quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:37 schreef galtfactory het volgende:
Mao's Last Dancer met de vriendin gezien en ik moet zeggen dat het een best onderhoudende film was met een mooi einde.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:04 schreef Darkzell het volgende:
Dark City (1998)
[ afbeelding ]
[..]
Ik kreeg een beetje een Matrix en Inception gevoel bij deze film, dus misschien dat beiden films wat inspiratie hebben opgedaan bij deze film. De sfeer vond ik echt ontzettend goed neergezet, en ook het verhaal en de opbouw zijn van grote klasse. Jammer dat de special effects toch wel wel vrij duidelijk niet meer van deze tijd zijn, en ik vond Kiefer Sutherland eigenlijk totaal niet passen in deze film (dat zal misschien meer door zijn rol in 24 komen). Ik heb er van genoten in ieder geval.
Cijfer: 9
IMDb: 7.8
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Rubber
[ afbeelding ]
Robert, een autoband die achtergelaten is in de woestijn, komt plotseling tot leven zonder enige reden. Robert ontwikkelt al snel een telepathische gave wat hem in staat stelt om alles te vernietigen wat hij wil.
Lastig om deze film een cijfer te geven. Aan de ene kant denk je, waar heb ik in hemels naam naar gekeken. Aan de andere kant heeft deze film toch wel iets.
IMDB: 5,9
Mijn Cijfer: 6,0
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
Transformers: Dark of the moon
we zien waarom men een ruimterace hield en het resultaat daarvan..
meer ga ik niet over verhaal vertellen, beetje bang dat ik ga spoileren
tja.. verhaal is flinterdun, maar toch: auto's die transformeren in robots zijn stiekem toch altijd leuk om naar te kijken..
ik vond die vervanger van megan fox echt een in-de-weg-loop rol hebben, hadden ze beter geheel kunnen schrappen..
voor de rest vond ik het, voor een no-brainer film, best aardig gedaan; je moet er alleen niet naartoe gaan voor een (zinnig) verhaal, je gaat vooral voor de actie en die krijg je imho ook wel
shia lebeouf vond ik trouwens helemaal niet zo verveldn aanwezig t.o.v. andere films waar hij in speelde
cijfer als ik ga met no-brainer-actiefilm insteek: 7.9
cijfer met een "normale" film insteek: 6.7
quote:Op donderdag 7 juli 2011 05:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Transformers 3 - Dark of The Moon
Verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordeel: wat een idiote kut film zeg. christus.. cgi is cartoonesque. verhaal: kut. personages. irritante la buf en een lelijk wijf met botox lippen. en de excuus negers ontbreken ook niet. Veel herrie veel verwarrende actie om de film te vullen. dat was em.. Transformers ver-kracht!
Mijn cijfer: 1
iMDB: 6.8The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:40 schreef ChickenMan het volgende:
Sucker Punch
Matige film die vrij langdradig aanvoelt. Actiescenes zien er wel leuk uit maar deden me helemaal niets. Paar geile wijven die niet eens uit de kleren gingen, dus ook daar geen punten. Wil 'm niet aanraden. 5
Lost in Translation
Voor de zoveelste keer. Blijft m'n lievelingsfilm. Alles klopt gewoon. 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mooie film![]()
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
De verhoudingen van je player lijken mij incorrect.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef rubje het volgende:
Sucker Punch
[ afbeelding ]
'Sucker Punch' speelt zich af in de jaren '50. Baby Doll alias Emily Browning wordt door haar kwaadaardige stiefvader naar een psychiatrische inrichting gestuurd. Zijn plan is om binnen vijf dagen lobotomie op haar toe te passen. Door de trauma's die ze er oploopt creëert ze haar eigen wereld waarin alles mogelijk is. Ze raakt geïnspireerd door dat wat er zich afspeelt en beraamt een plan om te ontsnappen.
Tja... wat kun je ervan zeggen. Verstand op 0 en alle eyecandy over je heen laten komen.
7// 10
Wat stoer, je hebt de film gedownload zeker?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef rubje het volgende:
Sucker Punch
[ afbeelding ]
'Sucker Punch' speelt zich af in de jaren '50. Baby Doll alias Emily Browning wordt door haar kwaadaardige stiefvader naar een psychiatrische inrichting gestuurd. Zijn plan is om binnen vijf dagen lobotomie op haar toe te passen. Door de trauma's die ze er oploopt creëert ze haar eigen wereld waarin alles mogelijk is. Ze raakt geïnspireerd door dat wat er zich afspeelt en beraamt een plan om te ontsnappen.
Tja... wat kun je ervan zeggen. Verstand op 0 en alle eyecandy over je heen laten komen.
7// 10
zoveel faal in 1 postquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef rubje het volgende:
Sucker Punch
[ afbeelding ]
7// 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . al met al echt een film als je niets te doen hebt, maar geen aanrader in ieder geval.
6-melksommelier en vertrouwenspersoon fok
hmz.. jammer. Lijkt mij juist wel leuk.. Vond die quote wel lief van zn zoontje wanneer Mel vraagt wat dat is wat ie uit de tas haalt: "it's a brain. Mom said yours got broken" hahaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:53 schreef mschol het volgende:
waarom zoveel haat?....
Beaver
Mel gibson wordt het huis uit gegooid doordat hij een langdurige depressie heeft...
hij vindt bij het vuil een oude handpop, en vanaf dan praat hij alleen nog via de "medicinale" pop..
aardig bedacht, redelijk tot aardig uitgewerkt, maar geen blijvertje.. hij blijft wat te saai
6.5/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |