Hey, die titel in dat liedje doet mij denken aan een film waarin dat gezegd werdquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Opera rock? Nee...
Dit is mijn lievelingsnummer
Whehehequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga je me nou bedreigen? Serieus? Is er een vertrouwenspersoon op fok?
Ik voel me niet veilig
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
WheheheKlaag maar bij Yvonne.
Is mooi liedje hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hey, die titel in dat liedje doet mij denken aan een film waarin dat gezegd werd
Ik bewaar het even voor morgenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Is mooi liedje hoorHeb je geluisterd? Die tekst is echt mooi!
Ok! Neem een molletje. Ik ken die hoofdpijnen wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik bewaar het even voor morgen
Hoofdpijn
Ik heb al een bril en dat met je hoofd tegen de muur aan bonken ken ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ok! Neem een molletje. Ik ken die hoofdpijnen wel.
Maar sinds mijn bed niet meer tegen de muur staat gaat het beter.
Blijkt dus dat ik 21 jaar lang elke nacht met mijn hoofd tegen de muur aan lag te beuken
Werd zelfs wel eens wakker met een bloedneus... Echt...
Heb jij je ogen recent nog laten testen? Misschien is de oplossing voor je hoofdpijn wel simpel
You should have killed me when you had the chancequote:
Ah, nu weet ik weer in welke film ik dat zag: Xmen, en dan het eerste deelquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
You should have killed me when you had the chance
Your blood was strewn across the wallsquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
You should have killed me when you had the chance
Nu zou ik er niet zo snel aan beginnen, want dan zou ik ook liever 2 jaar later voor m'n motorrijbewijs gaan dan zo'n stom bromfietsrijbewijs voor 2 jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef Bastard het volgende:
Bromfiets vond ik echt kut.. kun je beter sparen voor je rijbewijs.
Dat gesleutel aan die dingen, altijd wel iets mee.
Dan mag je al lang lessenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik word volgende week 18
Maar ik ben nog niet zo bezig met mijn rijbewijs
Weet ik, maar had ik geen zin in door omstandighedenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nu zou ik er niet zo snel aan beginnen, want dan zou ik ook liever 2 jaar later voor m'n motorrijbewijs gaan dan zo'n stom bromfietsrijbewijs voor 2 jaar.
Maar oh, oh, wat heb ik genoten van m'n brommertje. Waren toen ook nog echte brommers, niet van die suffe scooters.
[..]
Dan mag je al lang lessen
Ik ook! Honda MT! VROEM!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:32 schreef R0N1N het volgende:
Maar oh, oh, wat heb ik genoten van m'n brommertje. Waren toen ook nog echte brommers, niet van die suffe scooters.
Ik neem aan dat je het hier over een songtekst hebtquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Your blood was strewn across the walls
They'll find you on your bathroom floor
Klinkt meer als een voorspelling ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik neem aan dat je het hier over een songtekst hebt
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hier over een songtekst hebt
quote:
quote:
Wow, dat is lekkere muziekquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:19 schreef Bastard het volgende:
Maar ok, ik zat ook vaak te luisteren naar
Rustig maar lieverd. Ik heb geen reden om je koud te maken.quote:
Koud ? Op een brandstapel ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
Rustig maar lieverd. Ik heb geen reden om je koud te maken.
Tenminste, nog niet
O dat komt nog wel? "And when will we be training for that?" om met Steve Buscemi in Armageddon te spreken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Rustig maar lieverd. Ik heb geen reden om je koud te maken.
Tenminste, nog niet
Weinig fantasie moet ik zeggen. Mijn mod superpowers voorkomen dat ik omgebracht kan wordenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Koud ? Op een brandstapel ?
Nee, lijkt me ook niet.
Sterker nog, dat is een stuk beter te verdragen.. en blijft altijd goed. Technoquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow, dat is lekkere muziek
Dit ook
Wanna try ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weinig fantasie moet ik zeggen. Mijn mod superpowers voorkomen dat ik omgebracht kan worden
*luistert niet naar wat je zegt en verder luchtgitaar op de melodie van pachelbel rock speelt*quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wanna try ?
(Die suckerpowers werken alleen virtueel/online, he, dat je het niet vergeet)
Speciaal voor jou:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |