Bah, vervelend. Heb je enig idee waar dat vandaan kan komen, of hangt het samen met je andere klachten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Bah, voel me al weken misselijk..pijn hoeft al niet meer genoemd te worden.stom lijf.
Hondenquote:O en ik wil graag een puppy.![]()
Zal Lit blij mee zijn.quote:
Waarschijnlijk hoort dit bij de rest van mijn klachten/problemen.. mja.. er zijn altijd ergere dingen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Lolaatje het volgende:
Bah, vervelend. Heb je enig idee waar dat vandaan kan komen, of hangt het samen met je andere klachten?
Honden.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Bah, voel me al weken misselijk..pijn hoeft al niet meer genoemd te worden.stom lijf.
*geeft Bengel knuffel en schopt stom lijf*quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
O en ik wil graag een puppy.![]()
ja, al het meetwerk kunnen doen dat op de planning stond, hoewel het er niet op leek te lukken na het 1e uur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hard gewerkt?
Hier wel in ieder geval.
Henry Schut heeft een fijne stem.
ik overwoog een mens=vrouw-fixed-quote, maar na enige zefreflectie zie ik daar toch maar van afquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft een mens toch een hoop zooi
En ik koop er alleen maar mee bij
Geen TV hebbenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:37 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb nu dus geen tv op m'n kamer. Kak.
Tof.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
Speciaal voor CL: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-14201796
Niemand anders in de buurt die met een busje kan en wil rijden. Want zo'n busje is idd rete handig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:34 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik heb verder nog niks ingepakt qua kleding en boeken en spullen enzoEn ik heb nog geen eettafel. En veel basisdingen heb ik nog niet. En m'n fiets moet ook een keer over, want te voet is echt kut.
En ze hebben de inbouwdelen van de inbouwkast meegenomen, dus ik heb nu alleen een lege ruimte achter schuifdeurenKijken hoe we dat op gaan lossen.
En m'n bureau moet ook nog over.
En ik zeggen tegen m'n vader: dan reserveer ik een busje en dan kan alle zooi erin en dat dumpen we in het huis en dan rijden we naar de meubelboulevard voor alle zooi die ik nodig heb en dan past dat in het busje en klaar, maar dat vond hij zonde van het geld en hij durfde niet met het busje te rijden denk ik, dus nu gaan we het ouderwetsch omslachtig doen en tien keer heen en weer rijden.
Zo eng is zo'n busje nou ook weer niet hoor. Vaak genoeg in gereden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niemand anders in de buurt die met een busje kan en wil rijden. Want zo'n busje is idd rete handig.
I know. Ik dacht dat jij nu misschien zou aanbieden om die arme CL uit de brand te helpen..quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo eng is zo'n busje nou ook weer niet hoor. Vaak genoeg in gereden.
Ik wil best een busje besturen en CL helpen verhuizen hoor maar op een werkdag kan ik idd niet, al mn vrije dagen voor dit jaar zijn al op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
I know. Ik dacht dat jij nu misschien zou aanbieden om die arme CL uit de brand te helpen..
Of gaat ze op een werkdag verhuizen, dat zou onhandig zijn.
Het is dat ik geen rijbewijs enzo heb, anders had ik d'r zelf kunnen helpen.
En er is ook nog FOK!kers helpen FOK!kers
Is het ook niet. Blijkbaar is iemand anders vragen om te rijden wel heel eng.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook eng.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het ook niet. Blijkbaar is iemand anders vragen om te rijden wel heel eng.
Uiteraard, én racefietsquote:
Ik ga er binnenkort weer geld mee verdienen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
Zat de halve R&P SC deze week in Duitsland?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:08 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het in Duitsland Air? KT al tegengekomen?
Ik ook! Delen?quote:
Een halve puppy. Da's zielug.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Zat de halve R&P SC deze week in Duitsland?
Warum?quote:
Nog steeds, hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Zat de halve R&P SC deze week in Duitsland?
Waar ergens?quote:
Gaat niet lukken, dus ja, daarom. Dan maar een andere keer.quote:
Hoax, het regent alleen in Nederland.quote:
Shit, dan ben ik verdwaald.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoax, het regent alleen in Nederland.
klopt, maar wel lekker makkelijk af en toequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Min persoonlijke menig is dat een magnetron 'the Destroyer of all things Culinary' is.
Vier magnetronmaaltijden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef Tegan het volgende:
Hi. Wat kan ik maken voor avondeten voor vier mensen met alleen een magnetron? Als er niets goeds is te bedenken doe ik gewoon na het eten uitnodigen.
Ik heb (nog) geen fornuis en mijn zus heeft zichzelf uitgenodigdquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Min persoonlijke menig is dat een magnetron 'the Destroyer of all things Culinary' is.
quote:
Ginnekenstraat. Of de Meubelboulevard, naast MediaMarkt (maar da's niet echt centrum).quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:34 schreef Tegan het volgende:
Owja en, Kuukske of JD, waar is de Xenos in Breda centrum (als die bestaat)?
Ja maar, waar is dat? Daar achter de Mac? Dacht dat hij daar zat namelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ginnekenstraat. Of de Meubelboulevard, naast MediaMarkt (maar da's niet echt centrum).
http://maps.google.nl/map(...)77219&gl=nl&t=h&z=12quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar, waar is dat? Daar achter de Mac? Dacht dat hij daar zat namelijk.
Vlakbij de Hema.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar, waar is dat? Daar achter de Mac? Dacht dat hij daar zat namelijk.
Mooi moment om nou eindelijk eens te beginnen met lijnenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Hmm, de eetploeg hier heeft voor ongeveer 6 man eten gekookt.
We zijn met 18.
Nuke that foodquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi moment om de autobahn richting de mac te pakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
I
[..]
Mooi moment om nou eindelijk eens te beginnen met lijnen
Check.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooi moment om de autobahn richting de mac te pakken.
K. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Gemaakt met de telefoon, maar ik kreeg die hele kamer er niet eens opEn m'n vader staat er soms op, dus die post ik niet.
Ja, heel inieminiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:16 schreef Tegan het volgende:
Wat een toffe keuken.
En is dat een mini-Expedit?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:23 schreef CherryLips het volgende:
Oja, er stonde gistermiddag twee mannen bij m'n opa en oma voor de deur, die waren zogenaamd van de gemeente en moesten hun levensstijl controleren. Hebben ze ze binnengelaten: gouden horloge en gouden kettinkje gejat.
&^&*^!!!!! Beetje oude mensjes beroven. Aan de ene kant beetje dom van m'n opa en oma: als er iemand bij je langskomt voor het één of het ander, dan krijg je eerst een brief, moeten ze een pasje tonen etc, en dan nog moet je voorzichtig zijn. Ze zijn echt te goed van vertrouwen.
Gore schoften die een net dat beetje goud van ze jattenMensen hebben een AOW'tje en dan jatten ze net dat gouden kettinkje van m'n oma
Fixedquote:
Fysiek voldoe je er aan.quote:
Wat een vuile actie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:23 schreef CherryLips het volgende:
Oja, er stonde gistermiddag twee mannen bij m'n opa en oma voor de deur, die waren zogenaamd van de gemeente en moesten hun levensstijl controleren. Hebben ze ze binnengelaten: gouden horloge en gouden kettinkje gejat.
&^&*^!!!!! Beetje oude mensjes beroven. Aan de ene kant beetje dom van m'n opa en oma: als er iemand bij je langskomt voor het één of het ander, dan krijg je eerst een brief, moeten ze een pasje tonen etc, en dan nog moet je voorzichtig zijn. Ze zijn echt te goed van vertrouwen.
Gore schoften die een net dat beetje goud van ze jattenMensen hebben een AOW'tje en dan jatten ze net dat gouden kettinkje van m'n oma
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:23 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n andere opa en oma hebben ze het ook al eens geprobeerd (zullen wel andere klojo's zijn geweest, maar toch). Maar die opa was bijna twee meter lang en keisterkEn de tweede keer, toen was m'n opa al dood, toen heeft m'n oma ook iemand binnengelaten die zogenaamd van de woningstichting was, maar toen begon de hond naar die man te blaffen terwijl we ons eerst afvroegen of dat beest nog wel kon blaffen, en daar schrok m'n oma van, en die man ook
Maar deze eikels hadden gister dus meer succes
dat ik een lul heb? Helemaal mee eensquote:
Als man zijnde lijkt me dat op zich ook wel prettigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ik een lul heb? Helemaal mee eens
Zo'n ding? Het went.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:44 schreef Tegan het volgende:
Nou, het lijkt me helemaal niet zo prettig in een broek.
Bij voorkeur steek ik 'm ook liever ergens anders in.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:44 schreef Tegan het volgende:
Nou, het lijkt me helemaal niet zo prettig in een broek.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil best een busje besturen en CL helpen verhuizen hoor maar op een werkdag kan ik idd niet, al mn vrije dagen voor dit jaar zijn al op.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorkeur steek ik 'm ook liever ergens anders in.
Ik zou het veel te lastig vinden hoor. Links of rechts kiezen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorkeur steek ik 'm ook liever ergens anders in.
Thank God for MI's.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:57 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik heb de jaloezieen opgehangen. Eindelijk naakt rondlopen in huis
.
Ik denk dan meer in termen als 'voor' en 'achter'.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou het veel te lastig vinden hoor. Links of rechts kiezen...
Ik bedoelde linker of rechter broekspijpquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dan meer in termen als 'voor' en 'achter'.
Ik niet, want vrijdag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde linker of rechter broekspijp.
Nu nog met terugwerkende kracht in de vrijdagstemming komen, zodat je mee kan met de vieze praat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:35 schreef Tegan het volgende:
Owja vrijdag. Weekend
. Ik vergeet altijd welke dag het is door dat onregelmatig werken
.
Zeg es wat vunzigs tegen mij dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:41 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik ben iedere dag wel in vrijdagstemming hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:48 schreef Tegan het volgende:
Ben je dan pas overtuigd dat ik in de stemming ben?
staat er serieus een vraagteken achter dat laatste statement?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef Tegan het volgende:
Oh, je bent nu al overtuigd maar hoort graag vunzige dingen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef Tegan het volgende:
Oh, je bent nu al overtuigd maar hoort graag vunzige dingen?
Ik neem het van je aan. Zelf geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel vervelend dan, als niemand vunzige dingen tegen je zegt.
Discretie weerhoudt mij ervan om antwoord te geven op deze vraag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:28 schreef Tegan het volgende:
Oh, en net dan...
De rest van je harem was toen al bezig tegelijk?
Wat jij aanhebt enzo. En hoe dat zo snel mogelijk uitgaat...quote:
Als dat het enige is, dan is het zo uit ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet zoveel spannends aan. Een trui en een broek.
Es kijken hoe sterk mijn mindcontrol is...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Nu nog mij overtuigen om het uit te trekken.
quote:
Zeiiktoch!quote:
met mindcontrol dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:03 schreef Q. het volgende:
Ik lurk even, even kijken hoe mensen zoiets nou eigenlijk doen.
Q.! Wat heb jij aan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:03 schreef Q. het volgende:
Als ik haar bij mij had gehad, had ik zelf die broek en trui wel uitgedaan en haar op haar knieën aan het werk gezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:03 schreef Q. het volgende:
Nerd zijn op vrijdagavondquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:05 schreef dawg het volgende:
dilemma; lion clean installeren of de upgrade zo laten? nerd-avond of filmavond?
Fixed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik haar bij mij had gehad, had ik zelf die broek en trui wel uitgedaan en haar op haar knieën aan het werk gezet gegaan.
Same, same.quote:
ja maar dan moet ik eerst back-up maken etc.quote:
Miezerige kutdetails daar kan ik nooit van slapen hoor... Dus doen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik eerst back-up maken etc.en eigenlijk gaat t me alleen om een miezerig kutdetails; in de app store staat dat er iets fout is gegaan bij pages, maar dat is niet. staat alleen niet mooi. ugh
Cleanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:05 schreef dawg het volgende:
dilemma; lion clean installeren of de upgrade zo laten? nerd-avond of filmavond?
Ik zit hier zo op mijn vloerkleed, omdat ik nog geen bank hebquote:
Hmmm....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit hier zo op mijn vloerkleed, omdat ik nog geen bank heb. En hij is zo lekker zacht, daar moet ik echt een keer op neuken
.
En de rest van je leven uit moeten leggen waar die vlekken vandaan komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit hier zo op mijn vloerkleed, omdat ik nog geen bank heb. En hij is zo lekker zacht, daar moet ik echt een keer op neuken
.
ik loop er al 2dgn (sinds lino release) al aan te denken. i %$^$%&^%* myselfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Miezerige kutdetails daar kan ik nooit van slapen hoor... Dus doen!
relax kleed, las ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ook goed. Bevalt echt te goed in mijn crib
.
Neuh, geen last van. Ik heb tegenwoordig een dun doch doeltreffend laagje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je het niet koud met alleen een t-shirt?
Dat is net als blauwe plekken van het neuken. Dat zijn de dingen die me doen glimlachen als het weer een lange dag op het werk isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de rest van je leven uit moeten leggen waar die vlekken vandaan komen.
Ja, ik zat de hele avond op een stoel, maar dan moet ik bukken voor het toetsenbord op de salontafel want toetsenbord en muis gaan niet samen op schootquote:
Vrouwen die blauwe plekken waarderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is net als blauwe plekken van het neuken. Dat zijn de dingen die me doen glimlachen als het weer een lange dag op het werk is.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik loop er al 2dgn (sinds lino release) al aan te denken. i %$^$%&^%* myself
Warmbloedige mannenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, geen last van. Ik heb tegenwoordig een dun doch doeltreffend laagje.
ja heb ik ook. al zit ik op de bank, mac op 46"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik zat de hele avond op een stoel, maar dan moet ik bukken voor het toetsenbord op de salontafel want toetsenbord en muis gaan niet samen op schoot.
Hoe... eh.... huiselijk?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja heb ik ook. al zit ik op de bank, mac op 46"
maar gewoon inzoomen, en ik heb zo'n soort ontbijttafeltje gekocht, waar toetsenbord en trackpad op liggen.
zo groot is mn huis ook niet hoor.quote:
Zodra ik een bank heb komt mijn muis gewoon naast me op de bankquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja heb ik ook. al zit ik op de bank, mac op 46"
maar gewoon inzoomen, en ik heb zo'n soort ontbijttafeltje gekocht, waar toetsenbord en trackpad op liggen.
heb ook een mm, maar vond een muis zittend op de bank echt niet relax, dus trackpad. multi-gesturesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zodra ik een bank heb komt mijn muis gewoon naast me op de bank. Fixed.
Muis?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zodra ik een bank heb komt mijn muis gewoon naast me op de bank. Fixed.
Leeuw.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ook een mm, maar vond een muis zittend op de bank echt niet relax, dus trackpad. multi-gestures
Mm? Ik ben het al gewend met laptop, dus denk dat ik dat niet erg vind...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ook een mm, maar vond een muis zittend op de bank echt niet relax, dus trackpad. multi-gestures
ergens mag ik dat nerdingehalte van je welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Ik zit overigens op 40'' in mijn mini°-huis dus groot zat.
magic mouse. apple jargon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mm? Ik ben het al gewend met laptop, dus denk dat ik dat niet erg vind...
You're one of them now.quote:
Nerdsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
ergens mag ik dat nerdingehalte van je wel
Dan heb jij nog nooit een touchpad van Apple gebruikt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Oh.
Ik heb echt een hekel aan die touchpad van laptops. Alleen als ik in de trein zit en geen keuze heb.
Ik kom wel een keer spelenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een touchpad van Apple gebruikt.Die op de Dell van mn baas wil er er altijd het liefste afslopen, wat een onding is dat zeg. Dell snapt er echt niets van.
Dat valt reuze mee als het geeneens de alvleesklierkanker van Steve Jobs kan genezen.quote:
Arme Steve. Elke keer als ik hem een presentatie zie geven verwacht ik dat hij dood neer valt op het podium.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee als het geeneens de alvleesklierkanker van Steve Jobs kan genezen.
Maar goed dat ik ´een keer´ zei danquote:
magic trackpad onder lion is totaal niet vergelijkbaar met een trackpad onder windows.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Oh.
Ik heb echt een hekel aan die touchpad van laptops. Alleen als ik in de trein zit en geen keuze heb.
Ik weet niet wat je zegtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
magic trackpad onder lion is totaal niet vergelijkbaar met een trackpad onder windows.
Your loss.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar goed dat ik ´een keer´ zei dan. Remind me als de touchpads van Apple ophouden met bestaan door fantastische vooruitgangen in de technologie
![]()
.
Ziet hij er slecht uit danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Arme Steve. Elke keer als ik hem een presentatie zie geven verwacht ik dat hij dood neer valt op het podium.
En zelfs dat zou niet origineel meer zijn. Een zekere Tommy Cooper is hem reeds voorgegaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Arme Steve. Elke keer als ik hem een presentatie zie geven verwacht ik dat hij dood neer valt op het podium.
tja, mac os x gebruiken heeft mij mijn mening doen aanpassen. het werkt tov windows (waar ik 12jr mee heb gewerkt) echt veel makkelijker en vooral sneller en stabieler.quote:
Ja, terug naar jouw vloerkleed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
Zullen we trouwens maar vervroegd kappen met de Apple vs. Microsoft discussie.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ziet hij er slecht uit dan. Heb hem nog niet gezien recentelijk . Filmpje?
Ik zie nog geen DM van je anders.quote:
Onze trouwdag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op onze trouwdag zie ik je al wel. En hopelijk mag ik die avond met al je speeltjes spelen.
Beetje skinny maar het valt toch wel mee verderquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wil je een pic van het sekskleed dan via DM?
Vergeleken met een paar jaar geleden....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje skinny maar het valt toch wel mee verder.
Een paar jaarquote:
Mits jij er ook bent.quote:
Wilde net zeggen, je ziet het nog beter als je kijkt hoe hij er een paar jaar geleden uitzag (ik ging googlen want had de beste man nog nooit gezien).quote:
Jij had Steve nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, je ziet het nog beter als je kijkt hoe hij er een paar jaar geleden uitzag (ik ging googlen want had de beste man nog nooit gezien).
Ik ben heel goed in Apple boycotten / vermijden. Totdat ik kliktequote:
Hij kan zo enorm goed presentaties geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Apple boycotten / vermijden. Totdat ik klikte.
Ik koop ook niets van Apple, maar Steve ontwijken is wel heel extreem.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Apple boycotten / vermijden. Totdat ik klikte.
In een trui en een broek, gok ik?quote:
De andere Steve doet dat beterquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij kan zo enorm goed presentaties geven.Met als hoogtepunt de introductie van de iPhone.
Saai!quote:
Het is niet eens bewust, ik had het hem gewoon echt nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik koop ook niets van Apple, maar Steve ontwijken is wel heel extreem.
jij hebt zelfs apple in je sig staan. subtiel wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik koop ook niets van Apple, maar Steve ontwijken is wel heel extreem.
Geef toe, het is leuker om het aan den lijve te ervaren. Blij dat ik daar veel ervaring in heb opgedaan in plaats van mind control.quote:
ik heb teganchick nog nooit gezien, dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe, het is leuker om het aan den lijve te ervaren. Blij dat ik daar veel ervaring in heb opgedaan in plaats van mind control.
Ik ook niet. De ervaring heb ik niet met haar opgedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb teganchick nog nooit gezien, dus ik zou het niet weten.
Dat was nog voor ik wist wie Steve wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt zelfs apple in je sig staan. subtiel wel.
Ik ga andersom: ik was tien jaar geleden dunquote:
Vraag niet hoe het kan maar profiteer er van!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
En na vandaag vraag ik me weer af hoe ik aan dat rijbewijs ben gekomen. En het erge was dat ik er de slappe lach van kreeg.
Ik heb ook genoeg andere mongolen op de weg gezien, maar vandaag was ik wel erg lompquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Vraag niet hoe het kan maar profiteer er van!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:57 schreef Q. het volgende:
En als we toch bezig zijn mag deze natuurlijk niet ontbreken:
De beste commercial ooit gemaakt.
Je bent zo schattig als je onzin brabbelt.quote:
Hij is meerdere malen verkozen tot beste commercial aller tijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je bent zo schattig als je onzin brabbelt.
Oh, hij is onherkenbaar. Zelfs zijn stemquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:59 schreef Q. het volgende:
En Steve toen ie nog jong was. Hierna hou ik echt op.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat voor een commercial die maar 1x is uitgezonden op TV.
Allemaal de schuld van illuminati.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is meerdere malen verkozen tot beste commercial aller tijden.
Ik hoor het ook net...... maar goed ik stond op een bruiloft op een plek waar geen bereik was met welke provider dan ookquote:
Met T-Mobile heb je nergens bereik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoor het ook net...... maar goed ik stond op een bruiloft op een plek waar geen bereik was met welke provider dan ook
Ik zat bijna in Duitsland, dan gaat het al snel mis. Er wist aan het begin van de avond wel iemand naar huis te bellen om de uitslag van de etappe van de Tour de France te horenquote:
Dat ziet er wel akelig uit jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Best heavy.
En mogelijk 30 doden op dat eiland....
waren die bomen al kaal?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:11 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Best heavy.
En mogelijk 30 doden op dat eiland....
Op Streetview zijn ze groen.quote:
Pics van de lekkere chick!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Lekkere chick op Nederland 2 die even uitlegt wie er verantwoordelijk zou kunnen zijn voor die aanslagen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Oja: ruzie van negen jaar geleden lekker voortzetten op Facebook omdat ik 'r niet wil toevoegen als vriendje. Hypocriete hut.
Ik snap er echt geen hol van hoor. Ik kedne haar via een muziekforum en hebben elkaar ook weleens ontmoet op een meet. Ze begon me daarna via MSN uit te schelden en me van alles te beschuldigen over kliekjesgedrag ofzo, ik heb nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam. Gewoon raar. Contact verbroken, enzo. Een tijdje terug kreeg ik van haar een vriendschapsverzoek, uit het niets. Niet geaccepteerd, niet genegeerd, gewoon laten staan. Wie weer is ze bijgedraaid ofzo. Nu kreeg ik vandaag een vriendschapsverzoek van een ander meisje van dat groepje. Maarja, ik was niet online en voegde haar net pas toe. Stond er een berichtje op haar prikbord; waar alle mensen van dat forum nu zijn, en ze zei dat ik haar verzoek nog niet had geaccepteerd. Begon die andere hut weer over dat ik haar ook niet had geaccepteerd en weer een verhaal over kliekjesgedrag etc. Echt, NEGEN jaar! Of acht ofzo. Waarom zou ik iemand willen toevoegen die na NEGEN jaar nog steeds zo over mij denkt en waarom wilde ze mij dan toevoegen als ze me niet mag?quote:
Morgen over?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Morgen om uiterlijk half tien weg
Kijken of ik nu wel weet welke afslag ik moet hebben.
Maandag of dinsdag. Zonder internet en tv word ik gek. Alleen maandag is m'n vader niet vrij en moet ik zelf rijden, huuu!quote:
Mijne komt 5 augustus. Maar dat wist ik drie weken geleden ookalquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Aanstaande week. Ik zou gebeld worden of een sms krijgen om een afspraak te maken. Is jouw bank er al?
Ga je hem niet wit verven? Dan matcht hetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Klein tafeltje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gewoon zelf bellen dan maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:59 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb nog niks van de bankentoko gehoord
Nee, dan wordt het superkil, wachtkamereffect. Ze hadden deze ook in het wit, met witte stoelen als showmodel, maar dat werd heel erg wit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga je hem niet wit verven? Dan matcht het.
Oh. Want ik vind het nu juist zo druk met drie verschillende kleurenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het superkil, wachtkamereffect. Ze hadden deze ook in het wit, met witte stoelen als showmodel, maar dat werd heel erg wit.
Is die bankenboer niet gewoon op zaterdag open?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maandagochtend. Heb ik wat te doen als ik op de Ziggo-meneer wacht.
Ja was ik eerst ook bang voor, maar er staat nog een soort buffetkast in ongeveer dezelfde kleur. En als ik de stoelen in houtkleur had genomen werd het net een vakantiehuisje. En het wordt nog drukker wantquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Want ik vind het nu juist zo druk met drie verschillende kleuren.
Nummer dat op de bon staat is alleen doordeweeks, van het magazijn. Bon ligt in Utrecht, zal morgen nog even kijken,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is die bankenboer niet gewoon op zaterdag open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |