Ik vrees dat mijn katten dat niet accepterenquote:
Neequote:
maar dat is het waard.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, wat een prijs voor een borsteltje
Ohquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeWant ik verdien nu minder dan toen
Bij mij ook niet allemaal, maar met wat lichte dwang voelen ze zich wel lekkerder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn katten dat niet accepteren
Kreeg net bericht dat ik de waterschapsbelasting teruggestort krijg!![]()
Het gaat eerst het begrotingsgat inquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja, dan hou je het gewoon lekker op je rekening, een extraatje is altijd fijn
Niet zoveel als de vrouw bij je echte leeftijdquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch afvallen![]()
Nu wasjes opvouwen
Ik ga ook nog ff aan de slag danquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet toch afvallen![]()
Nu wasjes opvouwen
Dat heeft Tante Cat goed gedaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Zo, er liggen twee kleine meisjes in mijn bed.![]()
Het was nog even spannend of de allereerste logeerpartij bij tante Cat door zou gaan, want de oudste vond het opeens wel erg spannend. Maar de verzekering dat ik ze naar opa en oma zou brengen als ze écht niet kon slapen trok haar over de streep.
Dus na een discobad in het donker met drijvende lichtjes en veeeeeel zoet schuim, een zoete snoepborrel (traditie als ze gaan logeren) en een verhaaltje waren de oogjes binnen 5 minuten dicht.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Zo, er liggen twee kleine meisjes in mijn bed.![]()
Het was nog even spannend of de allereerste logeerpartij bij tante Cat door zou gaan, want de oudste vond het opeens wel erg spannend. Maar de verzekering dat ik ze naar opa en oma zou brengen als ze écht niet kon slapen trok haar over de streep.
Dus na een discobad in het donker met drijvende lichtjes en veeeeeel zoet schuim, een zoete snoepborrel (traditie als ze gaan logeren) en een verhaaltje waren de oogjes binnen 5 minuten dicht.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer spoort niet trouwens, die is ECHT nergens bang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |