Denk je dat echt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou allemaal wel 's kunnen tegenvallen
Verwacht van niet, Contador en de Schlecks moeten wat gaan doen, er zijn nog maar 2 bergetappes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet hij wel op tijd finishen de komende 2 dagen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavendish houdt 'm wel tot aan parijs. wees maar gerust
Waar was die tourticker ook alweer precies te vinden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we moeten het doen met de tourticker![]()
Maar ze komen op de Agnel om 14:28 is de schatting van de NOS
gaat hem echt wel lukken hoor. Dat kuttrucje van Movistar gaat hard falenquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Moet hij wel op tijd finishen de komende 2 dagen.
Heb 'm hier al aanquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar was die tourticker ook alweer precies te vinden?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat hem echt wel lukken hoor. Dat kuttrucje van Movistar gaat hard falen
[..]
Heb 'm hier al aan![]()
http://gaps.letour.fr/us.php
De Schlecks lijken echter vooral gefixeerd te zijn op Contador en zijn niet zozeer bezig met het uitroken van Evans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verwacht van niet, Contador en de Schlecks moeten wat gaan doen, er zijn nog maar 2 bergetappes.
De vallei naar de Lautaret (kleine 50 km) leent zich totaal niet voor een ontsnapping. Sowieso staat Contador er niet zo slecht voor. Eigenlijk hoeft hij alleen nog maar met Evans rekening te houden. Ik ben er van overtuigd dat hij in de laatste 8 km vandaag en morgen op de Alpe d'Huez anderhalve minuut goed kan maken.quote:
Ze moeten wel wat doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De vallei naar de Lautaret (kleine 50 km) leent zich totaal niet voor een ontsnapping. Sowieso staat Contador er niet zo slecht voor. Eigenlijk hoeft hij alleen nog maar met Evans rekening te houden. Ik ben er van overtuigd dat hij in de laatste 8 km vandaag en morgen op de Alpe d'Huez anderhalve minuut goed kan maken.
Ik hoop ook dat er vandaag wordt geknald, maar op basis van het klassement hoeft Contador dus vandaag absoluut geen rare fratsen uit te halen...
Die zijn bange hazen. Contador en Sanchez gaan vast weer iets samen doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Schlecks ja, maar ik vrees dat die niet kunnen...
1,5 minuut op Evans is toch niet genoeg? Ik denk dat Evans niet veel tijd op Contador gaat verliezen in de tijdrit, waarschijnlijker is denk ik dat Evans wat tijd gaat winnen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De vallei naar de Lautaret (kleine 50 km) leent zich totaal niet voor een ontsnapping. Sowieso staat Contador er niet zo slecht voor. Eigenlijk hoeft hij alleen nog maar met Evans rekening te houden. Ik ben er van overtuigd dat hij in de laatste 8 km vandaag en morgen op de Alpe d'Huez anderhalve minuut goed kan maken.
Ik hoop ook dat er vandaag wordt geknald, maar op basis van het klassement hoeft Contador dus vandaag absoluut geen rare fratsen uit te halen...
Sporza begint eerder.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
de koningrit naar galibier mogen we pas 14:10 zien
Heel normaal in de bergen hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel bizar de verschillen.. van 28 graden tot 6 graden ..
De kans dat Contador een halve minuut op Evans in de tijdrit pakt is groter dan dat hij vandaag Leopard en BMC in de vallei naar de voet van de Galibier voor kan blijven. Sowieso is de tijdrit van Evans dit jaar niet super.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
1,5 minuut op Evans is toch niet genoeg? Ik denk dat Evans niet veel tijd op Contador gaat verliezen in de tijdrit, waarschijnlijker is denk ik dat Evans wat tijd gaat winnen.
Zijn tijdrit in de Dauphine was trouwens wel erg sterk, maar hij eindigde "slechts" 8e door veranderende weersomstandigheden. Hij won behoorlijk veel tijd op de andere favorieten en daarmee ook het eindklassement.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat Contador een halve minuut op Evans in de tijdrit pakt is groter dan dat hij vandaag Leopard en BMC in de vallei naar de voet van de Galibier voor kan blijven. Sowieso is de tijdrit van Evans dit jaar niet super.
• Tirreno - Adriatico, Stage 7 : San Benedetto del Tronto I.T.T. (9.3 km): 12e op 0.31 van Cancellara
• Tour de Romandie, Stage 4 : Aubonne - Signal-de-Bougy I.T.T. (20.1 km): 8e op 0.45 van Zabriskie
• Critérium du Dauphiné, Stage 3 : Grenoble - Grenoble I.T.T. (42.5 km): 6e op 1:20 van Wiggins
Misschien heeft het met de leeftijd te maken, maar heb het idee dat Evans vroeger sterker was in het tijdrijden.
Maar de kans is wel groot dat de Schlecks, als ze niet kunnen volgen, dan Evans gaan helpen ipv dat ze zijn bordje leegeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef Ericr het volgende:
Het is geen uitgemaakte zaak dat Leopard en BMC genoeg mannen overhouden om in de vallei te gaan jagen op een aantal renners die zijn ontsnapt. Het was dan wel een ander tijdperk maar een losgeslagen Rasmussen kon op een veel langer vlak stuk de hardrijders Voigt en Moreau voor blijven en op den duur zelfs wat tijd op ze winnen. Was toen wel een vlakke aankomst. De nog meer losgeslagen Landis verloor op het vlakke ook amper tijd, ook al reden er toen vooral laffe honden in de achtergrond.
Het probleem zal zijn dat je op de Izoard al vroeg moet aangaan om een verbrokkeld veld te krijgen maar op de Izoard liggen zeker kansen. De verschillen bij de passage van de pas zelf zullen te groot zijn om een hergroepering mogelijk te maken.
Daarom zullen Leopard, Saxo en BMC proberen mannetjes mee te sturen in de eerste ontsnapping. Als het op de Izoard ontploft, dan kunnen die het vuile werk in de vallei opknappen. Jammer dat we van dat tactisch steekspel vandaag niets te zien krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef Ericr het volgende:
Het probleem zal zijn dat je op de Izoard al vroeg moet aangaan om een verbrokkeld veld te krijgen maar op de Izoard liggen zeker kansen. De verschillen bij de passage van de pas zelf zullen te groot zijn om een hergroepering mogelijk te maken.
Denk dat we een rare etappe te zien gaan krijgen vandaag, maar misschien wordt het weer zo'n saaie 'rijdt naar de voet van de laatste col' etappe. Volgens mij gaat Contador vandaag va banque en dan is wachten op die laatste col te gevaarlijk. Kan net zo goed zijn dat Voeckler er dan ook nog aanhangt en ik zie Contador in de TT ook niet even alles dat voor hem staat in de TT inpakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom zullen Leopard, Saxo en BMC proberen mannetjes mee te sturen in de eerste ontsnapping. Als het op de Izoard ontploft, dan kunnen die het vuile werk in de vallei opknappen. Jammer dat we van dat tactisch steekspel vandaag niets te zien krijgen.
Hup Sandy!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Pritt het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd niet zoveel verschil tussen de kopmannen vandaag, verwacht vooral 2e lijns. Daar is deze kant de Galibier op te gemakkelijk voor, maar laat mij uiteraard graag verrassen.
En Robert en Laurens.quote:
En de uitzending begnt pas veel later. Zo jammer dat de Franse regie geen integrale uitzendingen meer doet. Alleen de eerste etappe deze Tour ( en nog één? ) werden integraal uitgezonden. Ik vraag me af waarom deze rit niet integraal wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
Over 3 kwartier zijn ze alweer onderweg
Omdat het klimmen toch pas zo rond 2 uur begint. Anders loop je 2 uur tegen een kopgroep aan te kijken met het peloton op 3/10 minunten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
En de uitzending begnt pas veel later. Zo jammer dat de Franse regie geen integrale uitzendingen meer doet. Alleen de eerste etappe deze Tour ( en nog één? ) werden integraal uitgezonden. Ik vraag me af waarom deze rit niet integraal wordt uitgezonden.
Toch wel een stuk eerder dan 2 uur beginnen met klimmen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat het klimmen toch pas zo rond 2 uur begint. Anders loop je 2 uur tegen een kopgroep aan te kijken met het peloton op 3/10 minunten.
Bergritten met in het begin al grote bergen worden wel vanaf het begin uitgezonden. Zoals morgen.
Morgen begint het ook pas om 14:30.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat het klimmen toch pas zo rond 2 uur begint. Anders loop je 2 uur tegen een kopgroep aan te kijken met het peloton op 3/10 minunten.
Bergritten met in het begin al grote bergen worden wel vanaf het begin uitgezonden. Zoals morgen.
Etappe is ook maar iets van 100kmquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen begint het ook pas om 14:30.
Toch kan ik dat moeilijk geloven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kansloos als hij dat zou doen.twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:06:39Voeckler zou zelf op Agnel in de aanval gaan zeggen insiders aan start. Sterven in harnas? #tdf reageer retweet
Zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Kansloos als hij dat zou doen.twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:06:39Voeckler zou zelf op Agnel in de aanval gaan zeggen insiders aan start. Sterven in harnas? #tdf reageer retweet
Zal ie niet doen...de camera's zijn er dan nog niet bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Lijkt me sterk dat hij gaat aanvallen. Ik ben benieuwd wie die 'insiders' zijn. Gert Jakobs? Dries Roelvink?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Johan Derksen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij gaat aanvallen. Ik ben benieuwd wie die 'insiders' zijn. Gert Jakobs? Dries Roelvink?
Vrij kansloos inderdaad, maar maakt de koers wel mooierquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Moet Voeckler gewoon doen. Niks mis met spektakelquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Journalist van de Telegraaf dacht ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Trouwens, wie is Ray Kerckhoffs in vredesnaam?
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef YUR het volgende:
Als Titi meteen in de aanval gaat, komt Cav sowieso buiten tijd binnen
Dat is degene die voor een evenwicht moet zorgen in de jury van de prijs van de strijdlust maar die eveneens "verrast" met misplaatst chauvinisme.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Trouwens, wie is Ray Kerckhoffs in vredesnaam?
Ok, dat plaats dat bericht dus in het goede perspectiefquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Journalist van de Telegraaf dacht ik.
Telegraafquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou hem sieren. Of hij nou een vervelende renner is of niet, ( volgens mij wordt dat enorm overdreven, het ligt vaak ook aan de houding van de anderen ) het zou mooi zijn als hij lont ontbrandt vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef YUR het volgende:
Als Titi meteen in de aanval gaat, komt Cav sowieso buiten tijd binnen
Klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit idd ook in strijdlust-jury.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is degene die voor een evenwicht moet zorgen in de jury van de prijs van de strijdlust maar die eveneens "verrast" met misplaatst chauvinisme.
Dat afzeiken van Voeckler ontgaat me ook een beetje. Zorgt vaak voor spektakel en rijdt aanvallend....als het een Nederlander was geweest, dan hadden we topics tekort gehad om hem te bewieroken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het zou hem sieren. Of hij nou een vervelende renner is of niet, ( volgens mij wordt dat enorm overdreven, het ligt vaak ook aan de houding van de anderen ) het zou mooi zijn als hij lont ontbrandt vandaag.
Eens. Hij is tenminste iemand die er altijd voor gaat, op welke manier dan ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat afzeiken van Voeckler ontgaat me ook een beetje. Zorgt vaak voor spektakel en rijdt aanvallend....als het een Nederlander was geweest, dan hadden we topics tekort gehad om hem te bewieroken.
Ja precies. 100% mee eens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat afzeiken van Voeckler ontgaat me ook een beetje. Zorgt vaak voor spektakel en rijdt aanvallend....als het een Nederlander was geweest, dan hadden we topics tekort gehad om hem te bewieroken.
De rit is net begonnen, de uitzending begint om 14:10.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Om hoe laat beginnen ze er vandaag aan?
Gebruik dan op z'n minst accenten zodat het nog ergens op slaat...quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen vragen Andy en Frank zich af: "Alberto?"
Antwoord: "El que ayer te dejo el culo abierto!".
VAMOS ALBERTOOOOOO!!!!
Zo laat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:36 schreef M.rak het volgende:
[..]
De rit is net begonnen, de uitzending begint om 14:10.
Nopequote:Op donderdag 21 juli 2011 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
zijn er bij jullie al berichten op die tour ticker behalve starttijd etappe?
Nog niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij die van sporza welquote:
de nl versie wel zie ik netquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Het is licht beginnen sneeuwen op de Galibier lees ik net
Super...als dit doorgaat, dan krijgen we heroïsch beeldenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
http://live.sporza.be/cm/lmc/wielrennen/comp_Tour_2011
Reporter die er ter plaatse is
Maar dan zijn ze al wel aan het klimmen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de beklimmingen zijn toch nog niet geweest voor 14:10
Klopt, maar laten we ook hopen dat gewoon iedereen zijn goede niveau haalt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Laten we hopen dat Vanendert het goed doet
tv live op Eén, vanaf 14.15u (commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer) lees ik op http://sporza.be/cm/sporz(...)agina_tour_live_evenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
13:30 op Sporza. Anders 13:30 op www.steephill.tv
EPO insinueer je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert zal wel weer zonder te ademen mee rijden met de beste klimmers ter wereld, 'volkomen verwacht en dat zat altijd al in hem!' wordt er dan vast weer gepost terwijl 'ie nog nooit maar een week achter elkaar zo gereden heeft...herstel, hiervoor nog nooit een dag dit niveau liet zien...
Ik heb de informatie van http://www.een.be/tv-gids/day1quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef DeMessias het volgende:
[..]
tv live op Eén, vanaf 14.15u (commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer) lees ik op http://sporza.be/cm/sporz(...)agina_tour_live_even
Insinuatie-post-alert!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
Vanendert zal wel weer zonder te ademen mee rijden met de beste klimmers ter wereld, 'volkomen verwacht en dat zat altijd al in hem!' wordt er dan vast weer gepost terwijl 'ie nog nooit maar een week achter elkaar zo gereden heeft...herstel, hiervoor nog nooit een dag dit niveau liet zien...
Ik vertrouw de Belgen sowieso niet deze tour.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:44 schreef DeeBee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |