Nee, juist meer valt me opquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:31 schreef Olle. het volgende:
Zullen de aantallen van je posts nu ook minder worden nu je geen overall ruling mod meer bent?
of terwijl FA
Misschien ook wel niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik ook hoor, misschien nog wel meer dan jij
Nou ja, ik kom dagelijks buiten en heb veel vrienden en vriendinnen waarmee ik uitga en andere dingen doen. Heb niet te klagen over een sociaal leven iigquote:
Je moet je niet verdedigen remlof. Je moet je eigen mythe creëren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom dagelijks buiten en heb veel vrienden en vriendinnen waarmee ik uitga en andere dingen doen. Heb niet te klagen over een sociaal leven iig
Damn, held!quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom dagelijks buiten en heb veel vrienden en vriendinnen waarmee ik uitga en andere dingen doen. Heb niet te klagen over een sociaal leven iig
Er had wat mij betreft meer ingezeten voor Mollema vandaag tong..quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet je niet verdedigen remlof. Je moet je eigen mythe creëren.
Ow ja. Kutquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet je niet verdedigen remlof. Je moet je eigen mythe creëren.
Op theorie ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:24 schreef Karina het volgende:
Arme Arcee, hij had laatst al zo de pest in, toen hij gezakt was.
Vandaar ook dit topicquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:24 schreef Karina het volgende:
Arme Arcee, hij had laatst al zo de pest in, toen hij gezakt was.
Al een tijdje, hè.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef remlof het volgende:
Ik zie net dat ik je heb ingehaald
Maar nu sta je tenminste 12e ipv 11e
Nee, 2 weken al.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Een paar dagen, maar ik zag het vanmiddag pas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |