt geen zin in.
Ik ga naar Ierland, ik laat mn bikini denk ik maar thuisquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Camera, bikini, pil, ondergoed, pinpas.
O: meloenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Best wel karig, Coco! Ik mis fruit en zuivel.
Ik vind je lijstjes best mooi sinds je ze weer postquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: meloen
L: omelet met groente/champignons/shizzle
T: soepje
D: geen idee; eten bij mn ouders
T: cashews, ?
Waarom raar? Het is gewoon fruit. Geen frikandel speciaal of Kapsalon ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Raar ontbijt trouwens. Ik eet een meloen als T.
Fruit zoals loveli al zei = meloen. Zuivel ontbreekt inderdaad, zal er nog een glas melk aan toevoegenquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Best wel karig, Coco! Ik mis fruit en zuivel.
Maar die 7 op het eind is toch prima? Dacht tenminste dat het minimaal 7 was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind je lijstjes best mooi sinds je ze weer post.
Ik heb vanochtend week 1, dag 3 gedaan, maar ik kwam maar tot 7 in de laatste sessie. Ik ga eerst maar eens een paar dagen deze laatste serie herhalen voordat ik overga naar week 2.
Ik vind fruit geen ontbijt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom raar? Het is gewoon fruit. Geen frikandel speciaal of Kapsalon ofzo.
Hoe ok is zuivel voor jouw darmen? Zuivel is niet per definitie onmisbaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fruit zoals loveli al zei = meloen. Zuivel ontbreekt inderdaad, zal er nog een glas melk aan toevoegen
Thx! Morgen maar even langs gaan dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
V1: makreel is weer in de aanbieding bij de Lidl (en sperziebonen)
Ligt eraan. Tegenwoordig gaat het qua darmen meestal prima, dus dan kan het wel. In 'slechtere' periodes blijf ik uit de buurt van zuivel, maar nu kan hetquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe ok is zuivel voor jouw darmen? Zuivel is niet per definitie onmisbaar.
Ik wel. Zeker in het geval van een fruitsalade met yoghurt of kwark oid.quote:
Dit lijstje is idd >>>> eerdere lijstjes! Dus yayquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vroeger at ik gewoon sowieso geen ontbijt. Of lunchDus ik ben allang blij met mijn meloen
Ja hehe, dat is andersquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Zeker in het geval van een fruitsalade met yoghurt of kwark oid.
Dat dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dit lijstje is idd >>>> eerdere lijstjes! Dus yayHet hoeft ook niet in een keer perfect, je bent al goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |