quote:
nee, want het is 'hij wil'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:55 schreef outcast_within het volgende:
Walt is een hij. Walt wilt dat dus.
Ook krijg ik altijd het gevoel dat Gus stiekum wel erg respect heeft voor Jesse (en ook Walt).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Niet alleen wordt Jesse hierdoor uit zijn zelfdestructieve waas gehaald, ook creeert Gus hiermee een band tussen Jesse en Mike. Waardoor automatisch Walt en Jesse uit elkaar gehaald worden en Gus meer grip op de situatie heeft.
Tenminste, ik denk dat de gedachtegang zo gaat. Het is alleen de vraag of Gus hier uiteindelijk goed aan doet.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:55 schreef outcast_within het volgende:
Walt is een hij. Walt wilt dat dus.
Volgens mij neemt hij jou in de malingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef Marloes het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
Nog even oefenen
Nou, dat magquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij jou in de maling
Gus denkt volgens mij aan zijn investeringen om zijn handel draaiende te houden. Wel een creepy gast. Die Mike al helemaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Ook krijg ik altijd het gevoel dat Gus stiekum wel erg respect heeft voor Jesse (en ook Walt).
Helemaal na die 2 gangsters die dat jongetje hadden neergeknald en de reactie van Jesse...
en de moord op Gale. En nu hij toch maar weer voor Mike opkwam.
Dat Gus niet de gewetensloze killer boss is die hij wil uitstralen.
Ik zie het eigenlijk nog allemaal wel goedkomen tussen Gus, Walt en Jesse...
Samen strijdend tegen de DEA en die kartels in mexico
Ik denk zelf dat Gus problemen gaat krijgen met de DEA en dat Walt hem (anoniem) misschien zal verraden aan Hank, om daarna zelf de touwtjes in handen te nemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Ook krijg ik altijd het gevoel dat Gus stiekum wel erg respect heeft voor Jesse (en ook Walt).
Helemaal na die 2 gangsters die dat jongetje hadden neergeknald en de reactie van Jesse...
ik had het idee dat gus onder de indruk was van jesse toen hij geen krimp gaf en hem ijskoud bleef aankijken toen hij victor zijn keel doorsneed.. dat terwijl walt de grootste moeite had niet over zijn nek te gaan en duidelijk doodsbang wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |