Elin van KD lijkt ook weer een maat over te slaan toch? Mijn mup heeft maat 80 zo'n beetje geskipped. Ik ben benieuwd hoe jongste straks gaat qua groei.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan lijkt maat 92* trouwens vrijwel over te slaan.Nou ja, hij lijkt er in ieder geval maar heel kort in te zitten. En ik maar denken dat het groeien rond deze leeftijd niet meer zo hard gaat.
* Van bovenkleding. Broekjes zitten om een of andere reden nog gigantisch.
hahah, jammer van die quote, wel mooi gevondenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:09 schreef wickie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar er zitten van die stomme voetjes aan. Zou ik die er niet gewoon af kunnen knippen?
jepjep die bleef idioot lang hangen in 86 en nu is 98 ok.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Elin van KD lijkt ook weer een maat over te slaan toch? Mijn mup heeft maat 80 zo'n beetje geskipped. Ik ben benieuwd hoe jongste straks gaat qua groei.
oxy, zootjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje (geen zin om schoenen topic op te zoeken), wat zijn nou fijne slofjes?
Ik ken uit de verhalen alleen babypaws, aapies en verder weet ik t zo snel even niet.
babypaws, aapies, boumy's, zootjes, oxxy's, bobux eeeeeeehm, geen idee?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje (geen zin om schoenen topic op te zoeken), wat zijn nou fijne slofjes?
Ik ken uit de verhalen alleen babypaws, aapies en verder weet ik t zo snel even niet.
juhp, een slaapzak/buntingbagquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:25 schreef DJMomo het volgende:
is dat een zak van onderen (klinkt gek, bedoel dus, geen losse broekspijpjes?). grappig ding! en knap hoor, zelf knutselen.
hier nog nooit een maat overgeslagen. hij zit nu net in 80. mag ook niet, want heb al veel te veel hangen
en dan hoppend door de huiskamerquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil er ook wel een voor mezelf. De 'couch potato'.
Superhandig, want het dekentje waarmee ik altijd op de bank zit laat m'n voeten onbedekt.quote:
Er zijn look-a-likes bij de V&D te koopquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:19 schreef Grunsfan het volgende:
Dank je Vrouwtje Theelepel! Hmm jammer, iets boven mijn budget helaas.
Superleuk KD!! Ik wou dat ik het geduld en de tijd had om op MP te speuren....
Ik heb hem bij Schweigmann gehaald, maar hij is bij de meeste kinderkledingzaken wel verkrijgbaar. En hij is inderdaad duur, maar ik vind hem zó leuk (en had een financiele meevaller gehad).quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:19 schreef Grunsfan het volgende:
Dank je Vrouwtje Theelepel! Hmm jammer, iets boven mijn budget helaas.
Superleuk KD!! Ik wou dat ik het geduld en de tijd had om op MP te speuren....
Dat ook nog, en ik heb bij H&M een buitenspeeljas voor erbij besteld (softshell met groenige stippen, heb zo geen plaatje).quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:43 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En hij is ook wel weer goed verkoopbaar.
Schattig!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:44 schreef mignonne het volgende:
oh KD awesome!![]()
en helemaal voor die prijs zeg!
Het is veeeel teveel aan de prijs, maar ik MOET zo'n mutsje hebben voor mn jongste.
kijk nou toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten zo'n 30 euro kosten![]()
eens zien of mn moeder dat kan breien...
oh ja graag!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:49 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Schattig!
Ik heb wel een (PDF) patroon voor je van iets soortgelijks, alleen dan zonder het werkje. Hebben?
in principe zijn het twee vierkanten met een sliert eraan, aan elkaar vast gemaakt. Dus het moet niet heel lastig zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zal er eens eentje haken vanavond, kijken of dat uit de blote hand lukt
juhpquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
in principe zijn het twee vierkanten met een sliert eraan, aan elkaar vast gemaakt. Dus het moet niet heel lastig zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |