Vaak moet je dan naar de andere kant van de trein. Vaak is er maar één bak die dat zachte interieur heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik tref dus duidelijk altijd alleen de ondersten....
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat die enorme neus is voor het geval er een rendier of een eland op het spoor staat. Dan kan je doorrijden zonder problemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, gelukkig is ie van binnen wèl mooi.
De omloop niet eens, maar de inzet van verschillende interieuren binnen één materieelserie wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is de omloop van de NS dan zo wanhopig dat het volledige willekeur is?
Nee, hij ragt vanaf Parijs oost in een keer door tot voorbij de eindhalte vanf lijn E Tournan: Dat is ook de reden dat ie tijdens het rijden omschakeld em niet op een station, anders zou dat parijs oost zijn, en zowiezo 20 km onder de draadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja vlakbij Gretz buigt die diesellijn af inderdaad. Maar voor die tijd stoptie toch ook nergens? Of wel?
Na wat puzzelen is het mij gelukt om voor 18 euro een vervoerbewijs te kopen voor een reis van Emden Hbf naar Leeuwarden via Rheine met genoemde D-trein.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:00 schreef Socios het volgende:
Ik heb een interessante trein gevonden in de vorm van een D-trein op de Emslandstrecke (Norddeich Mole - Münster Hbf).
Rijdt 's zondags van 4 september t/m 30 oktober 2011:
Lees meerquote:Mit einem VRR-Ticket nach Venlo
Ab Januar 2012 gilt das VRR-Ticket auch bis Venlo. Dort können sie zum Beispiel mit der längsten Seilbahn der Niederlande über das Floriade-Gelände fahren. Foto: Bernd Lauter / WAZ FotoPool
Venlo. Dem Besucher der Floriade wird es wirklich leicht gemacht: Ab dem 1. Januar 2012 kann die niederländische Grenzstadt Venlo auch mit einem VRR-Ticket erreicht werden.
Bisher mussten die Menschen, die mit der Bahn nach Venlo fahren wollten, theoretisch in Kaldenkirchen aussteigen und dort ein Zusatzticket erwerben. Rechtzeitig zum Beginn der Weltgartenbauausstellung Floriade wird die Stadt im Norden der niederländischen Provinz Limburg als eigenes Tarifgebiet in den VRR einbezogen.
Trieste boel weer..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:32 schreef James1988 het volgende:
Het dodental in China is inmiddels opgelopen tot 32...
Geen idee, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat op de Chinese HSL nog redelijk wat dingen handmatig moeten gebeuren. Maar of dit waar is en in hoeverre dit bijgedragen kan hebben aan het ongeval zal uit onderzoek moeten blijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 03:16 schreef James1988 het volgende:
Naar het schijnt is de bliksem ingeslagen in de trein, en is de trein erachter vervolgens ingereden op deze trein. Ik vraag me af wat er in China is gebeurd, zodat deze ramp kon gebeuren. Op de Chinese hogesnelheidslijnen wordt CTCS als beveiligingssysteem gebruikt, een afgeleide van het Europese ETCS (onderdeel van ERTMS).
In Europa zorgen interlocking- en detectiesystemen ervoor dat slechts één trein tegelijk van een spoor gebruik kan maken. Kennelijk is dat in China dus anders, of is er door de blikseminslag apparatuur ontregeld geraakt waardoor het baanvak vrij werd gegeven
[/speculatie]
nog nietquote:Op zondag 24 juli 2011 07:53 schreef Luco het volgende:
Dr_Flash, heb je Sydney Central al in je collectie?
Logisch, iedereen kent haar en sowieso is china een ver van je bed show.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Trieste boel weer..
En iedereen amy fucking whinehouse maar boeiend vinden..
Daar lijkt het wel op ja. Niet Nederlands in ieder geval.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:01 schreef DutchErrorist het volgende:
http://prorail.nl/Publiek(...)Overwegcampagne.aspx
Is dit nou een belgische overweg?
jup. Ergens in Brussel meende ikquote:Op zondag 24 juli 2011 12:01 schreef DutchErrorist het volgende:
http://prorail.nl/Publiek(...)Overwegcampagne.aspx
Is dit nou een belgische overweg?
Interessequote:
quote:Tienertoer terug van weggeweest
Na een afwezigheid van 17 jaar is de Tienertoer weer terug. Deze zomer kunnen jongeren van 12 tot en met 18 jaar die een Cultuurkaart hebben drie of vier dagen tegen betaling onbeperkt door Nederland reizen met NS-treinen.
Dat heeft CJP, initiatiefnemer van de kortingskaart, zondag meegedeeld.
Met de Cultuurkaart krijgen jongeren korting op theaters, musea, bioscopen en andere culturele instellingen, maar ook in winkels. Nu komt CJP dus met de Tienertoerkaart.
De eerste editie stamt uit 1969 en wilde jongeren stimuleren om met het openbaar vervoer te reizen, familie te bezoeken en al reizende dingen te leren over topografie en geschiedenis. Dit keer zijn de doelen iets minder idealistisch, stelt CJP.
Het gaat deze zomer om een proef. Daarna bekijken CJP en NS of de Tienertoer definitief terugkomt .CJP-directeur Walter Groenen: ''We maken ons sterk om jongeren te verleiden meer culturele activiteiten te ondernemen. De Tienertoer is het perfecte excuus om dat te doen.
Ik ga er niet voor betalen of zo hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 12:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Interesse? Ga sowieso treinen in Australië en zal wel van elk station waar ik uit stap een fototje maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |