Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?1quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
Hier een nieuweling!
Heb de OP doorgelezen en ga er gemakshalve vanuit dat de in de OP genoemde websites allemaal betrouwbaar zijn. Correct?
Heb tevens op Dinodirect een trui besteld, hoe lang zal ik daar gemiddeld genomen op moeten wachten?
BVD
Klopt, echter lees ik ook in oudere topics dat diverse sites behoorlijk sneller zijn dan andere sites. Zodoende vroeg ik mij af of Dinodirect relatief snel levert of niet. Leek mij persoonlijk niet een hele gekke vraag...quote:Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?1
Staat toch écht in de OP hoor, maar ik ben in een goede bui.
Ben het wel met dit stukje eens. Alhoewel ik zelf de Xears ZT2 Pro nooit gehoord heb. Ik heb wel met een hele goede aanbieding de Xears Turbo Devices TD II BLK gekocht, en ik heb zelden zo'n goed geluid gehad voor 25 euro. Echt ongekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef shiznuts het volgende:
Zo ben ik dan ook meteen in de In-ear-scene geraakt en heb veel research gedaan naar kwalitatief super oortjes voor een erg schappelijke prijs. Mijn fav dopjes zijn nu de Xears XT2 Pro, die ik met een goede korting kon kopen. Op twee komt de Brainwavz M2, een echte bassmonster. Dan de Sunrise Impressive Edition, gevolgd door alle andere. Klinkt als muziek in de oren. Vroeger vond ik het 'wel leuk' om muziek te luisteren, nu kan ik er ook écht erg van genieten.
nep natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:54 schreef Superlam het volgende:
Iemand ervaring met deze?
http://www.priceangels.co(...)CM_Cable__p7966.html
Wel hele heftige korting.
En vanmorgen (via pakketdienstquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt, vandaag weer een voorbeeld hiervan ontvangen. Besteld op vrijdag 15 juli (vorige week dus!) en nu binnen; Cross Screen Filter. Leuk ding, geeft geinig effect (zou ook met camera instellingen kunnen (geloof ik) maar dit is de luie manier) en kost ook niets. (nou ja, bijna niets...)
EDIT @ shiznuts:
[..]
Dat heb je dus nu mis![]()
Een beeldje op de rommelmarktplaatsquote:Op zondag 24 juli 2011 01:24 schreef youtims het volgende:
Ik heb 55 cent op mijn payPal staan! Wat kan ik kopen?
Waar gekocht?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef Elias3 het volgende:
Mijn 4 paar Brainwavz Alpha zijn binnnen, wat klinken die lekker voor hun geld! Heb ze vergeleken met de Creative EP-630, Creative EP-830 en Sony MDR-XB20EX, en voor mij kwamen de brainwavz alpha toch echt als winnaar uit de bus. Fijn als je weet dat je de EP-830 voor ongeveer 7 keer zoveel geld hebt gekocht!
Inderdaad, zal wel iets met vakantietijd te maken hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef shiznuts het volgende:
Wat stil vandaag hier... Iedereen zijn of haar nieuwe gear aan het uitproberen?
MP4Nation, was een aktie met kortingscode die ze hadden. Deze is helaas al verlopen. Maar korting op de Alpha's komt denk 2/3x per jaar langs.. dus als je even blijft hangen zal je 'm vast wel tegenkomenquote:
Antwoord:quote:Op zondag 24 juli 2011 02:13 schreef sharpshooter85 het volgende:
vraag 1:
Heeft er iemand een idee waarom ik niet op dezelfde manier kan betalen als een aantal dagen geleden?
Antwoord:quote:Op zondag 24 juli 2011 02:13 schreef sharpshooter85 het volgende:
Op Dinodirect heb ik op 22 juli ook wat besteld. Bij status betaling staat er: 'in behandeling tot 28 juli'. Dit terwijl het bedrag van deze bestelling ook al is afgeschreven van de bankrekening.
vraag 2 :
Heeft er iemand een idee waarom deze status wordt weergegeven terwijl het geld is afgeschreven?
Vraag 3:
Stel ik bestel 3 identieke producten los bij tinydeal. Zullen deze dan samengevoegd worden voor verzending?
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:01 schreef monkeybrain het volgende:
Echte die-hard Chinashoppers gaan niet op vakantie om met dat extra geld varkentjes te kopen
Echte addicts vertrouwen chinezen altijd voor de volle 100%! als het op verzendtijden aankomtquote:Op zondag 24 juli 2011 12:37 schreef shiznuts het volgende:
En de regelrechte addicts zijn op zomerwerkkamp bij DX...
De try-before-you-buyers hebben voor hun vakantie in Thailand een tussenstop gepland staan in Hong Kong om Shenzhen eens door te lopen en versturen een pakketje naar henzelf om te kijken of het nu echt zo lang moet duren altijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Echte addicts vertrouwen chinezen altijd voor de volle 100%! als het op verzendtijden aankomt
aangemeld xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
ahh joh, tikfoutjequote:Op zondag 24 juli 2011 14:27 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wow, ik heb zonet een externe accu die bedoeld was voor mijn iPod Touch opengemaakt, omdat de accu héél erg weinig capaciteit had.
En weet je wat ik zie?
Opgelicht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |