Ik snap niet waarom jij er altijd zo hoog in staat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap niet waarom mensen het leuk vinden om zo hoog in de dagcijfers te staan.
SC's.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij er altijd zo hoog in staat.
Moet je je mee fappen, geeft speciaal effect.quote:
Strakjes, zodra een zeker ander iemand ook de nachtbagger verlaat.quote:
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je je mee fappen, geeft speciaal effect.
Nee, maar vertel me jouw ervaringen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat jullie wakker werden en dat jullie beide armen sliepen?
Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat jullie wakker werden en dat jullie beide armen sliepen?
Vaak genoegquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Welterustenquote:
Ja, en ik schrok me doodquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Nou word je zo wakker, kun je je armen niet bewegen omdat je gek ligt en bloedaders afknijpt en 10 seconden later weer wel omdat je even verplaatst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar vertel me jouw ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |