Shamrock Rovers dacht ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef JimboSlice het volgende:
Quizvraagje: Wie is nu de kampioen van Ierland?
Inderdaad, hij mag dan een held zijn maar echt slim rijdt hij nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef meeks40 het volgende:
Iedereen zeuren over dom koersen van Mollema...maar Johnny steekt er wat betreft dom koersen toch wel met kop en schouders bovenuit.
Bram Meijerquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef JimboSlice het volgende:
Bonoquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef JimboSlice het volgende:
een welshmanquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ben bang dat Amador er zometeen af zal gaan in de volgende klimquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Amador hupst er lekker overheen.. Kun je ook een aardige smak mee maken
Johnny is ook veel cooler dan Bauke.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef DeeBee het volgende:
Gisteren verguisd iedereen Mollema nog hierom, deze move van Johnny en co. is zo mogelijk nóg dommer...
We have a winner, aangezien ik de spelling zelf ook niet precies wistquote:
Tja, heeft die ploegleiding dan zo weinig grip op hem? Er moet toch iemand zijn die hem voor dit soort dingen waarschuwtquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef DeeBee het volgende:
Gisteren verguisd iedereen Mollema nog hierom, deze move van Johnny en co. is zo mogelijk nóg dommer...
Hoogerland controleert voor de twee VAC'ers vooraan neem ik aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef DeeBee het volgende:
Dat weet ik wel bijna zeker. Verbaasde me al dat ie de vorige cols netjes heeft overleefdquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Amador er zometeen af zal gaan in de volgende klim
dat is alleen zijn achternaamquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
We have a winner, aangezien ik de spelling zelf ook niet precies wist
Verbaasde me al helemaal dat ie uberhaupt in de kopgroep zitquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel bijna zeker. Verbaasde me al dat ie de vorige cols netjes heeft overleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |