Jeroen vd Boomquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef ZaZoe het volgende:
Beste zangers van Nederland op ned 3, gelukkkig daar geen Dries
Mooi die genuanceerde tekstenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef Absurditeit het volgende:
Deze film bederft de jeugd een stuk minder dan de aids van Dries.
Dat zeg ik, maar dan anders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:06 schreef Absurditeit het volgende:
Deze film bederft de jeugd een stuk minder dan de aids van Dries.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Is deze film een verwijzing naar de Tour in de zin van "Gib meine fahrrad zuruck"?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Is deze film een verwijzing naar de Tour in de zin van "Gib meine fahrrad zuruck"?
Snel editten!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd wie de gele ster wint
sorry die kan eigenlijk echt niet
C-film inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0074695/
een 7.5.. zou je toch niet zeggen. ziet er uit als een baggerfilm
Kan makkelijk. Ik moest denken aan de outrotune van De Miniplaybackshow.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd wie de gele ster wint
sorry die kan eigenlijk echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Absurditeit het volgende:
Laten we het een beetje gezellig houden dames en heren.Wie is Reinder Weidijk>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Absurditeit het volgende:
Laten we het een beetje gezellig houden dames en heren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |