Dat doet niets af aan het feit dat het niveau een stuk hoger ligt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaapverwekkender vooral, 11 man voor de pot.
Hoelang heeft het geduurd voordat Steek op z'n huidige niveau zat? Die heeft ook flink aangeklungeld. Je meot een keeper ook een keer een kans geven. Hij zal alleen maar beter worden naarmate dat ie meer wedstrijden keept.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt gewoon teveel fouten, klaar.
Daarnaast krijg je als keeper wel heel veel ballen te verwerken op die manier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat het niveau een stuk hoger ligt.
niet dat ik dacht dat hij snel weg zou gaan. Maar als hij een topseizoen draait en verkocht wordt is het wel extra cash.twitter:siemdejong twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:02:01Nieuw contract getekend tot 2015! reageer retweet
Ik bedoelde met die opmerking ook niet dat de eerste de beste pizzabakker in het doel zou moeten komen te staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat bedoel ik in ieder geval niet.
Ik vind het een prima keeper, maar het is (nog) geen puntenpakker.
Alleen de opmerking "kijk naar Stekelenburg 5 jaar terug" is altijd lastig aangezien je nu iemand in doel wil hebben die de ballen tegen houdt. Als hij over 5 jaar net zo goed zou zijn als Steek heb je daar nu niets aan.
Ik denk dat Vermeer goed genoeg is om te slagen bij Ajax en als hij het vertrouwen krijgt (wat hij al heeft gekregen) zal hij het best aardig doen.
En anders hebben we altijd Verhoeven nog
Ditquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoelang heeft het geduurd voordat Steek op z'n huidige niveau zat? Die heeft ook flink aangeklungeld. Je meot een keeper ook een keer een kans geven. Hij zal alleen maar beter worden naarmate dat ie meer wedstrijden keept.
Ah, weer zo'n iemand die nooit naar de Serie A kijktquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaapverwekkender vooral, 11 man voor de pot.
En waarom zou een vertragende speler als De Jong daar iets aan veranderen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Die spelen toch geen 50 wedstrijden per jaar dus De Jong zal genoeg aan spelen toekomen.
Ik geloof daar echt 0,0% in dat Stelenburg een transfer zou forceren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:06 schreef TIM-846 het volgende:
Hopelijk gaat Stekelenburg geen transfer forceren, maar gunt hij Ajax een mooie transfersom!
Niet voor een club als Romaquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof daar echt 0,0% in dat Stelenburg een transfer zou forceren.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:19 schreef Smoofie het volgende:
Als ik steek was zou ik verlengen , ik heb het gevoel dat De Gea het niet gaan doen bij Man. United.
Als hij nu naar Roma gaat zal het lastiger voor hem zijn op later naar bijv. Man. United te gaan. En jij denkt dat de Gea gaat slagen?quote:
Naja Roma is wel met geld aan het smijten dus die komen heus terug en hoe onbegrijpelijk het ook is, clubs beter dan Roma negeren Stekelenburg. Dus als Ajax nog wat wil verdienen en Stekelenburg voor zijn 30ste Nederland wil verlaten is het spijtig genoeg wel de beste oplossing.quote:
Wengerquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:45 schreef J2T het volgende:
Arsenal heeft al sinds haar bestaan een keepersprobleem. Maja Stekelenburg is niet Frans he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |