daarquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef Beaudelaire het volgende:
http://giel.vara.nl/Live-(...)0dc87785ea419acb7175
Dit is Faberyayo toch niet meer? Aardig liedje, maar waar zijn de bitches en de coke?
je zou als artiest maar verschillende stijlen muziek maken, brrquote:
sweet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Wessiej het volgende:
10 Augustus staan we als onderdeel van de Magnetron Music Revue in Paradiso. We (De Jeugd) doen dan samen met Le Le, Rimer London, Coevorduh, Seymour Bits en anderen een fijne hoeveelheid hits. Meer info volgt, maar zet maar wel alvast in je agenda.
Beetje flauw.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
http://omroep.vara.nl/media/182258
quote:
Klopt dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Zocalo het volgende:
Ik zag Willie laatst met een groepje mensen praten en ving 'februari volgend jaar' op. Dus dat zou best goed kunnen.
Jup, was zeer dope dus ik ga donderdag weerquote:Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef neilpad het volgende:
Is er hier iemand al naar die Magnetron music revue geweest?
Ik ga 1 dec. Zin an.quote:Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef neilpad het volgende:
Is er hier iemand al naar die Magnetron music revue geweest?
Heel matig dit.quote:
Flow is matig, inhoudelijk is heel slecht. Hij moet niet pretenderen een van die straatnegers te zijn en gewoon doen wat hij altijd doet.quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef VeX- het volgende:
Dat is wel de betere Faberyayo, maar ik vind het ook niet zo vet. Iets te geforceerd.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 13:57 schreef fyah het volgende:
Ik gok op September/Oktober. Als we rekening houden met de geplande 2013 release en de releases van universal over het algemeen (eerst 4 maanden hypen en eventueel losse tracks eerst als singles releasen). Al zou ik 'm liefst deze zomer hebben, maar dat gaan ze ivm festivalbookings ook niet doen want dat is te vroeg.
Vond het zelf wel aardig klinken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef Nicson het volgende:
In Roermond lieten ze al een nummer horen van het nieuwe album, De Formule ofzoiets heette het.
Niet helemaal goed gehoord, maar het is iig geen hoogvlieger. Matig liedje.
Ik vind het rotzooi.quote:
Maar niet een JvT classic.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef WeezerButler het volgende:
Vond sterrenstof de 1e keer ook maar matig, nu toch een ekte classic
Loopt wel los met die platenmaatschappij, die is van Bas Bron zelfquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef picodealion het volgende:
Ik vind sterrenstof nog steeds hun slechtste nummer. Ik ga er dan ook vanuit dat het album betere nummers bevat dan wat de platenmaatschappij als eerste single heeft aangewezen voor dit album.
True, Hollereer en Sterrenstof zijn de meest "toegangkelijke nummers"van de plaat & die moeders ook wel leuk vindquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef picodealion het volgende:
Ah, dat wist ik niet. Hoe dan ook is er een bepaald type nummers dat als singles zal worden gekozen, en dat is niet altijd representatief voor het hele album (gelukkig). Werkt met veel artiesten zo, en ik ga er dan ook vanuit dat dit nummer niet betekent dat het hele album zo klinkt.
Hollereer dat was godverdomme wel een goed liedje zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:02 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
True, Hollereer en Sterrenstof zijn de meest "toegangkelijke nummers"van de plaat & die moeders ook wel leuk vind
Hollereer, die beatquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Nicson het volgende:
[..]
Hollereer dat was godverdomme wel een goed liedje zeg.
Als er een nummer die dat niveau ook maar een beetje benaderd op het nieuwe album staat, ben ik al tevreden.
Die clip met de Shenkie-boys erbijquote:
Tja, als zelfs Nick en Simon het al coveren...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:02 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
True, Hollereer en Sterrenstof zijn de meest "toegangkelijke nummers"van de plaat & die moeders ook wel leuk vind
Einde is fantastisch. Dit is echt een anthem man. Hier spelen ze heel Nederland plat meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Iedereen zeurt over het einde
Maar ik vind het dope
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
DJVT covert "Hoe!" bij Giel: http://giel.vara.nl/rubrieken/live-optredens-mega-top-50-covers/
Ik heb er ook aan moeten wennen, op een gegeven moment toch wel redelijk een verslavingseffect. :-)))quote:
Inderdaad.quote:
Dat had ik de tweede keer al. De eerste keer was nog lekker underground in Simplon. De 2e keer waren er veul te veul pubers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:25 schreef Vatta het volgende:
Zag ze net op Wantijpop. Merk toch wel dat de lol er bij mij een beetje af is, na ze 5 keer live te hebben gezien.
Waar blijft ie dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Om 5 uur de nieuwe single op 3FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |