Sowieso niet meer dan 30 miljoen. Zeker niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef DeNummer10 het volgende:
Moeilijk te weigeren inderdaad... Al kun je je afvragen wat je wel niet voor 'm kunt vangen als hij de stijgende lijn door trekt en zijn potentie waarmaakt bij Ajax?
Wereld van verschil. Rits die het even leuk doet in de voorbereiding, en wel talent heeft, maar bij Beerschot vaak al tekort kwam....quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:32 schreef mash_ het volgende:
Als het waar is meteen doen, rits op zijn plaats
Ja, maar zelfs nog stuk jonger dan eriksen. Geef hem tijd en hij word een topper.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wereld van verschil. Rits die het even leuk doet in de voorbereiding, en wel talent heeft, maar bij Beerschot vaak al tekort kwam....
Dat denk ik niet, hij heeft zijn beperkingen. Gaat een leuke Eredivisiespeler worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs nog stuk jonger dan eriksen. Geef hem tijd en hij word een topper.
rits is 17? eriksen bijna 19 toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:40 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij heeft zijn beperkingen. Gaat een leuke Eredivisiespeler worden.
Ze schelen een jaar trouwens.
hij is gewoon desperate, ik snap niet waarom niet meer clubs hem willen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan snap ik persoonlijk niet dat je voor zo'n kutclub gaat, puur en alleen om het geld dus, maar ja, zo zijn al die eikels in het voetbal nou eenmaal..
arsenal +wenger= nooit goede keeper , ze hebben nu wel die pool. Maar wie als 2e? almunia of fabianskiquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:45 schreef J2T het volgende:
Arsenal heeft al sinds haar bestaan een keepersprobleem. Maja Stekelenburg is niet Frans he.
Daar is weinig hypocriet aan. Een speler uit de Jupiler league gaat ook voor veel minder naar Ajax of PSV dan een speler van Groningen of Utrecht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
De hypocrisie in het wereldje schrijft dan ook voor dat spelers uit de Eredivisie per definitie minder waard zijn. Vergelijk de transfers Carroll en Suarez maar eens.
Dat is nogal een groter verschil dan verschil Eredivisie > andere Europese competitie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar is weinig hypocriet aan. Een speler uit de Jupiler league gaat ook voor veel minder naar Ajax of PSV dan een speler van Groningen of Utrecht.
Budgettechnisch niet hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat is nogal een groter verschil dan verschil Eredivisie > andere Europese competitie.
Knettergek.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
Alles boven de 15mil voor Eriksen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |