Wat hebbie gedahn dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja hallo. Net weer terug en ik zit nu met mjn poot in het verband. Ze hebben flflink wat gesneden en gedaan en weet ik veel wat, en ik zit compleet onder de pijnstillers
Knuffel voor jou!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja hallo. Net weer terug en ik zit nu met mjn poot in het verband. Ze hebben flflink wat gesneden en gedaan en weet ik veel wat, en ik zit compleet onder de pijnstillers
Zit je dan met je supermod powers met je duim omhoog in het verbandquote:Op maandag 25 juli 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het alleen mijn duim was okee. ga even onder de wol met mijn laptiop ernaast, ben zo weg als een ei van die pijnstillers.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit je dan met je supermod powers met je duim omhoog in het verband![]()
Homeopathie schijnt overigens goed tegen pijn te werken, heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat een opluchting dat ze niks hebben kunnen vinden. En wat heerlijk dat je zoon zo optreed.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:43 schreef mousy31 het volgende:
Ben vanmiddag met mn zoon naar mn moeder gegaan, mn vader belde rond 3 uur dat ze niks kunnen vinden , maar dat ie een nachtje ter observatie moest blijven. Heb mn ma ff op gang geholpen dat ze wat spulletjes enzo voor mn pa moest meenemen ze gaat straks op bezoek, mn zoon is bij mn moeder gebleven en slaapt daar ook vanavond, is wel leuk voor mn moeder dan is ze ook nie zo alleen en hij vind het ook leuk, bood het zelf al aan. Ben trots op m hij kan zo t bloed onder je nagels vandaan halen maar als er wat is , kan hij toch zo lief zijn en kan je wel van hem op aan. Hele opluchting wel hoor maar denk wel waar komen die benouwdheid en die hartkloppingen vandaan......
Mn man en ik zijn net naar beilen geweest om de fiets van mn pa optehalen t is een electrische van gazelle die laat je niet ff een nachtje daar staan, t docters centrum staat daar vlakbij t GGZ waar die junks uit rotterdam, amsterdam en denhaag verblijven. Mn pa maakte zich dus nogal druk om zn fiets omdat er afgelopen week ook een bericht in t krantje hier stond dat er fietsendieven actief zijn in beilen.
Nou hij kan gerust zijn zn fiets is thuis.
Mocht hij mrogen nog niet naar huis morgen dan ga ik morgen ff op visite.
Fijne avond allemaal.
Ja! Ik ookquote:
Barbaar!quote:Op maandag 25 juli 2011 18:18 schreef summer2bird het volgende:
Ik neem zo weer een groot glas met limo
Wijn
Ach arme vogelepiet toch..sterkte en beterschap hoor, en houd een icepack bij de hand.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ow , ik dacht dat je afkeurend deed t.o.v. wijn, want het is een lekker drankje. Vandaar mijn barbaar. Wist niet dat je uit principiėle redenen niet drinkt, excuus.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn vader is alcoholist. Daarom niet.
Je bent vader geworden van een drieling..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
*gaap* weer wakkerWat heb ik gemist?
Lol. Wie is de moeder?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:28 schreef Maron het volgende:
[..]
Je bent vader geworden van een drieling..
Nog steeds kut met peren. En ik mag geen paracetamol meer omdat ik daarstraks al zwaar platgespoten ben. Wat ik nog mag wil ik houden voor vannacht zodat ik goed kan slapen.quote:
Oww, wens je sterkte vannacht..een pakje ijsblokjes met een thee/handdoek eromheen wil nogal eens verlichting geven..helpt tegen de zwelling, en remt de beestje af..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog steeds kut met peren. En ik mag geen paracetamol meer omdat ik daarstraks al zwaar platgespoten ben. Wat ik nog mag wil ik houden voor vannacht zodat ik goed kan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |