En dat is dus een reden voor mij om het album links te laten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Fuck, Solonaise. Een biologerend deuntje, ik luister 48 uur naar niks anders
Maar goed, het is duidelijk. Faber is een complete ingedutte huismuts geworden. Geloof dat ieder nummer een lofzang is over het thuis blijven.
en zelfs die heeft ie nog wat Gay-er gemaaktquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Solonaise is goed, maar die is al 1,5 jaar oud.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Fuck, Solonaise. Een biologerend deuntje, ik luister 48 uur naar niks anders
Maar goed, het is duidelijk. Faber is een complete ingedutte huismuts geworden. Geloof dat ieder nummer een lofzang is over het thuis blijven.
Idd. Waar gaat het heen met onze goede ouwe Faberyayo?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
en zelfs die heeft ie nog wat Gay-er gemaakt
daarquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef Beaudelaire het volgende:
http://giel.vara.nl/Live-(...)0dc87785ea419acb7175
Dit is Faberyayo toch niet meer? Aardig liedje, maar waar zijn de bitches en de coke?
je zou als artiest maar verschillende stijlen muziek maken, brrquote:
sweet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef Wessiej het volgende:
10 Augustus staan we als onderdeel van de Magnetron Music Revue in Paradiso. We (De Jeugd) doen dan samen met Le Le, Rimer London, Coevorduh, Seymour Bits en anderen een fijne hoeveelheid hits. Meer info volgt, maar zet maar wel alvast in je agenda.
Beetje flauw.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
http://omroep.vara.nl/media/182258
quote:
Klopt dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:11 schreef Zocalo het volgende:
Ik zag Willie laatst met een groepje mensen praten en ving 'februari volgend jaar' op. Dus dat zou best goed kunnen.
Jup, was zeer dope dus ik ga donderdag weerquote:Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef neilpad het volgende:
Is er hier iemand al naar die Magnetron music revue geweest?
Ik ga 1 dec. Zin an.quote:Op maandag 5 november 2012 16:48 schreef neilpad het volgende:
Is er hier iemand al naar die Magnetron music revue geweest?
Heel matig dit.quote:
Flow is matig, inhoudelijk is heel slecht. Hij moet niet pretenderen een van die straatnegers te zijn en gewoon doen wat hij altijd doet.quote:Op maandag 15 april 2013 22:49 schreef VeX- het volgende:
Dat is wel de betere Faberyayo, maar ik vind het ook niet zo vet. Iets te geforceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |