Mogen NL'ers meedoen (of mag dat wel maar krijg je het niet omdat je NL'er bent) of ben je toevallig Belg?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:19 schreef Sasman het volgende:
Heb net een sms gestuurd. Hopelijk kan ik da truitje van Bertjeu winnen.
Kzouw het niet weten. Maar volgens mij kunnen ze je het toch moeilijk weigeren als je wint je helpt er die foundation mee dus. Ik vermoed van niet maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Mogen NL'ers meedoen (of mag dat wel maar krijg je het niet omdat je NL'er bent) of ben je toevallig Belg?
Nou ja, gewoon proberen maar!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef Sasman het volgende:
[..]
Kzouw het niet weten. Maar volgens mij kunnen ze je het toch moeilijk weigeren als je wint je helpt er die foundation mee dus. Ik vermoed van niet maar ik weet het niet zeker.
In dat andere topic schreef ik ook dat ze raakbaar is.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:16 schreef Sasman het volgende:
De vrouw van Kevin De Weert mag er toch wezen.
Als er een belg volgend jaar de Tour wint zouw José De Cauwer zich kaal laten scheren een wedenschap met Karl. JVDB had al gesmst naar José dat hij de tondeuse mocht klaarhouden.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
VDB was toch wel sterk in die rit dat Gilbert hem terug heeft gehaald. Jammer dat hij is gevallen. Benieuwd waar hij zou uitgekomen zijn als hij niet gevallen zou zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |