Waarom zou je dat überhaupt doen? Iedereen heeft zijn eigen smaak, en de top 250 is verpest door allemaal fan-boys die alle animatiefilms en andere troep allemaal tienen geven. Er horen juist films in die men over 100 jaar nog steeds wilt zien bij wijze van spreke dan. Zo staat bijvoorbeeld Titanic er niet eens in terwijl die toch 11 oscars heeft gewonnen, ik bedoel maar die lijst slaat nergens op. Kijk gewoon wat je leuk lijkt en laat die lijst a.u.b. voor wat het is...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:39 schreef Lad_Insane het volgende:
Ik ga dit weekeinde beginnen met mijn ambitieuze plan om alle films die in de Top 250 van IMDb staan te kijken, van onder naar boven. Ik houd de lijst aan zoals 'ie nu is (gekopieerd in een Word-document). De enige reden om een film niet te kijken is als ik 'm nu niet origineel heb of eraan kan komen.
ieder zo z'n smaak en veel, niet alles, staat er gewoon terecht in...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt doen? Iedereen heeft zijn eigen smaak, en de top 250 is verpest door allemaal fan-boys die alle animatiefilms en andere troep allemaal tienen geven. Er horen juist films in die men over 100 jaar nog steeds wilt zien bij wijze van spreke dan. Zo staat bijvoorbeeld Titanic er niet eens in terwijl die toch 11 oscars heeft gewonnen, ik bedoel maar die lijst slaat nergens op. Kijk gewoon wat je leuk lijkt en laat die lijst a.u.b. voor wat het is...
quote:Two lovable West Virginian hillbillies, are headed to their "fixer-upper" vacation cabin to drink some beer, do some fishin', and have a good time. But when they run into a group of preppy college kids who assume from their looks that they must be in-bred, chainsaw wielding killers, Tucker & Dale's vacation takes a bloody & hilarious turn for the worse.
Misschien om zelf een oordeel te kunnen vellen over de 250 films die erin staan? Nu doe jij alsof het een feit is dat er films instaan die er niet in horen, terwijl anderen daar anders over denken. Of misschien om films te kijken die je anders nooit zou bekijken. Er zijn genoeg redenen om bepaalde lijstjes af te werken. Hoe kun je nu van tevoren zeker weten of een film leuk is of niet? Wie weet staat er in die top 250 wel een film die je nooit zou kijken, maar die na een kijkbeurt toch een persoonlijke favoriet wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt doen? Iedereen heeft zijn eigen smaak, en de top 250 is verpest door allemaal fan-boys die alle animatiefilms en andere troep allemaal tienen geven. Er horen juist films in die men over 100 jaar nog steeds wilt zien bij wijze van spreke dan. Zo staat bijvoorbeeld Titanic er niet eens in terwijl die toch 11 oscars heeft gewonnen, ik bedoel maar die lijst slaat nergens op. Kijk gewoon wat je leuk lijkt en laat die lijst a.u.b. voor wat het is...
Dit is een goede site om je vorderingen bij te houden : http://www.icheckmovies.com Kan je meteen ook aan een nieuwe lijst beginnen als je klaar bent met de imdb top 250quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:25 schreef Lad_Insane het volgende:
@vinnypassy: Juist.Ik heb al aardig wat films gezien uit die lijst. Veel films staan er gewoon terecht in. Sommige films te laag, andere films te hoog, maar zo'n lijst is ook maar een leuk speeltje en niet meer dan dat. Bovendien staan er ook nog films in die lijst die ik niet heb gezien en wellicht word ik nog verrast. Ik hoop het.
Nu al het idee dat het een hele slechte film gaat worden anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Invictus
[ afbeelding ]
Tering mooie film, niets over te zeggen verder.
Minstens een 9/10
Geweldige animatiefilm, enorm gedetailleerde graphics met een duidelijk eigen stijl. Goed geluid, goede stermacteurs. Een aardig en origineel verhaal, met hier en daar volwassen humor en geweld. (Zeker in de extended versie.)quote:Rango is an ordinary chameleon who accidentally winds up in the town of Dirt, a lawless outpost in the Wild West in desperate need of a new sheriff.
Ik ken de site. Ben er actief geweest, maar tegenwoordig houd ik alles wat ik kijk (de laatste tijd niet zo heel erg veel vanwege tijdgebrek, helaas) bij op whatiwatch.net.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dit is een goede site om je vorderingen bij te houden : http://www.icheckmovies.com Kan je meteen ook aan een nieuwe lijst beginnen als je klaar bent met de imdb top 250
er was niet veel schieten, er was alleen maar schietenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:33 schreef Karstman het volgende:
World Invasion: Battle Los Angeles
[ afbeelding ]
Ieks aliens en ze vallen aan! Gelukkig is er Staff Sergeant Nantz met zijn Marines om de wereld te redden. Wat moet je er van zeggen, dun verhaal, veul schieten, opofferingsgezindheid en heldenmoed. Fijn dom vermaak voor een regenachtige middag dus, 6-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |