Bah, vervelend. Heb je enig idee waar dat vandaan kan komen, of hangt het samen met je andere klachten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Bah, voel me al weken misselijk..pijn hoeft al niet meer genoemd te worden.stom lijf.
Hondenquote:O en ik wil graag een puppy.![]()
Zal Lit blij mee zijn.quote:
Waarschijnlijk hoort dit bij de rest van mijn klachten/problemen.. mja.. er zijn altijd ergere dingen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Lolaatje het volgende:
Bah, vervelend. Heb je enig idee waar dat vandaan kan komen, of hangt het samen met je andere klachten?
Honden.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Bah, voel me al weken misselijk..pijn hoeft al niet meer genoemd te worden.stom lijf.
*geeft Bengel knuffel en schopt stom lijf*quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
O en ik wil graag een puppy.![]()
ja, al het meetwerk kunnen doen dat op de planning stond, hoewel het er niet op leek te lukken na het 1e uur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hard gewerkt?
Hier wel in ieder geval.
Henry Schut heeft een fijne stem.
ik overwoog een mens=vrouw-fixed-quote, maar na enige zefreflectie zie ik daar toch maar van afquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft een mens toch een hoop zooi
En ik koop er alleen maar mee bij
Geen TV hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:37 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb nu dus geen tv op m'n kamer. Kak.
Tof.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
Speciaal voor CL: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-14201796
Niemand anders in de buurt die met een busje kan en wil rijden. Want zo'n busje is idd rete handig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik heb verder nog niks ingepakt qua kleding en boeken en spullen enzoEn ik heb nog geen eettafel. En veel basisdingen heb ik nog niet. En m'n fiets moet ook een keer over, want te voet is echt kut.
En ze hebben de inbouwdelen van de inbouwkast meegenomen, dus ik heb nu alleen een lege ruimte achter schuifdeurenKijken hoe we dat op gaan lossen.
En m'n bureau moet ook nog over.
En ik zeggen tegen m'n vader: dan reserveer ik een busje en dan kan alle zooi erin en dat dumpen we in het huis en dan rijden we naar de meubelboulevard voor alle zooi die ik nodig heb en dan past dat in het busje en klaar, maar dat vond hij zonde van het geld en hij durfde niet met het busje te rijden denk ik, dus nu gaan we het ouderwetsch omslachtig doen en tien keer heen en weer rijden.
Zo eng is zo'n busje nou ook weer niet hoor. Vaak genoeg in gereden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niemand anders in de buurt die met een busje kan en wil rijden. Want zo'n busje is idd rete handig.
I know. Ik dacht dat jij nu misschien zou aanbieden om die arme CL uit de brand te helpen..quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo eng is zo'n busje nou ook weer niet hoor. Vaak genoeg in gereden.
Ik wil best een busje besturen en CL helpen verhuizen hoor maar op een werkdag kan ik idd niet, al mn vrije dagen voor dit jaar zijn al op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
I know. Ik dacht dat jij nu misschien zou aanbieden om die arme CL uit de brand te helpen..
Of gaat ze op een werkdag verhuizen, dat zou onhandig zijn.
Het is dat ik geen rijbewijs enzo heb, anders had ik d'r zelf kunnen helpen.
En er is ook nog FOK!kers helpen FOK!kers
Is het ook niet. Blijkbaar is iemand anders vragen om te rijden wel heel eng.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook eng.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het ook niet. Blijkbaar is iemand anders vragen om te rijden wel heel eng.
Uiteraard, én racefietsquote:
Ik ga er binnenkort weer geld mee verdienen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
Zat de halve R&P SC deze week in Duitsland?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:08 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het in Duitsland Air? KT al tegengekomen?
Ik ook! Delen?quote:
Een halve puppy. Da's zielug.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Zat de halve R&P SC deze week in Duitsland?
Warum?quote:
Nog steeds, hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Zat de halve R&P SC deze week in Duitsland?
Waar ergens?quote:
Gaat niet lukken, dus ja, daarom. Dan maar een andere keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |