Jezelf wat meer uitdagen qua snelheid? Da's iig wat ik zou doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:58 schreef pretpletter het volgende:
Na een half uurtje rennen begin ik mij altijd te vervelen. Hardlopen vind ik zo saai. Ik doe het dan ook alleen ter ondersteuning van andere sporten. Ik wil daarentegen wel graag een uur hardlopen, ik weet zeker dat ik dit conditioneel makkelijk aankan. In 30 minuten loop ik namelijk makkelijk 6.5 kilometer zonder dat ik buiten adem thuis kom. Hebben jullie tips tegen de verveling?
what's that? ik zie runkeeper, hartslag meter?quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:19 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Wel wat anders dan een horloge
Het is zeg maar een soort sensor die je in je iPhone/iPod kan klikken. Deze maakt verbinding met de borstband en dan kun je dmv een app de hartslag enz registreren. Net zoals bij een horloge, maar dan bewaar je alle statistieken op je telefoon.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
what's that? ik zie runkeeper, hartslag meter?
Op (andere) muziek lopen, andere route kiezen. Ik ken het probleem. Ik vind de duurlopen ook interessanter dan de 5 km-rondjes, maar de laatste heb ik wel nodig om de eerste vol te houden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 05:58 schreef pretpletter het volgende:
Na een half uurtje rennen begin ik mij altijd te vervelen. Hardlopen vind ik zo saai. Ik doe het dan ook alleen ter ondersteuning van andere sporten. Ik wil daarentegen wel graag een uur hardlopen, ik weet zeker dat ik dit conditioneel makkelijk aankan. In 30 minuten loop ik namelijk makkelijk 6.5 kilometer zonder dat ik buiten adem thuis kom. Hebben jullie tips tegen de verveling?
Ik vind het jammer dat je iPhone dan niet meer in de armband past! Ja of je zou hem moeten omdraaien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:19 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Wel wat anders dan een horloge
Ze hebben speciale hoesjes daarvoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:33 schreef AliKebap het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je iPhone dan niet meer in de armband past! Ja of je zou hem moeten omdraaien.
Tja dat kan ook inderdaad. Waarom maken ze niet gewoon een met bluetooth? Die hebben ze ook voor android.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze hebben speciale hoesjes daarvoor.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind alleen de prijsverhoudingen t.o.v. Nike zo oneerlijk. Daar kun je met laten we zeggen $20,- klaar zijn. Maar als je een 3G hebt dan kun je geen gebruik maken van Nike+ en moet je dus een alternatief uitzoeken dat zeker richting de $140 gaat![]()
in door m'n neus, uit door m'n mond altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef computergirl het volgende:
Vraagje: kunnen jullie tijdens het hardlopen alleen via de neus ademen, of heeft iedereen de mond open hangen?
Neusademen tijdens hardlopen: de voordelen
Vanaf 3GS is het al een stuk beter. Heb gewoon pech met mijn 'verouderd' modelquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef AliKebap het volgende:
[..]
Tja dat kan ook inderdaad. Waarom maken ze niet gewoon een met bluetooth? Die hebben ze ook voor android.
Veel dingen van en voor Apple zijn meestal erg aan de prijs inderdaad.
de volgende keer maar eens via m'n neus proberenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef computergirl het volgende:
Vraagje: kunnen jullie tijdens het hardlopen alleen via de neus ademen, of heeft iedereen de mond open hangen?
Neusademen tijdens hardlopen: de voordelen
het gaat bij mij een stuk beter als ik in ieder geval door de mond uitadem. Als ik in- en uitademen door de neus probeer kom ik echt in problemen, maar ik wist niet of dat door mijn bagger conditie kwamquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in door m'n neus, uit door m'n mond altijd
je kan bij de optiecien voor bijna geen geld een soort rubberen pootjes kopen die je aan je bril-pootjes vastschuift. Dan worden die een soort haakje die heel stevig achter je oren zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:45 schreef davo1979 het volgende:
Vraagje voor de brildragers: Ren je met iets speciaals voor je bril of gewoon normaal...? Ik ben bang dat me bril misschien een keer afvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |