Het gaat tot 301 posts, als het een serie is komt er een volgend deel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:43 schreef Schipper-Homeopathie het volgende:
De homeopathie-discussie is bij mij ineens geblokkeerd???
Nou nee, nog lang niet allemaal lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:47 schreef Schipper-Homeopathie het volgende:
Nou dat nieuwe deel mag iemand anders doen hoor als diegene dat nodig acht, alle vragen zijn ook wel beantwoord eigenlijk.
Nee, je hebt mijn vragen nog niet beantwoord, jammer hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:47 schreef Schipper-Homeopathie het volgende:
Nou dat nieuwe deel mag iemand anders doen hoor als diegene dat nodig acht, alle vragen zijn ook wel beantwoord eigenlijk.
En dat gaat hij ook niet meer doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, je hebt mijn vragen nog niet beantwoord, jammer hoor.
Zij, weet je ook waarom?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat gaat hij ook niet meer doen.
Tuurlijk weet ik dat. In elk geval hoef je je niets aan te trekken van dat hij zij je een zeikerd noemde.quote:
PV zal vast wel al voor erger uitgemaakt zijn in zn leven hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat. In elk geval hoef je je niets aan te trekken van dat hij zij je een zeikerd noemde.
Kan best zijn, maar hier proberen we dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
PV zal vast wel al voor erger uitgemaakt zijn in zn leven hoor.
Ja sneu voor de fans inderdaad, en die hebben al zoveel van dr gepikt, nu dit.quote:
Beyonce ook, Mousyquote:Op zondag 24 juli 2011 14:48 schreef mousy31 het volgende:
Bastard k vind dit zo'n mooi nummer van haar en gewoon treurig hoe jong ze heen gegaan is. De roem die dr , dr kop gekost heeft?
Ik ben geen fan , maar ze had wel een dijk van een stem.
Dat is waar.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:03 schreef mousy31 het volgende:
Ja maar Amy had de hoe noem je het de soul je voelde het je zag het
Rotweer is een meningquote:
Dat zei ik niet. Misschien heb ik wel dezelfde mening als jij. Maar wat voor weer het ook is, het blijft een meningquote:
Ach. Alles went. Toen meteen na het eerste seizoen David ter tonele kwam had ik ook zoiets van "Neeeeee! Eriiiiiiiiiiiiic!" ... maar daarna kwam ik erachter dat David uiteindelijk veel leuker was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
De oude dr. Who met David Tennant was veel leuker!
Karmaquote:Op maandag 25 juli 2011 07:58 schreef Bastard het volgende:
Natuurlijk, eerste dag weer naar het werk en we hebben droog weer en het beloofd een stijgende lijn te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |