Johan Derksen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij gaat aanvallen. Ik ben benieuwd wie die 'insiders' zijn. Gert Jakobs? Dries Roelvink?
Vrij kansloos inderdaad, maar maakt de koers wel mooierquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Kansloos als hij dat zou doen.twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:06:39Voeckler zou zelf op Agnel in de aanval gaan zeggen insiders aan start. Sterven in harnas? #tdf reageer retweet
Moet Voeckler gewoon doen. Niks mis met spektakelquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Kansloos als hij dat zou doen.twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:06:39Voeckler zou zelf op Agnel in de aanval gaan zeggen insiders aan start. Sterven in harnas? #tdf reageer retweet
Journalist van de Telegraaf dacht ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Trouwens, wie is Ray Kerckhoffs in vredesnaam?
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef YUR het volgende:
Als Titi meteen in de aanval gaat, komt Cav sowieso buiten tijd binnen
Dat is degene die voor een evenwicht moet zorgen in de jury van de prijs van de strijdlust maar die eveneens "verrast" met misplaatst chauvinisme.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Trouwens, wie is Ray Kerckhoffs in vredesnaam?
Ok, dat plaats dat bericht dus in het goede perspectiefquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Journalist van de Telegraaf dacht ik.
Telegraafquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou hem sieren. Of hij nou een vervelende renner is of niet, ( volgens mij wordt dat enorm overdreven, het ligt vaak ook aan de houding van de anderen ) het zou mooi zijn als hij lont ontbrandt vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef YUR het volgende:
Als Titi meteen in de aanval gaat, komt Cav sowieso buiten tijd binnen
Klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit idd ook in strijdlust-jury.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is degene die voor een evenwicht moet zorgen in de jury van de prijs van de strijdlust maar die eveneens "verrast" met misplaatst chauvinisme.
Dat afzeiken van Voeckler ontgaat me ook een beetje. Zorgt vaak voor spektakel en rijdt aanvallend....als het een Nederlander was geweest, dan hadden we topics tekort gehad om hem te bewieroken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het zou hem sieren. Of hij nou een vervelende renner is of niet, ( volgens mij wordt dat enorm overdreven, het ligt vaak ook aan de houding van de anderen ) het zou mooi zijn als hij lont ontbrandt vandaag.
Eens. Hij is tenminste iemand die er altijd voor gaat, op welke manier dan ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat afzeiken van Voeckler ontgaat me ook een beetje. Zorgt vaak voor spektakel en rijdt aanvallend....als het een Nederlander was geweest, dan hadden we topics tekort gehad om hem te bewieroken.
Ja precies. 100% mee eens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat afzeiken van Voeckler ontgaat me ook een beetje. Zorgt vaak voor spektakel en rijdt aanvallend....als het een Nederlander was geweest, dan hadden we topics tekort gehad om hem te bewieroken.
De rit is net begonnen, de uitzending begint om 14:10.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Om hoe laat beginnen ze er vandaag aan?
Gebruik dan op z'n minst accenten zodat het nog ergens op slaat...quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen vragen Andy en Frank zich af: "Alberto?"
Antwoord: "El que ayer te dejo el culo abierto!".
VAMOS ALBERTOOOOOO!!!!
Zo laat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:36 schreef M.rak het volgende:
[..]
De rit is net begonnen, de uitzending begint om 14:10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |