Nou wat een derby ineens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Einthovuh het volgende:
Wel weer leuk dat er een eredivisie derby komt met Ronald Koeman van Feyenoord tegen Erwin Koeman van FC Utrecht
Indien het waar is hoop ik echt dat er protesten komen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef Euribob het volgende:
Kijken of het echt wel Ronald wordt, ik heb mijn twijfels.
Utrecht is weliswaar een dorp vergeleken bij Rotterdam, maar er zit toch zeker zo'n 50 km tussen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Einthovuh het volgende:
Wel weer leuk dat er een eredivisie derby komt met Ronald Koeman van Feyenoord tegen Erwin Koeman van FC Utrecht
Ik herinner je met graagte aan deze idiote woorden als Feyenoord na 10 wedstrijden bovenaan staat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Caland het volgende:
Inktzwarte dag na inktzwarte dag na inktzwarte dag.
Die gifbeker is geen beker, geen krat meer maar een fucking brouwerij die maar blijft leveren.
Tyfus.
Ja, droom lekker verder joh. Fantast.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik herinner je met graagte aan deze idiote woorden als Feyenoord na 10 wedstrijden bovenaan staat.
Whehe je gaf zelf al aan er niets in te zien dat hij de nieuwe trainer zou wordenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik herinner je met graagte aan deze idiote woorden als Feyenoord na 10 wedstrijden bovenaan staat.
quote:Chef-sport Rijnmond op non-actief na nieuwe Feyenoord-rel
De hoofdredactie van RTV Rijnmond heeft afgelopen maandag Ardie den Hoed op non-actief gesteld. De chef-sport van de regionale Zuid-Hollandse omroep wordt gezien als het brein achter diverse, vermeend incorrecte berichtgeving over Feyenoord.
Afgelopen zaterdag diende de zoveelste rel tussen Rijnmond en de Rotterdamse club, toen er op Radio Rijnmond door een sportjournalist van de omroep werd gemeld dat de positie van algemeen directeur Eric Gudde ter discussie zou staan. Martin van Geel zou hem opvolgen.
Rapport
Gudde zou moeten vertrekken volgens een rapport van voormalig commissaris Boudewijn Poelmann uit 2008. Hieruit zou blijken dat Gudde een transfer van Jonathan de Guzman naar Manchester City zou hebben laten mislukken. Feyenoord zou hierdoor 14,1 miljoen zijn misgelopen.
'Geen journalistiek'
De leiding van Feyenoord en de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord reageerden woedend op dit bereicht. Tegen Voetbal International zeggen zij dat RTV Rijnmond 'geen journalistiek' bedrijft en een hetze voert tegen de dertienvoudig kampioen van Nederland.
Verklaring
Een dag na de berichtgeving op de radio, overgenomen door onder meer VI en deze site, kwam RTV Rijnmond met de verklaring dat de hoofdredactie afstand heeft genomen van deze 'interpretatie' door andere media. 'Een deel van de sportredactie had deze aanwijzingen nooit zo stellig mogen brengen', luidde het statement.
Conflict na conflict
Afgelopen seizoen kwam Rijnmond in conflict met Feyenoord over de uitzendrechten van de live-wedstrijden van de club, waarna een gevecht onstond tussen beide partijen. De regiozender kwam met enkele prikkelende onthullingen, onder meer over vermeende bonussen van de Feyenoord-top, die werden stellig werden ontkend.
Den Hoed wilde niet reageren.
Hem werd o.a. in Alkmaar juist verweten dat hij het allemaal maar een beetje liet lopen.. "ga geen politieagent spelen". Maar Van Geel is hier echt niet pas sinds gisterochtend mee bezig... Mooie woorden heeft hij altijd wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
Wat ik al helemaal niet begrijp is dat Van Geel in dat interview van 2 dagen oud dat Paul postte zélf nota bene aangeeft dat er iemand moet komen "Met een harde hand" .
En dan ga je fucking Koeman halen. Druiloor.
Ik hoop dat hij een 1-jarig contract krijgen zodat we hem nog voor de kerst kunnen ontslaan. Als hij een langer contract krijgt faalt Van Geel gewoon enorm hard. Dat doet 'ie nu al, maar dan nog harder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:32 schreef Jorwol het volgende:
Ik hoop zó dat we allemaal ongelijk krijgen!
Hij is geslachtofferd. Rijnmond en Feyenoord zijn met elkaar in gesprek om de banden aan te halen. Is wel wat meer aan de hand daar, dan dat ze een 'rioolrat' ontslaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef voice-over het volgende:
Was dit hier al genoemd? De rioolratten worden hun holen uitgerookt.
[..]
Ja daarom ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hem werd o.a. in Alkmaar juist verweten dat hij het allemaal maar een beetje liet lopen.. "ga geen politieagent spelen". Maar Van Geel is hier echt niet pas sinds gisterochtend mee bezig... Mooie woorden heeft hij altijd wel.
Koeman is inderdaad een trainer die weinig traint, zijn spelers alle verantwoordelijkheden geeft en elke dag op de golfbaan staat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom ook.
Die verwende apen bij ons hebben discipline, duidelijkheid en lef nodig.
Allemaal zaken die haaks staan op de benadering de trainer Ronald Koeman.
Ach, het krediet van Het Legioen zal 0,0 zijn dus voor de kerst ligt hij er toch wel uit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman is inderdaad een trainer die weinig traint, zijn spelers alle verantwoordelijkheden geeft en elke dag op de golfbaan staat.
Waar ken ik dat toch van?
Het zou een geniale troll zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:38 schreef Absurditeit het volgende:
Of zou het dan toch een hele goede troll zijn?
'Ik hoor je wel als we na 10 wedstrijden eerste staan'quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:40 schreef Keltie het volgende:
Koeman. Nou, doek de club maar op. Nu gaan we echt naar de klote.
Dan accepteert niemand.. Ja Erwin Koeman bij Utrechtquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een 1-jarig contract krijgen zodat we hem nog voor de kerst kunnen ontslaan. Als hij een langer contract krijgt faalt Van Geel gewoon enorm hard. Dat doet 'ie nu al, maar dan nog harder.
Hij heeft het maar te accepteren, het risico is te groot om hem een langer contract geven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan accepteert niemand.. Ja Erwin Koeman bij UtrechtIk reken op een 2-jarig contract.
Hij heeft bij elke club waar hij heeft getraind tot nu toe een spoor van vernieling achter gelatenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef S0nic het volgende:
Gaat Koeman nou teren op de successen van Been?
Ja want zó werkt het in de voetbalwereldquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het maar te accepteren, het risico is te groot om hem een langer contract geven.
Wat een wanbeleid weer zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk voor hem ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij heeft bij elke club waar hij heeft getraind tot nu toe een spoor van vernieling achter gelatenWat wel bijzonder is is dat hij zowel speler als trainer bij Ajax, PSV en Feyenoord is geweest in zijn carriere nu. En ook in die volgorde.
Ja, zeker in de situatie waarin Feyenoord zit lijkt me dat toch wel het meest voor de hand liggend. En ook omdat Koeman zo weer een andere trein heeft gevonden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja want zó werkt het in de voetbalwereld˛˛
Absurde opmerking dit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:49 schreef Absurditeit het volgende:
Ronald is een man met een goed hart. Ik sluit niet uit dat hij pro Deo Feyenoord er weer bovenop wil helpen.
Die prijzen heeft hij alleen maar gehaald door de successen van zijn voorganger(s). Hij is alles behalve een opbouwtrainer die Feyenoord nodig heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:49 schreef SuperWeber het volgende:
2000/2001 Vitesse. 4e plaats
2001/2002 Ajax, 1e plaats, beker
2002/2003 Ajax, 2e plaats, supercup, kwartfinale CL (verloren van AC Milan in blessuretijd, leedvermaak was dat)
2003/2004 Ajax, 1e plaats
2005/2006 Benfica, 3e plaats, supercup, kwartfinale CL (Uitgeschakeld door Barcelona, latere winnaar van de CL)
2006/2007 PSV 1e plaats, kwartfinale CL
2007/2008 Valencia, Beker, (Seizoen niet afgemaakt, ontslagen wegens slechte resultaten, toen hij PSV verliet stond deze club wel op de 1e plaats)
2009/2010 AZ, supercup, (seizoen niet afgemaakt, ontslagen op sportieve gronden)
Tja, als je naar zijn erelijst kijkt zijn eigenlijk alleen zijn laatste 2 trainerschappen dramatisch verlopen. Bij alle overige clubs ging het eigenlijk best goed. De vraag is dan natuurlijk of dit he werk is van zijn voorgangers of niet. Ik denk dat we hem een kans moeten geven.
Daarnaast is van Hanegem is een oud wijf geworden en zeker niet geschikt meer voor het trainerschap van Feyenoord.
van Gastel waarschijnlijk te onervaren. Bovendien als het niet goed gaat, betekent het hoofdtrainerschap van Feyenoord direct het einde van zijn carriëre.
Stevens is ook iemand van de oude stempel. De beste man weet waarschijnlijk niet eens wat een PS3 is. Dat gaat waarschijnlijk ook flink botsen met het stel pestventjes wat er nu rondloopt bij Feyenoord.
Misschien is Koeman helemaal niet zo'n slechte keus. Bovendien als het niet goed gaat is het een stuk eenvoudiger om zijn kop te laten rollen dan die van bv. van Gastel of van Hanegem...
quote:
Dat is misschien wel een beetje te kort door de bocht. Als je de mannetjes niet op de juiste plaats zet, is het ook met een goede selectie moeilijk voetballen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die prijzen heeft hij alleen maar gehaald door de successen van zijn voorganger(s). Hij is alles behalve een opbouwtrainer die Feyenoord nodig heeft.
Dat gaat hij dus echt niet doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:49 schreef Absurditeit het volgende:
Ronald is een man met een goed hart. Ik sluit niet uit dat hij pro Deo Feyenoord er weer bovenop wil helpen.
Nah je hebt het toch zelf gezien bij AZ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een beetje te kort door de bocht. Als je de mannetjes niet op de juiste plaats zet, is het ook met een goede selectie moeilijk voetballen...
Ga jij er dan staat met je grote mond?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
Wat ik al helemaal niet begrijp is dat Van Geel in dat interview van 2 dagen oud dat Paul postte zélf nota bene aangeeft dat er iemand moet komen "Met een harde hand" .
En dan ga je fucking Koeman halen. Druiloor.
Wat een treurige reactie zegquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga jij er dan staat met je grote mond?
Vast niet.
Vanaf de zijlijn kankeren is altijd makkelijker dan het daadwerkelijk doen.
En dat geldt ook voor anderen hier.
ja echt belachelijk deze keuze en dan nog een trainer met ws nog meer salaris dan Been.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:53 schreef Caland het volgende:
Maar even afgezien van zijn 'prestaties' als trainer, het is toch juist het tegenovergestelde type trainer dan waar deze jonge groep behoefte aan heeft?
Als ik de kans kreeg stopte ik onmiddellijk met mijn studiequote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vast niet.
Als Bruins Slot ook meekomt hang ik mezelf op.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja echt belachelijk deze keuze en dan nog een trainer met ws nog meer salaris dan Been.
Vast voor 3 jaar vastgelegd samen met Bruins Slot.
Huilie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een treurige reactie zegVan een FA nog wel. Pauper.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vast niet.
Ja ga jij het weer ff goedpraten. Met je Ronald Koeman.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vast niet.
Dus we mogen er niet gewoon over discussiëren hier?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vast niet.
Waar zie jij het mij goed praten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ga jij het weer ff goedpraten. Met je Ronald Koeman.
Zelfs mijn gehandicapte neefje zou nog kunnen bedenken dat dat niet gaat werken bij deze jonge groep.
Van Geel spreekt zichzelf gewoon keihard tegen
Durf je niet gewoon iets te zeggen?quote:
Nog een huilie die het niet snapt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dus we mogen er niet gewoon over discussiëren hier?
Niveautje inderdaad, lekker trollenquote:
Koeman is de hoer van Nederland.quote:Unieke werkreeks Koeman bij traditionele top-drie
Ronald Koeman is niet alleen de eerste trainer in Nederland die als oefenmeester bij Ajax, PSV en Feyenoord onder contract komt te staan, hij was ook als speler bij de clubs uit de traditionele vaderlandse top-drie actief.
De unieke serie van Koeman is nog opmerkelijker aangezien hij als speler en als trainer de clubs in exact dezelfde volgorde diende: eerst Ajax, daarna PSV en later Feyenoord. Naast de top-drie had hij in Nederland ook nog Vitesse en AZ onder zijn hoede.
Van 1983 tot 1986 werkte Koeman 94 competitieduels (waarin hij 23 keer scoorde) af voor Ajax, dat hem destijds overnam van FC Groningen.
Van 1986 tot 1989 speelde de ex-international 98 wedstrijden (51 goals) voor PSV waarmee hij in 1988 de Europa Cup voor landskampioenen won. Hij vertrok vervolgens voor een periode van zes jaar naar Barcelona (met eveneens Europa Cup-winst in 1992) en kwam daarna als speler naar Feyenoord. Tussen 1995 en 1997 kwam Koeman in De Kuip tot 61 competitiewedstrijden en 19 doelpunten.
Na een opstartperiode als trainer bij Barcelona en het Nederlands elftal (assistent) tekende hij eerst als zelfstandig hoofdcoach bij Vitesse om daarna in december 2001 Co Adriaanse op te volgen bij Ajax.
Met de Amsterdammers won hij twee landstitels, één KNVB-beker en één Johan Cruijff-schaal. In februari 2005 nam hij ontslag om gedurende één seizoen zijn heil te zoeken bij Benfica in Portugal. Bij PSV trad hij bij de start van het seizoen 2006/07 aan als oefenmeester en veroverde hij het landskampioenschap.
In oktober 2007 verliet hij de Eindhovenaren voor Valencia. Zowel bij Ajax als bij PSV slaagde Koeman er in om in zijn eerste seizoen landskampioen te worden.
De terugkeer van Ronald Koeman betekent ook dat de confrontatie tussen de broers Erwin (nu als trainer in dienst van FC Utrecht) en Ronald weer op het programma staat. Feyenoord en FC Utrecht treffen elkaar op zondag 11 december in Utrecht.
Ach, zolang Koeman maar geen inspraak in transfers krijgt, dan vind ik t allemaal best. Kampioen worden we toch nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee maar ik weet wel hoe het gaat lopen, het is gewoon allemaal zo klaar als een klontje. We verliezen 10 wedstrijden en hij wordt eruit gekankerd
Dan wordt alsnog van Gastel aangesteld en begint het te lopen.
Ja zeker. Ik weet hoe het er hier aan toe gaat. De Crewmembers lopen een beetje te zuigen, reacties uitlokken en zodra er mensen beginnen te happen volgende de bans en de notes. Zielig stukje volk. Als je niets inbrengt in de discussie kan je beter wegblijven. Lolsmurf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Durf je niet gewoon iets te zeggen?
Bang dat je tegen een ban loopt wegens crewbash?
Daarom die streep?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik weet hoe het er hier aan toe gaat. De Crewmembers lopen een beetje te zuigen, reacties uitlokken en zodra er mensen beginnen te happen volgende de bans en de notes. Zielig stukje volk. Als je niets inbrengt in de discussie kan je beter wegblijven. Lolsmurf.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik weet hoe het er hier aan toe gaat. De Crewmembers lopen een beetje te zuigen, reacties uitlokken en zodra er mensen beginnen te happen volgende de bans en de notes. Zielig stukje volk. Als je niets inbrengt in de discussie kan je beter wegblijven. Lolsmurf.
En bedankt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Baasquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet geband huilsmurf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat wil je nou helemaal zeggen man?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar zie jij het mij goed praten?
Quote me maar als je kan.
Ik zeg alleen dat kankeren vanaf de zijlijn zo makkelijk is.
Je weet, en anderen, niet eens hoe het gaat lopen.
Zelfs dat nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, beter dan Henk ten Cate zullen we maar zeggen
Nee hé hé, dat kan nu ook niet meer he. Als ik nu geband zou zijn dan bevestig je het alleen maar. Je brengt jezelf een beetje in een moeilijke positie vriendquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet geband huilsmurf.
Jah?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach, beter dan Henk ten Cate zullen we maar zeggen
Nog iemand die denkt stoer voor z'n matties te moeten doen.quote:
Koeman is denk ik de eerste trainer die zonder enige krediet bij de aanhang start inderdaad, en terechtquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef Dekatria het volgende:
Voordeel is wel, nu roepen we tenminste niet met z'n allen dattie de verlosser is. Verlicht de druk een beetje.
Dit. Er wordt een nieuwe trainer aangesteld en iedereen heeft er een mening over.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil je nou helemaal zeggen man?
Als je alleen mag discussiëren in dit topic als je daadwerkelijk bevoegdheden bij de club hebt kun je de tent net zo goed opdoeken hier.
Fout.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nee hé hé, dat kan nu ook niet meer he. Als ik nu geband zou zijn dan bevestig je het alleen maar. Je brengt jezelf een beetje in een moeilijke positie vriend
Happel is gewoon een chille mod hoorquote:
Is toch nen garpje jungquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel is gewoon een chille mod hoor. Liever hem dan Morpheus. Netsplitter is normaal ook chill, maar waarschijnlijk teleurgesteld in de komst van Koemannetje
vindtquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fout.
Ik kan je er zo voor zeer lang eraf knikkeren wegens crewbash.
En het zij mij werkelijk een rotzorg wezen wat anderen er van vinden.
En wat jij er van vind.
Kun je dit niet beter in Feedback bespreken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fout.
En wat jij er van vind.
Hij krijgt nu alle rust om z'n ding te doen, dat moet ook wel goed zijn. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman is denk ik de eerste trainer die zonder enige krediet bij de aanhang start inderdaad, en terecht5 wedstrijden verliezen en er staat een groep voor het Maasgebouw te schreeuwen om zijn kop.
Dan bevestig je alsnog mijn verhaal. Het is gewoon belachelijk dat je jezelf zo verheven voelt ten opzichte van ons. Doe gewoon normaal en dan doen wij ook normaal.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fout.
En wat jij er van vind.
Hij had bij voetbal international aan tafel aangegeven niet meer in de eredivisie te willen trainen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Marktplaatsman het volgende:
Huub Stevens is veel beter voor Feyenoord
Hij gaf deze week nog aan graag trainer van Feyenoord te worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:07 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij had bij voetbal international aan tafel aangegeven niet meer in de eredivisie te willen trainen.
En dan blijven er weinig transfervrije trainers over...
Ook dat nog....quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging overigens van de week eens langs de nieuwe shop aan de Lijnbaan. Is in wezen niks veranderd... wel viel me op dat de kwaliteit van de wedstrijdshirts minder is dan het eerste seizoen.
Schijnt dat ze puma-sectie alweer hebben weggehaald. Niemand kocht die troepquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging overigens van de week eens langs de nieuwe shop aan de Lijnbaan. Is in wezen niks veranderd... wel viel me op dat de kwaliteit van de wedstrijdshirts minder is dan het eerste seizoen.
Dan is het doodzonde... Die jonge spelers hebben iemand zoals Stevens nodig die op een harde manier traint en niet zo'n softie als Koeman...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaf deze week nog aan graag trainer van Feyenoord te worden.
Ik heb in elk geval geen Pumasectie in de Lijnbaanshop gezien, dus dat was wel een positieve verrassing. Of die sectie er nog is in de shop bij de Kuip weet ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt dat ze puma-sectie alweer hebben weggehaald. Niemand kocht die troepKan je dat bevestigen?
Vorige week vrijdag hier er achterin een hele selectie van die zooi. Zeg maar gerust de halve winkel vol met shit die niets met Feyenoord te maken heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt dat ze puma-sectie alweer hebben weggehaald. Niemand kocht die troepKan je dat bevestigen?
Trainingsshirt ja. Snap nog steeds niet dat het 'maar' een trainingsshirt is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
Heb trouwens nu wel dat mooie (zwarte) shirt, wat is het eigenlijk voor shirt? Trainingsshirt?
Ik vind het allebei niks, maar als ik dan toch moet kiezen dan maar Huub Stevens inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:09 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan is het doodzonde... Die jonge spelers hebben iemand zoals Stevens nodig die op een harde manier traint en niet zo'n softie als Koeman...
Je hebt 100% gelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kun je dit niet beter in Feedback bespreken?
Triest figuur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niks, maar als ik dan toch moet kiezen dan maar Huub Hitler inderdaad.
Boo fucking hoo man. Echt, nog steeds niks beters te doen?quote:
Ik vind het nieuwe thuisshirt qua ontwerp wel aardig, maar eenmaal in die winkel viel het erg tegen. Dan was het thuisshirt van 2 seizoenen terug (met die strepen) veel mooier, en beter in elkaar gezet.quote:
Zucht...Feyenoord, Feyenoord wat ben je diep gezonken..twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-07-2011 om 15:10:49#Feyenoord wilde een grote naam voor de groep hebben. Adriaanse en van Gaal vielen af, ook Stevens en Advocaat stonden op het lijstje. reageer retweet
bijnamen zijn er om te gebruiken. Ook al zijn het 'scheldnamen'.quote:
Wat een trieste reacties op die site zegquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Boo fucking hoo man. Echt, nog steeds niks beters te doen?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)tionele-topdrie.html
Toepasselijke foto boven dat nieuwsbericht
quote:Reactie geplaatst door Stone op 20-07-2011 om 15:07
Nooit gedacht dat het zo ver zou komen, maar nu heb ik toch besloten om mijn seizoenskaart in te leveren...
Dit soort mensen kan ik niet toejuichen. Hoe kun je Been wegsturen en een mislukte trainer (hij is overal mislukt: PSV, Vitesse, Ajax, Benfica, AZ) ervoor in de plaats nemen. Ik kan wel bijna huilen van dit nieuws. Ik kan mezelf niet meer associëren met dit Feyenoord. (Gudde, Van Geel, Koeman, Vlaar zijn in mijn ogen geen Feyenoorders). Ik schaam me gewoon voor dit Feyenoord. Waar is onze eigen jeugd? onze eigen oud-spelers? Mensen met een echt Feyenoord-hart zoals Been, Fraser, Bosvelt, etc. Ik kom af en toe nog wel op ziekenbezoek bij dit zieke Feyenoord. Maar ik sta niet achter dit bestuur, directie, coach en spelers!
We zouden met z'n allen moeten laten weten dat we Koeman niet willen door allemaal onze seizoenskaart in te leveren.
Toch wel in de Skihut mag ik hopen? Was Henk er ook weer gezellig bij?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef Caland het volgende:
Trouwens nog een leuke anekdote, kwam vannacht Velthuizen, straalbezopen, tegen. Gaf aan dat er vorig seizoen nog contact is geweest met Beenhakker maar dat Feyenoord hem een maand geleden ofzo definitief had laten weten hem niet te kunnen kopen.
Wil zelf nog steeds dolgraag naar Feyenoord.
Snap ook niet waarom die niet gekomen is...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef Caland het volgende:
Trouwens nog een leuke anekdote, kwam vannacht Velthuizen, straalbezopen, tegen. Gaf aan dat er vorig seizoen nog contact is geweest met Beenhakker maar dat Feyenoord hem een maand geleden ofzo definitief had laten weten hem niet te kunnen kopen.
Wil zelf nog steeds dolgraag naar Feyenoord.
Nee, vierdaagsefeesten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch wel in de Skihut mag ik hopen? Was Henk er ook weer gezellig bij?
Geen prioriteit, dan heb je 4 talentvolle keepers terwijl je het geld beter kunt besteden. Mulder deed het vorig jaar prima.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die niet gekomen is...
Vind ik ook jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nog steeds een van de mooiste (recente) uitshirts, draag ik af en toe nog wel ook op wedstrijddagen.
Viel ook wel weer mee hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen prioriteit, dan heb je 4 talentvolle keepers terwijl je het geld beter kunt besteden. Mulder deed het vorig jaar prima.
Had misschien nog wel een goede optie geweest voor een transfervrije middenvelder.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-07-2011 om 15:12:29Oud #Feyenoorder George #Boateng keert terug naar Engeland. De 35-jarige middenvelder gaat spelen voor #Nottingham Forest. reageer retweet
Hij moet groeien, maar op dit moment hebben een keeper nodig die punten pakt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen prioriteit, dan heb je 4 talentvolle keepers terwijl je het geld beter kunt besteden. Mulder deed het vorig jaar prima.
Vitesse uit was meer de verdienste van Swerts.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Viel ook wel weer mee hoor.
Aardig wat wedstrijden gekost zijn blunders, denk aan Twente uit. Vitesse uit.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef Caland het volgende:
Had misschien nog wel een goede optie geweest voor een transfervrije middenvelder.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-07-2011 om 15:12:29Oud #Feyenoorder George #Boateng keert terug naar Engeland. De 35-jarige middenvelder gaat spelen voor #Nottingham Forest. reageer retweet
Peng peng Boateng
Ik zeg toch was misschien een optie geweest. Als Fer en El Ahmadi weggaan bijvoorbeeld, beetje body en ervaring kan je dan wel gebruiken. En het is een echte Feyenoorder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]Ja laten we iemand van 35 halen, dat is wel handig als je al middenvelders genoeg hebt
Klopt en Mulder zorgde er in de 90e min. nog voor dat we niet verloren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vitesse uit was meer de verdienste van Swerts.
Ah zo. Dan is je reactie iets minder belachelijk. Maar toch, 35 jaar man!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch was misschien een optie geweest. Als Fer en El Ahmadi weggaan bijvoorbeeld, beetje body en ervaring kan je dan wel gebruiken. En het is een echte Feyenoorder.
Maargoed, nutteloze discussie nu.
Nottingham Forest zal hem niet voor niets halen lijkt me. Verder heb ik niet echt zicht op zijn prestaties de laatste jaren, zat volgens mij ergens in Griekenland ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah zo. Dan is je reactie iets minder belachelijk. Maar toch, 35 jaar man!
Je hebt gelijk ja, Vitesse was met die penalty dankzij Swerts (quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt en Mulder zorgde er in de 90e min. nog voor dat we niet verloren.
Ik vind Happel maar zo zo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel is gewoon een chille mod hoor. Liever hem dan Morpheus. Netsplitter is normaal ook chill, maar waarschijnlijk teleurgesteld in de komst van Koemannetje
Jep je ziet dat hij talent heeft maar hij is nog onstabiel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja, Vitesse was met die penalty dankzij Swerts () Maar toch regelmatig van die volledig kansloze afstandsschoten die hij gewoon doorliet.
Meer teleurgesteld in het meteen veroordelen van iemand zonder dat diegene de kans heeft gehad om iets te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie het echt totaal niet zitten in die man. Het is cliché brakende persoonlijkheid die naast zijn passie voor golf zich liever niet al teveel met trainingen en individuele spelers bezig houdt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meer teleurgesteld in het meteen veroordelen van iemand zonder dat diegene de kans heeft gehad om iets te doen.
Ja, ik weet wat voor geschiedenis hij heeft qua voetbalclubs enzovoorts.
Ik denk dat het voor de club niet slim is om nu al voor onrust te zorgen door 'm nu al af te fikken.
Laat 'm eerst maar zien wat hij kan doen. Als het niks wordt of is, is er tijd genoeg om 'm af te fikken.
Daarbij denk ik dat andere trainers er gewoon geen zin in hebben, te volatile.
Al was Charisteas niet de definitieve genadeklap voor de club, Koeman wel.quote:
Doekje voor het bloeden, meer is het niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:47 schreef Paul-89 het volgende:
Van Gastel erbij maakt het wel een stuk beter.
Nee zo zie ik het niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Doekje voor het bloeden, meer is het niet.
Wedden voor een kratje bier dat we met Koeman lager dan de 10e plek eindigen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:48 schreef RijstNatie het volgende:
Ronald koeman gaat heel goed bij feyenoord passen, let maar op!
ik denk 6e plaats voor feyenoord dit jaar
Die weddenschap wil ik wel aangaan!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wedden voor een kratje bier dat we met Koeman lager dan de 10e plek eindigen?
Staat genoteerdquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Die w
[..]
Die weddenschap wil ik wel aangaan!
Ik zeg tussen plaats 5 en 8
Deal!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Kratje goed bier van mij voor jou als we boven de 10 eindigen met Koeman, en andersom van jou.
En wat nou als hij tussentijds wordt ontslagen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Kratje goed bier van mij voor jou als we boven de 10 eindigen met Koeman, en andersom van jou.
Dat is sowieso een garantie als je Koeman aansteltquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En wat nou als hij tussentijds wordt ontslagen?
Die kans acht ik ook nog vrij groot ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En wat nou als hij tussentijds wordt ontslagen?
Nouja, je kan toch zijn 'kwaliteiten' beoordelen op vorige klussen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb het altijd onzin gevonden te speculeren over een trainer overigens - je weet nooit hoe hij het zal gaan doen i.s.m. de staf om zich heen en de spelers onder zich.
ga je daar je hoop op vestigen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb het altijd onzin gevonden te speculeren over een trainer overigens - je weet nooit hoe hij het gaan doen i.s.m. de staf om zich heen en de spelers onder zich.
Als hij ontslagen wordt, dan is de kans groot dat jij gelijk zou krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kans acht ik ook nog vrij groot ja.
Nja dan geen van beide bier denk ik?
Ah, gentleman's agreement!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij ontslagen wordt, dan is de kans groot dat jij gelijk zou krijgen.
In dat geval krijg je van mij alsnog een kratje naar keuze.
Met staf bedoel ik overigens de technische stafquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:56 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ga je daar je hoop op vestigen?
een team dat meer macht heeft dan de leiding...
een team dat zelf niets presteert maar de trainer de schuld geeft...
de leiding die dat allemaal pikt...
de leiding die de boel financieel amper in orde kan houden...
enz.
maar die technische staf kreeg met been ook niets voor elkaar...quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met staf bedoel ik overigens de technische staf
Er komt een nieuwe technische staf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
maar die technische staf kreeg met been ook niets voor elkaar...
Vlemmings en Lodewijcks zijn sowieso vertrokken nu dat er een nieuwe trainer is, dus er komt een vrijwel nieuwe technische staf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
maar die technische staf kreeg met been ook niets voor elkaar...
Nah, laten we het er gewoon op houden dat hij blijft en anders jammer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij ontslagen wordt, dan is de kans groot dat jij gelijk zou krijgen.
In dat geval krijg je van mij alsnog een kratje naar keuze.
sorry was ik niet van op de hoogte...quote:
Zal wel Van Gastel, Van Bronckhorst en Hiele worden, hopelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Gastel wordt waarschijnlijk assistent.
Lijkt me erg waarschijnlijk, ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel Van Gastel, Van Bronckhorst en Hiele worden, hopelijk.
wel goede scout !!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tonny Bruins Slot is een nog grotere neus dan Richard Witschge, Van Gaal en Danny Blind bij elkaar...die gaat dus nooit komen mag ik toch hopen.
Dat klinkt beter! Volgens mij kunnen die 3 't beter alleen af zonder de K-man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval zelfkennistwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-07-2011 om 16:12:49#Koeman in 2006: "Mij moet je niet halen om iets van onder af aan op poten te zetten. Ik voel me veel meer een prestatietrainer. #Feyenoord reageer retweet
Moet jij je UI niet veranderen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zeiken zeiken en nog eens zeiken. De man heeft nog geen voet op het traingsveld gezet en hij is volgens vele al geflopt.
Tussen 5 en 8?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die weddenschap wil ik wel aangaan!
Ik zeg tussen plaats 5 en 8
En dan mogen wij niet ouwehoeren dat hij profieltechnisch ongeschikt zou zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
Hij heeft in ieder geval zelfkennistwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-07-2011 om 16:12:49#Koeman in 2006: "Mij moet je niet halen om iets van onder af aan op poten te zetten. Ik voel me veel meer een prestatietrainer. #Feyenoord reageer retweet
NAC.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tussen 5 en 8?
Ajax, PSV, Twente, AZ, Groningen, Heerenveen, Nac, Vitesse, Utrecht, Roda en Heracles vergeten?
En ze gaan er kwa kwaliteit in de selectie ook nog een sop achteruit, al heb je wel Ahmadi terug
reputatie heet dat...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zeiken zeiken en nog eens zeiken. De man heeft nog geen voet op het traingsveld gezet en hij is volgens vele al geflopt.
Mee eens. Ik sta ook niet te juichen maar die man is al compleet uit elkaar getrokken voor hij al is begonnen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Botteghin, Bonevacia en Jozefzoon gehaald. Zijn goede versterkingenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
NAC._!
Zijn we gewoon boven geëindigd hoor.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mee eens. Ik sta ook niet te juichen maar die man is al compleet uit elkaar getrokken voor hij al is begonnen.
We zullen zien wat het gaat worden. De verwachtingen zijn niet echt hoog als je de reacties leest, dus het kan alleen maar meevallen.
quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-07-2011 om 16:23:17Martin van Geel en Ronald #Koeman praten vanavond verder. Beide partijen verwachten snel duidelijkheid. #Feyenoord reageer retweet
Meer een wegwerpbord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:41 schreef Maastoren het volgende:
Koeman is wel net zo'n uithangbord voor de club als Gullit
?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:54 schreef Sjapoela het volgende:
Koeman: het star-fuckertje van de Eredivisie...![]()
![]()
kWeet echt niet wat ik er van moet denken, geen vervelende man, maar of het nou de juiste coach is voor ons verwaande eerste elftal?? Ik vraag het me af. Had liever Stevens gezien.
Als hij voor 4 ton bij ons wil komen voetballen vind ik het prima. Lijkt me onhaalbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
Drenthe schijnt te horen gekregen dat hij niet meer hoeft terug te keren bij Real Madrid. Lijkt me een serieuze optie als we eind van de week horen dat er nieuwe spelers aangetrokken mogen worden voor transfersommen.
Waarom? Heeft zelf aangegeven dat hij graag naar Feyenoord terug zou gaan. Heeft al gecashed en zal ook wel kunnen bedenken dat Feyenoord hem geen miljoenensalaris kan aanbieden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als hij voor 4 ton bij ons wil komen voetballen vind ik het prima. Lijkt me onhaalbaar.
Als hij ¤ 2,5 miljoen per jaar minder wil verdienen dan bij Real is hij van harte welkom.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
Drenthe schijnt te horen gekregen dat hij niet meer hoeft terug te keren bij Real Madrid. Lijkt me een serieuze optie als we eind van de week horen dat er nieuwe spelers aangetrokken mogen worden voor transfersommen.
Omdat ik het voor nog minder wil doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:03 schreef generalbrain het volgende:
waarom nemen ze mij niet!! ik doe het voor 50.000 euro per seizoen..en beter dan Koeman...
Ja, die Messi schijnt wel aardig tegen een balletje aan kunnen trappen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:02 schreef BB-King het volgende:
Ik ben ook niet ondersteboven van Koeman z'n trainerskwaliteiten.
Maar Feyenoord is nu niet in de positie om iets beters te krijgen op korte termijn.
Beter gaat Ronald wat gebruik maken van z'n contacten bij z'n oude club Barcelona.
Welke club is er zo gek om Drenthe een salaris van ,pak 'm beet, meer dan een miljoen aan te bieden? Hij zal ook wel wat water bij de wijn móeten doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als hij ¤ 2,5 miljoen per jaar minder wil verdienen dan bij Real is hij van harte welkom.
Grow up...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef generalbrain het volgende:
hahahahah weet zeker dat dat goed zou gaan...maarja ze willen iemand van 'naam'!
Verbeek had er moeten zitten....echt de beste man op dit moment.
Messiquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die Messi schijnt wel aardig tegen een balletje aan kunnen trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad wel opvallend dat Verbeek het niet geredt heeft bij Feyenoord terwijl hij het bij AZ keurig gedaan heeft als opvolger van de falende ... jawel... Ronald Koeman.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:06 schreef generalbrain het volgende:
hahahahah weet zeker dat dat goed zou gaan...maarja ze willen iemand van 'naam'!
Verbeek had er moeten zitten....echt de beste man op dit moment.
Zo opvallend is dat niet. Heel simpel uit te leggen, namelijk de leeftijd van de selectie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel opvallend dat Verbeek het niet geredt heeft bij Feyenoord terwijl hij het bij AZ keurig gedaan heeft als opvolger van de falende ... jawel... Ronald Koeman.
geen garantie inderdaad, maar statistieken liegen niet..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
geen enkele trainer redt het bij feyenoord....dit komt door de onrealistische verwachtingen van supporters en pers 'wij zijn de grootste club van NL enz...' de negatieve druk op de spelers is hierdoor te groot.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel opvallend dat Verbeek het niet geredt heeft bij Feyenoord terwijl hij het bij AZ keurig gedaan heeft als opvolger van de falende ... jawel... Ronald Koeman.
En ook volgens de statistieken heeft hij het bij de meeste clubs niet onaardig gedaan. Maarja dan weer de kritiek dat hij geen opbouwtrainer is en alleen kan presteren als zijn voorganger al een team heeft neergezet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:11 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
geen garantie inderdaad, maar statistieken liegen niet..
Wat een gelul.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:11 schreef generalbrain het volgende:
[..]
geen enkele trainer redt het bij feyenoord....dit komt door de onrealistische verwachtingen van supporters en pers 'wij zijn de grootste club van NL enz...' de negatieve druk op de spelers is hierdoor te groot.
Ja man, ''zichtbare verbeteringen in het spel aanbrengen''.. Dat kan geen enkele trainer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:11 schreef generalbrain het volgende:
[..]
geen enkele trainer redt het bij feyenoord....dit komt door de onrealistische verwachtingen van supporters en pers 'wij zijn de grootste club van NL enz...' de negatieve druk op de spelers is hierdoor te groot.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:11 schreef generalbrain het volgende:
[..]
geen enkele trainer redt het bij feyenoord....dit komt door de onrealistische verwachtingen van supporters en pers 'wij zijn de grootste club van NL enz...' de negatieve druk op de spelers is hierdoor te groot. het jarenlange wanbeleid waardoor de club geen geld heeft voor de spelers die bij een club als Feyenoord horen
Inderdaad zegquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja man, ''zichtbare verbeteringen in het spel aanbrengen''.. Dat kan geen enkele trainer.
Gast, ga gewoon weg ofzo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef generalbrain het volgende:
spelers vinden het 'niet leuk' om voor feyenoord te spelen..je kan het nml nooit goed doen.ook de drukte bij de trainingen en iedere dad die confrontatie met supporters is niet wat een voerballer wil..
Ja ok troll. Ga nu maar weer buiten spelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef generalbrain het volgende:
spelers vinden het 'niet leuk' om voor feyenoord te spelen..je kan het nml nooit goed doen.ook de drukte bij de trainingen en iedere dad die confrontatie met supporters is niet wat een voerballer wil..
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Positieve is wel, als het kut gaat ligt het aan Koeman straks, als het goed gaat is JP de onzichtbare architect
quote:Van Gastel wil assistent Koeman worden
Jean-Paul van Gastel stelt zich bij Feyenoord beschikbaar als assistent van de beoogde nieuwe hoofdtrainer Ronald Koeman.
Ik was in maart al samen met de clubleiding tot de conclusie gekomen dat het assistentschap bij het eerste de beste stap in mijn carričre is”, zegt de 39-jarige coach van Feyenoord onder 19 tegen NUsport.
“De technische staf moest toen over mij beslissen, maar die gaf aan dat er geen ruimte voor me was.”
Vlemmings
Van Gastel is volgens ingewijden bij de club kandidaat om nu alsnog toe te treden tot de trainersstaf van de hoofdmacht.
Als assistent-coach moet hij Leon Vlemmings opvolgen, die bezig is aan zijn laatste dagen bij de club.
Vlemmings gaat binnenkort met Feyenoord om de tafel om tot ontbinding van zijn contract te komen.
Door het vertrek van Mario Been is er tussen de huidige interim-trainer en de spelersgroep een vertrouwensbreuk ontstaan.
'Aan de club'
Van Gastel, die in de jaren negentig anderhalf jaar lang met Ronald Koeman samenspeelde bij Feyenoord, wacht in de tussentijd rustig af wat er gaat gebeuren.
“Het is aan de club om mij uit te nodigen, als ze mij - zoals jij zegt - inderdaad bij het eerste willen halen. Ik denk dat we er dan wel uitkomen."
"Ze kennen mijn wensen bij de club al langer. Maar mocht ik opnieuw geen assistent-trainer van het eerste kunnen worden, dan blijf ik met alle plezier hoofdtrainer van onder 19.”
wat een ongelooflijk dom niveau hier zeg........... maarja heel nederland weet dat....dakdekkers...havenarbeiders en metselaars.....kijk dom is totaal niet erg maar ordinair!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ok troll. Ga nu maar weer buiten spelen.
Jij ook maatquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef generalbrain het volgende:
[..]
wat een ongelooflijk dom niveau hier zeg........... maarja heel nederland weet dat....dakdekkers...havenarbeiders en metselaars.....kijk dom is totaal niet erg maar ordinair!
krijg lekker de tyfus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met dit soort posts over niveau gaan praten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef generalbrain het volgende:
[..]
wat een ongelooflijk dom niveau hier zeg........... maarja heel nederland weet dat....dakdekkers...havenarbeiders en metselaars.....kijk dom is totaal niet erg maar ordinair!
Oh ok!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:24 schreef generalbrain het volgende:
[..]
[..]
je had gestamp glas motte luste!!!!
kan een niveau dom zijn? laag misschien...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef generalbrain het volgende:
[..]
Meneer is nieuw op Fok en denkt even wijs te zijn hier...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef generalbrain het volgende:
[..]
Geen dank hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:29 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Thx man, net even bekeken, dit soort spelers hebben we nu nodig.
Bosvelt//held
Dat stoken tijdens de wedstrijd tegen Ajax, blijft mooi om te zienquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:29 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Thx man, net even bekeken, dit soort spelers hebben we nu nodig.
Bosvelt//held
Zowat elke andere keuze was een betere geweest. Het rijtje van Van Geel klopt ook voor geen meter als je het type trainer bekijkt, strookt niet met elkaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Maarja, wie anders he? Blijft niet veel over volgens mij
Waarom dan ook alleen naar Nederlandse trainers kijken? Als je toch je buidel wil trekken en voor een naam wilt gaan zijn er waarschijnlijk ook buitenlandse alternatieven te vinden die meer geschikt zijn dan Ronald Koeman.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowat elke andere keuze was een betere geweest. Het rijtje van Van Geel klopt ook voor geen meter als je het type trainer bekijkt, strookt niet met elkaar.
Alsof hij alleen een naam wou binnenhalen, erg teleurstellend.
Wie zegt dat de buidel is getrokken voor Koeman, hij kan weleens relatief goedkoop zijn...quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom dan ook alleen naar Nederlandse trainers kijken? Als je toch je buidel wil trekken en voor een naam wilt gaan zijn er waarschijnlijk ook buitenlandse alternatieven te vinden die meer geschikt zijn dan Ronald Koeman.
Precies!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom dan ook alleen naar Nederlandse trainers kijken? Als je toch je buidel wil trekken en voor een naam wilt gaan zijn er waarschijnlijk ook buitenlandse alternatieven te vinden die meer geschikt zijn dan Ronald Koeman.
De daarvoor gepolste van Gaal lijkt jou ook een goedkope optie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wie zegt dat de buidel is getrokken voor Koeman, hij kan weleens relatief goedkoop zijn...
Mwoah, ik zou me daar niet op blindstaren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:43 schreef Dekatria het volgende:
Naast een wedje over de uiteindelijke plaats met Koeman kan er ook wel een wedje gelegd worden over z'n aanblijven met de winterstop, heb ik het idee![]()
Waar is Stokstaart?
Ik denk ook wel dat men zich veel drukker maakt dan nodig. Maar dat pessimisme vind ik eigenlijk wel verfrissend, zo voordat een seizoen überhaupt begonnen isquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou me daar niet op blindstaren.
Het zou natuurlijk het ultieme gezichtsverlies voor Martin en de zijnen zijn als ze hem media december alweer moeten afserveren.
Wat, jij denkt dat we onder Koeman goed gaan presteren?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat men zich veel drukker maakt dan nodig. Maar dat pessimisme vind ik eigenlijk wel verfrissend, zo voordat een seizoen überhaupt begonnen is
Wtf denk je nou? Dat KOEMAN dit zooitje wel aan het voetballen krijgt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat men zich veel drukker maakt dan nodig. Maar dat pessimisme vind ik eigenlijk wel verfrissend, zo voordat een seizoen überhaupt begonnen is
Ik denk helemaal niks, ik zeg alleen dat ik Koeman afserveren voordat'ie überhaupt 1 grasspriet op Zuid heeft aangeraakt voorbarig vind, en het in het licht van alle vorige nieuwe trainers (JEUJ BEEN IS TRAINER WE WORDEUH KAMPIOEN) het wel 'ns lekker is dat men nu niet Hosanna door de straten aan het toeteren is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat, jij denkt dat we onder Koeman goed gaan presteren?
haalde hij peeters niet bij Roda vandaan? Waar die het toch aardig had gedaan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:38 schreef generalbrain het volgende:
K haalde bij vitesse Bob Peeters en in Amsterdam haalde bij Sonck....beide voor veel geld.Ik ken het belgisch voetbal toevallig goed en wist van te voren dat ze zouden floppen in Nederland.
En ik zie K nog stralen tijdens de presentaties...zag het helemaal zitten met die 2... en ik maar lachen.
Die gast heeft totaal GEEN oog voor talent.
quote:Van Gastel wil Koeman assisteren
Jean-Paul van Gastel stelt zich bij Feyenoord beschikbaar als assistent van de beoogde nieuwe hoofdtrainer Ronald Koeman. “Ik was in maart al samen met de clubleiding tot de conclusie gekomen dat het assistentschap bij het eerste de beste stap in mijn carričre is. De technische staf moest toen over mij beslissen, maar die gaf aan dat er geen ruimte voor me was”, zegt de 39-jarige coach van Feyenoord onder 19 tegen NUsport.
Van Gastel is volgens ingewijden bij de club kandidaat om nu alsnog toe te treden tot de trainersstaf van de hoofdmacht. Als assistent-coach moet hij Leon Vlemmings opvolgen, die bezig is aan zijn laatste dagen bij de club. Vlemmings gaat binnenkort met Feyenoord om de tafel om tot ontbinding van zijn contract te komen. Door het vertrek van Mario Been is er tussen de huidige interim-trainer en de spelersgroep een vertrouwensbreuk ontstaan.
Van Gastel, die in de jaren negentig anderhalf jaar lang met Ronald Koeman samenspeelde bij Feyenoord, wacht in de tussentijd rustig af wat er gaat gebeuren. “Het is aan de club om mij uit te nodigen, als ze mij - zoals jij zegt - inderdaad bij het eerste willen halen. Ik denk dat we er dan wel uitkomen. Ze kennen mijn wensen bij de club al langer. Maar mocht ik opnieuw geen assistent-trainer van het eerste kunnen worden, dan blijf ik met alle plezier trainer van onder 19.”
Van Geel heeft zelf letterlijk gezegd dat hij Feyenoord binnen nu en 3 jaar terug wil hebben in de top.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niks, ik zeg alleen dat ik Koeman afserveren voordat'ie überhaupt 1 grasspriet op Zuid heeft aangeraakt voorbarig vind, en het in het licht van alle vorige nieuwe trainers (JEUJ BEEN IS TRAINER WE WORDEUH KAMPIOEN) het wel 'ns lekker is dat men nu niet Hosanna door de straten aan het toeteren is.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
(JEUJ BEEN IS TRAINER WE WORDEUH KAMPIOEN)
Echt he.quote:
Dat bedoel ik meer te zeggen, ja.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef Caland het volgende:
Het is toch ook zo, vrijwel elke trainer werd hier als de verlosser binnen gehaald.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als het Koeman wordt dan ben ik vanaf nu voor Fc twente
Is dit het topic om dit soort uitspraken bij te houden?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef Dekatria het volgende:
Als Koeman kampioen wordt met Feyenoord komend seizoen scheer ik m'n kop kaal.
Iedereen mag me dan eraan herinneren hoor, als ik het zelf al niet doe. Als het gebeurt dan zal het me echt geen reet meer boeien dat m'n haar eraf moetquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Is dit het topic om dit soort uitspraken bij te houden?![]()
Waar is dat eet ik mijn schoen op topic gebleven?
Ik durf ook wel te zeggen als Koeman met Feyenoord kampioen wordt, ik de volledige schuld tot mijn rekening neem.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Is dit het topic om dit soort uitspraken bij te houden?![]()
Waar is dat eet ik mijn schoen op topic gebleven?
Dat is waar maar dat is bij de meeste gevallen clubs zo. Ik noem een Ajax en Vitessequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef Caland het volgende:
Het is toch ook zo, vrijwel elke trainer werd hier als de verlosser binnen gehaald.
Dan waren er twee honden die vechten om een Been. En wat had Co dan gekozen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
Blijft gewoon kut dat Been zo laat wegging, anders had je zo veel meer keuze gehad. Volgens Krabbendam was het dan Adriaanse zeker geworden.
Ach ja.
Hij had na PSV uit eigenlijk gewoon op moeten rotten achteraf bezienquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan waren er twee honden die vechten om een Been. En wat had Co dan gekozen?
Of had je het nog tijdens het seizoen willen hebben?
Zat Co toen niet nog een miljoenensalaris te ontvangen in een of andere zandbak?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ze hadden inderdaad hun bek ff wat sneller open moeten trekken.
Eigenlijk had de directie natuurlijk allang in moeten grijpen en hem begin seizoen eind vorig seizoen ontslaan, dan had je Adriaanse gewoon binnen gehengeld...
Nee hoor, daar heb je heel veel aan. Dan weet je wie er verantwoordelijk is voor de huidige situatie. Dan kun je die aanpakken en voorkomen dat hetzelfde niet weer gebeurt. Best nuttig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
Tja achteraf..
Daar heb je zo weinig aan.
Precies, laten we maar eens beginnen met de profielschets van Van Geel. Want die klopt echt van geen kanten als je eerst Van Gaal benadert en dan Koeman.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb je heel veel aan. Dan weet je wie er verantwoordelijk is voor de huidige situatie. Dan kun je die aanpakken en voorkomen dat hetzelfde niet weer gebeurt. Best nuttig.
Jammer alleen dat degene die daar verantwoordelijk voor zijn geen zelfkritiek hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb je heel veel aan. Dan weet je wie er verantwoordelijk is voor de huidige situatie. Dan kun je die aanpakken en voorkomen dat hetzelfde niet weer gebeurt. Best nuttig.
Waarom niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, laten we maar eens beginnen met de profielschets van Van Geel. Want die klopt echt van geen kanten als je eerst Van Gaal benadert en dan Koeman.
Beiden hebben overgewicht, een verleden in Amsterdam en een vet hart.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Beide staan in zijn telefoon en hij heeft ze vaker gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |