Goed bezig!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef Seven. het volgende:
Ik moet nog 3 lessen en dan ben ik al bij de 5km!
Ja, heel wat beter!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
En, bevalt t beter dan t wandelen?
welkom Ender, loop je al lang? en volgt je een schema o.i.d.?quote:
Als beginner bouw je snel op, beetje geduld en dan komt het goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop zo dat ik een beetje snel opbouw, want gód wat heb ik een schurfthekel aan dat intervallen.
Het lullige is dat ik die 5KM al 2 keer gelopen heb. En nu moet ik dus "terug".quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als beginner bouw je snel op, beetje geduld en dan komt het goed.
wat heb je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nog steeds niet rennen hier
Dacht dat het beter ging, maar toen mijn man gisteren per ongeluk bij het omdraaien in bed langs mijn knie kwam lag ik te kermen van de pijn![]()
Argh, ik wil weer
Auw!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ben vorige week donderdag van m'n fiets gepleurd, vol op m'n knie
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ben vorige week donderdag van m'n fiets gepleurd, vol op m'n knie
'rust houden en ibuprofen slikken tegen de ontsteking'.quote:
Ja meer kun je nu niet doen, je moet het lichaam de kans geven om te herstellen. Maar het is natuurlijk wel zuur!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'rust houden en ibuprofen slikken tegen de ontsteking'.
Er zit nog veel vocht in, helaas.
Ik ben van oorsprong een Zaandammer, ik heb de Dam tot Dam loop op mijn Bucketlist staan.:)quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:53 schreef Rubstah het volgende:
Zo, heb dit topic veel gevolgd want ben zo'n 3 maanden geleden begonnen met start-to-run 5k toen ik nog in Bangkok stage liep.
Ik had de 27 lessen net af voordat ik terugkwam en loop nu zo'n 2 weken in Nederland en dat gaat erg lekker, vooral vanwege de betere omstandigheden hier lukt het me om 6-6,5 km te lopen in zo'n 32 minuten.
Maandag begin ik met de start-to-run 10k en als ik dat gehaald heb denk ik dat ik het daar even bij hou voor dit jaar. Volgend jaar is het doel wel om een DtDloop/Maastrichts Mooiste te doen en eventueel een halve marathon te gaan lopen maar daar wil ik dan pas na de winter voor gaan trainen.
Meer mensen in dit topic die dergelijke long term goals hebben?
Waarom zou je sportschoolsessies niet kunnen afwisselen met hardlopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef Maraca het volgende:
Argh. Zit heel erg te twijfelen om schoenen te halen. Aan de ene kant wil ik dit graag, maar ga ook al naar de sportschool. Maar ik woon ook dicht bij het bos met meertjes enzo![]()
Twijfel
Je kunt dan wat cardio schrappen en je sportschoolbezoeken wat meer richten op krachttraining.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:55 schreef Maraca het volgende:
Goed puntMoet ik alleen wel even mijn trainingsschema aanpassen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je kunt dan wat cardio schrappen en je sportschoolbezoeken wat meer richten op krachttraining.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |