Zn soort ding kreeg ik net via de post. Lijkt me ideaal. Normaal skate er iemand met me mee voor de gezelligheid maar met het water werkt het niet optimaal ( het aangeven). Deze heb ik:quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:54 schreef Maraca het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met drinken? Ik neem zelf niks mee tijdens het rennen, maar soms mis ik het wel om even iets te drinken. Maar zo'n fles als deze:
[ afbeelding ]
lijkt me -ondanks zijn vorm- ook niet heel erg praktisch.
Die zoek ik al tijden! Lijkt me juist ideaal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:54 schreef Maraca het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met drinken? Ik neem zelf niks mee tijdens het rennen, maar soms mis ik het wel om even iets te drinken. Maar zo'n fles als deze:
[ afbeelding ]
lijkt me -ondanks zijn vorm- ook niet heel erg praktisch.
Hier kan je die ik heb kopen:quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Die zoek ik al tijden! Lijkt me juist ideaal.
Datquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef GreenHell het volgende:
Ik neem geen water mee, drink wel vantevoren goed water en naderhand.
Wat hield er precies mee op?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:11 schreef Maraca het volgende:
Dat *** ding is er weer halverwege mee opgehouden te registreren![]()
* Maraca gaat op zoek naar een vervanger..
Ik gebruik iMapMyRun op de iPhone om de afstand en tijd te meten. Ik heb de + versie omdat ik dan ook de iPod functie kan gebruiken tijdens het rennen (wat ik nodig heb vanwege Beatrunning).quote:
Zijn er voor de iPhone geen andere apps die hetzelfde doen als iMapMyRun?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gebruik iMapMyRun op de iPhone om de afstand en tijd te meten. Ik heb de + versie omdat ik dan ook de iPod functie kan gebruiken tijdens het rennen (wat ik nodig heb vanwege Beatrunning).
Maar na een tijdje sluit het programma af, maar speelt de muziek wel door. Als ik dan na een tijdje weer kijk dan zit ik weer in het hoofdmenu van de iPhone en blijkt dat hij zo'n 10 minuten geleden al is gestopt met registreren. Probleem is dat ik de lock van de iPhone zelf niet mag gebruiken volgens de instructie (dan stopt de GPS ermee), maar los in mijn broekzak werkt dus ook niet.
Voorheen (wat ik begreep uit screenshots) had iMapMyRun een lock in het programma zelf. Dat hebben ze bij de laatste update eruit gesloopt. Lees meer klachten daarover namelijk.
Ga het nog 1x proberen met autolock van de iPhone uit en als dat niet werkt dan stuur ik een mail naar de makers, want dit is geen doen
Vanmorgen ook maar gedaan. Heb nu zelfs al 2 vriendjes op Endomondoquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:26 schreef Maraca het volgende:
Ah, die is er ook voor de iPhone zie ik. Even downloaden
Op de muzieknootjes drukkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:36 schreef Maraca het volgende:
Nu nog even uitzoeken hoe je eigen muziek afspeelt.
Huh? Serieus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:39 schreef Maraca het volgende:
Die heeft de iPhone versie natuurlijk niet![]()
Net even zitten Googlen en de iPhone heeft hem inderdaad nog niet. Alleen Android en nog een andere. Ze zijn er wel mee bezig om dit ook te realiseren voor de iPhone.quote:
En Runkeeper? Kun je daarmee uit de voeten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Net even zitten Googlen en de iPhone heeft hem inderdaad nog niet. Alleen Android en nog een andere. Ze zijn er wel mee bezig om dit ook te realiseren voor de iPhone.
Woordgrapjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:54 schreef YUR het volgende:
[..]
En Runkeeper? Kun je daarmee uit de voeten?
Vreemd, hij stopt er bij mij dan gewoon mee halverwegequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef E.T. het volgende:
Ik gebruik ook iMapMyRun en als ik alles heb opgestart, lock ik m'n iPhone gewoon met de knop bovenop. Werkt prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |