Zou kunnen. TS, betalen jouw huurders een vast bedrag per maand voor de woning inclusief gas/water/electra of zijn deze kosten opgesplitst?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en doemscenario 2: De huurders stappen naar de huurcommissie en jouw huurprijs wordt door hen te hoog bevonden en wordt verlaagd.
Dat kan niet he, het is geliberaliseerde huur. En heb het zelfs uitgerekend via zo'n model met een puntensysteem, ik zit nog onder de prijs die dat aangeeft.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, en doemscenario 2: De huurders stappen naar de huurcommissie en jouw huurprijs wordt door hen te hoog bevonden en wordt verlaagd.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat kan niet he, het is geliberaliseerde huur. En heb het zelfs uitgerekend via zo'n model met een puntensysteem, ik zit nog onder de prijs die dat aangeeft.
Huur is opgesplitst in huur en voorschot op gas/elektra etc. staat ook netjes in het contract.
Ben bang dat je nog grotere fouten hebt gemaakt dan dat je zelf door hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef JDx het volgende:
[..]
Hypotheek 550
Gas/elektra 200
Water e.d. 100
Internet/Digitaletv etc 50
+ 100 euro opzij voor onderhoud
---
1000 euro/maand
Dat heb ik niet kunnen vinden , linkje?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:52 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
650 is alleen voor woningstichtignen. Een particulier die verhuurt zit al bij 550 aan de vrije prijs.
Het is al zover TS.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef JDx het volgende:
Dat met die dossiers enzo daar begrijp ik echt niks van, ben programmeur, kan alles met wiskunde, maar brieven schrijven en nederlands e.d. is niet mijn sterkste kant.
Als het zo ver komt dan laat ik een advocaat daar wel naar kijken. Gelukkig heeft mijn pa een eigen bedrijf en ook een "huis-advocaat".
Een dossier opbouwen doe je door brieven te sturen en hiervan kopieën te bewaren (print ze ook). Je kunt daarbij ook jouw eigen lijstje doen van de gesprekken/mailtjes/sms-jes die je opschrijft, ter ondersteuning maar die vormen op zich niet echt een bewijsstuk. Kan wel gewoon handig zijn voor jezelf. Maar handel vanaf nu alles schriftelijk af en bewaar kopieën.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef JDx het volgende:
Dat met die dossiers enzo daar begrijp ik echt niks van, ben programmeur, kan alles met wiskunde, maar brieven schrijven en nederlands e.d. is niet mijn sterkste kant.
Als het zo ver komt dan laat ik een advocaat daar wel naar kijken. Gelukkig heeft mijn pa een eigen bedrijf en ook een "huis-advocaat".
Als je pa een eigen bedrijf met huis advocaat heeft, waarom helpt ie je dan niet wat meer met je financiële problemen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:07 schreef JDx het volgende:
Of, meer nog, de financiele problemen voorkomen? Een advocaat had ongetwijfeld direct verteld dat dit niet de manier is om je huis te verhuren....quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je pa een eigen bedrijf met huis advocaat heeft, waarom helpt ie je dan niet wat meer met je financiële problemen?
Die heeft het contract zelfs nagekeken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of, meer nog, de financiele problemen voorkomen? Een advocaat had ongetwijfeld direct verteld dat dit niet de manier is om je huis te verhuren....
Omdat ik jaren geld van hen heb moeten lenen toen ik in de WW zat, nu terugbetaald en nu hebben ze gezegd, eindelijk heb je een goede baan met toekomst en alles, nu moet je alles zelf regelen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je pa een eigen bedrijf met huis advocaat heeft, waarom helpt ie je dan niet wat meer met je financiële problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |