Maar de kans is wel groot dat de Schlecks, als ze niet kunnen volgen, dan Evans gaan helpen ipv dat ze zijn bordje leegeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef Ericr het volgende:
Het is geen uitgemaakte zaak dat Leopard en BMC genoeg mannen overhouden om in de vallei te gaan jagen op een aantal renners die zijn ontsnapt. Het was dan wel een ander tijdperk maar een losgeslagen Rasmussen kon op een veel langer vlak stuk de hardrijders Voigt en Moreau voor blijven en op den duur zelfs wat tijd op ze winnen. Was toen wel een vlakke aankomst. De nog meer losgeslagen Landis verloor op het vlakke ook amper tijd, ook al reden er toen vooral laffe honden in de achtergrond.
Het probleem zal zijn dat je op de Izoard al vroeg moet aangaan om een verbrokkeld veld te krijgen maar op de Izoard liggen zeker kansen. De verschillen bij de passage van de pas zelf zullen te groot zijn om een hergroepering mogelijk te maken.
Daarom zullen Leopard, Saxo en BMC proberen mannetjes mee te sturen in de eerste ontsnapping. Als het op de Izoard ontploft, dan kunnen die het vuile werk in de vallei opknappen. Jammer dat we van dat tactisch steekspel vandaag niets te zien krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef Ericr het volgende:
Het probleem zal zijn dat je op de Izoard al vroeg moet aangaan om een verbrokkeld veld te krijgen maar op de Izoard liggen zeker kansen. De verschillen bij de passage van de pas zelf zullen te groot zijn om een hergroepering mogelijk te maken.
Denk dat we een rare etappe te zien gaan krijgen vandaag, maar misschien wordt het weer zo'n saaie 'rijdt naar de voet van de laatste col' etappe. Volgens mij gaat Contador vandaag va banque en dan is wachten op die laatste col te gevaarlijk. Kan net zo goed zijn dat Voeckler er dan ook nog aanhangt en ik zie Contador in de TT ook niet even alles dat voor hem staat in de TT inpakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom zullen Leopard, Saxo en BMC proberen mannetjes mee te sturen in de eerste ontsnapping. Als het op de Izoard ontploft, dan kunnen die het vuile werk in de vallei opknappen. Jammer dat we van dat tactisch steekspel vandaag niets te zien krijgen.
Hup Sandy!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Pritt het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd niet zoveel verschil tussen de kopmannen vandaag, verwacht vooral 2e lijns. Daar is deze kant de Galibier op te gemakkelijk voor, maar laat mij uiteraard graag verrassen.
En Robert en Laurens.quote:
En de uitzending begnt pas veel later. Zo jammer dat de Franse regie geen integrale uitzendingen meer doet. Alleen de eerste etappe deze Tour ( en nog één? ) werden integraal uitgezonden. Ik vraag me af waarom deze rit niet integraal wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
Over 3 kwartier zijn ze alweer onderweg
Omdat het klimmen toch pas zo rond 2 uur begint. Anders loop je 2 uur tegen een kopgroep aan te kijken met het peloton op 3/10 minunten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
En de uitzending begnt pas veel later. Zo jammer dat de Franse regie geen integrale uitzendingen meer doet. Alleen de eerste etappe deze Tour ( en nog één? ) werden integraal uitgezonden. Ik vraag me af waarom deze rit niet integraal wordt uitgezonden.
Toch wel een stuk eerder dan 2 uur beginnen met klimmen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat het klimmen toch pas zo rond 2 uur begint. Anders loop je 2 uur tegen een kopgroep aan te kijken met het peloton op 3/10 minunten.
Bergritten met in het begin al grote bergen worden wel vanaf het begin uitgezonden. Zoals morgen.
Morgen begint het ook pas om 14:30.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat het klimmen toch pas zo rond 2 uur begint. Anders loop je 2 uur tegen een kopgroep aan te kijken met het peloton op 3/10 minunten.
Bergritten met in het begin al grote bergen worden wel vanaf het begin uitgezonden. Zoals morgen.
Etappe is ook maar iets van 100kmquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen begint het ook pas om 14:30.
Toch kan ik dat moeilijk geloven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou allemaal wel 's kunnen tegenvallen
Kansloos als hij dat zou doen.twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:06:39Voeckler zou zelf op Agnel in de aanval gaan zeggen insiders aan start. Sterven in harnas? #tdf reageer retweet
Zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Kansloos als hij dat zou doen.twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 21-07-2011 om 11:06:39Voeckler zou zelf op Agnel in de aanval gaan zeggen insiders aan start. Sterven in harnas? #tdf reageer retweet
Zal ie niet doen...de camera's zijn er dan nog niet bijquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Lijkt me sterk dat hij gaat aanvallen. Ik ben benieuwd wie die 'insiders' zijn. Gert Jakobs? Dries Roelvink?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |