Ja, dan is het te begrijpen. Knufje voor jou!quote:Op maandag 25 juli 2011 18:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader is alcoholist. Daarom niet.
Heb je een beetje geslapen?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog steeds kut met peren. En ik mag geen paracetamol meer omdat ik daarstraks al zwaar platgespoten ben. Wat ik nog mag wil ik houden voor vannacht zodat ik goed kan slapen.
Hou ons niet langer in spanning maar vertel eens wat er gebeurt is!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog steeds kut met peren. En ik mag geen paracetamol meer omdat ik daarstraks al zwaar platgespoten ben. Wat ik nog mag wil ik houden voor vannacht zodat ik goed kan slapen.
Ja en nee. Ik was te snel door mijn toegestane hoeveelheid paracetamollen heen.quote:
Ik was in het binnenste van een heater bezig om daar wat vast te zetten. Dat ging niet goed en ik heb mijn arm erin moeten worstelen. Toen ik bij dat hete stuk kwam zat ik er ineens tegenaan en kon ik mijn arm niet snlel genoeg meer terutrekken. Tweedegraads verbrand.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning maar vertel eens wat er gebeurt is!
Agossie! Arme jij! Gaat het nu weer een beetje?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik was te snel door mijn toegestane hoeveelheid paracetamollen heen.
[..]
Ik was in het binnenste van een heater bezig om daar wat vast te zetten. Dat ging niet goed en ik heb mijn arm erin moeten worstelen. Toen ik bij dat hete stuk kwam zat ik er ineens tegenaan en kon ik mijn arm niet snlel genoeg meer terutrekken. Tweedegraads verbrand.
Neen. Ik wil een koekje!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Agossie! Arme jij! Gaat het nu weer een beetje?
Ja... Ik wil een sigaretje... Krijg ik ook nietquote:
Neem een appel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Ik wil een sigaretje... Krijg ik ook niet
Coolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik nou een peuk opsteek, en uit het raam rook, dan kan je het sterk verdunt bij jou gewoon inademen.
Welke dag is dit?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Ik wil een sigaretje... Krijg ik ook niet
3quote:
toch wel heel knap ik mag eig niet eens roken (ivm bronchitis) maar kan dr echt niet zonder misschien ooit in de toekomst als ik mn pillen heb afgebouwd en rustig benquote:
Geloof niet wat hij zegt, volgens hem is smokeopathie een grote hoaxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
CoolDoen we. Wanneer steek je m op?
Ik heb echt geen idee waar dat over gaat... Heb niet gevolgd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geloof niet wat hij zegt, volgens hem is smokeopathie een grote hoax
Als het mij lukt, dan kan echt iedereen stoppen met roken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:17 schreef mousy31 het volgende:
[..]
toch wel heel knap ik mag eig niet eens roken (ivm bronchitis) maar kan dr echt niet zonder misschien ooit in de toekomst als ik mn pillen heb afgebouwd en rustig ben
Dan heb je morgen eigenlijk.. het ergste gehad zeggen ze, lichamelijke verslaving zou dan weg zijn en dan is het geestelijk.quote:
Wat hebbie gedan dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:49 schreef Bastard het volgende:
Een verkeersboete net gekregen van 200 euro.. word je ook lekker vrolijk van zeg
Oh, dat is niks!quote:
Succes met je antidepressiva.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:16 schreef mousy31 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben sjaggo en maak me nog steeds zorgen om mn pa het is nog niet duidelijk of ie vandaag naar huis mag.
Hij moest fietsen enzo dan zullen ze wel een spirometrietest doen die ga ik nl in september krijgen en dan moet je ook fietsen.
Zoon lief is weer thuis en erg dwars heb m naar zn kamer gestuurd met zn grote mond, geen computer tijd dus nu voor hem.
Ik ben trouwens ook n og eens mn antidepressiva aan het afbouwen denk dat ik daar ook moodswings van heb. Moet in augustus naar mn psych.
Vogeltje veel beterschap met je pootje.
Miss succes met het nog steeds niet roken.
Fijne dag voor jullie allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |