nou... ik zit wat rond te kijken momenteel, wat bezichtigd etc, nu een aantal huizen die van 180 naar 159 zijn gegaan, en zelfs een naar 150, maar volgens mijn gevoel ga je dan toch nog flink verlies pakken als je dat koop, als straks de bedrijfspanden verliezen afgeschreven gaan worden geleidelijk, gaat dat ook weer impact hebben, het blijft jaren zakken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Voor huizen van tussen de 4 en 5 ton (10% onder de vraagrpijs) is dat heel tegenwoordig gebruikelijk. Startershutten natuurlijk niet, dat zal ongeveer de helft zijn.
Zolang mensen een huis blijven beschouwen als belleggingsobject wel. Als je het als lange termijn investering ziet totaal niet.quote:
Dat kan niemand dan ook verklaren, ook Jan niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:12 schreef lutser.com het volgende:
Sorry maar ik mis hier iets, wat is nou het nadeel van banksparen?
Ik zet elke maand x euros bij de bank en krijg rente met hetzelfde percentage als de gekoppelde lening bijgestort voor n jaar.
Hoe zitten daar verborgen kosten aan?
Even een citaat over de kosten uit de aangehaalde pdf:quote:
en gok wat er uitkomt, het bancaire product is duurder.quote:daarbij gaat Donselaar uit van 1% bij een bancair product en 0,35% bij een verzekeringsproduct
Jan zijn weblog is gecrashed vermoed ik zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weet iemand wat er met http://www.huizenmarkt-zeepbel.nl aan de hand is.
Volgens mij heeft dat voornamelijk te maken met voortijdig willen aflossen of een andere hypotheek aflsuiten oid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef lutser.com het volgende:
Dus mijn vraag blijft staan, wat is het nadeel van banksparen (waarbij echt gespaard word)?
Zou xeno over de flos zijn geweest en een ddos op jan hebben uitgevoerd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jan zijn weblog is gecrashed vermoed ik zo.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:50 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Even een citaat over de kosten uit de aangehaalde pdf:
[..]
en gok wat er uitkomt, het bancaire product is duurder.
Het gaat er in deze artikelen om dat de belegginskosten van het rendement afgaan en dat het beter is dat deze lager zijn (lijkt mij nogal een opendeur).
Het banksparen waarbij echt 'gespaard' word zie ik hier niet in terug.
Dus mijn vraag blijft staan, wat is het nadeel van banksparen (waarbij echt gespaard word)?
Voortijdig aflossen kan fiscaal nadelig zijn inderdaad, wel een beetje een luxe probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat voornamelijk te maken met voortijdig willen aflossen of een andere hypotheek aflsuiten oid.
Eens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:21 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Voortijdig aflossen kan fiscaal nadelig zijn inderdaad, wel een beetje een luxe probleem.
Oversluiten naar een andere aanbieder kan ook gewoon al kan er misschien een boete worden berekend als het in de rente vast periode is.
Maar dan moet je volgens mij wel zowel je hypotheek als je spaarproduct overhevelen omdat deze bij een en dezelfde leverancier ondergebracht zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:21 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Voortijdig aflossen kan fiscaal nadelig zijn inderdaad, wel een beetje een luxe probleem.
Oversluiten naar een andere aanbieder kan ook gewoon al kan er misschien een boete worden berekend als het in de rente vast periode is.
Het wordt tijd dat iedereen weer naar een annuïteitenhypotheek gaat. Dan kunnen al die parasiterende hypotheekverkopers wat nuttigs gaan doen. Het is toch niet normaal dat men bij elk product moet uitzoeken waar de ratten het addertje hebben verstopt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik ben benieuwd naar de woekerpolissen/kosten die banksparen met zich mee zou brengen.
Zowaar geheel eens met deze opmerking. Aflossingsvrij met daarnaast gekoppelde transparante termijndeposito's vind ik ook prima.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:40 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iedereen weer naar een annuïteitenhypotheek gaat. Dan kunnen al die parasiterende hypotheekverkopers wat nuttigs gaan doen. Het is toch niet normaal dat men bij elk product moet uitzoeken waar de ratten het addertje hebben verstopt.
Met welk doel? HRA maximaliseren?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:17 schreef Bayswater het volgende:
Aflossingsvrij met daarnaast gekoppelde transparante termijndeposito's vind ik ook prima.
Yep, en transparant zonder vage beheer- en administratiekosten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Met welk doel? HRA maximaliseren?
maar hier worden ze ook snel goedkoperquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:00 schreef BeffJeck het volgende:
ik moet verhuizen voor mijn werk. Ik ga naar het noorden. Genoeg leuke huizen voor weinig geld.
quote:wo 27 jul 2011, 19:39
Jan Smit sluit winkel
van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smit moet zijn kledingwinkel J-Style in Volendam sluiten.
Jan's mananger Jaap Buijs legt in RTL Boulevard uit waarom J-Style per 1 november de deuren sluit: "Alles wordt tegenwoordig verkocht via internet. Dus die winkel is eigenlijk een beetje overbodig."
"Het is jammer, maar de tijden veranderen. Dat is nu eenmaal zo", vervolgt Jaap.
Jan opende de winkel in 2006.
in Het Noorden is toch helemaal geen werk? Wat als je je baan kwijt raakt? Dan kom je er nooit meer van af wat ga je eigenlijk voor werk doen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:00 schreef BeffJeck het volgende:
ik moet verhuizen voor mijn werk. Ik ga naar het noorden. Genoeg leuke huizen voor weinig geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |